Promisiunile directorului General Romgaz, Aristotel Marius Jude:
▪️Medieșeanul nostru, Aristotel Marius Jude, cel care se află în fruntea Romgaz-ului, ne-a promis nouă, suporterilor, în cadrul întâlnirii care a avut loc în decembrie 2021, că va sponsoriza din nou clubul Gaz Metan în luna februarie sau martie a acestui an. Suntem în mai și promisiunea a rămas la stadiul de... promisiune.
▪️La aproximativ două luni de la acea întâlnire, Marius Jude alături de un director economic au fost prezenți în vestiarul echipei și le-au transmis jucătorilor că bugetul clubului va fi alimentat cu o sumă de bani în "viitorul apropiat" printr-o sponsorizare care urmează să fie efectuată de Romgaz. Viitorul apropiat a trecut, contul clubului a rămas gol. Ultima sponsorizare venită din partea Romgaz a fost în vara anului 2021.
▪️Menționăm faptul că înaintea întâlnirii din iarnă, d-ul director a răspuns la mesajele noastre pe internet în care specifica că Romgaz va susține în continuare clubul de fotbal al Mediașului. Cel mai probabil, răspunsurile primite de către suporteri din partea Romgaz au fost ca să scape de noi.
▪️Pe lângă toate acestea, ne-au tot amânat cu rezultatul auditului, audit care a fost finalizat de aproximativ 2 luni.
▪️Pe această cale dorim un răspuns din partea domniei sale, în care să ne spună de ce nu s-a ținut de promisiunile făcute și de ce preferă să sponsorizeze cluburi private precum Viitorul Cluj sau InterStar Sibiu.
118 comentarii:
Sunteti siguri ca nu au mai intrat bani in club veniti din partea romgaz? Poate au intrat, dar ca si ceilalti si astia au fost facuti disparuti de baietii destepti din conducere. La cate prime de vacante, salarii si tot felul de bonusuri spuneti ca iau cei din conducere, clubul are ceva bani.
Au intrat doar banii de la UEFA, 70.000 euro , bani ce trebuie folosiți doar la academia de juniori, însă conducerea și-a băgat câte două salarii, au dat bani la antrenori, la stafful tehnic și la juniori, însă nu și la cei seniori.
Prietenii întreținute pe bani publici în PNL? A, NU, NU SE POATE! NU E VORBA DE PNL, PSD-ul e de vina! Acești 400.000 de euro sunt,, banii de suc" de care făceau referire unii cu care ma contra când făceam referire la sub sponsorizarea clubului nostru? Unde ești mă, ăla care ziceai ca Romgaz dă,, bani de suc" unor entități private din bani publici?
,, SCAMATORIILE PNL PE BANI PUBLICI. DAI GRATUIT O LICENȚĂ DE EXPLOATARE A UNEI PERIMETRU GAZEIFER CARE ITI APARȚINE ȘI APOI O RASCUMPERI CU UN MILIARD DE EURO. Maine Romgaz Mediaș trebuie sa pună banii jos. În condițiile secatuirii financiare a clubului, APARE RISCUL CA ROMGAZ MEDIAȘ SA PIARDĂ PACHETUL MAJORITAR ȘI SĂ AJUNGĂ DIN POSESIA STATULUI ROMÂN LA VREUN GITTENSTEIN SAU KOKOBRINKENSTEIN DIN SUA. ,, MULTUMIM" PNL, te iubim CĂ CA Tine nu găsim! -
Tu nu stii sa citesti msi dan mija? Acei 400.000 de euro nu sunt sponsorizari ci o datorie pe care o avea zavaleanu la gaz mwtan iar in schimbul banilor a dat 4 jucatori.
afaceri paguboase. n-ai cum sa stingi o datorie asa mare in schimbul a 4 jucatori(copii) care n-au jucat o secunda la nivel de seniori la momentul transferului. in comparatie, maerginean l-a adus pe velisar din liga3 in schimbul a 15 mii de euro. luis nitu cu zeci de minute in liga1 a venit gratis. plumbuitu cu minute in liga2 a venit gratis. si exemplele tot pot continua.
cand aveam presedinte din alba si director in gaz din bucuresti, treaba a mers chiar bine. acum cand avem director din medias si primarul tot din medias care se implica cam prea mult la echipa, lucrurile merg prost. atat de prost incat se ajunge la faliment. deci cei cu patriotismul local/zonal sunt rugati sa tina ciocul mic.
ce post ocupa Jude in romgaz inainte de a deveni director? asa putere mare avea in romgaz de putea face transferuri la echipa? la ora la care cei 4 jucatori veneau la medias de la cluj, director general romgaz era volintiru, nu jude. jude devean director cateva luni mai tarziu.
Anonim 9:28
Afaceri paguboase? Nu sunt deloc afaceri paguboase. Pentru ei cel putin. Ala e exemplu clasic de spalare de bani. Cei 4 nu valoareaza nimic de fapt, dar preturile de juctaori sunt subiective asa ca ei oricand pot sa zica ca au fost evaluati la suma aia, si s-au spalat pe maini. In realitate au impartit banii in detrimentul clubului gaz metan. Spalare de bani, delapidare si asa mai departe. Acum jumate de an spuneam pe aici ca vali a delapidat clubul, se pare ca incet incet mi se adeveresc vorbele.
cand spuneam de afaceri paguboase, ma refeream paguboase pentru club. pentru ei evident ca n-au fost paguboase. si-au umplut toti conturile pe spatele clubului. toata echipa viitorul cluj care joaca n lig3 valoareza putin peste 200 de mii de euro. noi am luat 4 copii cu 400 de mii d euro.
Cind spuneam ca sponsorizările catre echipa sau diminuat la aproape jumătate în timp de Romgaz dădea niște bani de suc pe la viitorul Cluj,ceea ce nu era tocmai ok,era un anonim care zicea ca Gaz Metan are defapt un parteneriat cu aceasta echipă, are întâietate în a transfera jucători de aici. Asta e parteneriatului de care vobeai anonime? Sau parteneriatului asta a fost făcut în baza prieteniei dintre Jude și Zavaleanu de ochii lumii? Oare și luat și Jude sau Roman ceva bani de suc de aici?Cu Inter Star Sibiu sau Cisnădie nu avem ceva parteneriat? Sau poate chiar cu Hermmanstadt care joaca de o grămadă de vreme aici gratis,pe filiera politica via Sibiu Roman,iar acum auzim zvonuri ca Romgaz ar urma sa I sponsorizeze?
"Danuț Coman vrea să plece de la FC Hermannstadt – Sibiul are probleme financiare" stire de ieri pe de ora de sibiu
sa-i spuneti si lui dani coman ca hermannstadt a semnat cu romgaz si o sa aiba bani multi. pare-se ca el nu stie :))
gaz metan chiar are parteneriat de cooperare cu fc hermannstadt. si nu de ieri, de azi. sibiul a promovat in liga1 in 2018 cu jucatori imprumutati de la gaz metan(sabin lupu si mihai stancu)
acum la sibiu sunt imprumutati de la gaz metan bogdan jica si teodor chiritoiu.
Pai tot Dani Coman spunea acum vreo 2 spatamani, ca a semnat contracte de sponsorizare cu doua companii mari.Cum facem acum ,îl credem pe Coman sau ce spune Ora de Sibiu? Și doi...n am știut ca a da jucători împrumut la un alt club înseamnă parteneriat de cooperare!Asta înseamnă că avem parteneriate cu toate echipele pe unde avem jucători împrumutați? Explica te rog termenul de parteneriat, ca poate nu l înțeleg eu bine!
Ora de sibiu doar cita dintr-un interviu dat de coman la metropola tv. Sunt vorbele lui. Ati inghițit repede gălușca cu sponsorii si deja ati inceput sa scrieti articole. Ca tot se vorbea pe aici de manipulare. Intr-o vreme acest site scria doar informatii verificate si adevarate 100%. Acum a ajuns sa scrie despre toate zvonurile. Tot coman spune ca a purtat ceva discutii cu buzau. E clar ca la sibiu nu e lapte si miere. Scriam bine acum cateva luni. Anul trecut aveam doua echipe in liga1. Acum s-ar putea s-o mai avem doar pe șelimbăr in b. Daca hermannstadt nu promoveaza se desfiinteaza pt ca nu poate plati datoriile de 5 milioane de euro fiind in b.
Si la gazu s-au spus multe. E doar o tactica de a-i tine pe jucatori in priza. Daca semnau cu sponsorii apareau pe tricouri si pe site. Nu au semnat cu nimeni. Sibiul o fi semnat cu 2 sponsori asa cum a semnat gazu cu maurer. :))
Terminatza-va... Sibienii is oamenii romgazului...totul a fost calculat la cele mai inalte niveluri sa ne desfiintam...ce stie dani coman? E un zero pe langa tovarasii adi irl si dan mijescu.
17.18
Poate o sa puna "borcanul" ala din vitro pe roți si-l muta la sibiu. :))
La cati nebuni cu teorii ale conspiratiei exista pe site-ul asta nici nu e paguba ca a disparut Gazu. A zis Daniel Stanciu in emisiunea de la Digi o gluma sau ceva ce a auzit el ca se vorbeste cu Romgazu sponsor la Sibiu, nimic confirmat, si a dat apa la moare nebunilor. Sunteti mici rau... Dati vina pe altii in loc sa acceptati ca v-ati autodistrus, asta faceti de vreun an...Sibiul in jos Sibiul in sus. Taranusi care vesnic au impresia ca sunt furati de aia mai mari, cum spunea adi irl ca Sibiul fura Mediasul. Meritati sa locuit in Teleorman ma ca atunci apreciati orasul asta si oportunitatile pe care vi le-a creat. Ca majoritatea lucrati in Sibiu. Numai ura pe aici zi de zi. Cand te nasti limitat...asa ramai.
Anonim 17:18 as dori sa îți pun niște întrebări dacă binevoiește sa ne răspunzi poate ma poți lumina și pe mine,eu ala care crede în conspirații:
1. A fost Vali Iordănescu impus de partid prin Gheorghe Roman la conducerea clubului
,da sau nu?
2. De ce Roman ca primar și sponsor la club cu implicare directa prin interpuși nu a socotit ca trebuie sa i ceara raspu suri și sa l verifice pe Iordănescu având în vedere ca clubul primea banii contribuabilul medeisesn?
3.Crezi ca Roman avea cuvânt sau implicare direct la transferuri, ca să nu zic mai mult,ținând cont avem un ex public cel a lui Răzvan Horj a cărui tata Pavel Horj de deputat PNL de Maramureș, cu 3 doasre penale pe rol pt jaf în pădurile tarii,a ajuns se știe prea bine cum la echipă?
4. De ce crezi ca acum 3,4 ani Roman spunea ca nu poate sponsoriza din bani publici o echipa aflata în insolventa, dar aflam acum ca Hermanstadt a primit citva mil de lei de la primăria Sibiu și chiar de la consiliul județean aflându-se exact în aceeași situație?
5. Atât Roman cit și Jude fac parte din același partid și filiala care se subordonează direct celei din Sibiu?
6. De ce crezi ca Romgaz a început sa diminueze treptat sponsorizările către echipă?
7. Cum crezi și care crezi ca a fost motivul pt care Romgazul a început în același an sa sponsorizeze alte entități sportive pe care pina atunci nu le a mai sponsorizat?
8. Crezi ca sponsorizările la Inter Star Sibiu și Magura Cisnădie au vreo legătură politica directa cu filiala PNL Sibiu?
9. Crezi ca Hermanstadt joaca pe terenul nostru la comanda politica via Sibiu Roman ,îți reamintesc aici de cazul Hilton...da sau nu?
10. Crezi ca Hermanstadt a plătit chirie aferenta jocurilor pe care le a jucat aici, îți reamintesc aici în in urma cu o luna Gaz Metan era înscris la masă credala in procesul lor de insolventa cu suma de aprox 100 mii de euro,da sau nu?
10. De ce crezi ca după ce toate problemele financiare de la gaz metan au fost făcute publice,cei care au rămas la conducerea clubului nu au ridicat nici măcar un deget în a se încerca salvarea clubului,cu toate ca se putea face cite ceva.Sa nu uitam ca au întra peste 1 mil în club din dec, și nu s a făcut altceva decât se achite sălile conducerii și furnizorii locali(cai care aduc voturi) și încă o paranteză aici pentru a zis înainte sa plece, ca la Mediaș sunt bani dar nu se vrea!
11. De ce organele abilitate nu întreprind nici un fel de cercetători cu toate ca sunt semne mari ca sume mari de bani au fost delapidate?
12. Ai avut vreodată curiozitate sa verifci vreodată situl Cj ului sa vezi cam care I starea de lucru pe acolo și cum împart consilierii județeni majorități sibieni banii Județului? Dacă te întrebi ce legătură are asta cu Gaz metan, are pt ca acolo se împart bani și la sport!
13. De ce crezi ca cine va ar arunca un zvon pe piața acela ca Romgaz ar putea sponsoriza tocmai la Hermanstadt. Care ar fi motivul,o fi fost vreun vis sau ar fi auzit ceva pe la anumite colturi?
14. Crezi ca Gaz Matan Medias a fost definește cu bună știință sau nu?
@AdiIRL,da-i mai diluat, cu apa, căci creierul lui de avorton de maimuță zbarcita nu poate procesa atâta informație dintr-o dată și face fractura la creier. Și fiindcă întrebările tale sunt retorice(întrucât se știu răspunsurile, se văd de pe Lună)ANONIM 17:18 tace ca infractorul maro în lanul de cucuruz. Si-a băgat dracul politic coada în fotbal, hameseala de bani a unui primar care face un sens giratoriu pe 300.000 de euro la un capăt de drum, unde nu sunt ieșiri. CU 300.O00 DE EURO FACI 3 CASE CU DOTĂRI INTERIOARE CU TOT. Asta este, cele mai elegante hoții se fac cu acte și prin interpuși(vezi hoțiile prin tot felul de companii agreate, agenți de jucători agreați, multe comisioane agreate și mulți jucători aduși dezagreabili și ineficienti) , iar instigatorul, IL CAPO, rămâne,, MANNI PULITE" Dar nu știu ce ne arde pe noi așa tare de astfel de probleme, astăzi IohANUSUL național a anunțat parlamentul ca DE LA SINE PUTERE A AUTORIZAT CA TRUPE SUA, DE PE TERITORIUL ROMÂNIEI SA SE IMPLICE ÎN RĂZBOIUL DIN UCRAINA. Plavanul asta cu dinți de cal și minte de pitecantrop vrea neapărat sa ne implice în război, în condițiile în care noi nu mai producem nici praf de pușcă. România în schimb e praf, mulțumită PNL, PSD, UDMR&MINORITĂȚI NAȚIONALE și ultimul pe listă, cu voia dumneavoastră, îl CAPPO di tutti cappi, omul,, lucrului bine făcut-as zice România jafului bine perfecționat, K. W. IohANUS
a devenit deja obositor sa tot explici aceleasi lucruri de sute de ori pentru ca unii nu vor sau n-au capacitatea sa inteleaga. probabil aici unii nu vor sa inteleaga
1. in ziua de azi nimeni nu mai impune nimic. totul merge pe relatii, prietenii, o mana spala pe alta. fii sigur ca nu suna cineva din bucuresti si zice daca nu fac x lucru iti tai capul si o mana. alea-s prostii.
2. valentin iordanescu inainte sa devina presedinte in iulie 2020, lucra in firma de avocatura care ne reprezenta in acel proces de insolventa. iordanescu s-a perindat prin club de prin 2017, 2018. in 2, 3 ani si-a facut relatii si legaturi care l-au propulsat in functia de presedinte. asa a ajuns si la U cluj cand si acolo a incercat tot aceeasi schema de a ajunge intr-o functie mare in club. acolo nu i-a reusit, la gaz metan i-a reusit.
Daca si Jude e pnl-ist atunci e clara treaba. el a fost secretar de stat in guvernul ciolos. asta e singura intalnire a lui cu politica. e ciolos pnl-ist?
atatea prostii puteti scrie unii de chiar cred ca voit scrieti prostii pentru a crea un adevar fals. problema nu e ca scrieti voi prostii, problema e ca unii s-ar putea sa va creada.
Atâta poți maestre? Ți m-am pus niște întrebări clare,la care nu poți sau nu vrei sa răspunzi! Mai bine lasă fotbalul și politica ca nu I de tine,îmi permit sa îți dau un sfat.Probabil ești vreun copil răsfățat născut mult după revoluție!
Adi irl
Multe dintre intrebarile tale pot fi etorice.
Sunt fara raspuns dar tu le pui oricum, ca si cum raspunsul ar fi evident, favorabil parerii tale. Nu e chiar asa. Tu vezi totul in alb si negru, ai fi un bun model de examinare in cabinetul meu.
Ciao.
Cum te cheamă, și unde ai cabinetul, chiar as vrea sa îți fac o vizită! 😀
Georgică și mai cum? 😀
@OMUL CU CABINETUL, NumeleGeorge este un diminutiv, varianta soft a lui Gheorghe, care în limba greaca înseamnă,, lucrător al pamantului" adică țăran mai pe scurt. . Nu știu ce valente de psiholog sau psihiatru are, dar în postările sale da urât de tot cu sapa in logica. ADEVĂRUL NU POATE FI DECÂT BINAR, DA SAU NU, , 0"sau ,, 1" în programarea computerelor. Când zici de cineva ca a furat dar nu prea, ca de fapt el a luat cu acte, deși la un preț SUPRAEVALUAT și cu licitație aranjata, aici intervine fenomenul care colocvial se numește,,VRAJEALA". Cam asta ar fi povestea cu,, văzutul în alb și negru" care i-l reproșezi lui Adi. M-am saturat de sofisme, de prea multe ori am vorbit cu perdea, cu aluzii. Acum atât eu cât și AdiIRL spunem lucrurilor pe nume, direct, cu subiect si predicat. NU NE ASCUNDEM IDENTITATEA, SUNTEM CEEA CE SUNTEM ȘI VORBIM CEEA CE CREDEM.Voi, votanții PNL,aparatorii hoților de la CS GAZ METAN, ăștia cu cedarea de suveranitate și vânzarea tuturor resurselor României, SUNTEȚI FEMEI CAPTIVE ÎN CORP DE BĂRBAT, de-aia susțineți și aceasta abominatie NUMITA LGBT.SUNTETI TARI IN SPATELE ANONIMATULUI. Când am vrut și am propus sa facem un miting în fata Romgaz, ați sărit ca niste fetite ce sunteți, ca nu e frumos, nu se cuvine. Sunteți niște,, SISSY BOYS"
🤣🤣🤣 ești bestial Dane! Asta I ala care are cel puțin 3 doze la activ? Poate ne spui domnul psiholog sau ce mai ești, cine plătește cele 600 mil de euro pt milioanele de doze de vaccin comandate și care se vor distruge odată ajunse în tara! Georgică dacă ești om cu școala aveam pretenții de la tine,ar fi fost frumos sa îmi spui care sunt întrebările pe care le am spus și care n au răspuns, în loc sa faci ironie la adresa mea.La majoritatea întrebărilor pe care eu le am pus răspunsul îl știm cu toții pt ca sunt fapte care s au întâmplat sau se I întâmplă chiar acum. Dacă vrei le luam punctual pe rând, asa ar fi trebuit sa faci o conversație în loc sa vi cu ironii fără rost.
Dan Mija inseamna in limba persana "cel care nu foote"
anonim 15.34 😂😂😂
asta mai trebuia. sa se faca protest impotriva singurului sponsor adevarat. restul sunt doar sa fie. bine ca discutam despre romgaz, dar nimeni nu discuta despre transgaz care de 2, 3 ani nu mai da niciun euro. vis-a pus pata peaia si alte lucruri nu mai vedeti. sau seful din transgaz e pus de psd si atunci e ok. vorba aia. dam cu biciul tot in calul care trage.
@ANONIM 15:34. - زه دې پروا نه لرم!
dan mija
Si bănuiesc ca adevărul ăla binar, e al tau, asa este? De unde până unde a insira niste texte ieftine si răsuflate non-stop înseamnă a spune adevarul?
Esti un marțafoi care se dă cult si cunoscător de dedesupturi, când colo esti cunoscător doar de supturi. Scrisul te trădează că nu faci parte din liga celor mari, a celor cunoscători de carte. Valabil si pentru Adi Irl. În rest, eu nu iau apărarea nimânui, nu sunt afiliat politic. Cum am mai zis pe aici, votez persoana nu partidul. Am sustinut întotdeauna ca cei care ne-au dus la pieire sunt cei ce au făcut parte din club în ultimii 2 ani, si doar ei. Nu pln, psd, usr si nici iohannis. Ca dan mija pana acolo a ajuns incat să-l bage si pe iohannis in discutie. Propaganda ta ieftină functionează pe grupurile alea de facebook care sustin antivaccinarea si care spun ca americanii sunt de vină pentru război. Aici trebuie sa-ti ridici nivelul, suntem cativa care nu suntem tâmpiti.
Si adi irl, unii oameni mai au si responsabilităti, nu am timp sa-ti raspund la 15 mii de întrebări, desi as vrea cu toată fiinta mea.
Ciao.
DESPRE CURAJUL MĂRTURISIRII ADEVĂRULUI ȘI DESPRE ESCAMOTAREA ADEVĂRULUI CARE NU NE CONVINE PRIN MINCIUNII FRUMOASE: - După o legendă din secolul 19, într-o bună zi Adevărul și Minciuna se întâlnesc pe-un drum, cea din urmă spunând Adevărului: „Astăzi este o zi minunată!“, Adevărul cercetează cerul puțin neîncrezător și constată că într-adevăr ziua era minunată. Mergând pe drum ajung la o fântână. Minciuna îi spune Adevărului: „Apa este foarte bună, hai să facem o baie împreună“. Adevărul, iarăși puțin suspect, verifică apa și costată că într-adevăr aceasta este foarte bună. Se dezbracă amândoi și încep să facă baie. Minciuna iese pe furiș din apă, se îmbracă cu hainele Adevărului și fuge. Adevărul ieșind din fântână începe să caute Minciuna pentru a-și lua hainele înapoi, dar Minciuna, nicăieri ! Lumea, văzând Adevărul gol-goluț, își muta privirea cu dispreț. După un timp de căutare, bietul Adevăr se întoarce în fântână și dispare pe vecie, ascunzându-și rușinea. De atunci, Minciuna se plimbă prin lume îmbrăcată ca Adevărul, satisfăcând astfel cerințele societății, pentru că Lumea, preferă o Minciună frumos dichisită, disponibilă la orice moment, decât să vadă Adevărul gol-goluț.
Fiti pe faza baieti, urmeaza sa ne explice Dan Mija legatura dintre incalzirea globala si retrogradarea Gazului de catre Soros care e pe felie cu Hermannstadt si comploteaza impotriva Mediasului. Adi Irl, fii pe faza...cum posteaza comentariul trebuie sa vii sa ii dai dreptate. Bai oameni buni, cum de nu sunteti voi internati ? La astia 2 ma refer, stiti care sunteti...dar mai ales Dan Mija.
Doar atât puteți mai băieți? Atacuri la persoana sub anonimat? Sunteți mici și lași,lașitatea e cea mai grava din păcate. V am chemat de atâtea ori sa luam atitudine,unde ați fost?Echipă noastră s a dus, poate pt totdeauna,ma doare la un metru care o părerea voastră despre mine. Eu știu
ca am avut o atitudine corecta și chiar am încercat sa fac cite ceva,lucruri mărunte ce au depins de mine,asta contează cel mai mult ,nu părerea voastră despre mine.Nu sunteți înstare sa susțineți o discuție civilizată pe niște întrebări și teme pe care le am pus pe tapet. Nici nu ma mai obosesc,sper sa nu se ajungă la previziunile mele,sa trăiți bine! 😀
@ANONIM 18:18,singura încălzire existenta e în GLOBul ala al tău cu pretenție de cap. Ți-au scurtcircuitat paraziții creierul și ți-au blocat supapa de admisie. Ti-as recomanda versul - manifest al lui Tristan Tzara, inventatorul dadaismului:,, CETITOR, DE PARAZITEAZĂ-ȚI CREIERUL"Eu nu am vorbit de conspirații mondiale, dar de aluat cu subiect si predicat mafia locala care întâmplător sau nu, e pe filiera PNL. Un antevorbitor zicea ca nu partidele sunt de vina ci oamenii și lipsa lor de caracter. PAI HOȚIILE SE FAC PRIN OAMENI, CARE ÎNTÂMPLĂTOR SAU NU ÎN ULTIMII 2 ANI AU VENIT PE FILIERA PNL. RELATIVIZAREA REALITĂȚII CONCRETE, SOFISMELE ȘI,, SOPARLELE" LINGVISTICE NU POT ELUDA ACEST ADEVĂR. V-am dat un citat zilele trecute dintr-un corifeu al PNL-ului:,, PARTIDELE POLITICE SUNT ORGANIZATE CA CLUBURI MAFIOTE". Adevărul de la sursă. Stie el ceva. Fiindcă s-a făcut vorbire de Iohanis, hai sa vă dau un citat de-al lui, de acum câțiva ani, referitor la CS GAZ METAN MEDIAS:,, Klaus Iohannis a declarat, într-o conferinţă de presă, că, la clubul de fotbal Gaz Metan Mediaş "se sifonează bani publici", ceea ce este Incorect". Acum tace mâlc. De ce? Dacă ar fi fost PeeeSeeeDeee implicat, cu siguranță că ar fi făcut scandal. Dar cum mizeria e la el în familie, tace plin de înțelesuri și o baga sub preș. Ce ma deranjează este faptul ca acest club de fotbal, acest oraș e o oglinda a societății în care trăim iar cei vinovați care au adus la guvernare acest partid, PNL, care are în ADN-ul sau trădarea și hoția, în loc sa își toarne cenușă în cap, continua în prostie. Cat despre Jude țin sa zic ca este băiat deștept, a simțit musuroiul de interese de acolo de la club, a găsit momentul prielnic și s-a retras din acea cloaca. Ce am avut de reproșat i-am reproșat, nu mai repet. Asta e dragi suporteri PNL, Titanicul se scufunda și voi cantati pe punte valsuri vieneze. OMV STIE DE CE!
K. W. IOHANNIS, 17.06.2011-%"sunt prea mulţi şmecheri în fotbalul românesc", motiv pentru care investitorii serioşi nu susţin acest sport
Acea declaratie a lui iohannis cu privire la gaz metan care chipurile sifoneaza bani publici prin intermediul romgaz/transgaz a fost data in perioada in care era primar in sibiu si lumea din oras ii cerea ca primaria sa sustina echipa locala(vointa sibiu). El spunea ca nu vrea si a dat acel exemplu cu gaz metan. Exemplu prostesc de altfel. Banii veniti de la companii de stat nu-s acelasi lucru cu banii veniti de la primarii, consilii si alte institutii.
Cred ca e imperios necesar ca un grup de fosti fotbalisti/oficiali precum eric, plesca, buzean, roșca, biro sa se puna la aceeasi masa si sa porneasca un nou proiect. Chiar si alex munteanu care nu cred ca va mai juca mult fotbal. Poate si mult hulitul boroncoi sa fie atras in acest grup. Cred ca avand in față niste oameni onesti si corecti, chiar si romgaz/transgaz ar discura altcumva. In toate prostiile, dan mija mai spune si lucruri corect. Romgaz a facut un pas in spate vazand matrapaslâcurile facute de conducere in ultimii 2 ani. Iordanescu se plange la tv ca nu are bani destui, dar cumpara 4, 5 masini noi. Cum vine asta? Si baum s-a retras tot din aceleasi considerente. Furt la drumul mare. Pai cine e nebun sa sponsorizeze undeva unde se fura ca in codru
De chestia cu mașinile sunt primul care am zis pe acest sait imediat ce am aflat,să mă corecteze cineva dacă nu i adevarat!Tot dintr-o sursa sigura am mai spus ca unul dintre cei doi oameni impuși de primar în club fiecare cu salarii de peste 2000 de euro avea și fiul pe statul de plata al clubului cu toate ca e plecat din tara! Acum pun și eu o intrebare:
Avea primarul cunoștință de aceste lucruri,sau a aflat de toate problemele din presa după cum chiar el a zis?
Evident ca primarul avea habar. Doar nu e cineva tampit sa creada ca primarul nu stia din moment ce omul lui, lazarica, era prin conducerea clubului. Intrebarea mea e alta. Oare nu cumva toate aceste furaciuni au ajuns la urechile lui jude? si a zis ăla "ia hai sa le mai taiem din macaroana". O fi zis, daca isi bat joc, pai hai sa taiem din finantare si sa se duca totul naiba. Daca e asa, jude trebuia sa iasa public si sa spuna chestia asta. Reducem finantarea pentru ca managementul clubului nu e performant si nu suntem idioti sa bagam bani in gauri negre.
Se poate....pe deoparte. Pe de alta parte știm de prietenia lui Jude cu Răzvan Zavaleanu, care primește și o sponsorizare din partea Romgaz... pt clubul lui privat Viitorul Cluj Napoca, probabil niște bani de suc.Si mai știm ca Iordănescu a făcut o afacere foarte paguboasa pt club adică practic a cumpărat 4 juniori cam cu 100 mii de euro bucata.Intrebare: dacă clubul este evident e cel păgubit, cine a avut de câștigat din aceasta afacere? Cuplul Roman-Iordănescu, Zavaleanu-Jude sau toți 4 la un loc?
pai suntem siguri de prietenia zavaleanu - jude? sau si povestea asta e la stadiu de zvon ca si sponsorizarea romgaz la hermannstadt? daca posibila prietenie dintre zavaleanu si jude se bazeaza strict pe transferul celor 4 copii contra datoriei, atunci e foarte posibil sa prietenia asta sa nici nu existe. transferul acelor copii, ca la data venirii lor la medias chiar erau copii(15-16 ani) sef in romgaz era volintiru. jude devenea sef in romgaz la 4, 5 luni distanta de la "transferul" acelor copii. apropo, tocmai ce citeam ca dani coman poarta discutii cu fc brasov sa mearga acolo presedinte din vara. pai daca sibiul are asa multi bani, de ce pleaca, coman? despartirea dintre coman si sibiu pare inevitabila. a avut discutii cu buzau, acum cu brasov. acum cateva luni era foarte aproape de cfr cluj. nu iese fum fara foc.
Buna tara, rea croiala
Mama ei de randuiala.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toti.
Vin ai nostri, pleaca ai nostri
Noi râmînem tot ca prosti.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toti.
Bat-o vina, bat-o strechea
Trage-aicea cu urechea.
Mai romane, om sarac
Iara ti-au venit de hac.
Ne promit marea cu sarea
Si conduc aiurea tara.
Opozanti si potentati
V-ati batut iar joc frati.
Buna tara, rea croiala
Mama ei de randuiala.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toti.
Vin ai nostri, pleaca ai nostri
Noi râmînem tot ca prosti.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toti.
Politrucii-si fac concedii
Pe la Cannes, Hawai, ca regii
Pensionarii, pedagogii
Au ajuns precum milogii.
https://www.versuri.ro/w/xa42
Venetici fac pretul painii
Iar la cozi stam noi, romanii
Muncitorii n-au salarii,
Curvele pupa dolarii.
Buna tara, rea croiala
Mama ei de randuiala.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toti.
Vin ai nostri, pleaca ai nostri
Noi râmînem tot ca prosti.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toti.
Romania-i de vanzare
Cu uzini, crese, hotare.
Spagile au zornait,
Algoritmu-i multumit.
Dumnezeu dac-ar veni
Prim-ministru intr-o zi
L-am manji si i-am gasi
Cazier la SRI.
Buna tara, rea croiala
Mama ei de randuiala.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toti.
Vin ai nostri, pleaca ai nostri
Noi râmînem tot ca prosti.
Aia hoti, astia hoti,
Mama lor la toți. - - CAM ASTA-I ADEVĂRUL. ROMANII DE 32 DE ANI CA SA AFLE CINE FORMEAZ VIITORUL GUVERN TRĂDĂTOR SI/SAU HOT. VALABIL LA PRIMARII. Naționaliștii suveranist gen Victor Orban sau frații Katchinski din Polonia le put romanilor. Un popor fără coloana vertebrala, care a fost sluga la străini toată viata lui, își alege CONDUCĂTORII DUPA CHIPUL ȘI ASEMĂNAREA SA. V-O MERITAȚI DIN PLIN
ati innebunit cu orban asta. mai aveti un pic si-l faceti sfânt. e o cur*ă politica. politicianul tipic care joaca la doua capete. sta in UE pentru fonduri, dar linge in c*r pe putin care ii este idol. ce naiba de coloana are asta?
probabil o sa mi-o bagi pe aia cu motorina care e mai ieftina cu 3 lei. hai sa vedem daca dupa 15 mai o sa mai fie ieftina. momentan pretul carburantului in ungaria e plafonat. deci pretul ala scazut nu e ceva natural.
Orban e ala care calca pe cadavre doar ca sa aiba el siguranta gazului rusesc? Nu mersi.
Orban nu e un model de urmat, mija. Are si el multi scheleti in dulap, ma refer la calcarea statului de drept in picioare si coruptie, nu mai vorbim de atitudinea lui vis a vis de razboi. Termina mija cu propaganda asta ieftina.
Vorbiți de propaganda ieftina" expusa de mine. Pai hai sa vedem niște realități, nu propaganda. ,, Ieftin "este coșul zilnic la unguri, prețul energiei, produsele alimentare. Orban și-a răscumpărat toate acțiunile pierdute în favoarea străinilor și UNGARIA E STAT SUVERAN, IN CARE EL HOTARESTE PE CE ESTE AL LUI ȘI NIMENI, NICI O AMBASADA NU ÎNDRĂZNEȘTE SA FACĂ SUGESTII, DARĂMITE SA DEA ORDINE UNGURILOR CE SA FACĂ ÎN PROPRIA ȚARĂ. Ăștia pe care ii votați voi de 32 de ani ne-au făcut sclavi în propria țară, care a devenit o colonie economica ieftina, ne-au cumpărat activele, resursele pe margele colorate. Redevențele plătite pentru resursele noastre sunt cele mai mici din lume(și în Africa se plătesc redevențe mai mari) iar firmele cu capital romanesc plătesc cele mai mari impozite, pe când cele străine ne plătesc impozite infime. Frații Dedeman, la cifra de afaceri ceva mai mica decât Leroy Merlin, plătesc impozite statului român de 5 ori mai mari. Am tabelul în format pdf prin care pot dovedi evaziunea fiscala de proporții făcute de multinaționale în România. - UNGARIA SUB VICTOR ORBAN A FĂCUT ÎN BUDAPESTA MAI MULTE PISCINE DE INOT LA STANDARD OLIMPIC DECÂT ARE ROMÂNIA IN TOTAL ȘI AU FOST A 7A ȚARĂ MEDALIATA LA OLIMPIADA, PE CÂND SPORTUL ROMANESC E ÎN CONTINUA CĂDERE LIBERA. Victor Orban a dezrădăcină,, societatea deschisa" a lui SOROS, pepiniera de politicieni cu comanda la străini și promotori ai deznationalizarii, globalismului și LGBT. DAR VOUĂ VA PLAC LGBT-ul, cu politicieni români slugoi, umili și aplecați, pe motiv,, domino", femei captive în corp de bărbați. De-aia votați promotorii LGBT, va place poziția aplecat cu buze moi și calde. VICTOR ORBAN, BĂRBAT DE STAT NU EUNUC, cum sunt ai noștri, le-a luat banii UE CU DOUA MÂINI, SI NU ACCEPTĂ SA II COMANDE NIMENI DE LA UE ÎN UNGARIA. Austriecii de la OMV ne dau la plic legea offshore, adică ne comanda ei cu ce preț și cum sa ne vindem gazele și ai noștri o accepta automat și din poziția crăcănat. - DRAGĂ homo transylvanicus mediensis, hominid cu un singur neuron funcțional, dar și ăla îmbătat de politici corecte politic, astea toate nu sunt propaganda ieftină. IEFTINI PTR ROMÂNIA ȘI SCUMPI LA COMISION SUNT CURVELE POLITICE PE CARE LE_ATI VOTAT ÎN MEDIAȘ (sa va amintesc scorul luat la alegeri de turnătorul parsiv, manipulator și putred de bogat BA$EXU-PETROV ÎN MEDIAȘ?), plini de,, inteligența"voastră superioara de,, ardeleni superiori"?
Am uitat sa menționez cât de mult a făcut NATIONALISTUL ȘI ANTIGLOBALISTUL V. ORBAN PENTRU MINORITĂȚILE MAGHIARE DIN JURUL UNGARIEI, pe când ai noștri, atunci când nu i_a trădat pe romanii din jurul României, nu a făcut nici 1% din ce a făcut Orban ptr CO-ETNICII sai din diaspora. România a alocat ptr minoritatea ucrainiana din România mai multi bani decât a alocat romanilor din diaspora. IAR DACĂ NU EȘTI ROMÂN ȘI TE CHEAMĂ ARAFAT SAU CLOTILDE ARMANDE, POȚI FURA LA VEDERE SUTE DE MII DE VOTURI SAU SUTE DE MILIOANE DE EURO,FĂRĂ SA FI CONDAMNAT, IAR DACĂ EȘTI ROMÂN ȘI TE CHEAMĂ LIVIU DRAGNEA, faci pușcărie 3,5 ani ptr 20.000 de euro și pentru ca ai chemat și mobilizat oamenii la REFERENDUM. ASTA ESTE ROMÂNIA APLECATA (nu educata, cum ne mintea unul cu dinți de cal), sluga la oricine vine aici la furat și sa ne comande
Exact 20000 a furat la viata lui dragnea. La ce ditamai căsoaia are, fix 20000. 😂😂😂 sa spuna mersi ca l-au bagat doar pentru atat. Are propria insula prin TR. Faptul ca ii vezi intr-o lumina buna pe dragnea, orban spune multe despre tine si valorile pe care le ai in viata.
Ce LGBT măi omule? Am zis eu ceva de lgbt? Esti bolnav de-a dreptul. Si vorbesc foarte serios.
Pe langa boala psihica evidenta, sigur esti un sustinator al Sosoacei. Se vede asta din propaganda comunistoidă pe care o practici aici, antivaccinistă si exemplele pot continua. Uite ca eu prefer sa am un cos de cumparaturi mai scump dar care nu e manjit de sange. Tu gandesti in termeni comunistoizi, eu prefer democratia si libera alegere, aia care ti-o admis tie sa pleci in Irlanda si sa-ti cumperi apartamente in Medias pe care sa le inchiriezi. Am o banuiala ca in regimul ceausist n-ai fi reusit lucrurile astea.
Georgica, sa stii ca nimeni nu a castigat vreodata in fata unui nebun. Omul e dus, e clar de mult timp asta. Daca mai e si sustinator al lui Orban care e un Putin mai mic, ce mai e de zis ? Cred ca Mija asta e un mos dezaxat. El si cu adi irl vesnic au impresia ca sunt furati...ca doar si Sibiul traieste de pe spatele Mediasului...si Soros a retrogradat Gazu via Romgaz. Astia is redusi si au mult timp liber deci n-ai cum sa castigi vreo discutie cu ei chiar daca le oferi argumente. Pai Mija scrie citate de prin biblie si poezii...wtf. Poate el in sinea lui nu e om rau dar are probleme la cap. Dan Mija, iti dorec sa te faci bine repede, fara misto. SI lasa-ne cu strainii care ne fura. Problema tarii noastre o reprezinta societate nu politicienii. Romanii sunt redusi si lipsiti de disciplina. Tara lui Guta si a lui Jador. Experti in combinatii si invarteli, orice dar nu munca. Agramati dar experti in virusologie si politica. Suntem pe ultimele locuri la cantitatea de sapun folosita. Lasa-ne cu politicienii ca vina e a romanilor. Pai politicienii sunt toti hoti pt ca sunt din popor.
Mai arunca o privire pe situl Cj ului înainte sa arunci cu cacat. Tot ce am spus are acoperire și este dovedit alb pe negru,ceea ce tu spui este egal cu 0!
Erau unii pe aici care ne explicau ca horj de fapt e bun si suntem noi rai cu el. Domnul Horj e de 2 luni la petrolul in b si inca nu a prins nici macar banca de rezerve la vreun meci.🤣🤣🤣🤣 bai ce panarame de jucatori am putut avea in ultima vreme. Fmm iordanescu, si fmm tuturor care au adus slăbăciunile alea de jucatori. Salarii mari, comisioane pe masura salariilor iar jucatorii slabi vai mama lor.
Baga pe google sa vezi cine I taso',Pavel Horj,s-apoi îți dai seama cum a ajuns la gazu. Dar degeaba le spui la unii ca pur și simplu n ai cu cine!
De Horj stia toata lumea ca a venit pe pile. S-a spus aici de n ori, inregistrarea intre vali si uhrin e clara. Nu a negat nimeni asta. Ce vrei sa zici cu asta adi irl? Ca daca ala a venit pe linie politica, automat tot ce s-a intamplat la club a fost vina politicului? Sa inteleg ca nu incompetenta, nu hotii din club. Politicu' domle. Noi astia putini cu capul pe umeri asta incercam sa va facem pe tine si mija sa intelegeti, ca nu e totul pe linia pnl. mija ne explica noua ce cale ferata scumpa au facut bratienii ca sa justifice falimentul clubului?? whaat?? oare omul ala se aude? Paranoia urla din toti rărunchii iar el e liber pe strada. Tu, Adi, esti mai ok-ish. Desi incerci si tu un extremism ca sa-i canti in struna nebunului de mija si nu-ti face cinste.
Excluzi posibilitatea asta,după cite se întâmplă și tot ce se întâmplă în România de 32 de ani încoace?Hermannstadt joaca pe terenul nostru impus pe linie politica sau nu?Gratis!La cj Sibiu se știe ce se întâmplă
cu finanțările în județ,an de an o batjocură la adresa Mediașului tot politicienii. Sau ca e finanțat atât de la primăria Sibiu cit și de la consiliul județean,ceea ce la noi nu s a întâmplat cit am fost în insolvență.Colac peste pupăză apare un zvon,nu știu acum și cu ce interes,dar ști vorba aia ca fum fără foc nu iese,ca Romgaz ar putea sponsoriza la Hermannstadt.Ok nu e nimic confirmat,e doar un zvon, dar după toate astea la un loc,acolo ma duce cu gândutl! Am voie sa gândesc? Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu s a încercat nici măcar un moment sa se facă ceva pt salvarea clubului,deși se putea face,cum îți explici asta?Poenaru a spus clar și răspicat cind a plecat ca la Mediaș sunt bani,dar nu se vrea. Cubul ăsta a fost desfintat cu buna știința și voit,mai ai vreun dubiu în privința asta?Ca a fost făcut pt Sibiu,e un scenariu pe care eu îl vad posibil,mai ales cu acel zvon, nu am pretins niciodată ca adevărul e de partea mea. Rămâne de văzut, poate primarul vrea sa vândă terenurile, sau are alte interese și asta e posibil,eu doar am zis ca dacă Romgazul va sponsoriza,și repet va sponsoriza la Hermannstadt, lucrurile se cam leagă.Oricum timpul ne va dovedi care a fost adevărul.Unde greșesc de sunt făcut in toate felurile?
ce voiam sa scot in evidenta e ca unii il vedeau pe horj ca fiind bun de gaz metan si liga1 desi el uite ca nu prinde nici banca de rezerve in liga2. nu am discutat de ce si cum a ajuns la medias. stirct ca unii il vedeau bun.
Marius Nistor n-a prea vorbit de cand e mare sef la gaz metan. dar cand a vorbit, a spus asta: ”S-a cheltuit mai mult decât s-a încasat”. povestile alea cu sibiu, bucuresti, iohannis, soros si capitalismul nu prea isi au rostul. problema pentru care clubul s-a dus in cap e asta semnalata de nistor. s-au cheltuit mai multi bani decat s-au incasat. tu in portofel ai 2 lei, dar ii promiti vecinului ca daca-ti sapa gradina ii dai 4 lei. scurt pe 2. am spus-o in mai multe randuri. conducerea clubului trebuia sa-si creioneze bugetul in functie de sponsorizarile avute. ei cereau sponsorizari in functie de ce buget visau ei. pai nu merge chiar asa. chindia cu un buget sensibi egal ca al nostru o duce bine-mersi, noi avem datorii de nici nu stim exact cat de mari sunt 2, 3,4, 100 de milioane.
vorba cuiva de pe aici, omul sfinteste locul. pe la voluntari tot politica este, dar acolo sunt oameni mai profesionisti. la fc arges tot politica este, dar acolo sunt oameni mai profesionisti. asta-i ghinionul nostru ca-l avem pe roman. poate daca era neamtu, thelmann, macaveiu sau oricare altul, lucrurile functionau mai bine.
Știu ca nu are treaba cu subiectul vostru , dar ma “surprinde” ce om capabil este Tov Burleanu , sa fie el ales in unanimitate . Nici Ceaușescu nu a reusit performanța asta . Clar ca nu este nimic politic, totul este pe bune, este el super inteligent de da pe afara
burleanu are abilitatea de a-si cumpara electoratul. i-a cumparat pe toti. evident ca n-a fost reales in unanimitate pe criterii de valoare.
in alta ordine de idei, "politicul" nu e neaparat ceva rau. uite, pentru cfr politicul e cel mai bun lucrur care se putea intampla. au luat de 4 ori campionatul si acum au sansa sa-l ia a cincea data. sa nu-mi spui ca ioan rus si dancu n-au vreo implicare in treaba asta. depinde mult de ce politicieni te inconjori. de politicieni care-ti aduc sfarsitul, precum cei de la gazu, sau de politicieni care te ridica.
de multe ori am scris ca marea greseala facuta de gaz metan a a fost acceptarea primariei in proiect. ala a fost marul otravit. chiar azi citeam o stire despre petrolul ploiesti care e in mare impas financiar, si cu toate astea nu vor sa aduca primaria ploiesti langa club. ei spun ca sunt club profesionist si nu vor sa faca politica.
am o intrebare pentru cei care spun ca presiunile politice venite dinsre sibiu si bucuresti ne-au pus cruce. cine si de ce a desfiintat echipa de baschet? tot sibiul, tot bucurestiul? De ce Eugen Pirvulescu dupa cateva luni la csm si-a luat jucariile si a plecat? mai oameni buni, voi chiar nu vedeti cine conduce mediasul si cine a adus sfarsitul gazului? v-a zis-o deaconu cu subiect si predicat, si voi(unii)continuati s-o tineti pe a voastra. deaconu nu e tocmai vreun fraier. stie el destule.
Interferenta politicului in sport este interzisa de FIFA si UEFA.
Politicul actioneaza prin interpuși in fotbalul romanesc. Au gasit o cale prin care "dribleaza" legile. Are careva impresia ca fc arges, fc voluntari, chindia, mioveni, clinceni si multe altele nu-s conduse politic? Primarul targoviștei chiar spunea acum cateva luni ca de opreste finantarea chindia se desfiinteaza.
bun si revin si zic ? al cui este clubul Gaz Metan Medias?? cum adica dl Primar nu stie??dar el stie sa minta, si noi punem botul bun picam div. b/c de unde bani? ce se intampla?
aia ca nu stie in proprietatea cui e acel ong cs gaz metan, e o prostie. stie foarte bine cine sunt oamenii care detin ong-ul. roman stie tot ce misca in oras. e un mic dictator.
afectati sunt multi, dar nu pot face nimic. afectat e buzean, afectat e eric, afectat e plesca... lista e lunga. cei afectati nu pot face nimic. cei care puteau sa faca ceva nu le-a pasat. i-a durut in cot. nu-i iau eu apararea lui boroncoi, dar cred ca e unul dintre cei care nu puteau face nimic. postul pe care el l-a ocupat in club era pe ramura tehnica, nu administrativa. el nu avea drept de decizie, nu avea putere de semnatura. incercand sa dau un exemplu, boroncoi era la gazu un fel de meme stoica la fcsb.
bravo baietilor pentru meciul de azi. sa aiba bafta si sa ii vedem pe cat mai multi la un nivel cat mai bun. sa nu uite in ce oras au jucat primele meciuri in liga1. :)
Bafta tuturor!!
PS: Singurul lucru ce-l putea face Boroncoi e sa plece asa cum a plecat Plesca. in rest n-avea ce face. cei care puteau sa schimbe traiectoria clubului sunt aia care au drept de semnatura, aia care pot lua decizii, aia care administreaza clubul.
Cine este antrenor la U 19? Cred ca omul merita felicitări . Bravo lui . Felicitări băieților și antrenorului de la U 19 sau cum S-o fi numind
Poti sa spui la emisiuni tv ce se intampla inainte cu mult ssa se produca implozia.
Poti sa faci diverse reclamatii, Boroncoi nu era un nimeni in club, era un om vechi si bine plasat in cadrul clubului.
Atitudine se putea lua, daca unul din afara sistemului administrativ ar fi putut lua atitudine, ala era Boroncoi.
A preferat insa sa ia banii si sa taca. Sunt curios daca el a avut restante salariale.
Cite de naivi puteți fi. Boroncoi a fost unul dintre lipitorii de afișe al primarului3 drept pt care a fost răsplătit.cu o funcție în club. A avut copilul pe statul de plata el aflându-se în Germania.Pe oriunde era Vali Iordănescu era Boroncoi,era omul lui, a știut tot timpul absolut tot ce se întâmplă.
20.56
Pai nu s-a tot spus? Nu s-a rezolvat nimic. Toti asteptau ca romgaz sa plateasca oalele sparte de altii. De aici si presiunea pusa pe romgaz in ultimele luni. Jucatorii, antrenorii, multi au tot tras semnale de alarma cand inca era timp. Conducerea a ingropat si mai tare clubul. Ne poate spune Paul daca Boroncoi si-a luat sau nu salariile si daca are sau nu restante. Eu zic ca nu si-a luat nici el salariile. Boroncoi in club a parut a fi omul bun la toate. S-au folosit de el. L-au pacalit asa cum ne-au pacalit si pe noi. Asa cum i-au pacalit si pe cei din galerie. 3, 4, 5 oameni au pacalit un oras intreg.
Cand pleșca a refuzat postul de presedinte si a plecat din ckub,l-am criticat.timpul a ararat ca a luat decizia corecta. Baiat destept. A cititbine situatia si viitorul pe care ckubul il avea.
In fine. Nu mai conteaza. Ne mai ramane speranta ca se va infiinta o echipa care sa duca povestea mai departe. S-au restartat echipe precum rapid, petrolul, u cluj, steaua etc etc. Nu vad de ce noi mediesenii nu am accepta un restart. Sper sa se petreaca acest restart. Am mai spus-o si ma repet. Ma astept ca eric, buzean, plesca si toti cei care se simt gazisti sa gaseasca o solutie pentru infiintarea unei noi echipe.
Sa nu uitam ca boroncoi a intentat proces in instanta impotriva adunarii care il punea pe pustai presedinte. Si astea nu-s povesti sunt lucruri concrete pe care toata lumea le poate citi pe portalul instantelor de judecata. Sa nu uitam ca boroncoi a inventat acel scandal de rasism in care chipurile marginean l-ar fi jignit pe costea. si nu-l baga sa joace pe motiv ca e de o anumita etnie. Ce naiba povestim? Crede cineva ca marginean ii putea face echipa lui edi? Deci nu e nici boroncoi atat de sfant precum se da. poate acum are mustrări de constinta ca le-a jucat unora in struna in ultimii 2 ani.
EU asta zic putea sa mearga la tv putea sa denunte la DNA dar ei probabil au un loc calduros la noua echipa ca doara Roman nu stie al cui este clubul ... prea sparti sunt astea... stau si tac , de ce nu a zis Roman ca se intereseaza sa afle? mincinos mare.. Boroncoi putea sa zica ca vrea sa mearga la digi nu cred ca se supara Naum ... dar ei au stat pe barca si s-au scufundat... oricum orice echipa noua.. va fii si Boroncoi si toti astea .. dar la cat de mincinosi is unii s-ar putea sa fie Plecat Boroncoi, eu zic ca Mediesenii au ingropat clubul !
Sper ca nu va luați de mine🙂eu nu l-am laudat pe Boroncoi , eu l-am laudat pe antrenorul de la republicani sau U 19 sau cum Dumnezeu se va numi aceasta grupa , sunt jucatori ok printre ei
Daca nu gresesc, Solomon a fost antrenor la u19.
Tacerea=complicitate,indiferent de situatie,daca ai fost sau nu implicat in club,trebuie sa reactionezi,ciudat e ca unii au tacut cam de mult timp !
Atunci bravo,Domnului Solomon !
@GEORGICA,tu îți transformi numele în renume.Esti un Gheorghe prin prostie sau viclenie. Nu mai încerca să escamotezi adevărul, se vede de pe Luna. FALIMENTUL CS GAZ METAN S-A PRODUS SUB CONDUCERE PNL ȘI PRIN OAMENI DIN PNL. E un trade Mark PNL, care a făcut aici în Medias la nivel micro, ce a făcut în România la nivel macro, aducând tara în pragul insolventei(o zic toate institutile internaționale de rating) si făcând aici un rai al multinaționalelor care comanda prin ambasadori ce și cum sa facem, cum sa își maximizeze profitul în detrimentul statului roman. Au destabilizat sistemul energetic în ultimii aproape trei ani prin Virgil Popescu, care ia ordine de la OMV,în spatele căreia se afla rusii. Și nu e de mirare, intrucat nevasta sa are 8 benzinării care lucrează sub licență OMV.Fapt care îl aduce în domeniul penalului, pentru conflict de interese. Acest aspect al capitalismului, nu capitalismul l-am criticat, numindu-l,, capitalism de cumetrie". Cam ce s-a întâmplat la CLUBUL S GAZ METAN, unde s-au sifonat bani prin cumetrii și interferente politice. Aceste adevaruri sunt incontestabile, în rest poți să-ți cufurezi mintea aia manipulatoare și perversa, ca de vina ar fi aliniamentul stelelor, karma, darma, PSD(partid pe care îl consider de asemenea trădător). Ma cataloghezi ca nebun și extremist, dar nu ești în stare(fiindcă nu poți) sa demontezi adevarul întrebărilor puse de AdiIRL, nu poți nega cifrele dezastrului economic adus de,, guwernerul meu", nu poți nega evidentele catastrofei de la clubul nostru, catastrofa marca înregistrată PNL, pe tot palierul ei. Și a propos, ca ma acuzai de comunism, vezi ca exista în organigrama clubului un securist implantat acolo care a supervizat,, profesionist" toată,, tărășenia" de acolo. I-ai prin eliminare și o sa vezi despre cine e vorba. Dar asta ar însemna că te suspectez de inteligența sau bune intenții, calități care îți lipsesc, una sau doua din ele. Iar când la începutul campionatului viitor o sa vezi ca a dispărut fotbalul din sportul mediesean, o sa te uiți lung, ca, curca în lemne" cum se spune în popor, asa cum se uita romanul de rând când ii vin facturile,, LIBERALizate la energie
Cand jucam noi cupe europene, ce partid era la guvernare? Dar primar in medias? Oricat v-ar explica unii voi nu intelegeti sau nu vreti sa intelegeti. Nu conteaza daca e pnl, psd, udmr sau usr. Daca omul dintr-o functie e gosoodar si onest, treaba merge. Daca e hot si bandit, se duce totul naiba.
Cand tu pui pecetea pe calitatile intelectuale ale unui om strict dupa numele pe care il are, nici tu nu dai pe dinafara de inteligenta. Daca s-a ajuns la asa discutii, poate e cazul sa iei o pauza. Oricum, parca acum cateva lumi scriai ca nu mai intri pe site. Ramai tu in elita ta intelectuala cu toti nationalistii si da-ne noua pace. Ia-l si pe adi irl.
George Orwell
„ Într-o lume a amăgirii universale, a spune adevărul e un act de curaj. ” - Mai fac și eu greșeli, ma mai aprind și eu și răspund la jigniri cu jigniri. Ceea ce nu este bine. Dacă domnul Jude citește acest site sau cineva din cercul său, vreau sa ii trimit scuze. El a avut cunoștințe mai multe decât mine despre,, ingineriile" financiare de la CS GAZ METAN și DIN ACEST MOTIV A REFUZAT SA MAI FINANȚEZE ACEST CLUB. - E regretabil că nu comunică rezultatele auditului și ca baga gunoiul sub preș. Buba trebuia sparta și bine a făcut. Toți care au stricat acest lucru frumos care era echipa noastră de fotbal trebuie sa plece de acolo, sa se apuce de alte activități, de la cel cu barba sură la cel cu tzatza în gură, cum zice românul. Ajunge. Dacă se începe un proiect nou, un început nou, cu oameni curați și jucători majoritar de-ai noștri, fără bani și interferente de la primărie. O noua echipa, întrata sub tutela Romgaz, care eventual să se numească FC Romgaz Mediaș. Renunțați domnule Jude la sponsorizări sportive în orașe care nu produc nimic în industria gazeifera din România. Ajutați comunitățile de unde se aduce pluș valoare ptr Romgaz. Sper să faceți alegerea cea bună.Iar primăria sa își vadă de proiecte de infrastructura, căci suntem praf. Cine vrea sa vadă un exemplu de oraș curat și bine administrat, sa meargă în Blaj, Sighișoara, Sebeș. Sa își vadă fiecare de menirea cu care au fost investiți. Succes!
acum cateva meciuri boroncoi spunea ca el s-a impacat cu ideea falimentului. ca asta-i viata. aseara dadea apa la soareci. lacrimi de crocodil. ce show ieftin. sau poate si-a dat seama ca de peste o saptamana, doua ramane somer. sa-mi fie cu iertare, dar nu cred ca boroncoi si-a facut asa un nume in fotbalul romanesc incat sa cred ca va putea prinde ceva contract macar de antrenor secund pe undeva. parca pustai l-a luat pe la botosani si rapid, dar se pare ca s-a rupt relatia.
Anonim 9: 07 dar tu cit de inteligent ești, cind judeci în dublu standard? Care problema ta? Nu îți convine ,nu ma citi,trăim intr o lume libera nu, fiecare are dreptul sa își spună pararea,cine ești tu sa faci ordine pe situl asta?
dan mija. in cateva comentarii te contrazici singur.
tocmai ce ai laudat administratia din Blaj. Pai primarul din blaj cat si majoritatea consiliului local Blaj e PNL. cum facem? :) unde mai pui ca primaria blaj sustine echipa de volei. deci nu conteaza partidul, conteaza omul, nu? exact ce spuneam eu si georgica. atat timp cat omul e gospodar si profesionist, nu conteaza din ce partid face parte.
tu si adi irl ne-ati tot spus cum romgaz a lasat echipa gaz metan sa moara pentru ca a primit directive de mai sus ca trebuie sa bage bani la sibiu. acum vii si spui ca romgaz a oprit finantarea pentru ca au vazut ca banii sponsorizati de ei sunt furati. pai care e pana la urma parerea ta? apropo de sponsorizarile facute la alte cluburi sportive din alte orase. in 2021 romgaz a sponsorizat undeva la 2 milioane de euro la toate cluburile sportive. marginean spunea ca romgaz poate conform legilor sa sponsorizeze pana la 40 de milioane de euro. deci bani ar fi pentru toata lumea.
6 mai 2022, 23:37
nu doar antrenorul de la U19 trebuie laudat. trebuie laudati toti cei care de-a lungul anilor au lucrat cu acesti tineri jucatori. Mitica Solomon, FLorin Bratean, Bruno Vienescu etc, etc. sunt multi care merita felicitari si aprecieri. Il auzeam pe boroncoi ca-si aroga toate drepturile. pai nu ti-e rusine ma? m-a bufnit rasul cand am auzit ca i-a adus el de mana la fotbal. pe cine ai adus ma tu? unii au ajuns la gaz metan pe la 13, 14, 15 ani. poate tu i-ai adus de mana pe aia care-s pilele primarului. vorba cuiva, multi tineri jucatori nu-si meritau locul in echipa mare. si o sa vedeti in vara cine-si va gasi loc la o echipa in primele 3 ligi si cine nu. cativa au ajuns pe valoare la prima echipa, cativa au ajuns pe pile fiind copii de patronași de prin medias sau din imprejurimi.
Pune o alta tema cu victoria acestori copii macar ceva pozitiv din toata furaciunea si hotia dobitocilor care ne-au distrus istoria , tineretul si orasul.
Eu zic ca dacă picam în,, b" cu zeci de puncte minus ar trebui înființat un nou club, cu alta organigrama. Căci cu un astfel de balast am ajunge direct în,, c". Așadar ar trebui direct o echipa cu credentials care sa ne permită direct în,, C", iar jucătorii gen Maxim, Bumbar, Gașpar, Steau, Iancu și Covaci, cu jocuri în picioare și 2-3-4 ani în ligile inferioare ne-ar putea aduce din nou în prima divizie. M-am întâlnit personal cu Mitica Solomon și l-am felicitat pentru munca sa, pentru acest lot cu care a câștigat locul patru pe tara la juniori. Și-a manifestat NEMULȚUMIREA CA NU E APRECIAT SUFICIENT DE CĂTRE CONDUCEREA CLUBULUI. - @ANONIM 11:24,la un moment dat i-am reproșat lui Jude ca nu mai sponsorizează la fel de mult clubul ca pe vremea lui Volintiru. Ulterior am aflat mai multe despre,, ingineriile"financiare făcute la club și am înțeles atitudinea sa. Rămân însă la părerea ca ar trebui sa sponsorizeze prioritar Mediașul dar ȘI ALTE LOCALITĂȚI CARE CONTRIBUIE PRIN ZĂCĂMINTE ȘI PERSONAL LA BUGETUL ROMGAZ. NU SPONSORIZĂRI LA LIPITORI POLITICE CARE IAU CÂT POT DE MULT ȘI NU ITI DAU NIMIC ÎN SCHIMB, DECÂT ȚEPE ÎN CEL MAI BUN CAZ ȘI DISPREȚ ȘI ÎNJURĂTURI LA ȚINE ACASĂ. Sa vedem ce va face de acum încolo. Ai dreptate ca la primărie contează omul nu partidul,, dar întâmplător sau nu, jaful în Mediaș și la CS GAZ METAN AU VENIT PE FILIERĂ PNL. Da, la primari contează omul, nu partidul. Și tot ca o coincidenta nefericita, situația dezastruoasă din România ultimilor aproape 3 ani a venit tot pe mâna PNL. La oraș nu ma interesează partidul ci omul. Iar pe actualul om Roman l-am susținut la început, dar nu e de cuvânt. Am un lot de pământ la ieșirea din Mediaș, unde sunt case, zona rezidențială de cca 200 de oameni Zona fără canalizare, apa curenta, gaz. Acum 3 ani a zis ca se va ocupa de acest lucru, a dat și termene. Bineînțeles că nu a făcut nimic. Astea ar trebui sa fie prioritățile primăriei, nu sa bage banivintr-un sac fără fund, plin de găuri prin care banii sunt canalizat cu dedicație, pentru cine trebuie. Nu mai vorbesc de faptul ca am aflat de anumite proprietăți care nu le poate justifica prin salariul de primar. Am mai aflat o informație despre el, neverificata încă, care e de domeniul penalului. Ma rog, când cineva face un sens giratoriu cu 300.000 de euro, e mai mult decât relevant. Așadar stimabile ANONIM 11:24, NU MA CONTRAZIC CU NIMIC. PRIVEȘTE PEISAJUL DE ANSAMBLU, NU TE IMPIEDICA DE DETALII, gen,, nu vezi pădurea de copaci"
daca picam in b si am continua cu acest club, nu punctele in minus ar fi cea mai mare problema ci datoriile care ar genera alte depunctari. sansele sa continuam sunt 0. ar trebui pus punt si infiintata o noua societate. vedeam ca buzean a avut o noua reactie pe facebook cu referire la soarta clubului. cred ca ar trebui vorbit cu el, cu alti gazisti care au totusi un cuvant de spus prin oras si toti impreuna sa punem presiune pe cei care ar putea infiinta un club care sa duca povestea gaz metan mai departe. chiar cred ca buzean, eric si alti gazisti daca ar merge la romgaz sau la baum ar gasi o deschidere mai mare din partea celor doua companii pentru infiintarea unui nou club. gestul facut de pagina suporterilor care tot timpul cere continuitatea echipei e laudabila, dar nu cred ca are greutate. un cuvant spus de buzean, eric si altii cred ca are mai mare greutate. chiar sper ca din vara sa vad un club la medias care oarecum sa duca mai departe povestea asta. gloria bistrita in acte se numeste cs gloria 2018 bistrita-nasaud, dar lumea tot gloria bistrita ii spune. faptul ca s-ar numi flacara gaz metan, pentru opinia publica tot gazu ar fi. mai ales daca in club as vedea fosti gazisti.
Dan Mija
Exact acelasi lucru l-a patit o cunostinta, a primit niste asigurari si promisiuni de la gh. roman si nu s-a tinut de cuvant. Aici cadem de acord, cuvantul primarului nostru nu valoreaza nimic.
@Georgica&Anonim 8:32 TREBUIE SA OPRIM ORICE TENTATIVA DE IMPLICARE A PRIMĂRIEI ÎN VIITORUL PROIECT AL FOTBALULUI MEDIESEAN. Orașul arata rău, nu avem centura orașului, zona Casei de Cultura a Sindicatelor, străzile adiacente Centrului istoric(punct turistic) sunt o jena de o uraciune care urlă, prostia, corupția și incompetenta și-au găsit adăpost la primaria Mediaș. Primărie care a cumpărat autogara cu 800.000 de euro, face sens giratoriu de 300.000 euro, baga bani intr_un club capsat la maxim. Avem înotători de lotul național care se antrena si:sau se antrenează la Sibiu în lipsa unui bazin olimpic de 50 metri și primăria face bazin de înot nou, care ce sa vezi, are bazin de înot de 50 metri. În loc sa aducem autobuze electrice urâțim Strada Stadionului cu stâlpi pentru troleibuze, strigând frumusețea dealurilor, pădurii, naturii dimprejur. Tot acum 3 ani i-am zis primarului sa facă un studiu sociologic privind meseriile, profilul tinerilor absolvenți de facultate care pleacă din Mediaș spre Sibiu și Cluj, și sa aducă investitori străini cărora sa li se dea toate oportunitățile în schimbul unor salarii mari, sa oprim hemoragia demografica căci rămânem în Mediaș doar tiganii, pensionarii și cei din Romgaz. I-am sugerat platforma Vasia și Aviatei, a ingaimat ceva despre niște belgieni cărora le da teren gratuit la aviație. Bineînțeles, nu s-a realizat nimic în acest sens. Trăim o tragedie demografica, am ajuns de la 76.000 locuitori în 1984 la 40.000 acum. EXISTA O ÎNȚELEGERE DE CARTEL ÎNTRE PATRONI ÎN MENȚINEREA DE SALARII MICI, SA NU SE SABOTEZE CU OFERTE DE SALARII MAI MARI UNUL PE CELALAT. Acest fapt e îndeobște cunoscut de toți locuitorii Mediașului. L-am văzut pe primar mai tânăr și activ, am avut încredere și speranța în el. Degeaba. Face și el parte din cartel, pe filiera Florin Munteanu. PRIETENII ȘTIU DE CE. Vai de capul nostru, unde a ajuns acest oraș, iar perspectivele sunt sumbre, dacă nu se schimba ceva. Din partea PSD, ZERO SPERANȚE, IAR DIN PARTEA AUR, MINUS INFINIT
ERATA-NOUL BAZIN DE ÎNOT ÎN CONSTRUCȚIE ARE TOT 25 DE METRI, CA CEL DE LA BAZA DELFINUL(suprasolicitat, oricum)
https://ortodoxinfo.ro/2022/05/07/adevarul-despre-tranzactia-de-1-miliard-de-dolari-dintre-romgaz-si-exxon-va-conduce-la-preturi-mai-mari-ale-gazelor-romanesti/. - ARE DE A FACE CU MEDIASUL. CUM NE FURA,, PARTENERUL STRATEGIC"SUA.Cum ziceam România a ajuns în starea de neocolonialism
dan mija. mai bucur sa vad ca vorbesti direct de oameni si nu de partide. intr-adevar gh roman e cel mai rau lucru care i se putea intampla mediasului. din zvonuri si informatii neverificate, am auzit ca are si foarte multe firme care sunt pe numele altora. acum intelegem si de ce clubul gaz metan a inheiat contracte cu tot felul de firme din medias fara a avea nevoie de acele servicii. eu sunt de parere ca in romania nu exista stanga, dreapta, centru-stanga, centru-dreapta. fara sa dezvolt subiectul, exista doar doua categorii, extremisti si politicieni care n-au vreo directie exacta.
in alta ordine de idei. bun si ala de 25 de metri. e totusi semi-olimpic. cu ocazia construirii acestui bazin normal ar fi ca inotatorii de performanta din medias sa se poata antrena acolo GRATIS. ma gandesc ca la delfinu se platea fiind ceva privat. sper ca lumea sa se trezeaza la urmatoarele alegeri si sa voteze altceva decat gh roman. stiu ca e greu, dar nu imposibil. omul minte cum respira. chiar zilele astea vorbeam cu cineva despre acea platforma de energie verde promisa. a ramas la stadiul de promisiune. omul minte cum respira.
din pacate nu cred ca e posibil ca la o viitoare echipa in medias primaria sa nu fie implicata. fotbalul a devenit pentru politicieni o resursa de voturi. de asta ma surprinde tare faptul ca roman impreuna cu cei care s-au perindat prin conducere au facut clubul praf. un alt motiv pentru care cred ca nu se poate fara primariei e ca din cate am inteles terenul pe care e construit stadionul principal si cele de antrenament apartine de primarie. daca nu i-ai prmi in proiect ti-ar baga bete in roate. nu stiu cat de adevarat e, dar eu asa stiu. ca terenul pe care s-a construit stadionul si totate alea apartine de primarie.
Stadionul e construut de Romgaz, pe pământul primăriei. Eu am avut o experienta personala cu statul roman, am plătit impozitul pe parte din clădire folosita, deși nu eram proprietar ci chirias. E foarte probabil ca entitatea care va folosi stadionul, prin analogie ar trebui sa plătească impozit pe pământ, dar nu cred ca întreaga baza sportiva ar costa mai mult de 2-3.000 de euro anual(pământul arondat) . ÎN ACESTE CONDIȚII PRIN LEGE SCAPI DE DEPENDENTA FAȚĂ DE PRIMĂRIE. Nu poți eluda legea, chiar primărie implicata fiind. Cine folosește un bun al statului și are o oarecare situație de chirias, plătește impozitul anual. - EU reiterez ce am zis ÎNTÂMPLĂTOR SAU NU, FALIMENTUL CS GAZ METAN A VENIT PE FILIERA PNL. Putea primarul sa fie de la alt partid dar nu a fost. Cat despre PNL, îmi mențin părerea, în întreaga istorie a României ne-a trădat, a subordonat interesele României intereselor străine. A avut o perioada de minte limpede, când au aplicat principiul economic,, prin noi înșine ". Din păcate, acea perioadă nu a ținut mai mult de 15 ani, care într-adevăr a fost fructuoasa ptr România. Dar acum face taman pe deandoaselea, și pot da cel puțin 50 de exemple de masuri economice și hotărâri trădătoare. Nu că ceilalți kknari de la alte partide ar fi mai buni. EU SUNT NAȚIONALIST, SUVERANIST ȘI ANTIGLOBALIST, asa dp meu de vedere, toți sunt o apa și un pământ
9 mai 2022, 20:41
teoretic ai dreptate. platesti impozitul pe teren si normal n-ar trebui sa ai treaba cu primaria, dar vezi tu ca traim in romania si institutiile statului daca vor iti pot baga foarte usor bețe in roate. iti vin controale peste controale de te pun la pamant. hai sa ne aducem aminte cum in ultima perioda a lui marginean la medias cand edi si marginean nu voiau ca sibiul sa joace la medias, o doamna din conducerea transgaz venea saptamanal in control la stadion. mai in gluma mai in serios masura cati militemtri din pista de alergari a fost consumata de jucatori. daca primaria vrea sa se implice si tu ca si conducere a clubului nu o lasi, iti poate face rau.
De către care partid e condusă primăria? Te-ai gândit de ce Ghiță Roman a întrat în PNL? Fiindcă de 17 ani prezidentia României e condusa de forțe de dreapta. Asta înseamnă că DNA și SRI e la mana președintelui. Care arestează doar pe cine trebuie, sa fie bine sa nu fie rău. Liber la furat, după chipul și asemănarea președintelui.. REVIN LA IDEILE MELE INIȚIALE, DACĂ VREM SA AVEM FOTBAL CURAT ÎN MEDIAȘ, TREBUIE SPARTA COMPLET BUBA INFECȚIOASĂ ȘI INFECTANTA ACIUTALA ACEST CLUB. ȘI APOI UN INCEPUT NOU, CU OAMENI NOI, dar mai ales, cel mai important, SUB TUTELA ROMGAZ, NU A PRIMĂRIEI ȘI A CUMETRIEI
https://m.digisport.ro/fotbal/liga-1/eric-anunt-urias-pentru-fanii-celor-de-la-gaz-metan-medias-a-fost-infiintata-o-noua-echipa-1676267
Acum 30 de min Eric, Pustai si Biro au iesit din sediul Romgaz.
Oare ce-au facut acolo?
Se pun bazele unei noi echipe, asa cum declara Eric zilele trecute, cu ajutorul Romgaz?!
Azi pe la amiaza i-am vazut la o terasa in centru pe biro, buzean, pirvulescu.
Ceva clar se mișcă. Sa deaDumnezeu sa fie bine!!
Sper sa avem parte de vesti bune, …fără implicarea primarului
Noua echipa de care vorbea Eric va fi înscrisă în liga4. Pentru inceput numele echipei va fi AS CSS Medias. Sau ceva de genul, iar ulterior se va incerca schimbarea numelui in cs gaz metan.
Stiti ce cred ca s-a intamplat?eu cred, ca clubul a fost dat la mai multe persoane gen odata la X odata la Y odata la Z s-au facut multe c....! s-au facut manevre sincer imi pare rau ca s-a ajuns aici dar multe greseli .. si daca continua Gazu tot o porcarie era prin club .. si probabil si-au dat seama si o zis hai sa facem alt club .. probabil si-au dat seama cand o venit Iordanescu.. zic ca s-au facut multe manevre...
Va apărea o noua echipă, cu vreo 10 membri fondatori, printre care primăria, Boaru, Dudita, Roșca, Pustai, Pârvulescu Senior, Eric, Buzean, hanc...
In prima faza sau vrut să se numește ACS Gaz Metan, dar nu a fost aprobat și cel mai probabil se va numi ACS Mediaș 2022.
Acum nu știu mai multe dar vor susține ei o conferință de presă la momentul respectiv.
Nu știu ce sentimente vor fi pt noua echipa....e ca și cum pierzi pe cineva din familie și imediat îl înlocuiești cu alta persoană...
Gazu' e Gazu' și nu poate fi înlocuit.
Romgaz nu se implica?
O sa vedeți de duminică încolo,cum și unde se implica Romgaz! 😀
Spune-ne și noua, unde se implica de Dumincă încolo , Romgaz?
Pacatosii de romgaz. Incep implicarea fix de duminica in loc sa astepte si ei pana luni.
Nu au cum de luni, luni este joia tineretului
Gazistul spunea...
"Nu știu ce sentimente vor fi pt noua echipa....e ca și cum pierzi pe cineva din familie și imediat îl înlocuiești cu alta persoană...
Gazu' e Gazu' și nu poate fi înlocuit."
Gazistul spunea...
dar echipa a fost pe moarte si mediesenii nu au vizitat-o pe ultima sute de metri... asta spune tot :) ai un membru din familie si nu il vizitezi .. il vizitezi cand o duce bine tipic romanesc !
Bun acei Fondatori nu pot fii dati afara de ex vreodata ?
13 mai 2022, 13:15 Adi Irl spunea...
pai unde se va implica?nu la Medias?:D
Stai...ce?
Primăria, Boaru...?
Păi ce facem, jigodiile care au participat la falimentul Gazului vor fii în conducerea noii echipe?
Cineva spunea ca pustai, eric si biro au fost vazuti iesind din romgaz. Ma gandesc ca nu s-au dus acolo toti deodata sa-si plateasca facturile. Probabil intr-un fel sau altul se va impluxa si romgaz. Daca noua echipa va juca pe stadionul pe care toti il cunoastem, inseamna ca si trasgaz se implica. Sa nu uitam ca acel stadion e in proprietatea transgaz. Aia cu romgaz sponsor la hermannstadt a fost o gogoașă lansata de marele analist stanciu si la care multi au pus botul. Pustai si Eric nu-si asociau numele cu un proiect care nu ar fi de viitor. Ma bucur sa aud ca profesorul Pustai revine acasa!! Ma durea sufletul sa vad ca un om tobă de fotbal e nevoit sa lucreze pe la calarasi si buzau pentru ca acasa nu e primit.
Gazistule, am inteles ca si Biro se implica.
Ce spunea eric acum cateva zile: "Bineînțeles, dacă aș putea să recuperăm stema, numele, culorile clubului, m-aș alătura proiectului"
Din moment ce s-a alaturat proiectului inseamna ca s-au primit asigurari ca in timp societatea asta noua va capata stema si numele gazului. Culorile nu te opreste nimeni sa le folosesti inca de la inceout.
Pai albul e o culoare uzuala.
Numele, palmaresul și culorile poate le vor obține peste 2-3 ani, în niciun caz acum, au încercat cu ACS Gaz Metan 2022 dar nu le-a fost aprobat.
Revin cu mai multe detalii atunci când e ceva concret, însă oricum, Gazu rămâne Gazu și nu îl putem înlocui așa ușor, e ca și cum am pierde pe cineva apropiat, îl înlocuim?
Nu stiu exact, dar ma gandesc ca culorile pot fi folosite inca de acum. Asa mi s-ar parea logic. Ce, in medias nu poate exista echipa in alb si negru? Atunci alb si gri. Pai da, numele, stema si palmaresul in 2, 3 ani precum la celelalte echipe care au repornit de la zero. Rapidul pe care azi il vedem in liga1 cand a pornit din L4 se numea AS Academia Rapid.
Nu le-a fost aprobat acel nume pentru ca cel putin pt moment exista un gaz metan.
Asa sa terminat cu fotbalul si cu clubul nostru de traditie de peste 77 de ani, multumita unor HOTI PROFESIONISTI, sper ca urmatoarea echipa din Medias sa fie,
FC GAZ METAN PNL-PSD MEDIAS
vom reincepe direct la meciul de baraj pentru Liga 1 ca doar la noi se poate orice.
MADE IN ROMANIA
Lasă-ne Paul cu „Gazu rămâne Gazu”...ce, la Rapid, la Argeș, la U Cluj, Petrolul, nu s-a întâmplat același lucru și uite că echipele astea sunt (în afară de Cluj) în L1 și tot sunt susținute ca în trecut. Noi așteptăm să se refacă o echipă de fotbal la Mediaș, iar împreună cu romgaz/transgaz să promovăm an de an și să ajungem în L1.
Aaa, chiar, dacă primăria se va implica și la noua echipă, voi credeți că o să inspirăm încredere? De ce întreb asta? Să nu uităm că primăria a țepuit jucătorii echipei cu promisiuni deșarte, că fac, că dreg și n-au făcut nimic...păi dacă primăria o să fie din nou în „conducere” ce garanție vor avea jucătorii ce vor venii că nu o să fie cum a fost acum?
normal ca gazu ramane gazu, dar proaspata echipa infiintata in timp va fi gaz metan. am mai spus-o si ma repet, daca e sa o luam strict pe ce zic actele, gazu a murit la inceputul anilor 2000 cand clubul a fost trecut pe ong-ul care acum a dat faliment. la sfarsitul anilor 90, inceput de ani 2000, cluburile au fost obligate de regulamente sa treaca pe societati ong, srl, s.a ... etc, etc. acum s-a falimentat SOCIETATEA pe care functiona clubul, nu clubul. brandul gaz metan e undeva la sertar si in timp poate fi inchiriat/cumparat. in cateva luni, un an sau doi depinde de cum decurg lucrurile, se va face licitatie in care teoretic oricine poate inchiria/cumpara brandul gaz metan. o sa-l inchirieze oamenii care au fondat noul club si asta e. povestea merge mai departe. zice foarte bine anonim 12.07. multe echipe au trecut prin ce trecem noi acum si uitele iar pe baricade. din moment ce inca de acum fondatorii noului club au vrut sa foloseasca cuvintele "gaz metan" in numele clubului inseamna ca in timp se va ajunge ca noul club se va numi gaz metan.
Trimiteți un comentariu