Dupa transferurile realizate in aceasta perioada prin aducerea jucatorilor Florin Ilie , Luky Komada , Nikola Antic si Adrian Markus , clubul Gaz Metan s-a inteles in aceste zile cu fundasul central ceh Petr Mach in varsta de 28 de ani , care a evoluat ultimadata la formatia din prima liga ceha , Banik Ostrava.
Site-ul Suporterilor de vanzare
Site-ul Suporterilor de vanzare
219 comentarii:
Ne miscam bine pe piata transferurilor
In sezonu trecut a jucat 1 meci si a marcat un gol,asa scrie site-ul lor
http://www.transfermarkt.de/de/petr-mach/leistungsdaten-wettbewerbdetail/spieler_63741_TS1.html
aparent in sezonul trecut nu a jucat nici macar un meci, are in toata cariera lui 71 de meciuri...si e fundas stanga...
Paul, Petr Mach este fundas stanga; probabil, poate sa evolueze si fundas central, dar este destul de suspecta venirea lui la echipa dupa cat de putine meciuri are jucate, pana la varsta de 28 de ani!
nu e nimic suspect la el. doar pt. ca pe nu stiu ce site statistica lui nu e actualizata aia nu inseamna ca el a jucat doar 2 ..3 meciuri pana la 28 de ani :)). jucatorul in cariera a trecut pe la mlada boleslav, bohemians praga, varnsdorf viktoria zizkov si banik ostrava ..de exemplu in sezonul 2012/2013 a jucat in 18 meciuri, 1538 de minute :).din astea 18 meciuri in 17 a fost titular. probabil e adus la medias ca si rezerva pt. buzean. intradevar in ultimele 6 luni nu a prea jucat, deaia s-a si dus in antalya ..stia ca acolo merg multe echipe in pregatiri si vroia sa-si gaseasca echipa.
si e foarte posibil ca si cu Florin Ilie sa se inteleaga ..daca nu s-au inteles pana acum.
La multi ani Cosmin Frasinescu!!. sanatate multa si impliniri pe toate planurile ..bafta in cariera, chiar daca din vara e posibil sa te desparti de Gaz Metan!!
Ca sa vezi Borsellino....ungurii pe care-i lauzi atata,sa le fie rusine,ar trebui ca gazu sa-i dea la UEFA.Iar pe viitor sa nu mai perfecteze in veci, nici un fel de amical cu magarii astia!In oricecaz si-au dus mult stacheta in jos daca au ales sa faca un amical cu rapidul de azi in dauna noastra.
amicalul cu rapid a fost planificat cu multe zile inainte ..eu cand am intrat pe site-ul lor cu vreo 2 ..3 zile inainte de meciul cu gazu sa vad ce au scris despre noi ei deja anuntau pe site meciul cu rapid. iar meciul cu gazu a fost anulat doar in dimineata meciului. nu cred ca se pune vorba de a fi scandal pt. anularea meciului asa cum s-a intamplat cu cei de la U cluj ..care vor sa-si dea adversarii la uefa pt. ca au incalcat contractul.
Nu ma luaţi tare ca nu ştim ce a fost acolo , am pus pe cineva sa imi citeasca site-ul lor , scrie că meciul a fost anulat , fără reprogramare . Am impresia ca Ujpest -ul a preferat pe Rapid în locul Gazului . Au vrut sa intalneasca o echipă mai titrată şi i-a batut Rapiduleţul cu 1-0. Ne place sau nu Rapidul are nume si din B . Eu zic ca nu putem cunoaşte care au fost detaliile meciului aranjat cu ungurii , însă dacă a fost vorba de o programare certă , atunci ungurii nu au nicio scuză , trebuiau să joace cu noi , chiar dacă între timp le făcea curte Rapidul. Personal , la cum îi cunosc eu pe unguri nu e stilul lor sa dea tepe , desi nimic nu e imposibil. Oricum Ujpest-ul la momentul de faţă joaca un fotbal de Liga a II-a in Romania , sunt slabi , nu imi pare rau ca nu am dat de ei , au rămas doar cu numele şi cu traditia. Mă mir cum de ne-a bătut un club de liga a II-a din Japonia . Am luat ştirea de pe Novatv. O sa iau informatii de la cineva serios din club când se va întoarce în ţară să mă lămuresc ce a fost cu Ujpest-ul . Nu mă iau după al nostru prezidente că nu îmi inspiră nici cea mai mică încredere.
Eu nu inteleg ceva.De ce o tot dati ca nu exista rezerva la Buzean? Atunci Bozesan ce naiba e? Nu fundas stanga?
Bozesan este mijlocas central
Pai l-am adus pe Sandu saracu pe postul ala,si el saracu deabea prinde lotul. Cine la adus pe Sandu care nu joaca dar probabil incaseaza niste bani,sa iasa in fata si sa-si asume raspunderea!
Sandu joaca fundas dreapta
se joaca astazi meciul cu RADNICKI? stie cineva?
Din cate stiu lui SANDU iau reziliat contractul.
singurul jucator care intradevar poate juca si fundas stanga si pe alte echipe a mai jucat fundas stanga e ciprian petre.dar el din vara mai mult ca sigur va pleca. in rest fundas stanga gazu nu are inafar de buzean. cat despre faptul ca unii fotbalisti care au fost transferati la gazu nu prea dau satisfactie ..acum e un risc, atunci cand transferi un jucator liber de contract.cate odata iti nimereste transferul cate odata nu. asa-i in viata. acum imi vine greu sa cred ca sandu castiga cat todea ..sau cat buzean. absolut toate echipele nu conteaza cat de mari sau mici sunt au in lot jucatori care la o prima vedere is acolo degeaba. acum ei stiu ce si cum.e greu sa-ti dai cu parerea. de ce nu joaca unul sau altul. inca odata spun nu uitati faptul ca in vara ne vom desparti de multi dintre jucatori.
nu cred ca se mai joaca cu fk radnicki ..echipa mai are un singur meci miercuri cu debrecen.
Nu, stanga
asa se pare ca sambata in loc sa jucam cu ungurii de la ujpest am jucat cu o echipa de liga a2a japoneza si am pierdut 1-0. primul 11 care a jucat cu japonezii a fost: Plesca - Trtovac, Frasinescu, Muth, Buzean - Todea, Tahar, Avram, Komada, Petre - Antic. .
din nou infrangere. gaz metan - fk radnicki 0-2
in meciul de azi s-a jucat cu echipa a doua
Bai anonim 14:31, päi tu ori iesti bozgor, ori faci pe dobitocu!?? Päi ce ne spui mai,?? Cä iei au stiut cä vor juca cu Rapidu de 2-3 zile ,dar cä pe noi Mediasul ne anuntä doar in dimineata meciului cä nu se va juca, päi tu nu vezi cä iesti penibil bozgore!!!päi cum sä te schimbi asa de pe o zi pe alta?? datii in judecatä la uefa sa nu-si mai batä joc de cum le place lor!!RUSINE! SI TIE BOZGORE LA FEL CÄ LE TII PARTEA!!
Auzi?Sa plece si petre cä mai mult a fäcut figuratie de cand a venit!In locul lui poate sa joace orice tinär talentat de la juniorii gazului si nu numai! Indiferent de oriunde sä fie dar sa dea 10 centräri pe meci in careu, ceia ce Petre a c-am uitat!Sä vii si sä faci figuratie doar si in 10 meciuri sa dai 2 centräri, atunci pa si la revedere mai ales ca avea si salariu mare!
Da, azi am jucat cu echipa a doua dar cu japonezii? ce echipä a fost?Poate ne spui tu??
Nu mai sariti asa ca arsi.. azi castigam .. maine pierdem. asa e in sport. mai ales in amicale nu poti castiga pe banda rulanta. dupa parerea mea nici dulca inca nu e sigur care va fii 11-le stas din retur :). astazi a jucat si bawab. s-a intors de la nationala. la echipa se lucreaza bine si asta se va vedea in campionat.. atmosfera e buna la echipa.. totul e fix asa cum trebuie sa fie.
florin sandu e funda stanga, iar bozesan mijlocas defensiv (rareori folosit si ca fundas central), :)
echipa avem chiar si dupa markovic, bud, eric,, etc ca nu sta echipa in 1-2 jucatori, insa oare avem suporteri?
am si eu o intrebare si ce inseamna cuvantul bozgor?
tu prima data mai treci pe la scoala deoarece faultezi grav limba romana si dupa aceea hai inapoi pe site sa vorbim.cat despre acel meci. nici eu si nici tu nu stii exact motivul pentru care nu s-a mai jucat. daca gaz metan a fost cel care a refuzat amicalul? probabil ei de exemplu au tot ca si noi 30 de jucatori in cantonament ce e asa gresit ca astazi sa joace 11 jucatori plus cativa jucatori rezerva iar maine sa joace alti 11 plus inca cateva rezerve. iti gasesc o gramada de motive care nu depind neaparat de echipe pt. a nu se juca un meci amical, nu au venit arbitrii, terenul pe care trebuia sa se joace era luat de altcineva, vremea urata. mai continui?
E urat sa numesti pe cineva " bozgor". Maghiarii din Ardeal , ca si sasii din Ardeal sunt ardeleni , adica transilvăneni , asa cum si eu român din Ardeal sunt în primul rând ardelean şi apoi român. Pentru maghiarii din Mediaş , acasă e Transilvania nu Ungaria . Cred că cei care folosesc cuvântul bozgori nu sunt medieşeni adevăraţi , sunt vinituri . Noi , medieşenii din tată în fiu , suntem mândri că suntem concitadini cu maghiarii şi cu puţini saşi rămaşi prin oraş . În privinţa meciului cu Ujpest , o sa iau nişte relaţii de la o persoană serioasă din club după ce echipa va reveni acasa. Fără să cunosc prea multe eu cred că Ujpestul a preferat Rapidul pentru că e o echipă care are încă nume. În general , ungurii nu dau ceea ce românii numesc " ţeapă ". Ţeapa e un produs balcanic . Nu ştiu cât de certă era programarea jocului nostru cu Ujpestul , însă dacă jocul era bătut în cuie , ungurii nu au vreo scuză. Oricum , sincer vă spun Ujpestul e echipă slabă , am un coleg care e la curent cu campionatul maghiar şi mi-a spus că nu e un adversar cu care să ne măsurăm noi forţele. Eu zic să nu ne grăbim să jignim , cel mai corect ar fi fost ca pe site-ul oficial al GMM să se fi pus un comunicat în legătură cu cauza nedisputării partidei cu maghiarii . Pe site-ul Ujpestului scrie doar atât , meciul s-a anulat fără a fi reprogramat , cel puţin ungurii au anunţat că meciul nu se mai joacă , noi nu am pus nici cel mai mic comunicat . Încă ceva , pe site-ul Ujpestului scrie foarte frumos despre noi , că suntem trupă care am eliminat Mainzul , că am fost la un pas de EL , că avem pe Florin Dan golgeter , că cel mai scump jucător al nostru e Muth .... câteva detalii mărunte dar astea dovedesc că ungurii s-au arătat interesaţi de noi . Pe jumătate dintre fanii Gazului dacă îi întrebi din ce oraş e Ujpestul o să îţi spună că din oraşul Ujpest. Aşa că cei care nu cunosc cuvintele respect , toleranţă , cunoaştere , să facă bine şi să tacă . Hai Gazu !!!
din ce a declarat dulca dupa meciul de ieri cu radnicki ..si djalo va semna cu gazu. iar de maine cu debrecen .incearca pe cat posibil sa foloseasca in primul 11 jucatorii care vor fi titulari si in meciurile din campionat.
(Anonim 10 februarie 2014, 22:58)
Poate ne spui tu ce ai TU cu titularii, ca nu inteleg?
Ce te doare pe tine ca s-a pierdut acel meci cu o echipa necunoscuta echipei, alta fiind in "vizor"(daca nu stiai)!
Chiar si meciul pierdut cu 2-0 de cei care nu au prea jucat, nu este o tragedie. Iar maine, daca reusim un scor pozitiv(asa, pentru moftul tau), este OK, daca nu, nu! Care ar problema, moshule ta?
Eu cred altceva; eu cred ca tu ai anumite antipatii in "primul 11", si de aici apar frustrarile tale, iar dupa cum am observat ca nu te legi de faptul ca nu a inscris Gazul, este clar ca ataci pe cineva din linia de fundasi, ceea ce nu iti recomand, fiindca nu te vad prea bine daca te ginesc astia. Atentie!
Hai Gazu, hai baietii!!!!!
Borsellino,sa iti spun ceva:eu sunt 25% sas,25%maghiar si 50% roman,deci sunt o corcitura,un ardelean dupa cum iti place tie sa intelegi din treaba asta.In orice caz eu ma simt 100% roman si sunt mandru de treaba asta,si sunt roman inainte sa fiu ardelean.Sa-ti mai spun altceva,sunt mandru ca sunt concitadin cu maghiarii aia care stiu sa respecte tara asta asa cum e, si care se simt egali in drepturi cu mine in loc sa se victimizeze pe nedrept,care se simt CETATENI romani si oameni de omenie pe langa faptul ca sunt etnici maghiari.Cu maghiari destia,da sunt mandru oriunde si oricand,cit despre sasi nu am cuvinte despre respectul pe care il port pentru ei.Iti mai spun ceva,din cauza atitudinii gresite (din cauza ca sunt manipulati) lipsita de respect pe care o au(uni,dar care sunt din ce in ce mai multi) fata de tot ce inseamna roman si romania,lucrurile nu stau chiar asa cu lasati voi si alti sa se inteleaga in ardeal.O sa vedem pe viitor si o sa mai vorbim,parerea mea e ca mocneste,incet dar sigur.Cind vom fi pusi in fata faptului inplinit,v-a fi prea tarziu,si o sa va para rau pentru tot ceea ce ati spus si gandit pina acum.
terminati ma cu prostiile. ce poate prietene sa-ti faca ungurii din transilvania? altceva decat sa isi ia cetatenie maghiara si sa plece peste granita ce poate sa faca? sincer si serios ..doar tu nu crezi ca e posibil ca pana la urma transilvania sa fie lipita de ungaria sau ca cele 2 ..3 judete unde intradevar is mai multi unguri isi vor lua veodata autonomie. hai sa fim seriosi :)). asa cum NICIODATA republica moldova nu se va lipi de romania asa nici transilvania nu se va lipi de ungaria sau acele 2 ..3 judete nu-si vor primi autonomie. inafar de tachinarile astea fara nici un rost cum ca 1 decembrie nu e ziua romaniei e ziua romanilor ..si ca pt. unii romani de etnie maghiara 1 decembrie e o zi trista nu se va intampla nimic mai mult.doar vorbe in vant. ince ceva iti spun sa nu generalizam. ce s-a intamplat cu cei de la ujpest ..e un caz IZOLAT ..daca s-a intamplat ceva.poate s-a luat de comun acord hotararea sa se anuleze meciul. nimeni nu stie aboslut nimic despre acel lucru. hai sa vedem si partea plina a paharului.Dar Roman a fost pus pe picioare de medicii din unguria.din cate citeam o operatie asa complexa ca cea facuta de roman nu se face in romania, sau daca se face recuperarea se face mult mai greu. Gaz Metan de vreo 2 ani in pregatirea de vara merge in acelasi loc din ungaria. la un complex sportiv de langa budapeasta. faceti din tantar armasar. serios acum.
Cred ca vorbesti mult asa din ce mai vezi si mai auzi si tu,multe dedesupturi nu le sti pentruca nu te intereseaza,dar iti place sa vorbesti asa de dupa ureche,cel putin in cazul asta.Avem cazul fostei iugoslavi,si mai recent Kosovo,se mai pregatesc si altele,in finenu are rost sa mai discutam.In oricecaz pe ungurii aia care au alte interese in tara asta decat au tot poporul(150.000 dupa cum se laudau) la un loc,da.....o spun raspicat sa-si ia cetatenia care o vor,sa si-o bage in fund ,sunt poftiti sa paraseasca tara si sa mearga acolo unde si-o dus mutu iapa.
Eu lucrez în inima zonei unde spui tu că " mocneşte " . Nu mocneşte nimic , nu te lua după cei care nu inţeleg cum e cu zona asta ,e plin de oameni fără istorie , care vin şi pleacă de nicăieri . De ar fi toate oraşele din România cum e orăşelul ăsta , e he ce bine ar fi , curăţenia , curăţenie , magazinele faine şi curate , oamenii cu bun simţ , vânzătorii amabili . Am fost în week-end la Medias , am crezut că fac hepatită , o mizerie prin oraş de nedescris, numai clădiri căzute , cerşetori . Prin parcul din Centru numai coji de seminţe , chiştoace , ambalaje , bănci vandalizate , second hand la tot pasul . Mediaşul in actuala administraţie e ceva îngrozitor. Să vină medieşenii mei să vadă în orăşelul astă parc îngrijit , azi dimineaţa salubritatea oraşului spărgea zăpada amestecată cu nisip de pe marginea drumurilor şi o încărca în maşini , ce să mai tot povestesc , lucrează etnicii aştia zişi minoritate ca albinele . Nu discut de calitatea drumurilor din orăşelul asta , la Mediaş nu sunt drumuri sunt uliţe sparte . Dragii moşului nu vă mai uitaţi pe Antene că nu mocneşte nimic prin Secuime , mocneşte prostimea şi indiferenţa românească , mocneşte ignoranţa , uitarea , lenea , răutatea , astea o să ne ducă la pierzanie . Gata , revenind la fotbal , sincer vă spun că nu îmi pare rău că nu am jucat cu Ujpestul . A , încă ceva , dacă tu zici că eşti mai întâi român , îţi precize că etimologia cuvântului vine de la " rumân " adică ţăran clăcaş , ţăran pus să lucreze anumite zile pe an pentru boier , mocca , gratis , un fel de sclav temporar . De asta eu sunt mai întâi din Ardeal ( adică din pădure ) şi mai apoi din România ( din şerbime ) . Hai Gazu !!! Încă ceva , uită-te pe site-ul oficial GMM şi vei vedea la capitolul legende ale Gazului trei etnici minoritari , mari , mari de tot : Istvan sau Stefan Dobay , Francisc Ronay ( a dat primul gol marcat de naţionala României în istoria sa , în 1922 la Belgrad , culmea un ungur înscrie primul gol în primul meci din istorie al naţionalei ) şi Miki Kovacs , fratele lui Pişti Covaci omul care a antrenat Ajaxul. Încă ceva , dacă o să mergi la Barcelona o să vezi o statuie în faţa stadionului , e a lui KUBALA , maghiarul care a intrat în inima suporterilor Barcei. Noi încă nu avem un român cu statuie în faţa unui mare stadion din Europa Occidentală Mai avem de muncit la capitolul ăsta. . Prin urmare trebuie să ne uităm la ce e bun la alte naţii nu la ce e rău. Abia aştept să înceapă Liga I şi îi salut pe toţi medieşenii adevăraţi cu capul pe umeri.
Tin sa te anunt ca nu receptionez antenele,fara sa te cunosc personal imi dau seama ca esti un om inteligent,bine informat si educat mai ales.Dar ...ai si deficiente Borsellino,acum nu stiu daca sunt eu in masura sa-ti spun asta.Insa iti spun ce se vede cu ochiul liber,daca esti cumva roman,cred ca te urasi pe tine insuti pentru faptul ca esti roman,ceva de genul lui sabin gherman si mircea daian.Ai obiceiul asta sa deicreditezi tot ce e romanesc sa calci in picioare,si sa prea maresti in schimb tot ce e sau a fost a imperiului.Cum vrei sa progresam in acest fel daca scoatem in evidenta tot timpu ceea ce este sau se face rau,esti prea negativist.Imi spuneai de tot ceea ce-i in medias,ca administratia dezastroasa,o fi nu zic nu,dar hai sa vedem au facut si ceva bun sau nu?Tot timpul soti in evidenta personalitati unguresi ,dr niciodata pe cei romani.Avem si am avut sau nu,personalitati romani in ardeal?Sa nu mai vorbim de ce a dat moldova si chiar valahia cum va place voua sa-i spuneti.Spui ca muncesc secuii ca niste albine,vai de mine,si altundeva in tara asta nu se mai munceste numai acolo unde sunt unguri.Nu e corecta abordarea ta,fi mai echilibrat,scuzama daca te deranjez in vreo privinta.
De unde ai aflat asta cu Djalo ca Dulca a declarat asta?
A... si inca ceva,ca era sa uit,o sa vedem daca a mocnit sau nu in viitorul mai apropiat sau indepartat,o sa mai vorbim atunci,o sa vezi pe fapte concrete care nu vor mai putea fi negate.Cred ca sti destul de bine daca traiesti in zona aia,ce fel de atitudine exista acolo,ce se face intampla in scoli si cum se incearca sa se induca anumite chesti in constientul copiilor.Ca sa nu mai vorbim de alte,si altele,o sa mai vb si mai auzim de multe cu siguranta,find ca nu are cum sa dea pe plus.
Petr Mach a semnat sigur?
Daca da, pentru cat timp a semnat?
omul s-a referit la secui ca-s harnici pt. ca despre ei e vorba. pai nu asa progresezi, daca scoti in relief ce e rau si incerci sa schimbi? spune-mi 3 lucruri bune pe care le-a facut actualul primar si ai lui. Mediasului ii trebuie un primar ca si Bucur. omul ala a chiar facut cate ceva. dupa anii lui la primarie s-a vazut ceva in oras. ca sa revenim la secui din pacate pt. acei oameni ei sunt prostiti si nici macar nu-si dau seama. toate exemplele pe care le dai tu ba cu nu stiu ce steag ba cu scolile ba fel de fel de lucruri vin in primul rand de la politicieni nu de la omul de rand. iti spun si romani harnici Gheorghe Valentin Rotar(primar Blaj) chiar si primarul din Copsa Mica e un roman care mai misca cate ceva il limita posibilitatilor. Daca e sa ne facem probleme despre o minoritate din tara asta nu e vorba despre unguri. Spre deosebire de "altii" un maghiar chiar si din secuime urmeaza o scoala isi gaseste un loc de munca ..plateste TAXE si IMPOZITE ..pe cand alta minoritate cam sta cu mana intinsa pe la diferite institutii ale statului.am o cunostinta sofer pe masina mare si nu odata a trecut prin secuime si-mi spunea ca oamenii de acolo nu-s nici pe departe asa cum sunt descrisi la TV. iti vorbesc frumos. in magazine nu ti se vorbeste DOAR in ungureste. toate sunt niste jocuri politice si nimic mai mult. pana si primarii sau parlamentarii care provin din aceea zona isi dau seama ca o secuime autonoma n-ar avea sort de izbanda.chiar nu am inteles la ce te-ai referit cand ai vorbit de scoli. intamplarea a facut sa am la facultate coleg venit din covasna(roman 100%) si nu am observat sa vorbeasca o limba romana stricata nu am observat sa aiba altfel de idei decat aveam noi toti ceilalti. acum sa vi sa imi zici de ce se intampla in scoli doar pt. ca de 1 demcebrie s-a dus aceea fata cu tricolorul la scoala iar nu stiu ce copil a lovit-o mi se pare putin exagerat. asa-s copii. toate discutiile astea si acest asa zis razboi dintre romani si romanii de etnie maghiara din secuime is pornite de la parlamentarii iresponsabili. atunci cand lumea isi va da seama ca e manipulata de cei pe care ei i-au ales va fi bine ..pana atunci vom continua in acelasi ritm.
Deci tu vrei sa-mi spui c primarul asta nu a facut nici un lucru bun in Medias? esti om serios,sau iti place sa glumesti?Ma daca secuii sunt harnici bravo lor,dar sa nu imi spui ca romanii sunt puturosi.Borsellino a facut o comparatie intre Medias si Sf,Gheorghe sau Miercurea Ciuc pin ideea asta sa scoate in evidenta cit de harnici sunt ungurii.Insa a uitat ca astea sunt orase capitale de judet totusi,atunci hai sa le comparam cu orase pe masura lor majoritar romanesti la cel putin la aceeasi categorie daca vrem sa fim echidistanti.Problema cu manipularea,sta in felul urmator,problema mare e ca acolo in zona aia prinde bine,chiar ei se laudau ca au fost 150.000 in strada.Deci pe un maghiar din medias il cam doare in cot de autonomie,pe asta il intereseaza ce sa puna pe masa la fel ca pe roman,in schimb pe aia ii inereseaza cu totul altceva,bineinteles manipulati tot decarte ai lor,asta-i adevarul.Uite Udmr-ul ca la fiecare alegeri au acelasi procent indiferent de ce fac sau nu pt maghiari,pe astia cine ii voteaza si de ce?Deci in ce zona a tarii sa manipuleaza mai tare?Iar chestia cu scoala,poate o sa intelegi mai tarziu ce am vrut sa spun,ca nu stau sa iti explic acum.O sa vedem cu totii roadele acestor manipulari in cativa ani.Ungurii sunt deconectati clar de la problemele care le au,aceleasi cu ale noastre si montati pe altceva care nu poate duce la nimic bun si numai la rau.
de aici :)
http://www.dolce-sport.ro/fotbal/fotbal-international/video-mediesenii-au-testat-un-jucator-trecut-pe-la-chelsea-vezi-cum-se-misca-29861/
echipa noastra e o echipa buna..bravo lor..fac cinste suporterilor si orasului...fortza gaz metan
din pacate daca acest site v-a disparea,asemeni unei 'comete'din multi, sau putini citi ne-am exprimat oful aici,la subiect ,sau pe linga,gramatical ,sau nu ,doar atunci ,din pacate vom aprecia,ceea ce am avut si am pierdut,doar atunci vom gindi ca a fost ceea ce ne tinea la curent cu multe evenimente pe care mass media nu le transmitea,era singurul care ne tinea pe cei ce iubesc cu adevarat aceasta echipa si sportul rege,linga ce se intimpla acolo in interior,ne da prilejul ca si jucatorii ,sa ne cunoasca nemultumiriile,dorintele si chiar daca la stadion nu eram numerosi ,eram cei care eram esenta ,cei care sufeream si ne bucuram,alaturi de echipa,echipa care ne-a demonstrat,in aceasta perioada a d-lui Dulca ,ca da dovada de unitate ,maturitate,daruire,profesionalism,chiar si in momentele grele(lpsa suporteriilor,care "umplu"stadionul la meciul cu steooaua,nu pot sa va spun in cuvinte ce am simtit,la un meci cind eram in sectorul B,tribuna veche,noi am inscris si am sarit in sus de bucurie,dar eram,citiva ce am facut-o,aici unde eram dupa gindirea mea suporterii,dar cind au egalat,am ramas jos,in schimb tribuna veche tribuna noua,au urlat,parca eram la bucuresti la ei,nu la noi,deci la asemenea asa zisi suporteri si probleme financiare trecatoare,acesti minunati jucatori ne-au demonstrat,nu odata ci de multe ori ca unitatea da forta grupului si nu individualitatiile,prin aceasta putind invinge orice adversar)deci in concluzie le doresc succes in continuare indiferent care vor face parte din lot,sa se integreze si sa dea totul pe teren alaturi de coechiperi,sa se bucure si sa sufere impreuna pt.frumusetea acestui sport,acolo pe dreptunghiul verde,alaturi de noi cei cu adevarat suporteri ai lor,citi sintem,poate odata cu tercerea timpului cei ce simt ca noi pt.aceasta echipa vor fi mai multi si poate si dorinta de performanta la club ,vba cementa aceasta legatura mai repede.Hai Gazu!succes in retur si pe viitor!!!
poate nu se inchide.poate se gaseste cineva sa preia site-ul. se va gasi un om care odata la cel putin 2 ..3 sa-si gaseasca 15 ..20 de minute sa scrie cate ceva despre echipa.
nici un jucator pe care gazu l-a incercat doar in antalya si a dat satisfactie nu a SEMNAT ..s-au inteles doar verbal. dupa ce echipa va reveni in tara joi se vor semna si actele.cu djalo cum e asa tanar cel mai probabil se va semna pe 4..5 ani.iar cu mach un an jumate ..sau 2.
nu-i vorba ca nu ai timp 15-20 min. O gramada care scriu pe aici si-ar face, de dragul clubului nostru drag. Problema e ca-ti trebe informatii reale in timp util. Sa fi tot timpul cu ei, sa stii ce se intampla si de la jucatori, si de la conducere. Asta e problema, sa ai surse din care sa scrii adevarul! Sincer mi-ar parea foarte rau sa nu mai fie acest site. Pt noi, iubitorii GAZULUI era super sa aflam noutati, pareri. Pt asta RESPECT Paul si ai toata stima mea pt ce ai facut pana acum. Poate gasesti o solutie sa se faca in continuare.
Sa inceapa campionatul odata, ca e plictisitor fara fotbal intern. Noroc ca altii, din alte tari au inceput de mult campionatul, si mai vedem la TV meciuri adevarate!
ca sa fi tot timpul cu ei trebuie sa fi ziarist :). ca aia sa fie meseria ta. dupa parerea mea fara sa oblig pe nimeni zic doar asa ca o idee. mi s-ar parea destul de usor ca aceasta munca sa fie facuta de cineva care are ca prieten 2 ..3 jucatori de la echipa. care sa-i mai zica din cand in cand pe cine a vazut nou la antrenament ..daca sunt ceva probleme ..accidentari etc. iar ma repet ii doar o perere.de bine de rau la echipa sunt destui tineri din medias care ma gandesc ca au prieteni care intra aici pe site. pe de alta parte daca se inchide site-ul asta-i viata.pana la urma paul a facut o munca de voluntariat ..nu-l poate obliga nimeni sa o faca in continuare.probabil si el ca tot omul are probleme are lucruri mai importante.
Dragă Adi , orăşelul asta deşi e capitală de judeţ are un buget mai mic decât Mediaşul şi nu are nici clădiri istorice aşa frumoase ca ale Mediaşului , nu are nici personalităţi istorice ca Mediaşul ( H. Oberh , dr. Ioan Moraru - premiu Nobel în medicină ) , nu are nici măcar o echipă de fotbal în divizia B . În schimb , locuitorii acestui oraş ţin la oraşul lor , nu scuipă pe jos , nu mănâncă seminţe , nu aruncă ambalaje pe jos . E o curăţenie în oraş de puţine oraşe din România au aşa ceva. Au atâtea evenimente culturale într-o lună încât Mediaşul nostru nu are într-un an , au două teatre permanente ( limba română şi limba maghiară ) şi îţi repet e un oraş foarte slab din punct de vedere economic , Mediaşul nostru e peste el la capitolul ăsta . În schimb , tot ce e făcut prin orăşelul asta de municipalitate , e făcut cu gust , cu bun simţ , nu vezi în centrul istoric coşuri de gunoi roşii de plastic , coşurile de gunoi sunt făcute din fier forjat. Sunt şi aici multe probleme care ţin de nivelul de trai al oamenilor însă trebuie să vă spun că municipalitatea construieşte un mini cartier pentru medici , ca să atragă medici tineri în localitate . Locuinţe unde se plătesc doar utilităţile , noi , la cheie , fără chirie . Nu e admirabil ? În fine , vă spun că maghiarii nu sunt manipulaţi nici mai mult şi nici mai puţin decât românii , în schimb ei au conştiinţa faptului că aparţin acestor locuri , că nu i-a adus Ceauşescu pe aici cum s-a întâmplat cu alte neamuri . Stiti vorba aia , câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia . Nu vreau sa jignesc pe nimeni , dar e o vorbă românească foarte sugestivă . E timpul să ne trezim , să ne dăm la o parte bârna din ochi şi să ţinem la oraşul în care ne-am născut , să acceptăm diversitatea etnică şi culturală a Ardealului şi să nu mai depindem de alţii , vorba aia , Dumnezeu îţi dă dar nu îţi bagă în straiţă. Avem suficient de multe valori româneşti locale , însă ceea ce vroiam să pun în evidenţă e faptul că cei cu care noi convieţuim în Ardeal sunt oameni de calitate , nu trebuie să confundăm politicianismul maghiar sau românesc cu prietenia sinceră dintre români şi ungurii , care culmea există. Acum , după atâţia ani petrecuţi prin Secuime vă pot spune că noi românii din Ardeal şi ungurii din Ardeal, gândim cam la fel în viaţa de zi cu zi , semănăm foarte mult ca firi . Revenind la fotbal , am vrut să subliniez contribuţia maghiarilor la fotbalul din ţară şi la cel mondial ( sunt totuşi vicecampioni mondiali ) , au dat un Puskas zis Ocsi Bacsi , care a ridicat un Bernabeu în picioare în momentul morţii lui . Când a anunţat crainicul stadionului acum vreo 7-8 ani că a numit Ferencz Puskas , s-a oprit jocul , spectatorii lui Real s-au ridicat în picioare şi plângeau ca nişte copii , printre ei fiind oameni care nu l-au văzut jucând . A sublinia virtuţile unei alte naţii nu înseamnă a-ţi renega propria naţie , ci înseamnă cunoaştere . Cine nu ştie istoria e veşnic pus pe harţă , pe scandal , se simte frustrat , discriminat . Cam atât ... poate trebuia să vorbim de înfrângerea noastră cu sârbii de la Radnicki ?
Petr Mach, sincer nu cred ca are sanse sa ramana, spre dezamagirea unora!
Poate fi rezerva lui Ionut, eventual, cat despre fundas central nici nu poate fi vorba.
Istoricul personal nu il recomanda.
Cat despre Djalo, acesta este in vederile antrenorului Dulca, fiind foarte probabil sa semneze la intoarcerea in tara.
mai in gluma mai in serios astazi trebuie sa-i batem pe cei de la debrecen. in 5 meciuri jucate cu ei au 4 victorii iar noi una. serios vorbind, sper sa facem un meci bun si sa incheiem pregatirea de iarna bine.
Aliu Djalo a scris pe contul lui de facebook ca e bucuros sa anunte ca s-a inteles cu Gaz Metan si va semna un contract care se va intinde pe o durata de 3 ani jumate.
ar putea prelua siteul un post de radio.din oras..ar avea si likeuri multe..si oameni pe siteul lor..dar astia pina acum asteapta doar bani de pe reclama la termopane si salonuri de gestetica..nu stiu cum e un marketing adevarat,,
La cat se joaca meciul de astazi?
Trebuia sa se joace azi de la 15:30. Dar pe site-uri este dat ca se joaca maine,13.02.ac.!
Meciul s-a jucat astazi de la ora 15:00, am pierdut cu 3-1, Bawab a dat golul nostru.
pai ce legatura are echipa de fotbal cu radio-ul? ti-ar place cand intri pe site sa citesti ceva nou despre echipa sa vezi nu stiu ce program de radio sau stiri noi despre muzica usoara? :)). nu incurca borcanele. pana la urma se pare ca toti avem cate o idee cam cine ar trebui sa tina site-ul dar de tinut nu-l tine nimeni :)))).
Nu este nimic. Am pierdut cu prima clasata din Ungaria, nu cu echipe de cazaci, ca alte echipe! ;)
Hai Gazuuuu!
de unde stiti scorul?
de pe soccerway.com
Ne-au bătut maghiarii aştia , e clar , e vreo diversiune pusă la cale de Antena 1 şi Antena 3 , e motiv de conflict interetnic , iar nu ştim să ne apărăm , stăm drepţi. Clasa conducătoare , faceţi ceva , ne bat hunii aştia năvălitori , luaţi fraţilor poziţie , au prea multe drepturi , de ce se bagă în treburile noastre ? Era o glumă , sper că s-a înţeles . Nu-i nimic , ne-a bătut o echipă cu buget de vreo 5 ori ca al nostru , care are un stadion în construcţie de vis , stadion ecologic , o nebunie de proiect , intraţi pe site-ul lui Debrecen şi vedeţi-l . E o echipă care are o bază de pregătire de top , vecinii nostri investesc enorm in fotbal , deocamdată nu au rezultate . Vorba cuiva de mai sus , am jucat cu echipă care de câţiva ani s-a bătut în preliminarii de CL , nu nu ne-am întâlnit cu toate leşinăturile stepei mongole. Eu am încredere în băieţii noştri , o să vedeţi că facem rezultate mari în retur . Hai Gazuuu !!! Vă iubim !!!
Ultimele 4 randuri sunt foarte sugestive.Si in postul asta,nu vad nimic schimbat.Astept sa vad cind vreodata cind tu Borsellino ne vei enumera romanii de marca din toate domenile pe care ia dat aceasta tara lumii.Iti spun ceva,ma doare undeva ca ungurii se simt discriminati in Romania.Se simt asa pentruca sunt prosti si nu stiu sa-si traiasca viata. Pe ei ii preocupa cu totul altceva,sa ne arate noua cit de unguri sunt ei cu fiecare ocazie.Parerea mea e ca sunt niste ipocriti cind afirma lucrul asta.Spui ca au constinta faptului ca apartin acelor locuri,pai si cine a zis altceva?Daca apartin,sa-si vada de treaba lor,ca nu-i deranjeaza nimeni, nu sa incite permanent la ura,pentruca asta fac. Nu vezi cit de nedrepti sunt,prin toate actiunile pe care le fac.Isi sarbatoresc te miri ce, de 10 ori pe an,dar pe romani nu-i baga in seama nici macar de 1 dec.Construiesc si omagiaza statui la cine vor,dar noi ne chinuim sa facem o statuie in Gyula de vreo 10 ani.Pai si atunci unde-i respectul reciproc intre diversitatile ardealului domnule?Oricum nu mai vreau sa vorbesc pe subiectul asta,ca deja mi-e greata.Nu am de demostrat nimic niciunui ungur,ba dimpotriva stiu sa-l respect in tot sensul cuvantului,atunci cind si el stie sa faca acelasi lucru.Vreau sa apuc ziua aia cind vreodata vor putea demonstra nergu pe alb cit sunt ei de discriminati in Romania,dupa felul in care se plang peste tot in strainatate.Dezgustator!
l-ai vazut pe mach cum joaca, de spui ca nu are sanse sa ramana? poate nu esti la curent cu ce declara dulca. Dulca a declarat ieri sau alaltaieri ca mach ramane la gazu si semneaza, cat despre djalo ..si el ramane. djalo va semna pe 3 ani jumate cu gaz metan. poate nu stii ca buzean intra in ultimele 6 luni de contract. si ii posibil ORICE. poate are o oferta de la o alta mai buna financiar si vrea sa faca un ban pt. familia lui sau poate se lasa, cu toate ca la cum joaca n-are de ce sa se lase. multe din transferurille facute acum in iarna de fapt is pregatirea echipei din sezonul viitor.
tare curios is sa vad cum a aratat primul 11. ca din ce spunea dulca incearca cu debrecen sa joace cu 11-le stas, cu care va juca si in campionat.amicalele sunt bune pt. doua lucruri sa isi dea seama antrenorul ce nu merge si pt. moralul jucatorilor. atat timp cat jucatorii nu-s suparati si incep campionatul in forma maxima si antrenorul e multumit de cum se misca echipa pe mine ca fan al echipei chiar nu am intereseaza scorul.
Djalo s-a inteles cu Gaz Metan.
cateva poze de la meciul de ieri :)
http://oi60.tinypic.com/2jb6qmt.jpg
http://oi57.tinypic.com/97jwxl.jpg
http://oi57.tinypic.com/1z3yped.jpg
http://oi60.tinypic.com/29e4vl.jpg
pai normal ca voi nu vedeti in nimik o oportunitate..atunci lasa sa moara....tipic romanesc...lasam unul pe altul..orice idee trebuie combatuta negativ,,,
Vorbesti prostii, si dezinformezi! Stai jos.
Paule, vrei saschimbi poza cu fotbalistu asta lu' peste, ca ajunge cat l-ai promovat ca imagine. Mai buline ai fi pus cate un f jucator de -al nostru in fiecare saptamana, decat no name cum ii asta.
Respect ptr. Tot ce ai facut si faci in continuare.
cu ce dezinformes prietene?
Nu mai fac nimic.Il vand sau il sterg.Una din doua ;)
cel mai bun dela gaz metan e petre.sigurul care dribleaza joca in viteza.stie centra...auzi ca a fact viguratie..tu te uiti la meciuri sau mesteci seminte.
Anagramat ,dobitoc ce esti da cine esti tu sa te bagi ca musca-n lapte. Nu-ti mai convine ce face Paul intra pe alt sit,eventual pe ceva de can-can.
pacat !!!!!!!!!!!
de ce nu il dai la robert barsan are si el un site asa..din doua faceti unul bun...
asa suporter gazist esti tu paule..iti omori copilul ca ai inceput munca...pai toti muncim.alti cresc trei copiii si nu se vaita ca tine..ca pui cate ceva aici pe site..dute si lasane..
din pacate ai dreptate, renunta prea usor la asa o pasiune. paul, mobilizeaza-te, e pacat si de munca ta, dar si de pasiunea noastra care nu isi va mai gasi exprimarea altundeva. clubul nu face nimic in sensul asta, pe facebook comunicare e cam zero, la stadion suntem putini etc.. aici e locul nostru ca suporteri gaz metan, asa ca scoate-ti din cap ideile astea si mergi inainte, si-asa suntem putini pe care ne mai intereseaza de echipa. hai gazu!
Am tot intrebat oameni din presa locala sa ma ajute aici pe blog , toti m-au refuzat.
Buna ziua. EU sunt Brazilian şi numele meu este Ricardo Andrade,EU sunt un jucator profesionist in prezent joc pe ceferist Sport Club de prima divizie a campionatului a stat la Brazilia.Estou prin trimiterea de video din my funcţionează şi vreau să pot fi în grupul pentru următorul sezon şi să poată contribui cu goluri şi să vă rugăm să toate Gaz Metan medias!EU astept un contact cat mai curand posibil, vă mulţumim pentru atenţia!
http://www.youtube.com/watch?v=n1ByhjN8voo
nimeni nu-ti cere sa mergi la antrenamente daca n-ai timp sau nimeni nu-ti cere sa dai exclusivitati. sa dai stiri pe care inca presa nu le-a aflat.dar imi vine greu sa cred ca nu iti gasesti 20 ..30 de minute odata la 2 ..3 zile sa scrii cate ceva de echipa. stiri despre echipa gasesti destule. le pui aici si lumea poate comenta pe tema lor. sau iti gasesti timp sa scrii inainte si dupa meci cate un articol. dupa parerea mea nu e vorba ca n-ai timp. ci ori ca te-ai plictisit. ori ceea ce iar nu prea cred ca se pune presiune de catre cei din club pe tine sa renunti la site. sa nu mai scrie lumea una si alta. acum tu stii. poate n-ar strica sa le mai dai unora de pe aici autoritate sa scrie articole ..unu, doi pe langa tine poate n-ar strica. sunt oameni capabili care cunosc istoria echipei, au legaturi prin conducere, staff sau printre jucatori. sunt destule modalitati sa gasesti lucruri noi sa poti scrie pe site. bafta.
acest Ricardo Andrade este jucator nu gluma poate se pot misca cei de la Club ,depinde de pretentii financiare.
Mi-a trimis un mail , fiindca doreste sa dea probe la echipa.
pe youtube toti arata ca-s fotbalisti buni :). adu-ti aminte cat il aprecia lumea pe robertson cand l-au vazut pe youtube si cum il critica acum cand a marcat doar 3 goluri. il ultimii ani prima in prima liga din brazilia au aparut banii. daca exista un jucator bun si talentat au bani sa-l tina acolo. jucatorii nu mai sunt asa disperati sa vina in europa. odata ce baiatul asta nu e luat in seama nici de echipele de prima liga din brazilia. mi-e greu sa cred ca e vreun mare talent de care avem neaparat nevoie. nu vad nimic deosebit pe acel clip. eu sunt de parerea ca echipele romanesti ar trebui sa se axeze pe jucatorii tineri din romania. sunt destui. sau daca. chiar vrem sa facem transferuri de jucatori straini sa luam jucatori europeni sau care macar joaca in europa de cativa ani buni. europa ii disciplineaza din toate punctele de vedere.
daca chiar vrei sa-l ajuti paul da-i adresa de facebook a lui Vitinho. sa ia legatura cu el si poate-l ajuta vitinho cu un contact catre conducere.
daca este real ar trebui luat legatura cu conducerea. POATE fi un jucator bun.
Ceva nou?
singurul lucru nou e ca gazu pierde juniori tineri si talentati :)).din cate am inteles pirvulescu l-a luat pe Tili la pandurii.pe baiat l-a vrut si sabau la Mures dar nu s-au inteles la pret cu gazu. oricum o sa ajunga mare fotbalist aia e garantat.
ce vreti sa mai stiti de gaz metan..nu ne zice nimeni nimik.norok cu paul...asa cllub de fotbal ca a nostru mai rar..nici nu le pasa de suporterii..nici macar nu au purttator de cuvant sa relatii cu publikul...bine ca le merg salariile..
exagerezi putin. sper sa nu gresesc dar din cate stiu eu alex pintea se ocupa si de site-ul echipei si de conferintele echipei.poate n-ar fi rau ca echipa sa-si faca si un cont de facebook ..OFICIAL. pe care sa mai posteze poze de la antrenamente, interviuri cu jucatorii. ar fi multe lucruri pe care le-ar putea face. echipa stiu sigur ca are cel putin odata pe saptamana conferinta de presa. dar nu e vina lor ca ziaristii de la presa centrala ii cauta rar iar ziaristii din medias nu prea se intereseaza de echipa de fotbal.imi vine greu sa cred ca daca un ziarist din medias i-ar cere lui dulca jucatorilos sau unora din conducere sa vorbeasca intr-un interviu acestia ar refuza.e cam greu sa te autoinviti la un interviu.
am mai spus si ma repet. oamenii ar trebui sa invete sa munceasca si din placere. sa munceasca in plus. nu doar strict ce li se cere. si cand isi gata treaba sa fuga acasa. alta idee ce-mi vine in cap acum. din anumite motive nu conteaza care prosport a pornit acel "jurnal de refacere" si aproape in fiecare zi il suna pe roman sa-l intrebe de sanatate. oare cati ziaristi din medias sau daca vreun ziarist din medias l-a sunat pe roman sa-l intrebe de sanatate si sa-i spuna o vorba buna. noroc cu prisca, care mai scrie prin gazeta despre echipa ca in rest interesul pe care presa din medias il arata fata de sport e aproape spre 0.
poate exista pinte asta dar nu ii simtim lipsa...sigur ca esxista pe statele de plata asta e indubitabil/
Cosmin vitca revine la gaz metan. Buchta s-a accidentat grav si va absenta cateva luni bune si din cauza asta clubul l-a adus pe vitca sa ii faca concurenta lui plesca.
Este evident faptul ca Paul nu doreste sa mai posteze noutati pe acest site.
Multumim pentru tot.
Respect!
Vitca = "fi"
De unde sti treaba cu vitca?
Scrie gsp-u.s-a si antrenat cu echipa deja
Fundasu Gerardo Gordillo a semnat sigur? Asa apare la site-ul german transfermarkt.de.
daca asa scrie acolo inseamna ca asa e. ma gandesc doar cu ce e el mai bun ca un copil roman de 19 ani. nu o fi guatemala vreun izvor de talente. in loc sa ne promovam copii buni noi promovam "spagarii" iar aia buni pleaca pe la alte echipe din tara.
Nu vorbi inainte sa stii,ce vrei sa promovezi manelari si figuranti?nu vezi ca nu vin aici merg la echipe unde fac tusa si unde sunt baruri,mai bine il vad pe unu din guatemala decat sa vad un figurant pe teren si la sfarsit isi arata tricou cu dinamo si zice ca el dintodeauna o tinut cu ei.Daca nu aduce jucatori nui bine daca aduce iarasi nui bine penibil.
:))) nu stii cine is nu stii ce stiu. dar vorbesti.stii ca acum is de la gaz metan la pandurii in probe doi baieti nu si probabil cel putin unu va fi tinut daca nu cumva amandoi si la inceput vor juca pt. echipa a2a. ca aia spre deosebire de altii au si echipa a2a.? stii ca acum cateva luni pandurii a luat de la gaz metan un copil de 16 ..17 ani nu? sti ca pe un un copil care acum isi termina junioratul mures a dat o suma frumusica pe un copil de la gazu iar conducerea a refuzat? si ce e si mai incredibil chiar daca e talentat nu a fost luat in cantonamentul de iarna. si pe langa mures au fost inca cateva echipe care l-au cautat. stiu caz concret cu nume prenume de copil la gazu care cotizeaza nu imi povesti tu cum merge treaba ca stiu mai bine ca tine.in general in fotbalul romanesc daca nu sari cu banul poti sa ai talent ca messi ca la 19 ani de te lasi. trebuie sa cotizezi chiar daca esi bun sau nu.putine locuri in tara in care promovarile si sansele de realizare ca fotbalist is egale pt. toti.ba nu ca asta din guatemala exact pt. culorile alb negre joaca si pt. medias. ca toata viata lui si-a dorit sa joace in medias :))))). sti de ce la echipa de fotbal jucatorii nu au protestat asa urat cum au protestat la baschet. au fost jucatori la baschet care pur si simplu la cateva meciuri nu au vrut sa faca deplasarea fiind neplatiti.la echipa de fotbal nu se intampla asta pt. ca e un grup frumos ..sunt destui jucatori din medias care trag de ei si fara bani daca e pana acolo. habar n-ai cine are figuri la echipa si habar n-ai care-s baietii care dau dovada de cei 7 ani de acasa. ziceai de figuranti care-si arata tricou cu dinamo. zi cine a fost unul dintre jucatorii care la finalul unui meci Gaz Metan - Dinamo dadea declaratii la TV cu tricoul lui dinamo el fiind jucatorul gazului. Ce soc era strain si se chema Eric. Cine si-a luat lumea in cap si a plecat prin europa sa dea probe chiar inainte de cupele europe si dupa cateva luni s-a intors cu coada intre picioare pt. ca si-a dat seama ca-si risca cariera. faceti-le frate "statui" jucatorilor straini.
Butcha sa accidentat grav la ligamente si va lipsi tot campionatu.Vatca a semnat cu Gazu.
Astazi va fi operat la genunchi.
am auzit ca avem un junior bun ca portar la Gazu - Florea. Ce stiti de el?
daca nu gresesc. parca pe dulca l-am auzit ca a vorbit de el la o conferinta si zicea ca e un portar talentat. in momentul de fata ii va fi greu si sa fie in lotul echipei mari daca e asa bun probabil va fi imprumutat pe la vreo echipa prin C.
Il cheama Stelian?
Nu stie nimeni daca vor mai fi prelungiti contracte sau stiu eu ce......?
Pentru cat timp a semnat Vatca?
paul
acum citeam ca gazu o primit oferta pt. bawab de 50 de mii de euro :)))))) apai decat sa iei 50 de mii de euro mai bine sa stea pana in vara la medias su dupa aceea sa-si vada de viata lui daca nu vrea sa semneze prelungirea.
50000 de un junior..cum sa dai pe bawab asa putin..normal ca nu e o oferta dela un club serios...o fi de la steaoaia
pandurii l-a vrut pe bawab pt 50000 euro. Sincer, eu il dadeam. Clar, e putin pentru el, dar Bawab nu mai vrea sa-si prelungeasca contractul cu Gazu din vara, asa ca v-a pleca gratis. La cate a facut in tur pentru noi... mai bine pleca , nu-i mai plateam salar vreo 5 luni plus ca luam 50000. O sa vedeti ca nu v-a face mare branza nici in retur. E si in lotul nationalei lui, si, de acolo spera la transfer pe bani buni pt el.
nu se stie ce club a fost. putea fi si cfr.sunt destule echipe care il vor. poate gazu asteapta o oferta mai mare din tarile arabe. ca s-a tot discutat ca sunt oferte de pe acolo.
din ce se spunea ieri la conferinta de presa din aia 8 jucatori care au intrat in ultimele 6 luni de contract doar vreo 2 sau 3 isi vor prelungi contractele. probabil cei mai tineri vor sa mearga la mai bine. pacat. ca is nume importante pe lista celor care probabil vor pleca la o alta echipa
horoba mai spunea ieri la conferinta ca echipa va renunta la 3 jucatori. daca ne uitam ce jucatori au jucat putin sau deloc ii vedem pe florin sandu, alaverdashvili, bravo, bozesan. tare curios is sa vad cine pleaca.
la pandurii
mai bine sa fe vandut robertson e paralae cu fotbalul ca si bud..platit numai sa alerge degeaba pe teren.
ca sa vinzi trebuie sa ai oferta :)). si robertson probabil e unul din jucatorii la care se va renunta
am impresia ca din lipsa de informatii sigure toti ce mai scriu pe aici ,isi dau cu parerea decit asa mai bine ,fara multumind totodata administratorului,pt.tot ce a facut,respect.Hai Gazu!
nu toti care comenteaza pe aici ..scriu basme.sunt destui care au informatii credibile pe de alta parte au fost stiri aici pe site care nu au fost chiar asa in realitate :). pacat e totusi ca site-ul asta nu mai e actualizat ..e la fel ca si situ-l oficial. dupa parerea mea cand ai o pasiune nu te lasi de ea asa peste noapte. eu inca sper ca se va gasi cineva sa preia site-ul si sa scrie in continuare macar sa stranga aici pe site stirile care mai apar in alte parti despre echipa.ca sunt destul de surse.
macar mai porneste un articol, sa nu-i mai vedem mutra cehului....
da ce ai cu omul :))))
Stie cineva de el?
http://www.transfermarkt.co.uk/en/gerardo-gordillo/profil/spieler_292715.html
Paul, te rog posteaza un articol referitor la meciul de luni! Poate ne mai mobilizam si noi in a ne sustine echipa la stadion.
Rusine celor din conducere , rusine si lui Pintea de la Nova care administreaza site-ul oficial , acum..nu avem nici un site unde sa aflam noutati despre echipa.Le este greu celor din conducere sa dea ceva bani lunar lui Paul sa continue munca sau altei persoane pe acest blog ? RUSINE , echipa din liga 1 fara un site activ.
ASA E RUSINE GAZ METAN...UN 100 DE EURO PE LUNA SEGASEA DACA SE VROIA.DAR OMUL NU MAI VREA GRATIS ASTA E SIGUR .DESI TIMP AR AVEA .CUM STA AFARA IN FATA BLOKULUI..LA POVESTI AR PUTEA SCRIE CEVA PE SIT..DAR NU MAI VREA OMUL VREA BANI..PUTEA SA II OFERE MACAR UN ABONAMENT LA LOJA ..SAU ASA CEVA..SA SIMTA OMU CEVA..
daca clubul avea de gand sa comunice mai bine cu fanii nu aveau nevoie de paul sau de site-ul asta. ei au oameni si site unde ar putea comunica mai des.n-ar mai trebuie sa cheltuie alt 100 de euro cu inca un om. dar nu o fac. e pacat ca si pasiunea lui paul pt. a scrie pe site si pt fotbalul mediesan parca s-a cam stins. poate daca paul n-ar vrea bani pe site-ul asta ci l-ar da pur si simplu altcuiva sa scrie pe el, s-ar gasi cineva sa duca mai departe munca. asta-i situatia. ne adaptam noilor conditii :)).
Stie cineva primul 11 probabil care va juca luni?
Credeti ca mai vine sau pleaca cineva?
de venit. nu cred ca mai vine nimeni. dar din cate se aude s-ar putea sa plece 2..3 fotbalisti. probabil cei care is deja de 6 luni..un an si nu au prea prins meciuri.
Probabil Bravo,Sandu,Bozesan,Alverdashvili
cred ca bravo nu va pleca ..pentru ceilalti nu bag mana in foc. cam ei ar fii cei care nu s-au adaptat si pe langa ca nu s-au adaptat si nu au prins echipa nu mai au nici 20 ..21 ..22 ani. incat sa zici ca mai poti avea rabdare cu ei.
daca nu sunt jucatori suspendati sau accidentati usor. nu cred ca sunt noutati in primul 11. cred ca cel putin pt. moment. pt. inceperea returului se va merge tot pe jucatorii vechi. si incet incet ii va introduce si pe cei nou veniti. dulca spunea ca incearca in ultimul amical din antalya sa foloseasca echipa cu, care va juca in campionat iar in amicalul cu debrecen au jucat .Plesca trtovac frasinescu, muth, buzean todea, tahar petre fl dan avram bawab
decat sa lasi asa site-ul ,fara nici o noutate mai bine il inchizi sau il stergi , ca dupa cum vezi nu il cumpara nimeni , asta e , toata lume pe stadion luni la ora 20:30 !!!!!!!!!!
hai GAZUUUUUUUU !!!!!!!!!!!
sau sa-l dea cuiva gratis ..nu neaparat pe bani.probabil ar fi oameni interesati sa scrie aici pe site dar e greu sa dai 100 ..200 de euro. sa fim seriosi :). ca sunt destule informatii pe internet ..pe care sa le strangi aici pe site pt. a fi discutate. nu trebuie neaparat sa mergi la antrenamente sau sa ai relatii pe la echipa ca sa auzi vesti.
Susu si Gaspar au fost imprumutati la Gloria Bistrita.
Asa scrie pe transfermarkt.de.
asa e. acum am vazut ca si pe liga2.ro s-a scris.e foarte bine pt. ei. acolo cu siguranta au mai multe sanse sa joace. pacat de gaspar ca nu s-a putut impune la medias. din cate am auzit e baiat serios si are talent. acum doar putem presupune de ce nu i s-au dat sanse ;). sa aiba amandoi bafta. deci pana acum avem 4 jucatori imprumutati 2 jucatori la Metalurgistul cugir(liga a3a)-Gurincu si Cristea si 2 jucatori la Gloria Bistrita(liga a2a) Gaspar si Susu.
cu siguranta kaby djalo nu va putea debuta pt. noi in meciul de luni cu timisoara din cauza ca nu i-a venit cartea verde de la echipa cipriota.
Vreau sa cumpar site-ul.Cat costa?
Luni, 24.02.2014, alaturi de baietii nostrii GMM, la stadion. Victoria este foarte importanta pt. noi, iar baietii nostrii au nevoie de noi, INAINTE BAIETI !
HAI GAZU !
contact gazistul_ro@yahoo.com
echipa de luni plesca buzean frasinescu muth tartovat todea tahar avram petre bawab florin dan 100/100
pentru inceput.. doar pe 6 luni
Ce atmosfera frumoasa e la brasov - petrolul . ma gandesc cu groaza ca maine la medias iar va fi liniste si pace si 2..3 sute de spectatori. dupa parerea mea aia e marea problema la medias. lipsa spectatorilor. Nu critic si nu dau lectoi nimanui dar e cam de neinteles. echipa buna bunicica avem. rezultate satisfacatoare avem si totusi atmosfera e ca la un meci cu portile inchise. Mare pacat :(
echipa e excelenta, sper sa ai dreptate. trebuie sa batem timisoara. la stadion cu totii! hai gazu!
vom avea un meci foarte greu pt ca Poli a pierdut greu in deplasari de cand a venit Sunda si acesta stie sa aseze echipa in defensiva iar noua ne va fi foarte greu sa dam gol.Sper insa ca baietii sa se mobilizeze si sa castige acest meci pt ca echipele de sub noi au cam castigat si ar fi bine sa ne pastram avansul de puncte pt ca vin meciuri unde ne va fi mult mai greu.Voi fi alaturi de echipa si sper sa castigam.HAI GAZU!HAI BAIETII!
echipa se stie doar cu cateva ore inainte de meci nu cu o zi si cateva ore. cu toate ca a scris echipa care a jucat de obicei in tur deci probabil sa o fi ghicit. dar nu il vad pe avram titular. cred ca va fi ales munteanu
koreanule nu iti inteleg tenta asta de a ridica in slavi pe sunda si pe ACS ..intradevar meciul nu e castigat dinainte. intradevar baietii nostri trebuie sa fie atenti si seriosi, dar de la asta pana la a spune ca poli pierde greu in deplasari sau ca sunda e vreun mare strateg si ca stie sa pregateasca un meci e cale lunga. de cand a venit sunda poli are in deplasare o victorie un egal si 3 infrangeri. ultimele 3 meciuri in deplasare au fost infrangeri. iar noi pe de alta parte in ultimele 5 meciuri de acasa avem 4 victorii. daca o luam strict pe statistica suntem favoriti clar. hai sa ne prezentam la meci cu incredere ..daca avem morcovul in c*r de cand incepe meciul si incepem cu ganduri ca ne va fi greu sa marcam, ca ce echipa puternica intalnim sau ca ei ne dau gol ..atunci mai bine nu ne prezentam :).
DESEARA LA MECI...CINE E MEDIESAN..NU SE BAGA IN PAT ,SI NU SE ZGARCESTE LA 10 LEI SA VINA LA MECI..PAULE ESTI VARZA STAI TOATA ZIUA LA BLOK CU BETIVI..DAR O STIRE NU MAI DAI..CHESTIE DE 5 MIN..RUSINE..BLEGULE.
Haideti oameni buni la meci ! Nu va era dor????
Sa fim alaturi de baieti!
HAIDE GAZUL, HAIDE! Sa incepeti cu dreptul meciurile din 2014!
Vorbeste frumos smecherasule , eu am servici , muncesc zi de zi , si m-ai vazut tu cumva prin fata blocului ? stai linistit ca nu am eu timp sa ies pe afara , si nu cred ca e problema ta daca eu vreau sa renunt la site.Scrie undeva ca sunt obligat sa scriu pe site ? M-am implicat in altceva unde castig si eu un ban , ca aici imi ajunge timp de 6 ani sa o tot fac gratis,la fel ai fi facut si tu.Numa bine.
atunci lasane,nu scrie nicaieri ca trebuie sa ne plictisesti cu neputinta ta..
deseara la meci cine e suporte adevarat vina sa simpla mirosul ierbii.nu sta la tv..fortza mediasss.
FORTA GAZU, CARE VENITI LA MECI... eu vin cu niste pretini !!!!
hai gazu, HAI BAIETII!!!!
Usor oameni buni, Paul merita toata stima si respectul nostru pt. munca sa depusa pe acest site. ARe dreptate, omul vrea si o rasplata, mai bine sa fim alaturi de el si sa gasim o modalitate de a recompensa efortul sau.
Ginditi-va , Paul merita si o rasplata pt. efortul sau, daca sinteti suporteri adevarati, atunci, sa-i aratam lui Paul respectul nostru.
fortza Gazuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taci
pai daca near respecta ar scrie dar nu scrie numai daca platim..asta da suporterr....fkk
Cu totii la meci ,ne strangem toti intr-un sector in tribuna mare?
pai in G ca de obicei.
La 20:00 daca vreti sa incurajam echipa ne strangem in fata la tribuna mare eu o sa fiu acolo cu inca 2 baieti:)
FRATILOR , daca mai avem in noi sange ardelenesc , daca ne pasa in ceasu al trispelea de orasul asta in care ne-am nascut si multi dintre noi cel mai probabil vom si muri , daca iubim locurile in care am copilarit si am crescut , daca vrem sa mai putem graii noi intre noi de dragul a tot ce inseamna GAZ METAN MEDIAS , platim munca Gazistului cu un abonament simbolic si mergem mai departe . Paul , cere o taxa , marunta , 3-5 EUR lunar si acoperi costurile de intretinere ale siteului . Fratilor , omul asta ne tine pe toti de 6 ani de zile si noi nu suntem in stare sa contribuim cu ceva simbolic , numai injuram si denigram. Cine e mediesean adevarat subscrie aici !!!
unde e pasiune ,tot ce faci ,faci cu sufletul,daca dupa 6 ani ti-ai dat seama ca n-ai fost cu sufletul la ce ai facut,mai bine nu-i dadeai viata,acestui site,dar sa nu uiti un lucru ca aici totusi putin te-ai bucurat si tu alaturi de noi,sau poate ai si suferit,asa ca un dram de suflet doar tu sti daca ai pus,decit asa mai bine scoatel,cei care vom fi alaturi de echipa,vom fi oricum,ca si pina i-ai dat tu viata acestui site...Hai GAZU!!!
pana la urma care e motivul real? nu mai are timp, nu mai vrea sa scrie cate un articol odata la 2 ..3 zile pe gratis sau dupa 6 ani s-a cam plictisit si-l lasa asa. ca din cate observ nici nu-l inchide nici nu continua sa scrie. nici nu da altcuiva datele de conectare la contul site-ului sa scrie pe site altcineva. tu nu vezi prietene ca lumea face gura ca de un bilet la meci e 10 lei .si tu acum vrei sa dea pe luna 5 euro :)))))))). hai ca am plecat la meci ca ui cat ii ceasu.
Cum sa iei rosu in min 3? Doamne fereste...
In alta ordine de idei, Florin Dan mi se pare execrabil, nu inteleg ce cauta in sportul asta.Se face de ras la orice executie, la orice cadere.E antitalent.
e batran dan nu anti talent.ia trecut timpul...ce jucatori ..sa rateze doua penalty.uri.asta da lipsa de profesionalism..rusine..leas taia salariile la jumatatte..minim pe economie..merita
prostii prostilor suntem
Indolenta lui Bawab nu are limite.Nu e prima data ca executa atat de aiurea un penalty.Dar tu,antrenorul,cum il lasi sa execute pe el ??? Cand am vazut elanul(si totdeauna asa face!) am stiut ca va rata! Iar la golul lor,Buzean sare doar de forma,iar omul lui marcheaza fiind liber complet... Iar despre Todea,rudimentar si rigid si ... ce sa mai spunem??? Jalnic.
rar mi-a fost dat sa vad un asa meci slab.daca nu stiam echipele si locul pe care-l ocupa in clasament puteam sa jur ca se situeaza undeva in a2a jumatate a clasamentului in liga a2a. macar gazu sa zicem ca are o scuza cu aceea eliminare a lui todea care-ti schimba cu totul abordarea meciului. asta e un dus destul de rece pt. gazu. sa fim mai seriosi pe viitor si mai concentrati.macar de intra un penalty din alea doua. oricum e total neechitabila aceasta infragere. astazi norocul a facut diferenta. noi n-am avut deloc noroc ba chiar am avut ghinion iar recas pe de alta parte zici ca azi au mancat c**at asa noroc au avut.
Dupa atatea transferuri,Fl.Dan si Todea sunt titulari indiscutabili ??? Care mai e sensul transferurilor?
Si o intrebare pentru Gazist : Chiar nu poti,Paul,macar atat sa mai faci,sa creezi rubrica si comentam noi dupa aceea...
Fa macar asta si supravietuieste ideea de suporter frumos.
Ce transferuri ma? Au fost adusi jucatori de umplutura, daca i-ar fi bagat titulari dadeam toti vina pe Dulca.Iar Bawab, sa fim seriosi, cand absenta toti de pe aici il plangeam, iar acum ca a ratat un 11 m aruncam cu pietre.Adu-ti aminte de penaltyul cu care i-am eliminat pe Mainz, Bawab si-a luat elan scurt si atunci.Nu e vorba de cat elan iei, ci de faptul ca nu a plasat-o bine.Ciprian Petre e la fel de culpabil ca si Bawab.Asta este, avem multi taietori de lemne in echipa si putini fotbalisti.De ce totusi Dulca nu l-a introdus pe Antic de exemplu, si sa-l retraga in spatele lui pe Bawab, intrucat Florin Dan e mana moarta in fiecare meci?
numa prostii vorbesti !!!!!!!!!! ce vina are antrenorul ca petre si bawab sio batut joc de noi toti si binenteles ca si de ei ????????????
deocamdata todea si tahar tin mijlocul echipei asa ca ciocu mic domnule ravelstein!!!!!!!!!!!!
da de unde sa pricepi tu fotbal !!!!!!!!!!!!!
pe cuvantul meu mai bine taci ca faci curent !!!!!!!!!!!!!!!! chiar nu intelegi ca todea si tahar si florin dan tin mijlocul echipei !!!!!!!!
nu sunt altii mai buni si ca astia trebuie sa defilam !!!!!!!
asta e se mai intampla ,capul sus si castigam etapa viitoare !!!!!!!!!!
hai gazuuuuuuu !!!!!!!!!!!!
Apărarea a dus tot greul meciului.
Fruntea sus, băieți!
pe departe daca era todea la centru stateam altfel...omu tine mijlocul f f bine!!!!
asta este mergem mmai departe daca suntem suporteri GMM tinem cu ei neconditionat, suntem la mijlocul clasamentului si nu scadem nici nu urcam mai sus,... suntem undeva la nivelul de plutire, liniste ..HAI GAZU!!
De ce nu scrieti pe facebook, daca tot vreti sa va aratati ataşamentul faţă de echipă ?
no ma baieti. se mai intampla sa si ratezi penalty-uri. partea bune e ca chiar si in 10 am fost cel putin la nivelul lor. daca nu chiar am fost peste ei in anumite momente. echitabil aseara era un egal. cu mai putina atentie am fi marcat cel putin unu din alea doua penalty-uri. iar va dati cunoscatori si desfintati jucatorii. zice bine tibysor. todea e un jucator bun cu experienta, nu poti arunca in lupta asa cu una cu doua transferurile facute acum in iarna ..daca joci cu 2 ..3 jucatori noi pierzi din omogenitate. cat despre bawab. asta e el. pasa cu calcaiul.. stop-uri spectaculoase.daca eliminam penalty-ul ratat bawab a jucat bine a facut spectacol.ca felul lui de a fi e putin mai boem si nu e chiar foarte serios aia e altceva.mai e mult de jucat si cu siguranta lucrurile care n-au mers aseara se vor corecta..
totul a plecat de la eliminarea lui todea! si eu cred ca a primit rosu mult prea usor, dar arbitrul a fost acoperit de regulament si a profitat. rezultatul nu este corect, băietii au jucat in 10 un meci intreg si n-au lasat adversarului nicio sansa de gol. ati vazut careva o situatie clara a celor de la timişoara? mai mult, au fost perioade dese de dominare a gazului, in care fiecare a dat cât a putut, doar ca in 4-4-1 e greu sa te vezi foarte clar si in atac. si bawab si petre au jucat bine, iar la ratarile lor cred ca au contribuit si oboseala si presiunea momentului. e frustrant ce s-a intamplat aseara, dar nu putem desfiinţa echipa dupa un astfel de meci! pe florin dan l-am criticat de multe ori, dar totusi aseara a aratat ca stie cu mingea, chiar daca alearga mai greu. pe noii veniti nu se poate conta inca, atat romeo, cât si japonezul, desi au alergat, s-a vazut ca nu sunt integrati in echipa.
poate reusim un rezultat bun la vaslui, am cam avea nevoie macar de un punct.
hai gazu!
ai perfecta dreptate. doar o mica remarca romeo nu e nou venit. el are deja 6 luni la gaz metan. cat despre kumada cel putin aseara asa putin cat a jucat a lasat impresia ca are o viteza in plus ceea ce nu e rau chiar deloc. cu timpul vor fi integrati toti si vor prinde mai multe minute. in meciul de aseara s-a dovedit inca odata ca norocul conteaza mult in general.probabil daca todea nu era eliminat la inceputul meciului. jucam altcumva, atacam mai mult si la cum au decurs lucrurile 10 contra 11 nu pot decat sa cred ca 11 contra 11 le dadeam gol si am fi castigat.sper ca baietii sa fie mai concentrati cu vaslui si sa reusim mai mult decat am reusit aseara.
Am pierdut meciul datorita greşelii lui Dulca . E drept nu el a executat penaltyurile însă e inadmisibil să laşi să bată 11 m doi fotbalişti mingicari , care au o foarte mare relaxare în faţa mingii , în sensul că mingea îi ascultă mai mult decât pe ceilalţi . La 11 m nu trebuie să fi brazilian , trebuie sa fi ciobănaş , se dă tare , cu sete , e calculat matematic că viteza mingii e peste viteza de plonjon a portarului . Primul 11 m trebuia bătut de Buzean şi al doilea de Frăsinescu , aveam 2-0 şi azi eram pe loc de cupă europeana , aşa stam şi ne tot dăm cu părerea unde s-a greşit . Păcat , am fost foarte aproape . Dulca e tânăr , învaţă , nu îl condamn , dar important e să ştie că putea gestiona altcumva momentul penaltyurilor . La gol Buzean era singur între doi adversari , nu are vreo vină . Oricum , fără exagerări la cum joacă Ionuţ Buzean în ultima vreme , e de convocat la natională , nu avem fundaş stânga in ţară peste el. Nu mă luaţi cu Latovlevici că e Buzi peste el de la încălzire . O mare dezamagire , italianul Roberto sau cum îl cheamă , pentru aşa joc nu trebuie să vii din Italia . Hai Gazuu , ne revenim !!!
Unde vezi tu ca am fi fost pe loc de cupa europeana prietene? Doar prima merge in preliminariile ucl in sezonul viitor, iar urmatoarele 2 in Europa League.In cazul in care cupa va fi castigata de o echipa de pe locurile 1-3, automat va merge si locul 4 in preliminarii Europa League, adica, in momentul de fata Dinamo.S-au dus vremurile cand mergeau 6 echipe in cupele europene.
Oameni, problema e ca punctele pierdute nu se mai intorc, chiar daca batem la Vaslui.Asemenea momente fac diferenta poate intre locul 5 si locul 10 in campionat, adica bani mult mai putini din drepturi tv, si poate asta va insemna din nou salarii cu multe luni intarziere.Toate au legatura intre ele, cand iti bati joc de fotbal iti va merge din rau in mai rau.Gata cu obiectivul Europa, nu mai avem decat 2-3 puncte fata de echipele care se bat la retrogradare.Vor urma meciuri cu Vaslui, Steaua in deplasare.Veti vedea ca pana la urma obiectivul va fi salvarea de la retrogradare, si nu m-as mira oricum la ce joc practicam, asta e singurul obiectiv palpabil.
nu mai dramatiza prietene situatia.unde vezi tu 2,3 puncte? prima echipa retrogradata e la 7 puncte in spate.iar prima echipa calificata e la 7 puncte in fata. voi chiar nu ganditi putin inainte sa scrieti? am tot scris pe aici de m-am saturat. gaz metan in momentul de fata nu are in plan o participare in cupele europene.daca fotbalul ar fi matematica pura poate n-ar mai fi asa spectaculos.se mai intampla sa si pierzi cand meritai cel putin egal.asa cum se si intampla sa castigi cand de fapt nu meritai nici egal. norocul cat si ghinionul fac parte din joc. atat noi cat si alte echipe vor mai pierde puncte. stati linistiti ca nu retrogradeaza gazu atat timp cat in liga 1 joaca 18 echipe. in momentul cand liga 1 se face de 16 sau 14 echipe ne putem gandi si la lucruri rele.dar pana atunci nu vad unde e problema. tine-ti minte ce va spun acum.la vaslui nu pierdem. in jocul vasluiul se va resimti tot mai tare lipsa lui sanmartean asa cum si cu pandurii cand vom juca peste 3..4 etape la medias ei ii vor resimti lipsa lui eric. incercati ca pe viitor dupa un meci bun sa nu faceti nunta iar dupa o infrangere sa faceti inmormantare..hai sa asteptam 2 ..3 ..4 meciuri.asa ati spus si la inceput de campionat dupa ce s-au pierdut primele 3 meciuri.ba ca dulca e slab.. ba ca echipa retrogradeaza ba fel de fel de lucruri si uite ca lucrurile n-au stat chiar asa si echipa si-a indreptat greselile.
Vor mai aparea stiri legate de echipa pe pagina de facebook https://www.facebook.com/GazMetan
bravo bravo bravo
ar trebui sa tina mijlokul....todea face greseli marii nu observii daca zic ca doar tu stii fotbal.?
Nu sunt de acord cu " nu ne-am propus cupe europene " . Lasă că şi-a propus Pandurii , club de vinituri şi adunaţi de prin toate coclaurile , plus ca omu cu banii la ei e de negăsit. În viaţă eşti exact ce îţi propui , nu vrei multe , eşti mai nimic , vrei multe , eşti ceva , uneori eşti foarte mult în raport cu cei din jur. Eu zic ca dacă nu pierdeam puncte cu echipe mult valoric sub noi , azi eram pe locurile 4-5 . Dulca e un tip iteligent , am mai spus că îl apreciez dar nu trebuie să uite un lucru esenţial : el la Mediaş învaţă , nu antrenează cu adevărat , e tânăr , ambiţios , e harnic de aia au venit şi ceva rezultate însă în momentele critice nu are are încă experienţa de a le gestiona . Sper sa nu mai vad pe Bawab batând vreodata 11 m la Mediaş. Bawab l-a băgat în mână pe Nuno Claro , in rest totul e istorie . Nu înţeleg de ce nu i se dă banderola de căpitan lui Buzean ? E cel mai devotat clubului , echipei şi oraşului , plus că joacă bine de tot .
@anonim 12:11
Ia citeste inca o data ce am spus, poate reusesti sa intelegi de a doua oara.Eu n-am spus ca suntem la 3 pct de retrogradare, cic a suntem la 3 pct de echipele care se bat la retrogradare, sesizezi cumva diferenta? Sper ca da, pt ca a doua oara nu-ti mai raspund, ca vad ca nu esti in stare sa sustii o conversatie bazata pe argumente.
porneste alt articol, sau inchide situl! Sa nu mai tot intram pe gazistul degeaba, in speranta ca vedem ceva nou...
va rog ..poate sa-mi spuna cineva cat mai sta in afara terenului cojocnean? o saptamana ..doua ..trei ..o luna.. doua ..trei? fara mistouri sau ironii daca se poate :). tot vad ca isi pune baiatul poze pe FB si pare a fi in regula.fara carje fara bandaje fara nimic.dar oficial e tot accidentat. cand a venit la medias personal il vedeam ca un transfer bun ..inca il mai vad dar nu prea pot sa imi explic de ce nu joaca sau care e problema lui. deja e accidentat de 5 luni de zile. mai in gluma mai in serios nici roman nu sta 5 luni departe de teren si are rupt piciorul.
Sa fiu serios... Asta a fost parte din visul meu seara trecuta ca vedem ceva nou...
Daca se pricepe cineva sa puna articole pe blog , sa imi trimita un mail.
Pentru toti suporterii echipei Gaz Metan Medias si doar acei suporteri care doresc sa incurajeze echipa,eu impreuna cu cativa prieteni mai dorim inca odata sa incercam sa strangem alaturi de noi si de aceasta minunata echipa suporteri cu care sa pornim o noua galerie,cei doritori sunt rugati sa ma contacteze pe facebook sau pe prietenul meu Bacila Andrei care tot pe facebook il gasiti.Suporteri medeseni o echipa avem desteptati-va ca am dormit destul!!!!!
bravo adriane si stie si prietenului tau, andrei.
nu stiu cine sunteti, nu vam vazut in viata mea, dar din poza asta pari baiat serios, si daca reusesti sa aduni 10-15 insi langa tine, galeria deja e formata, si vor mai veni, ca multi vor vrea sa stea intrun grup.
BRAVO
PROPUNERE!!!
FRATILOR, TREBUIE SA SE GASEASCA NU MAI MULTI DE 10 SUPORTERI MEDESENI CARE SA FIE DOTATI CU O TOBA MARE(SECOND-HAND :) ) SI CU INCEPUTURI DE SLOGANURI, SI GATANTAT, DECI, GARANTAT TRIBUNELE AUZIND CADENTA IMPUSA DE "MICA GALERIE" VOR FRATERNIZA SI SE VOR FACE AUZITE.
CE NE-AR COSTA SA INCERCAM?
EU ZIC CA ASTA NE LIPSESTE, O TOBA MARE MOBILIZATOARE, SI TOATA LUMEA V-A RAMANE SURPRINSA DE GALERIA MARE PE CARE O ARE MEDIASUL.
HAI GAZUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai dreptate. Fara o toba la un meci, ii ca si nunta fara lautari.
Nu va lasa cu toba sus in tribuna.Doar in spatiul rezervat galeriei.
Noi meritam clar victoria nu ce am vazut pe aici ca macar un egal pt ca in 10 oameni am fost clar peste ei dar ne-am batut singuri.Cand ratezi doua 11 metri intr-un meci nu mai poti da vina pe arbitru.Arbitru trebuia sa ia mingea si sa ne-o bage in poarta si poate asa reuseam sa marcam Sincer mi-a placut cum s-au daruit baietii si cum au jucat dar sa nu uitam ca fotbalul se joaca pe goluri.Noi am ratat 11 metri,alte cateva ocazii am si dominat tot meciul desi am fost cu un om in minus iar ei au avut un sut pe poarta si au dat gol.Sa speram ca la Vaslui vom juca la fel de bine dar sa speram ca si marcam si poate venim cu punct sau puncte.Sunt curios cine va juca fundas defensiv langa Tahar poate ca Bozesan dar oricine ar fi sa speram ca o va face bine si vor obtine un rezultat bun la Vaslui.HAI GAZU!HAI BAIETII!
NORMAL !
Subscriu.
in teorie chiar ai dreptate. la medias trebuie o mana de oameni care sa strige iar dupa ei se vor lua mai multi dar ce te faci ca la medias nu mai prea vine lumea la stadion. de exemplu acum cu recas n-au fost mai mult de 3 .. 4 sute de oameni in tribuna a2a(tribuna dinspre terenurile de antrenament. fara implicarea oamenilor..greu poti sa faci ceva.tot mai mult tind sa cred ca oamenii din medias s-au obisnuit deja cu prezenta echipei in liga .simpla prezenta in liga 1 nu li se mai pare un lucru pentru care sa mai merite sa mergi la stadion.lucru total gresit dupa parerea mea. normal mi s-ar parea sa mergem cel putin 1500 .2000 de oameni la fiecare meci. ba spunem ca in medias n-ai ce face ba atunci cand se intampla totusi ceva in medias ..tu preferi sa stai acasa.. ba mai mult citesc si aud fel de fel de glume ironii si vorbe in batjocura despre echipa. pai si atunci cu cine sa faci galerie ..cu cine sa faci atmosfera frumoasa? cu aia care prefera sa stea casa pe Digi sau cu aia care in de luni pana vineri fac glume nesarate despre echipa.
Avem toba este exact toba ce a fost in fosta galerie ,avem si materiale pentru banere avem nevoie doar de oameni care doresc sa sustina echipa (ma puteti contacta la numarul de telefon 0741973759 sau pe facebook Adrian Vaideanu) va asteptam ganditi-va o echipa avem ,nu merita si ea incurajata?va place sa veniti la meciuri sa fie tot liniste?Forta Gazu
Toata stima Adrian Vaideanu sper sa se adune macar 10 15 persoane sa ti se alature dar sint uni numai gura de ei cind ia gazu bataie ii critica si cind cistiga nu le mai auzi gura un suporter adevarat este si la victorie si infringere
HAI GAZUUUU
Trimiteți un comentariu