Galeria Gazului organizează deplasare sâmbătă la Clinceni, acolo unde echipa noastră are nevoie de susținere, fiind obligată să câștige pentru a spera la calificarea în play-off.
Partida are loc la ora 14:30.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să sunați la numărul 0761651741 , sau pe Facebook , Commando Mediensis.
Partida are loc la ora 14:30.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să sunați la numărul 0761651741 , sau pe Facebook , Commando Mediensis.
112 comentarii:
Edi Iordănescu a amenințat că pleacă de la Gaz Metan Mediaș dacă Marius Constantin va fi transferat la Craiova. EXCLUSIV
chiar de mult n-a mai spus edi ca pleaca. :))
Nu o sa plece Constantin la Craiova.
daca nu pleaca constantin, ce sunt zvonurile astea? porneste edi discutii din nimic pentru ca in cazul in care se rateaza playoff-ul lumea sa spuna ca e vina conducerii pentru ca a tot lasat jucatori sa plece?
Ce scriu cei din fanatici, majoritatea sunt minciuni, nu te lua dupa ei.
Eu stiam ca perioada de transferuri s a incheiat de mult.
In romania se incheie doar pe 17 februarie.
Daca pierdem play-off-ul de vina sunt jucătorii si edi pentru felul in care am pierdut puncte cu cu chindia,meciul de acasă cu SIbiuldeasemenea meciul clincenidin tur 3 puncte chinuite .Așadar cu acele puncte nu mai tremuram acum pe final,sa așteptam șase încurce Botoșani sau Viitorul.
Da da-l naibii de playoff, ce sa facem in playoff? Sa mergem sa ne facem de ras cu lotul pe care il avem, las ca e bine in playout.
nu e chiar asa. nu e de dat naibii playoff-ul. pentru o echipa ca medias, diferenta de bani dintre locul 6 si locul 7 e importanta. diferenta de bani dintre cele doua locuri e de vreo 10% din bugetul echipei. diferenta dintre locul 6 si 9 e de vreo 20-25% din bugetul nostru. pe langa incasarile din drepturi tv vin si incasarile din bilete. cand ai meciuri cu echipe precum cfr, craiova, fcsb sau astra clar iti vine mai multa lume la stadion. pe langa oameni din oras vin oameni din alba, sibiu, mures etc.
playoff-ul se termina cam cu 7, 10 zile mai repede decat playout-ul, deci jucatorii o sa aiba vacanta mai lunga daca joaca in playoff. sunt multe avantaje daca joci in playoff.
uite ca nici sepsi si nici iasi n-au murit daca s-au facut "de ras" in playoff. lasa sa ne face si noi de ras sezonul asta.
Decat sa te califici in playoff doar sa faci act de prezenta, mai bine in playout sincer. Macar daca tot iti doresti in playoff, si ajungi acolo, lupta frate sa termini in primele 3.
dupa parerea mea e exagerat sa ai astfel de obiective. medias, botosani, sepsi, sibiu, iasi nu o sa poata niciodata sa lupte pentru primele 3 locuri. hai sa fim realisti. astea sunt echipe de mijloc de clasament si asa o sa ramana. nici nu pica in b, dar nici nu o sa ia vreodata campionatul. un obiectiv realizabil e acela de a nu termina ultima in playoff. hai sa zici ca te lupti pentru un loc 5, un loc 4, dar mai sus e imposibil. sa zicem ca-ti depasesti conditia intr-un meci, doua, trei, dar playouff-ul are 10 meciuri iar in 10 meciuri echipele puternice fac diferenta.
Ne-am tot laudat ca i-am batut la scor pe sibiu, acum avem nevoie ca ei sa scoata un rezultat bun pentru noi, ca sa avem sanse la playoff, uite asa se intoarce roata, altadata poate e mai ok sa nu mai radem de ei.
Nu exista astfel de rivalitati la fotbalisti. Ei joaca pt ei ii doare in cot ca ne ajuta si pe noi. Si noii am ajutat batand pe calarasi. Crezi ca am facut o cu gandilulla sibiu? Nixi vorba. Am facut o sa terminam pe 1 playoutul.
Urmeaza blatul secolului partea a doua fcsb-clinceni, astept meciul cu nerabdare.
10 februarie 2020, 15:25
poate altadata e mai ok sa nu mai injure nici ei ca niste derbedei in stanga si-n dreapta. copii carora nu le-au cazut toti dintii de lapte si oameni in toata firea pe care acasa ii asteapta niste nepoti injura pe stadion ca la usa cortului. asta o fi civilizatia la judet. plin sibiul ala de trogloditi si au tupeul sa ii ia in deradere pe valceni.
asa tarani cum ne vad ei pe noi astia de la medias, doua lucruri sa nu uite.
1. au promovat si datorita unui jucator imprumutat de la medias.
2. daca noi nu-i bateam pe calarasi in penultima etapa din playout, ei nu mai ajungeau la baraj, cadeau in B si probabil se desfintau.
asa ca mai usor cu pianul pe scari.
Ba chiar joaca bine sibiul, sper sa castige, hai sibiuuuuuu!!!!
Goooool sibiuuuuu, bineeee baaaa. Sper sa il luam la noi din vara pe debeljuh, e un atacant foarte bun, nu ce avem noi. Hora care e vai de el saracul.
si cum o mai laudau unii pe botosani. :))) daca se termina egal sa spuna mersi botosani. ei abia i-au batut pe aia de la chindia. era evident ca o sa aiba viata grea cu sibiu. cum viata grea o sa aiba si cu sepsi.
Daca jucam cum.joaca azi sibiul, in urmatoarele 2 etape, sigur suntem in playoff, hora rezerva, nu are ce cauta titular momentan.
n-ai cum sa-l iei pe debeljuh ca nu-i expira contractul. si gazu n-are bani pentru transferuri. sa facem si noi ce a facut sibiu. sa gasim jucatori si sa-i lansam in liga1. asa cum s-a intamplat atunci cand a venit moraru la club.
Maine 11 , asteptam sa ne zica ca am iesit 100% din insolventa, si Edi si Marginean :D
S-a anuntat vreo conferinta de presa sau ?
O sa castige botosani cu astia, in playout ramanem iar, asa ca ne-o trebuit sa ii salvam sezonul trecut, acuma se pisa pe noi.
cat noroc are botosaniul. INCREDIBIL!!!
etapa trecuta gol in minutul 90. acum gol in minutul 82. poate totusi ii arde sibiul pe ultima suta de metri.
Gata s-a dus playofful, la care tot visam de 3 ani, si pe care il ratam in fiecare sezon in ultimele etape, asta e, la lupta cu clinceni, hermannstadt, chindia, atata putem csf.
O o sa castige si ultimele 2 meciuri botosani.
Bai baieti, cu 2 victorii suntem in playoff. Nu cred ca Viitorul va castiga la CFR. Asa ca vom fi atat noi cat si Botosani in playoff daca ne castigam cele 2 meciuri. Plus ca nici Botosani nu prea cred ca vor castiga la Sepsi. In mod normal, cu 2 victorii terminam sezonul regulat pe 5.
Dugandzic de care nimeni n-a auzit a dat doua goluri in doua meciuri.
superstarul Hora cate a dat?
din pacate am avut dreptate cand ziceam ca hora o sa fie o dezamagire la medias.
ala a fost adus sa faca diferenta, sa aduca plusvaloare ca tot ii place lui edi expresia asta. vedem ce plusvaloare aduce. aduci jucatori pe salarii de fcsb si ei dorm in ghete. pai asa jucam cu chamed, ely si altii care au salarii la jumate si macar alearga pana la epuizare.
Viitorul va castiga la cfr, cu ajutorul celor de la viitorul a luat cfr titlul acum 2 sezoane, va puteti lua gandul ca nu o sa pupam nici sezonul asta playofful.
avem nevoie de doua victorii ca ceasul, adevarul e ca Clinceniul nu se va lasa usor prada in fata celor de la Gazu, astazi sunt sigur ca Clinceniul nu prea are ce face contra FCSB ului.
Ne-am tot laudat pe la tv, ca vai ca pana in etapa a24-a am fost tot pe loc de playoff, e uite ca acuma cand trebuie nu mai suntem, ca in fiecare sezon de altfel, o sugem in ultimele etape, deja devine o obisnuinta.
eu de obicei nu prea sunt de acord sa aud povesti de blaturi si jocuri de culise, dar tare mi-e ca de data asta trebuie sa fiu de acord cu cei care spun ca cfr o sa dea meciul celor de la viitorul. o sa-i dea petrescu o mana de ajutor lui hagi. asa cum ne-a dat si noua o mana de ajutor, dar noi am fost fricosi.cfr o sa joace exact cum a jucat cu noi. nu o sa aiba ei mare dorinta de a castiga iar viitorul o sa profite. noua ne-a fost frica sa riscam si am facut egal. viitorul o sa riste si probabil castiga 1-0, 2-1.
Nu are rost sa ne mai enervam degeaba, vom avea derby-ul judetului sjbiu din nou, si vom avea meciuri cu dinamo, hai ca nu e rau.
Dacă nu câștigăm la Clinceni nu merităm să fim în playoff. Nu alţii trebuie să joace pentru noi.
10 februarie 2020, 19:31
noi suntem ca "iepurii" din cursele de atletism. alergam si suntem in fata pana in ultima parte a cursei cand ne dam la o parte si vin in fata adevaratii atleti care-si disputa castigarea cursei.
ca tot aminteste edi recordurile pe care echipa le-a obtinut cu el antrenor. nu stiu cate meciuri fara infrangere, locul 1 in playout etc etc.
poate de acum incolo o sa aminteasca si ca a ratat de doua ori playoff-ul. sezonul trecut teja a lasat echipa la 3 puncte in spate fata de locul 6, in 5 etape jucate in februarie si martie edi nu a fost in stare sa surmonteze acele 3 puncte diferenta. sezonul asta botosani a iernat la trei puncte in spatele nostru si in doua etape au reusit sa ne depaseasca deja cu doua puncte.
Edi daca ar fi reusit performanta lui Pustai din Europa League ne-ar fi scos ochii cu asta permanent.
Apropo, cei care spuneti ca CFR va da meciul Viitorului sunteti dusi cu capul, jur. Sa renunti la 3 pct in sezonul regulat pot insemna 2 pct in playoff dupa injumatatire, 2 pct care pot face diferenta intre a fi campion sau nu. Pe langa asta, de ce ar vrea cfr-ul pe viitorul in playoff, ca sa le dea 6 pct fcsb-ului, cum o fac ei de obicei? Ganditi, ca de aia aveti cap pe umeri.
Singurul lucru care ma ingrijoreaza e ca dupa meciul cu viitorul au cu Sevilla, si s-ar putea sa menajeze niste jucatori, chiar daca meciurile sunt la distanta de 6 zile: vineri-joi.
Bine ai revenit in playout, Gaz Metan!
un lucru e clar. sunt obligatorii doua victorii in ultimele doua etape. sa facem noi 43 de puncte si vedem atunci ce si cum. abia dupa ce facem noi 43 de puncte putem povesti si sa ne uitam la ce fac altii.
Stii dc ar da cfr punctele viitorului? Deoarece daca viitorul nu castiga acuma 2 sezoane cu fcsb, nu mai lua cfr titlul. Si plus ca in primul rand trebuie sa ne castigam noi ambele meciuri neaparat, apoi vom vedea, da am asa o presimtire ca o sa fim in playout din nou, si sezonul urmator nici nu mai are sens sa ne gandim la playoff, vin echipe bune din liga 2, uta arad, rapid, poate petrolul.
oare ce circ facea edi daca avea performanta lui pustai din europa si semifinala din cupa romaniei? ne cerea sa-i facem statuie, vorba lui Gica Hagi.
N-a castigat Viitorul cu FCSB, au facut un amarat de punct in 2 meciuri. Printre putinele meciuri in care au jucat ceva cu FCSB, in scurta istorie a acestui club. Ti se pare ca pentru egalul ala, care oricum a fost pe la mijlocul playoffului, in niciun caz meci decisiv in ultima etapa, CFR se simte obligata sa le dea meciul unor sateliti ai fcsb-ului? Repet, sunteti dusi cu pluta.
sa fie cum spui tu prietene si dan petrescu sa nu-i dea o mana de ajutor bunului lui prieten gica hagi. inseamna ca cu 43 de puncte ne-am duce in playoff. deci suntem la mana noastra. chiar nu cred intr-un meci 100% corect viitorul o poate bate pe cfr, chiar si daca cfr-ului ii zboara mintea la sevilla.
Echipa care a batut FCSB si care a dus practic titlul in Gruia a fost Poli Iasi, nu Viitorul! Mai documentati-va inainte sa aruncati cu neadevaruri pe aici!
Bai baieti care parte din titlul acestui articol nu ati inteles o? Aiqci se vb despre o deplasare a galerii la clinceni, nu am vazut pe nici unul dintre voi sa va anuntati prezenta. Vorbiți vrute si nevrute numai esentialul il uitati: uitati sa intrebati la ce oră e plecarea! In loc sa vb tot felul de aberatii, mai bine v ati întreba cu ce contribuiti voi la.aceasta echipa!
Clinceniul a scos egalul la FCSB, asta aviz celor care vad blaturi peste tot.
Si cum e viata in playout? Hai sibiu!
A si aparut un carcotas, Hai Gazu !!!!!
Comentarii cu Sibiu pe pagina voastra acolo comentarii pe temele voastre, noi nu ne aventuram pe paginile voastre de Fan Sibiu.
Va respectam , dar sa ne respectati si voi!!!!
HAI GAZU !!!!
Exact cum zice Marius Croitoru ,"lucrurile mari se fac de catre oameni mari"...
Noi ...cu horica ,mariusica ,eduardel,chamedutz,fernandel,lariutz,cardosel...etc..facem lucruri mici si ne inecam la mal
daca se rateaza playoff-ul nu jucatorii sunt vinovati. stai linistit. jucatorii de-a lungul campionatului si-au demonstrat caracterul. ei au continuat sa fie seriosi, sa munceasca si sa aduca puncte si in perioada cand erau antrenati doar de secunzi. altundeva e problema. nu jucatorii odata la ceva timp amentinta ca pleaca. nu jucatorii au spus dupa meciul de cupa ca o sa se intalneasca cu cei din conducere si reziliaza contractul. nu jucatorii o data la ceva timp isi prezinta ce oferte mai au de prin grecia, polonia si alte tari. nu jucatorii s-au apucat sa scrie pe facebook despre craiova si sa-i aduca osanale. ca tot vorbesti de croitoru. cand in vara se zvonea ca marius croitoru ar putea fi pus antrenor la fcsb, omul a iesit pe post si a spus clar ca el cu becali nu o sa lucreze niciodata. altii in schimb s-au dus sa bea cafele cu becali. nesiguranta asta din ultimele luni se vede in joc. sunt jucatori care au ramas aici pentru un proiect, au venit jucatori pentru un proiect iar cand le era lumea mai draga vedeau prin ziare si la tv ca antrenorul e cu bagajele facute si ba is da demisia, ba are oferta si pleaca etc. larie nu s-a dus la sibiu in vara pentru ca a ramas aici la un proiect. chamed e probabil la cel mai bun sezon pentru gaz metan, dar e tinut pe banca. din 24 de etape, doar in 10 etape a inceput ca titular. in conditiile astea jucatorii si-au facut datorita mai mult decat bine.
Eu zic sa ne luam gandul de la playoff, altadata, anul asta sigur nu. Noi ne bazam pe altii, cand puteam fi la mana noastra, daca vroiam in playoff cu adevarat, pai jucam altfel frate cu cfr si craiova, sa joci tu acasa cu 3 fundasi centrali, de parca am fi jucat cu real madrid atata ne-am cacat pe noi, na las ca ne meritam soarta acuma.
Terminati ma, punctul ala cu cfr poate fi decisiv. Noi daca pierdem playofful cusiguranta nu l.pierdem ca de ce n am batut cfrul. Noi sa batem clinceniul. Nu uitati ca ei au o singura infrangere acasa in vreo 8 mexiuri de cand s au mutat pe noul stadion. Tocmai ce au facut egal la.fcsb, acolo unde noi pierdem fara drept de apel an de an. Credeti voi ca va fi usor la clinceni. Mai ganditi va o data.
daca pierdem playoff-ul il pierdem pentru ca am facut doua egaluri cu chindia care e nou promovata, pentru ca am facut egal acasa cu sepsi care la acea vreme mergea prost, pentru ca nu am facut egal acasa cu botosani, pentru ca am facut egal acasa cu sibiu. uite acolo 8, 10 puncte pierdute ca fraierii. daca ai rezultate bune cu echipele de la locul 5, 6 in jos cred ca te califici in playoff fara mari probleme.
daca intram motivati, seriosi si concentrati nu cred ca putem rata victoria cu clinceni. sa fim seriosi. aseara a fost un accident. egalul de aseara e in deplasare. deci ce legatura are meciul de aseara cu ce joaca ei acasa? dupa 100 de egaluri pe teren propriu etapa trecuta clinceni a pierdut acasa cu voluntari, deci nu-s nici pe departe vreo sperietoare. pe de alta parte, daca nu bati clinceni ce rost mai are sa vorbim de playoff? nu concep sa ne bata o echipa care are jucatori pe care medias i-a dat afara. daca te bate pirvulescu si buziuc, atunci cel care l-a dat afara pe buziuc sa-si faca fain frumos bagajele si sa plece de la medias.
Teoretic asa e, practic nu. Nici botosani nu a batut la clinceni si uite ca se califica in playoff. Un meci nu iti poate spune daca meriti sau nu in playoff. Puncte pierdute cu echipele mici orixine a avut, nu are rost sa le calculam. De ex botosani a pierdut 3-0 acasa xu chindia. Si ei pot zice ca cu inca e pxt nu mai aveau emotii. Asta e. Asta nu e valoarea pana la urma. Voi uitati ca su tem printre cele mai avantajate echipe din liga 1. Avem 8 penalltyuri, nu ne putem plange.
U Cluj a semnat cu acel jucator care a fost la juniorii lui as roma si pe care noi l-am avut in probe. ia sa vedem daca peste 6 luni sau un an o sa ne para rau ca l-am refuzat.
U cluj e la retrogradare in liga 2. Ma gandesc si eu ca ii ok acolo.
si Dobrosavlevici a fost pana acum in iarna la retrogradare in b, l-a vazut sibiu si uite ca acum joaca in prima liga.
daca face vreo 6 luni bune in b si se face remarcat poate il cumpara careva de prin liga1. daca ai ochi si urmaresti un pic sunt jucatori interesanti prin b.
Paul ce știi de insolventa,se iasă astăzi?
S-a amanat pentru luna mai.
de unde stii? pana acum s-au dat termene tot din luna in luna si acum s-a dat un nou termen in mai? de ce minti?
Pai deja ne-a obisnuit sa ne abureasca de 1 an de zile ca tot iesim din insolventa, nu o sa iesim nici azi, si nu vom iesi de curand.
din moment ce avocata clubului a spus 99% se iese azi, asa o fi. sa asteptam sa vedem.
Deplasarea galeriei s-a anulat.
Nu putem merge doar 13 inși, este o rușine pentru noi fiindcă nu știm să apreciem că avem echipa în liga 1, și care se lupta pt playoff.
Medieșenii nu merita echipa de fotbal în prima ligă.
Zi cu insolventa
sibiul care are o populatie mai mare de vreo de vreo 3 ori ca medias a avut 10 oameni la botosani. nu cred ca e o RUSINE daca medias ar avea la clinceni 13 oameni.
Cu insolventa care e treaba? Nu aflam nimic nici azi ?
daca procesul cu insolventa e asta care a avut termen azi la tribunalul sibiu, s-a amanat pe 25 februarie. acum sa primim si confirmarea oficiala. :)
Sa nu uitam ce populatie are Medias-ul, si ce varsta au majoritatea, si daca sunt fani "fotbal" cati mai is prin Medias 20000-30000? nu ne putem compara cu alte orase gen Sibiu .. Hai Gazu !
PS: ii adevarat ca pe vremuri galeria primea banii de la fotbalisti?mi-a soptit o pasarica
am tot scris pe aici. din pacate generatia tanara adolescentii si tinerii pana in 20, 21, 22 de ani din pacate nu mai sunt atrasi de iesit in aer liber, de sport, de fotbal. ei au alte pasiuni acum. ii vedeam si pe copiii astia care primesc bilete gratuite. ei vin la fotbal sa se joace in tribuna, sa se impinga unii in altii, sa injure. ma intreba un pustan la meciul cu voluntari daca nu stiu ce jucator e zarko markovic.
Iar s-a amanat? Mai da-o in plm de treaba da cum e permis frate sa ne amane atata?
pai cei de 20-21-22 is la facultate prin Sibiu/cluj majoritatea.. avem si noi ii frig etc .. multe cauze
PS: multi is raciti .. cu viroze etc
iarna e frig si vara e cald :)))
in fine. inca o data spun. nu ar fi fost rusinos daca ne prezentam 13 oameni la clinceni. aveti si voi rabdare cu insolventa. mai bine sa ne amane dar cand iesim sa fie totul bine. sa nu patim ca dinamo. au iesit din insolventa si acum au proces ca s-au facut smecherii cu iesirea lor din insolventa. sa fie treaba facuta incet si bine. ca nu e graba. atat timp cat viitorul campionat il incepem curati si fara nimic, e totul in regula.
Dar nu inteleg de ce nu apare aici un anunt oficial in legatura cu insolventa? E interzis de judecator sau ce cacat? Acuma cateva zile zicea administratorul acestui site ca marti 99% suntem iesiti djn jnsolventa ca a vorbit cu nu stiu ce avocata. E MARTI ! DE CE NU AFLAM CEVA OFICIAL SI NOI, ce atatea secrete frate la clubul asta? Si se mira ca e gol stadionul unii.
Postez când aflu și eu fraților, site-ul asta nu e al clubului, ci al suporterilor, fel oficial e gaz-metan-medias.ro, de care se ocupa Alex Pîntea de la Nova.
Sper sa aflu în curând și vă scriu.
despre insolventa probabil o sa se spuna cate ceva la conferinta de dinaintea meciului cu clinceni, bineinteles daca intreaba ziaristii prezenti.
gaz metan sufera grav la capitolul comunicare cu fanii. in era tehnologiei gaz metan pare sa fi ramas in vremurile alea in care aflam rezultatele din B la radio romania actualitati cand in fiecare sambata dimineata o data la cateva minute se facea un tur pe toate stadioanele cu legendara experiese "x-ulescu minutul si scorul te rog". :)
ia uitati-va pe facebook-ul celor de la fc brasov sau otelul galati echipe de divizia C. sa vedeti acolo cum se comunica cu fanii. nu mai vorbim de echipele de divizia B sau astea de prima liga. colac peste pupaza suntem "certati" ca nu mergem in deplasari sau ca la meciurile de acasa sunt putini oameni. oamenii trebuie atrasi intr-un fel sau altul. nu ni se spune cu ce lot plecam in cantonament, nu ni se spune ce jucatori pleaca imprumut, unde pleaca imprumut etc. aflam fiecare cum putem de prin oras de la oameni. ca site-ul clubului si facebookul sunt moarte amandoua. noroc cu site-ul asta, noroc cu paul, ca ne mai tine el la curent cu una alta atat cat poate si el.
Si alex pintea ala pentru ce e platit, pe langa ca e varza site ul oficial, cred ca e cel mai praf site in comparatie cu site urile celorlalte cluburi din liga 1, omul mai si doarme si in afara de rezultatul meciului si conferintele de presa, in rest alte stiri nu vad pe acel site, mai bine s-ar inchide, pe bune, oricum e varza.
La ce ziaristi avem in medias crezi ca o sa intrebe vreunul de insolventa? Stai linistit ca astia habar nu au ce intrebari sa puna :))
Deci, eu acum sunt pe patul de spital la Sibiu , urmează să fiu operat, și o țin din injecții in injecții, dar citind mesajele voastre legate despre insolvență, am incercat sa iau legătura cu cineva implicat foarte mult in problema asta..și mi s-a zis că hotărârea a fost amânată pe de 25 luna asta, deoarece fostul administrator judiciar, Zavaleanu, cel care a cerut falimentul echipei noastre, a depus din nou o contestație prin care dorește că toată operațiunea asta sa se mute la Cluj, de unde e și el defapt, si declară că încă mai are de primit bani de la Gaz Metan, însă clubul medieșean a depus prin judecătorul Radulescu Dorina, toate actele prin care Gaz Metan nu mai are nicio datorie față de nimeni, având 0 lei pe foile de datorii.
In urma contestației a lui Zavaleanu, procesul a fost mutat la Pitești, și urmează pe data de 25 februarie să aflăm ce va fi.
Din ce am înțeles, Zavaleanu are de dat înapoi Gazului suma de 300.000€, iar el fiind iritat de faza asta, a depus aceasta contestație de amânare , fiindcă ai tot dreptul să ceri amânare, chiar daca nu ai dreptate, însă, sper să ieșim în curând, iar el va fi nevoit să ne înapoieze banii.
Cam atât am aflat, acum va las, imediat iau injecția :)
Hai Gazu.
Zavaleanu ala ar trebui infundat in puscarie ca deja isi cam bate joc de club sincer, el e toata problema de nu iesim din insolventa. In 25 februarie o sa mai fie o noua amanare, tot asa ne tine de un an incoace, si apropo insanatosire grabnica.
daca administratorul special era de buna credinta si nu baga bete in roate clubul trebuia sa iasa din insolventa inca din iunie 2019. de atunci si pana acum clubul bate pasul pe loc pentru ca dintr-un motiv sau altul se tot amana pronuntarea iesirii din insolventa. nu vrea sa cobesc sau sa pornesc scenarii SF, dar tind sa cred ca acel zavaleanu vrea sa traga de timp pana expira timpul in care clubului i se permite sa fie in insolventa si sa intre in faliment. din cate stiu orice societate n-are drept sa stea mai mult de 3, 4 ani in insolventa. ia cautati pe net sa vedeti ce le-a facut si celor de la ASA Targu mures firma asta de insolvente. omul e puternic in transilvania.
Inseamma ca ne paste falimentul, nu i nimic, pornim din liga a4a din nou, cum au facut o alte cluburi de traditie precum, rapid, petrolul, u xluj, noi de ce nu am face-o, macar atunci o sa fim.curati.
probabil nu o sa se ajunga la faliment, dar nu se poate sta la infinit in insolventa si nu vad cum s-ar putea schimba situatia actuala. in cel mai rau caz clubul o sa plateasca banii ceruti si atunci cel mai probabil se rezolva totul. clubul plateste banii pe care el spune ca ar trebui sa-i plateasca si pe urma clubul il da in judecat sa recupereze banii. din pacate lucrurile sunt incurcate si nimeni nu are deschiderea necesara sa le explice.
gazistul scria asta "însă clubul medieșean a depus prin judecătorul Radulescu Dorina, toate actele prin care Gaz Metan nu mai are nicio datorie față de nimeni, având 0 lei pe foile de datorii"
cred ca el a vrut sa spuna avocat nu judecator. avocatul Radulescu Dorina. :)
judecatorul e ala care judeca acea cauza. ala ar trebui sa vada ca toate actele sunt in regula si sa dea acceptul pentru iesire din insolventa.
Valeriu Iftime: ”Dacă intru în play-off, vreau locul trei”
”Eu sper la locul trei. Dacă intru în play-off, vreau locul trei. Cred că sunt mai bun decât Astra, Viitorul și Craiova. Sunt mai bun decât ei! Nu mă pun cu FCSB-ul și cei de la Cluj. la FCSB este un management al talentelor, copiii ăia au foame de rezultate. Cei de la CFR Cluj sunt foarte bine antrenați. Sunt fotbaliști buni”, a spus Iftime, în cadrul emisiunii ”Fotbal Club”. Pe noi nici nu ne-a luat in considerare asta, ca asta e becali 2, o disparut porumboiu, o aparut alt moldovean prost care ii merge gura intr-una, sper sa nu prinda playofful.
Nu poti depune la nesfarsit contestatii si sa se amane iesirea din insolventa. Probabil sunt niste argumente solide pentru aceste amanari. Noi nu stim decat o varianta, varianta noastra, a lui Marginean, cum ca suntem la zi cu orice plata. Nu stim si varianta celor care contesta iesirea din insolventa. Daca ar fi asa simpla amanarea iesirii din insolventa, inseamna ca nu mai iesim niciodata daca nu vrea Zegrean ala, va tot depune contestatii la nesfarsit, lucru absurd in logica mea.
PS. Ce ai patit Paul? Ce operatie faci?
Ce ai patit?ce operatie??fa-te bine !! o tara neserioasa la fel si justitia si ca toate ..si apoi ne miram unde suntem?si ne dam cu,capul de pereti ca ce am facut..suntem jalnici, inseamna ca scoala pe care am facut-o am facut-o pentru banii si nu pentru dorinta, judecatorul care e acolo, ce naiba e?platit cumva?fratilor cn stie si ce judecator "curat" o fi :) sau cn naiba e judecator sau administrator,
trebuie altfel !
Ai dovada?nu, decizie definitivata punct dar daca ala e necurat si banii se invartesc atunci e ROMANIA :)
https://www.fanatik.ro/interviu-ioan-marginean-proiect-grandios-la-medias-indeplinim-conditiileplusedi-iordanescu-e-superman-19151694 . Am zis eu bine ieri ca treaba cu insolventa poate dura si pana in luna mai.
11 februarie 2020, 21:12
varianta spusa de marginean cum ca n-avem datorii se poate verifica foarte usor la fisc si la institutiile care se ocupa de partea financiara a societatilor.
uite ce scria gazeta sporturilor acum o luna.
https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/update-dezastru-in-liga-1-doar-fcsb-viitorul-craiova-sepis-si-gaz-metan-nu-au-datorii-la-stat-587302.html
Șmecherul lichidărilor din Ardeal, complice la evaziune de milioane
Unul dintre cei mai influenți jucători pe piața lichidărilor judiciare din Ardeal și din Vestul țării, Răzvan Zăvăleanu a fost trimis în judecată de procurorii DIICOT Sălaj. asta e titlul unui articol din anul 2018.
ia cititi si ce povesteste fostul jucator claudiu voiculet de zavaleanu si de firma acestuia. https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/dupa-ce-a-fost-executat-silit-de-cfr-voiculet-a-pierdut-bani-si-de-la-asa-nu-mai-cred-in-justitie-502949.html
cam despre asta e vorba domnilor. cum scriam mai sus. omul e puternic in transilvania si nu e usor deloc sa castigi procese impotriva lui.
vrei sa castigi procese???ia un avocat din bucuresti :) vb cu Becali stie el :) trebuie un avocat mai "sa nu fie corupt" :) si sa nu aiba pile :)
12 februarie 2020, 15:43
asta sa ne recomande becali un avocat e vreo gluma?
mai mult decat o gluma .. ii una proasta ma rog
Justitia cum sa amane atata?is niste panarame?de cate ori mai amana? va rog puneti-va intrebari cu avocatul care este acm . trebuie un avocat tare ..
sunt aproape sigur ca gazu lucreaza cu o casa de avocatura buna, dar astea-s legile, iti ofera multe portite si tertipuri. hai sa ne aducem aminte ca pana acum ceva timp acel zavaleanu s-a folosit de fosti jucatori care sa depuna contestatii si pana au fost solutionate acele contestatii procesul a batut pasul pe loc. in 25 februarie s-a dat termen in doua procese pe care gazu le are. in 28 februarie e un alt termen dintr-un al treilea proces. lucrurile sunt destul de incurcate.
Copilul nostru ,Darius Olaru , a spus că ar fi preferat ca Dinamo să fie în playoff. Doamne ce minte scurtă are, bun fotbalist, eu credeam că are și caracter. Dar de, "s-a schimbat boierul, nu e cum îl știi (boul și vițelul) " .
mai citeste inca o data declaratia lui poate o intelegi. in primul rand el vorbeste in numele tuturor colegilor lui de la fcsb. "Într-un fel, NE-AM fi dorit să vină Dinamo în play-off..." in al doilea rand vorbeste strict din prisma meciului din weekend dinamo - fcsb. evident ca el personal isi doreste ca medias sa intre in playoff, dar nu era vorba despre ce-si doreste el ci ce-si doreste grupul. o calificare a mediasului in playoff ar fi o mandrie si pentru el ca 22 de etape a jucat aici plus ca o calificare in playoff ma gandesc ca ar aduce si niste prime de obiectiv. daca nici Olaru n-a aratat caracter, atunci nu stiu cine a aratat. poate nu stiai ca acum vreo trei sezoane cand erau mari probleme cu banii impresarul lui il invata sa depuna mmemoriu la lpf pentru a deveni jucator liber si sa mearga in alta parte, dar olaru a refuzat sa depuna memoriu.
Pe cine mizati ca se va incurca dintre viitorul si botosani?
Eu cred ca noi ne incurcam si cele doua merg mai departe, eu cred ca e randul Botosaniului,
apoi la anu eventual ar fi randul nostru, bine inteles daca om avea echipa si un antrenor serios.
HAI GAZU !!!
asa vorbiti de parca noi am batut tot si acum asteptam. sa nu ne incurcam noi la clinceni. hai sa ii lasam pe altii in pace. ar fi una sa nu batem la clinceni
Nu batem la Clinceni. Poate daca meciul s ar fi jucat la mijlocul campionatului am fi batut, dar acum suntem obligati sa batem iar echipa asta nu joaca bine sub presiune. Asta e, inca un sezon ratat.
cum ti-ai dat seama ca echipa nu joaca bine sub presiune? batem la clinceni, dar sa nu se astepte nimeni la spectacol. o sa fie un meci in care o sa muncim mult pentru victorie.
Is curios maine cfr ce o sa faca cu viitorul, mai ales ca petrescu cu hagi is prieteni foarte buni, tare imi e ca va castiga viitorul acolo, la sepsi iar antreneaza leo grozavu, fost antrenor la botosani, tot pe prietenii is meciurile in etapa aceasta. Hagi se spanzura daca nu intra in playoff.
numai prostii vorbiti. pai asa grozavu a fost antrenor si la medias. de ce nu spui ca trage pt. medias? leo grozavu si croitoru au avut conflict deschis pe vremea cand leo era antrenor acolo si croitoru era jucator. nu cred ca e cazul de "cadouri" si nici la cfr viitorul. intre fcsb si cfr sunt 5 puncte. daca fcsb bate pe dinamo si cfr pierde, dupa ce se injumatatesc punctele diferenta dintre fcsb si cfr o sa mai fie de doar un punct. nu risca cfr-ul asa ceva. maxim ce pot obtine etapa asta botosani si viitorul e egalul. dar cum spuneam mai sus. atat ne gandim la ce fac altii de ne trezim ca ne incurcam noi. grija mare.
PS. Daca nici cu clinceni Hora nu iese la rampa si nu arata ceva fotbal isi poate pune ghetele in cui.
Echipa asta nu joaca bine sub presiune pentru ca noi clacam de fiecare data pe fibal de sezon cand sunt meciurile decisive. De acolo mi am dat seama pretene.
despre ce finaluri de sezon vorbesti cand majoritatea jucatorilor sunt la primul sezon pentru gaz metan? am inteles. deci e vina lui bus, velisar, rosu, dumitru, droppa etc etc pentru ca alti jucatori si antrenori au ratat in sezoanele trecute playoff-ul. bine :))))) si nici cu fostii antrenori n-as fi prea dur. clubul avand probleme cu banii a adus ce jucatori a putut. daca nu erau probleme cu banii cu siguranta multi dintre jucatorii care au trecut in ultimii ani pe la gazu n-ar fi trecut niciodata.
Toti vad ca puneti problema daca batem sau nu la Clinceni, este corect fiind meciul care urmeaza, insa eu m-as gandi si la alta ipoteza, daca rezultatele din etapa asta ne sunt favorabile, adica batem pe Clinceni, Viitorul nu castiga la CFR iar Botosani face cel mult egal la Sepsi, in cazul asta meciul cu Dinamo va fi decisiv pentru noi, si atunci intrebarea care se pune este urmatoarea: vom castiga meciul sau nu?
Eu cred ca acest meci, daca va fi decisiv, va fi mai greu decat cel cu Clinceni, deoarece pentru noi meciurile de acasa au fost intotdeauna mai “grele” decat cele din deplasare, chiar si cu echipe asa-zis mai slabe, dar sa speram ca va fi bine si peste 10 zile vom sarbatori, ca-n vremurile nu demult apuse, o victorie si o calificare, in premiera, in play-off. HAI GAZU!!!HAI BAIETII!!!
pai daca nu bati ACASA un dinamo care e prabusit din toate punctele de vedere atunci chiar n-are rost sa participi in playoff. in urmatoarele doua meciuri echipa arata daca ar merita sau nu sa joace in playoff. daca facem 43 de puncte iar jocul rezultatelor face ca noi sa ramane totusi in afara playoff-ului chiar n-as fi suparat pe echipa, dar daca nu facem 43 de puncte si ratam playoff atunci nu cred ca mai e cazul sa avem gura mare. ciocul mic si capul in pamant. in urmatoarele meciuri avem cam cei mai usori adversari pe care i-am putea intalni acum. poate doar iasi sa fie la fel de slaba in momentul asta ca cele doua pe care le intalnim noi.
Nu știe de ce nu a participat Edi la conferința de presă de astăzi înaintea meciului cu Clinceni?
Anonim, 13 februarie 2020, 12:59, eu cred ca n-ar trebui subestimat nici un adversar, si cu atat mai mult Dinamo care cu toate problemele pe care le are nu este o echipa de neglijat, cu atat mai mult daca scoate un rezultat bun, egal sau chiar victorie cu FCSB, vin cu moralul foarte ridicat la noi.
Iar in legatura cu meritul de a participa sau nu in play-off, nu stiu pe baza caror criterii ai stabilit tu daca meritam sau nu sa jucam acolo, dar te intreb urmatoarele: de ce ar merita Astra, sa fie in play-off si noi nu, sau Viitorul sau chiar si Botosani?
"Edi Iordănescu are probleme. În primul rând, de sănătate, este foarte răcit și a trimis unul dintre secunzi, pe Ioan Stelescu, la conferința de presă. Apoi, căpitanul Marius Constantin este suspendat."
asta e motivul pentru care n-a fost la conferinta.
Astra a pierdut si apelul la Tas pentru recuperarea celor 3 puncte, si ramane cu 40 de puncte, deci ne vom lupta si cu ei pentru playoff, au intrat si ei in hora, la rezultate directe suntem perfect egali, i am batut 1-0 in tur, ne-au batut 1-0 in retur, urmatoarea departajare este golaverajul, unde astra e net superioara noua.
chiar si cu 40 de puncte, astra e departe de noi. noi tot cu viitorul si botosani ne duelam. sper totusi ca petrescu sa nu stea capra in fata viitorului. bun, nici cu noi nu si-a dat viata cfr-ul, dar nici n-au stat capra. sa joace tot asa si cu viitorul si sunt multumit. de la sepsi - botosani n-am sperante. fostul presedinte de la botosani acum e la sepsi. fostul antrenor de la botsani e acum la sepsi, 4 jucatori care acum joaca la sepsi in trecut au jucat la botsani. e clara treaba. asa cum a spus cartu despre fcsb - clinceni, spun eu despre sepsi - botosani. Va fi un meci amical. 101%!
Si a avut dreptate cartu cu clinceniu, intr adevar :))
doua echipe pe care lumea le lauda pe aici o sa faca cel mai mare blat posibil. sepsi si botosani.
Trimiteți un comentariu