Prin insistențele lui Ioan Mărginean,Theodor Luca(reprezentat al firmei Joma) a depus o cerere la judecătoria Mediaș privind decizia din aceste zile în care Valentin Iordănescu a fost ales președinte la Gaz Metan, o mutare pe care ei o cred ilegală.
Astfel, instanțele judecătorești vor decide luni situația noului președinte al Gazului, Cristi Pustai sau Vali Iordănescu.
Ce scria Nova Tv în urmă cu câteva zile:
Miercuri, 15 iulie 2020, a avut loc Adunarea Extraordinară a Membrilor Clubului Sportiv Gaz Metan, care inițial avea pe ordinea de zi completarea Consiliului Director cu un membru nou.
La ședință au fost prezenți 22 din cei 29 de membri. Aceștia nu au mai ținut cont de punctul de pe ordinea de zi și, sub directa îndrumare a lui Ioan Mărginean, au decis că trebuie să-l schimbe pe noul președinte al clubului, Valentin Iordănescu. Totodată, în locul lui trebuie instalat actualul antrenor al Dunării Călărași, Cristian Pustai. Ceea ce s-a și întâmplat.
Astfel, instanțele judecătorești vor decide luni situația noului președinte al Gazului, Cristi Pustai sau Vali Iordănescu.
Ce scria Nova Tv în urmă cu câteva zile:
Miercuri, 15 iulie 2020, a avut loc Adunarea Extraordinară a Membrilor Clubului Sportiv Gaz Metan, care inițial avea pe ordinea de zi completarea Consiliului Director cu un membru nou.
La ședință au fost prezenți 22 din cei 29 de membri. Aceștia nu au mai ținut cont de punctul de pe ordinea de zi și, sub directa îndrumare a lui Ioan Mărginean, au decis că trebuie să-l schimbe pe noul președinte al clubului, Valentin Iordănescu. Totodată, în locul lui trebuie instalat actualul antrenor al Dunării Călărași, Cristian Pustai. Ceea ce s-a și întâmplat.
Problema este că Valentin Iordănescu a fost numit președinte de Consiliul Director al Clubului Gaz Metan care, întrunit în ședința de Marți 14 iulie 2020, a decis prin Hotărârea Nr. 1/2020:
’’Domnul Alin Valentin Iordănescu se numește în funcția de președinte al Clubului Sportiv Gaz Metan Mediaș pentru un mandat de doi ani.’’
Au fost două voturi pentru și două abțineri îndeajuns pentru alegerea președintelui care, conform statutului, avea nevoie de majoritate simplă.
Revenind la Adunarea Extraordinară a Membrilor de Miercuri, prezidată de Ioan Mărginean, pe lângă schimbarea președintelui, suspect de abuzivă, cei prezenți au mai decis și schimbarea a patru membri din Consiliul Director.
Este vorba despre V. Iordănescu, H. Dăian, M. Costea și I. Tătar, nimeni altul decât cel care a prezidat ședința în care Valentin Iordănescu a fost numit președinte și în care i s-au suspendat domnului Mărginean Ioan toate atribuțiile și dreptul de semnătură sau reprezentare la FRF sau LPF.

86 comentarii:
Va dați seama? La ședință cu angajații clubului, trebuia să îți predai armele, și să pleci, însă Mărginean a schimbat subiectul, obligandu-i pe angajați să voteze cu Pustai, deși comitetul de la București a anunțat că Vali e noul președinte.
Se lupta acum ca să vina Pustai, cu ocazia asta sa rămână și distrugătorul mărginean
Fix asta ii trebuia unei societati proaspat iesite din insolventa si aflata sub supraveghere stricta.
Doamne fereste cat de penibil si disperat e Marginean asta, pe bune ca se face de ras deja, sa ne lase naibii in pace o data. Scandaluri ne lipseste noua, si abia ce am iesit din insolventa, sa se duca naibii de unde a venit.
De ce Luca de la Joma nu își vede de treabă lui?
De ce caută scandal la echipă?
De ce e cățelușul lui Limoniu?
Presimte că dacă câștigă Vali, echipa nu va mai avea nevoie de Joma...
Stai frate pe curul tau ca să prinzi colaborări și le viitor cu Gaz Metan Mediaș.
Ca sa vedeti cine i Marginean cu adevarat pentru aia care l mai pupati inca in fund. Asta i una, însă nu va dati cu seama ce combinatii a avut omul asta si citi bani si a luat pe spatele nostru cu insolventa. El a avut cel mai mare interes sa nu iesim, deasta am taraganato atat timp de 4 ani, în mod normal noi ar fi trebuit să fim ieșiți de mult din insolventa. Deci din ce se scrie in acest articol e clar ca lumina zilei cum sta treaba, sa speram ca se rezolva cit mai repede iar noul președinte sa isi înceapă munca ca har domnului sunt destule de facut. Sa nu disperam ca se vor rezolva treburile, chiar dacă vom fi mai întârziati ca ceilalti, nu vorbiti de retrogradare ca e cale foarte lungă pînă acolo. Important e sa avem bani ,sa avem sponsorii linga noi,de jucatori nu va faceți probleme ca se vor gasi, iar noi am dovedit ca de fiecare data avem ochi pt jucatori si iesim intodeauna la liman!
superb! fix de scandalurile astea avem nevoie. atat se lupta unii si altii pentru putere la gazu pana moare clubul. bravo baieti.
parca ere mai bine in insolventa. liniste, se muncea bine si totul era cum trebuie. odata iesiti din insolventa parca s-a detonat o bomba si totul s-a dus naibii. sunt curios de ce nimeni n-a avut treaba 4, 5 ani cu marginean cat timp era echipa in insolventa iar acum iesiti din insolventa il schimba imefiat. marginean putea fi schimbat chiar si cand eram in insolventa. la fc brasov, rapid etc s-au schombat administratorii speciali in timp ce echipele erau in insolventa. la medias de ce nu s-a vrut asta? tot citesc ca marginean n-a vrut sa iasa clubul din insolventa. avocat al clubului e doamna iordanescu, ea e in masura sa ne spuna de ce nu s-a iesit. mi-e greu sa cred ca marginean putea face ceva sa ii ingreuneze ei situatia.
Asa se pare ca ciolanul e mare, toti vor sa aiba ciolanul, eu sunt de parere ca echipa de fotbal si celelalte sporturi ce apartin de Gaz Metan nu au importanta ci
doar ,,CIOLANUL" . Sa vazut clar si ieri in meci ,echipa juca ca un vapor parasit in larg si dus de valuri.Saracii jucatori jucau de parca pluteau pe teren, nesiguranta la echipa e ca un muncitor la servici primeste lichidarea si mai ai o saptamana de lucru, pai sa mai fii motivat?
Mama lor azi si maine cei care isi bat joc de oameni cinstiti si muncitori, care fug pe teren se zbat,pe vreme buna sau rea, accidentati sau sanatosi, ear ceilalti stau in puff in caldura serviti domneste si cu pixul si telefonul in mana.
Unde este OMENIREA?
Dispari ba o data de la echipa.
Am si io o intrebare: ca ce chestie propune Marginean pe oricine ca presedinte? Ce functie oxupa marginean acum? Si de ce nu s a autopropus pe el, de ce pe Pustai? Si inca o intrebare? Pustai stie ca a fost numit presedinte? Nu de alta dar din comunicatul lui inteleg ca nu vrea sa plece de la Calarasi, in nixiun caz ca ramane la Calarasi pt ca nu i a iesit pasenta la Medias. Pana la urma cum e? Pustai vrea sa fie presedinte sau nu?
Acum vă dați seama de ce porcul de mărginean a lăsat atâția jucători pe liber în loc să le prelungească contractul? (jucătorii voiau să mai rămână avea lună în plus). Nu e ciudat că mărginean zicea că am vrea un loc 4 dar el a dat o jumătate de lot afară? Nu vă dați seama cât de frustrat este și începe să facă orice ca să mai aibă și el puțină carne de pe ciolan?
sa vina pustai, sa vina biro, sa vina mediesenii si gazistii adevarati. medias nu are nevoie de indivizi care se lupta sa conduca ei gazul, dar nu stiu sa puna degetul pe harta si sa arate mediasul!! asa cum conduce prodanca sibiul desi ea locuieste prin bucuresti, dubai sau unde mai sta ea, asa o sa fie si la gaz.
Disperatule.
Sa facă mai multe posturi de președinte de colectiv la Gaz , sa ajungă la toată lumea . 30 posturi de președinte, 30 de secretari , 60 subsecretari .... și 11 fotbaliști ... și noi suporterii ,online :) . Își bat joc de noi , in vremurile astea asta mai lipsea, și bruma de bucuria pe care o avem pare ca se duce incet , totuși sper sa nu fie așa . Prea multe activități nu avem in Medias , din păcate . Suntem mândrii cu echipa, sper ca tovarășii sa ajungă la o înțelegere in așa fel încât sa mai avem echipa in liga 1 mulți ani de acum încolo . Hai Gazu !!!
Marginean vrea sa mai ramana, si ca sa ramana il baga pe Pustai apoi Pustai sa-i deie un loc calduros la Medias, hotie la drum mare.. is niste cacaturi de oameni slabi si fara viitor, iar Pustai cred ca a refuzat, si singurul a ramas Iordanescu si ... bv Marginean nu-ti functioneaza planul ..
n-am crezut vreodata ca la gazu sa fie asa tiganie. foarte urat. noi mai tot timpul am dat dovada de calm, intelegere si buna cooperare. cand isi baga “dracul” coada uite ce iese. am tot scris si ma repet, cea mai buna echipa care poate exista la medias e aia care ii contine pe pustai, biro, boaru, etc. gazisti, medieseni, oameni care mai pun si suflet. sa fie cooptat in conducere si Plesca. nu inteleg de ce valentin iordanescu isi doreste cu atata ardoare sa fie presedinte la medias cand foarte usor poate fi presedinte la fc voluntari, ar fi si foarte aproape de casa. sunt lucruri pe care noi oamenii simpli nu le stim.
vreti sa vina edi iar sa ne tot ameninte ca pleaca? el saracu de cand a venit ne tot ameninta intr-una ca pleaca. chiar vreti sa retraiti circul ala?
singura solutie normala ar trebui sa fie cea de a organiza alte alegeri. toti cei 4, 5, 6 sponsori sa se puna la masa si sa voteze intre pustai si iordanescu. ce o fi asa greu? din ce scrie presa ambele tabere au recurs la jocuri in culise. voturi schimbate peste noapte, unii nu au fost anuntati ca se voteaza si alte smecherii
Foarte adevarat ce a scris Stelescu pe pagina lui, hai inapoi si tu si edi, ca e varza echipa de cand ati plecat, Marginene, sarlatanule, pleaca o data si lasa-ne in pace ca ne distrugi, la fel cum ai distrus si alte echipe de traditie din romania, intra la pensie o data si lasa clubul asta naibii in pace o data pentru totdeauna.
are dreptate stelescu, dar nu stiu sa-i fi acuzat cineva pe ei de nivelul scazut al pregatirii fizice la jucatori sau de actualele accidentari. multi oameni din fotbal prevesteau accidentari printre jucatori odata cu reluarea campionatului. deci nu e nimic wow. la gazu cu atat mai mult cu cat sunt putini jucatori. putini jucatori, folositi mult, final de campionat, oboseala acumulata, pauza de la efort doua luni.. toate astea adunate rezulta accidentari. sunt preparatori fizici care spun ca perioada de pregatire trebuie sa fie egala cu perioada de pauza. deci daca s-a stat 3 luni, trebuie sa treaca 3 luni pentru a fi la 100% din punct de vedere fizic.
dar am inteles pentru ce s-a apucat stelescu de scris pe facebook. i s-a gasit nod in papura lui uhrin pentru a fi demis. daca judecatoria il valideaza pe valentin iordanescu ca presedinte, valentin o sa-i impute lui uhrin accidentarile si forma fizica slaba a jucatorilor si-l demite.
Ma disperați mai fraților cu mediesenii vostri, voi chiar nu puteti gîndi rațional? Vorbiti ca Vali asta n are pregatire pt a fi președinte, adevarat, însă e susținut de sponsorii nostri principali. În schimb, care ar fi pregătirea lui Pustai pt a fi președinte? Am inteles ,e mediesean si are emoții, :), o sa vina si cu bani de acasa pt mediasul nostru iubit! Unii dintre voi nu mai puteti gîndi rațional de prea mari medieseni care sunteti, dar cind e vorba de vreo acțiune de voluntariat prin oras stati ascunși ca niste șoricei! Pe aia 50 de ani de ligi inferioare, conduși fiind de mediesenii nostri, i ati dat uitării ca repede, sau poate ca multi dintre voi nu erați născuți în perioada aia, cind jucătorii noștri isi rupeau picioarele in mlaștina ligi a 3 a pe la uricani sau motru. Sau l ati uitat prea repede pe cel care ne a împins pe marginea prăpastiei, foarte aproape de desființare pe marele mediesean Florin Munteanu, asa ca mai băieți chestile astea de asa zis patriotism local sunt egale cu 0!
Lasa ca daca vine Pustai, iarasi tace si nu face nimica si aia de la Digi il ... pe la spate, cum se plangea Edi peste tot??iertati-ma dar nu numai Edi se plange si Petrescu si Becali etc
Eu cum am scris , mai bine ma bat la retrogradare decat sa fiu sa castig cupa Romaniei, ear apoi sa intru in faliment.Multi credeti ca daca vin ceilalti care nu sunt patrioti vor zbura Gazistii in Champions League, puteti uita aceste visuri cat exista o asemena federatie de fotbal pe care o avem mai dureaza vreo 20 ani.Ma uit la Stadioanele del Urziceni, de la Vaslui, de la Bacau,Piatra Neamt,Brasov, sa mai enumaram? Vreti sa vedeti Stadionul din Medias
parasita cu buruieni scune rupte acopris furat.
Ea mai ganditiva, vin oameni din exterior gen Horoba,bani la firmele lui ficiorul, din banii clubului, sau nepotului sau finului sau......lantul asta al slabiciunilor nu se termina niciodata doar in Faliment.
Atunci ce preferati?
Noi si asa nu putem hotara cine sa fie presedinte si cine sa nu fie, dar sa ne scriem parerile sanatoase asta sa facem.
HAI GAZU !!! HAI BAIETII !!!
o sa jucam mai repede ca dinamo in chamyon lig. aia de 20 de ani se tot pregateac. la noi vine edi si jucam in geupe. oare stadionul e omologat pentru uefa sau jucam la cluj?
uitati de ce se lupta toti sa prinda loc la club. acum iesiti din insolventa apar tot felul de tabere care vor ele sa conduca clubul. la greu n-a vrut nimeni sa conduca clubul. incep sa vina banii.
Veste bună pentru Gaz Metan! Medieșenii au de încasat o sumă importantă de bani, după lupte aprige
330 de mii de euro
Dar ce iti garanteaza tie ca daca vor fi medieseni la conducere nu ne vom desființa? Faci niste supoziții fara nici o baza reală! Eu vorbesc pe fapte, este adevarat ca marele mediesean Florin Muntean a fost foarte aproape să ne falimenteze prin prostiile pe care le a facut cu baschetul? Iata ca a venit un cioban din Alba si ne a salvat. CU horoba cu toate că era hoțul de pe lume ne am calificat pt E L, pe unde erau mediesenii atunci, iti spun eu ce au facut astia din mediaș, ne au tinut o jumătate de secol prin liga 2 si 3 si astea sunt fapte nu supoziții.Ca.va place unora sau nu, Edy a fost singurul om care si a dorit performanta la clubul asta.neinteresat fiind, a plecat fara sa isi încaseze banii pe care i merita, un bucurestean, adus tot de către un bucurestean Volintiriu, care a zis intr un interviu ca nu intelege cum intr un oras asa de mic ,existând arata ura din partea altora impotriva echipei, astea sunt fapte omule , nu vorbe! Sa fim seriosi noi mediesenii nu sintem in stare sa mergem nici la meciuri,la meciuri normale nu suntem mai mult de 1000, noi nu sintem in stare de nimic despre ce vorbim, daca e sa vina străini sa ne conduca...bine fac, sa vina, oricum indiferent cine va fi ,mana in bani si o va baga, acum depinde de cit si pînă unde, mirosul banilor nu are coloare si proveniență, inca odata... chestia asta cu patriotismului local este egala cu 0!
Încă ceva sa nu uit, toate echipele spuse de tine au fost falimentate de catre oameni de ai locului, urziceni de bucsaru, bacău de sechelariu , vaslui de prumboiu, brașov de niculae, ceahlăul de ștefan. Acum nu sunt sigur daca sunt toti născuți in orasele respective , dar cert e ca si au desfășurat a diverse activități acolo in decursul timpului si au fost adoptați, deci pot fi considerati de ai locului!
de patriotismul local am auzit prima data la domn primar. parca el zicea acum un an, doi ca nu finanteaza gaz metan pentru ca presedintele n-ar avea buletin de medias. gresesc cu ceva? acum vedem ca sustine un om cu buletin de bucuresti. :)
pe de alta parte, oarecum ai si tu dreptate. mediesenii nostri nu prea fac treaba prin alte locuri. pai daca in alte locuri nu fac treaba, de ce ar fi buni la gazu? la cati antrenori are mediasul, doar pustai a reusit sa faca treaba buna si prin alte locuri. si dprin rosca, ca antrenor de portari. nu-mi vine in minte vreun alt antrenor din medias care sa fi facut ceva treaba pe la vreo echipa de liga1, 2 sau 3. conducatori iar nu prea avem. in afara de perioada aia scurta a lui biro la mures, oameni din medias n-au prea condus cluburi si sa mai si faca treba. la jucatori iar stam rau. in ultimii 10. 15 ani cred ca doar vreo trei, patru jucatori nascuti si crescuti la medias au facut treaba buna pe la alte echipe. majoritatea jucatorilor care la medias erau vazuti ca jucatori buni atunci cand au plecat de la medias s-au dus pe topogan. acum sa vedem ce va face valentin iordanescu. poate face treaba buna. contestatia asta depusa de cel de la joma are 0.1 sanse de castig. am mai spus eu zilele astea, la ce nume s-au vehiculat ca posibili presedinti la gazu, pustai si iordanescu sunt variante bune. oricare din ei o sa fie sunt mai buni decat ceilalti despre care s-a discutat ca ar putea sa vina.
Greșești, a facut treaba Eugen Pârvulescu pe la Pandurii cind aia erau plini de bani. Asa treaba a facut pînă sau prins aia cu ce matrapazlîcuri se ocupa iau dat imediat un picior in fund , si de atunci a mai primit si el un oscior de la Roman sa mai roadă si el ceva ca i era rau pe burta goala. Roman alt mare mediesean dupa cum spuneai, mediesean dupa cum si cind ii dictează interesul personal sau de partid actualul partid bineinteles, ca e el a mai trecut inca pe la vreo 4, tot dupa cum ii dicta interesul! Roman care a cumpărat autogara pe banii nostri de la ghici cine.... Florin Muntean bineintelas cu incredibila suma de 800.000 de euro, oare cit io fi revenind de aici nu stiu, si care acum a scos la licitație terenuri si imobile ale orașului evaluate mult sub prețul pietei, care bineinteles se vor tine de forma, se stie deja cumpărătorul. Astia sunt marii medieseni care lucra în interesul nostru al mediesenilor, asta i nivelul in Romania ce sa facem.E incredibil cum se mai pot manipula oamenii in secolul asta dupa aproape 50 ani de cand s a iesit in spatiu. Unii au inca impresia că pentru orice necaz al lui, vinovat e miticul de la bucurești, pentruca asta i s a spus si el atat stie! Daca ii intrebi cine s aia cu nume și prenume nu stie sa iti răspundă, cu atat mai putin daca îl întrebi de unde vine cuvântul asta ,,mitic,, si in ce sens este el folosit! Revenind la problema noastră ,eu as fi deacord cu Pustai presedinte la conditii egale de finanțare cu Vali Iordănescu! Insa pun mai presus interesul nostru al tuturor cel mai important lucru acela al finanțării, pt ca stim cu totii ca banul face legea, daca n ai bani esti praf... co sa facem fara bani, o sa ștergem praful de pe toba fericiti ca ne conduce un mediesean? Sau poate aduce Pustai si cu voi astia care l sustineti si n ati catadicsit să be spuneti si noua? Sa vina Pustai cu surse clare si sigure de finanțare si eu votez cu el fara dubii ,de mare mediesean care sunt ! :)
De unde atât patriotism local atâta timp cât noi suntem o mână de abonați. In condițiile în care a fost doar 100 de lei abonamentul ptr întreg sezonul?
bine ca se ocupa Joma de facut contestatii, dar de fanshop-ul ala de la stadion despre care se vorbea acum cateva luni nu se mai aude nimic
se pare ca maine in jur de ora doua se judeca acea contestatie. sa speram ca nu o sa incepem cu o amanare :)))).
stie cineva daca la aceasta contestatie se poate face recurs in caz ca una dintre parti nu e multumita cu decizia?
Dacă cineva e în stare să gândească cu capul lui, atunci conform unei logici elementare, cel mai nociv lucru în toată povestea asta sunt sponsorii coordonați politic.
Un club sănătos are nevoie de un sponsor privat puternic nemanipulat de indivizi cocoțați temporar pe posturi, fie el primar sau directori de Romgaz, Transgaz.
Câtă vreme avem sponsori orientați politic, conducerea clubului va umbla pe sârmă, și de câte ori se schimbă stăpânirea, vor schimba doar sârma.
Foarte adevarat,din pacate asta este situatia la noi avand invedere ca vorbim niste companii cu capital majoriar de stat. Totusi de întreb avem la indemana alte variante? Noi avem milionari in euro in orasul asta care nu ajuta cu un sfant echipa, privați....medieseni, vorba aia! Daca astia nu ajuta echipa care ar fi privații aia de prin alte parti ale tarii care si ar asocia numele cu un oras mort si o medie de 1000 spectatori pe meci? Ca sa nu ai spun de faptul că si din privații astia multi dintre ei cam tot cu statul lucra, mie greu sa cred ca n ar fi contaminati si ei politic cîtuși de putin!
ce glumeți sunteti voi. pai ati vazut prin romania sponsori puternici care nu pot fi manipulati politic, ca eu n-am vazut? la cfr e vasile dancu, la craiova olguta vasilescu, etc. asta e specificul local.. politicul se implica in sport. tot citesc cum mediasul are milionari in euro. doar pentru un om are doua, trei miliosne din euro prin conturi, aia nu-l face bun ca investitor in fotbal. la fotbal trebuie bani multi. la o echipa care isi propune primele 3, 4 locuri an de an trebuie investit 4-5 milioane de euro anual.... poate chiar mai mult.
Cine a zis ca tre sa fie numai unul? Noi avem mai mulți in oras ,daca ar contribui fiecare anual cu ceva ,s ar vedea,bine ca va bateti cu pumnul in piept ca vreti medieseni la conducere. La sibiu cum se poate sa fie 3,4 ?
care 3, 4? la sibiu e prodanca. aia taie si apanzura, restul sunt acolo doar sa fie ca oricum nu-i baga nimeni in seama. din moment ce si-a pus prodanca fata ca presedinte e clar cine conduce clubul. la dinamo au fost 4, 5 oameni si s-a ajuns la insolventa. orice om care baga un euro undeva vrea sa si conduca. daca vin 3, 4, 5 oameni cu cate un euro fiecare scandalul e gata. o sa vedeti ce scandaluri o sa fie peste doua, trei luni intre primarie, romgaz, transgaz si valentin iordanescu. in viata de zi cu zi nu prea merge cu “unde-s doi puterea creste”. noi avem 4, 5 sponsori cu drept de vot si uite ce scandal s-a pornit. unii voteaza cu pustai, unii cu iordanesvu, unii nu voteaza.
Bine, punetil pe Pustai pe considerentul ca e mediesean si atat, am terminat discuția!
pai nu o sa fie pustai, stai linistit. mi-e greu sa cred ca acea contestatie sa aiba sorti de izbanda. din ce am vazut clubul a depus nu stiu ce acte la judecatorie pentru 22 iulie prin care se aduc modificări in conducerea clubului. ar fi chiar culmea dupa ce avocatul clubului castiga 20, 30 de procese cu acea firma de insolventa, sa greseasca acum cu alegerea unui presedinte. pai daca nu era ceva legal in ce au facut aia le-ar fi zis. oricum, mă amuza maxim cum la medias se fac alegeri tot cu un candidat. unde s-a mai pomenit asa ceva? aia 4, 5 sponsori il au ca singur candidat pe iordanescu iar angajatii clubului il au ca singur candidat pe pustai. :)))
ceva vesti de la judecatorie?
Da cat dureaza pana se da si decizia asta.
Document: Încheiere de şedinţă (secretă) 20.07.2020
cel mai probabil s-a luat deja decizia. inca n-am aflat-o noi.
http://portal.just.ro/257/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=25700000000073934&id_inst=257
Cred că pe data de 22.07 are loc o nouă ședință. Nu mă pricep, am zis ceea ce cred :) pe link-ul de mai sus apare o nouă ședință în 22.07, ora 12:00.
nu. sedinta aia din 22 are legatura cu iesirea din isolventa si reorganizarea functiilor in club.
asta-i sedinta cu privire la viitorul presedinte:
http://portal.just.ro/257/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=25700000000073939&id_inst=257
Atunci e greșeala mea, după cum am zis, nu mă pricep :).
Vali Iordanescu noul presedinte !
Solutia pe scurt: Dezataşarea cererii de ordonanţă preşedinţială având ca obiect suspendarea hotărârii atacate şi repartizarea acestei cereri în sistem aleatoriu informatic pentru desemnarea completului de judecată abilitat pentru soluţionarea ei.
n-am inteles absolut nimic :))))
adica o sa porneasca un proces. asta trebuie inteles. pana una alta iordanescu e presedinte si in cateva saptamani, luni sau ani depinde cat o sa dureze procesul vine o decizie.
bag cv in ele decizii ..
Marginean invitat la digisport special.
ce zice? ce decizie s-a luat?????
20 iulie 2020, 16:29
sper sa gresesti. refuz sa cred ca gazu e la un pas de a fi implicat intr-un nou proces. s-a ajuns mult prea departe cu acest scandal. chiar nu mai exista un pic de omenie si sa mai lase ambele parti din ambitii pentru binele clublui? acum totul pare ca un divort intre parinti iar nimanui nu pare sa-i pese de copil. parintii se razboiesc prin tribunale si copilul plange acasa. sincer nu sunt de nicio parte, totul mi se pare o mare tiganie. dar vreau sa punctez o chestie pe care o vad. pe de-o parte marginean apare ba la prosport live, ba la digisport, apare pe unde prinde si-si spune punctul de vedere. un punct de vedere exagerat. se plange ca de obicei, dar macar apare si-si expune propria versiune. pe de alta parte valentin iordanescu maine implineste o saptamana de cand e presedinte la gaz metan si inca nu l-am auzit sa scoata vreo vorba. e timid omul? de ce nu apare sa-si spuna punctul de vedere? daca asa crede el ca poate conduce clubul ascunzandu-se de presa, public si de toata lumea greseste. chiar credeam ca odata cu schimbarea lui marginean si venirea noilor oameni o sa fie un pic mai mare deschidere pe la gaz metan. se pare ca m-am inselat.
20 iulie 2020, 16:29 mare dreptate !!
ba comunicare club nota 0 cu plus, nu ai cum e scandal urias si nimeni nimeni nu te anunta apoi cand e sa dai banii te anunta cu 2-3 saptamani :) Marginean nu mai e la echipa bun, da un comunicat?asa o sa fie tot timpul?? sa ne anunte cnv ce se petrece ..tot timpul o schimbati
Ca la echipa noastra la nimeni :)) varza comunicarea pe bune.
http://portal.just.ro/257/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=25700000000073911&id_inst=257
20.07.2020
Ora estimata: 14:00
Complet: C1CC
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge ca inadmisibile cererile formulate de către petenta Asociaţia Club Sportiv Gaz Metan Mediaş , având ca obiect înregistrare modificări conform hotărârii nr.1/2020 a Consiliului Director , precum şi a celei de intervenţie accesorie formulată de mandatar avocat pentru Boroncoi Flavius Lucian. Cu apel în 5 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre cameră consiliu 1492/2020 20.07.2020
poate sa ne explice cineva ce e asta?
bai frate dar la clubul asta chiar nimeni nu vorbeste? pana acum s-a dat vine pe marginean ca nu vorbeste. acum cine e de vina pentru linistea din club. nu stiu de ce am eu asa o impresie ca suntem destul de aproape de faliment. am scapat de insolventa dar se pare ca zilele ne sunt numarate.
tribunalul nu l-a validat pe iordanescu. eu asta inteleg.
apai de cat cu astia noi ca sunt numai pe scandaluri si procese sunt. mai bine il lasau pe marginean. ala mai facea o gluma, mai radeam de el si cu el. acum zici ca e clubul lor. nu mai vorbeste nimeni. lasa frate mai cereti voi bani pe bilete si abonamente. da da. uite acum ma pun la coada. stati linistiti. uite asa inventam procese care o sa dureze mult si bine si asa are avocatul clubului de lucru, face un ban cinstit.
Cine vrea să îl dea afară pe Ioan Mărginean de la Gaz Metan
„Ce e la Mediaș nu face cinste orașului. Dușmanul luptă din spate. Primarul a zis că nu dă bani pentru Mărginean. Valentin Iordănescu a pornit la drum cu mine, a venit înaintea lui Edi Iordănescu. Eu am colaborat cu el și la U Cluj.
aaa deci ala pe care l-a initiat marginean la u cluj acum vrea sa-i ia locul la medias? frumos. numai caractere prin fotbalul romanesc.
O sa ne comunice cand trebuie NOI SUPORTERII sa dam banii, pentru caritate etc !
Am incercat toată ziua să aflu ce s-a intamplat, dar nimeni nu îmi răspunde, nici la telefon nici la mesaje...incerc să aflu dimineață.
asa prostalău si vulgar cum era marginean, macar lui paul ii mai dadea informatii. se pare ca acum nici macar paul nu mai poate primi info. gata, s-a inchis la pită. nu mai zice nimeni nimic
in timp ce alte echipe din liga1 anunta transferuri pentru sezonul viitor noi ne jucam de-a alegerile de presedinte si ne judecam pe la tribunal. cred ca sezonul viitor clar tragem la cupele europene. champions league pregateste-te ca venim. :)))
pe langa acea contestatie de care stim toti, au mai aparut inca doua.
http://portal.just.ro/257/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=25700000000073951&id_inst=257
http://portal.just.ro/257/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=25700000000073979&id_inst=257
a ajuns circul in oras. iar pe noi suporterii nu ne lamureste nimeni. alo, conducerea clubului(oricare ar fi aia), cerem prea mult daca am vrea o conferinta de presa in care sa lamuriti situatia? macar un comunicat clar.
vorba cuiva pe aici. noi suntem buni doar atunci cand trebuie sa cumparam bilete si abonamente. cand trebuia sa cumparam bilete online pentru un meci fara spectatori au stiut sa comunice cu noi.
20.07.2020
Ora estimata: 14:00
Complet: C1CC
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge ca inadmisibile cererile formulate de către petenta Asociaţia Club Sportiv Gaz Metan Mediaş , având ca obiect înregistrare modificări conform hotărârii nr.1/2020 a Consiliului Director , precum şi a celei de intervenţie accesorie formulată de mandatar avocat pentru Boroncoi Flavius Lucian. Cu apel în 5 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre cameră consiliu 1492/2020 20.07.2020
Deci in 5 zile nu?
cererea asta respinsa e cea formulată de Luca?
Deci pana se judeca apelul nu se știe cine va fi președintele clubului?
După cum scrie,in 5 zile
O zi deja a trecut. vineri aflam
Vineri sau cel mult Luni !
acea perioada de 5 zile e pentru a se putea face APEL la decizia luata. partea care nu e multumita de decizie are timp 5 zile sa faca recurs. daca nu face nimeni recurs peste 5 zile ramane definitiva decizia luata. cel mai probabil o sa se faca recurs deci mai dureaza inca vreo o saptamana, doua.
Eu îndrăznesc să cred că a fost validat Pustai, care negociază cu sponsorii, și de aceea l-au debarcat complet pe Marginean ca punct de negociere.
indraznesti degeaba. :)) contractul lui marginean a ajuns la final si nu i s-a propus un nou contract. plus ca postul lui marginea de administrator special nu mai exista. din moment ce pentru valentin iordanescu s-a intervenit de la bucuresti, ce sa mai negocieze pustai cu sponsorii? probabil sansele ca pustai sa fie presedinte sunt egale cu sansele sa prinzi 6 numere la loto.
totusi daca e sa fac un calcul, 6 din 49 inseamna combinatii de 49 luate cate 6... asta inseamna o probabilitate de aprox. 1 la 14 milioane. Eu zic ca Pustai are anse ceva mai mare decat atat.
Eu un lucru nu pricep, celor din gaz nu le prea pasa de echipa asta, pentru ei e fix egal cu 0 ce se intampla cu echipa de fotbal, iar acum aud ca se intervine pentru un anumit presedinte? Voi credeti ca la cati bani invart diretorii din gaz, fix asta au pe cap, ce presedinte va avea o echipa care nu face si nu va face prea curand profit din fotbal? Ca ce chestie? Care ar fi avantajele Romgazului de pe urma asta? Asa ca treaba asta, ca se intervine de la Bucuresti, din punctul meu de vedere e nejustificata, o teorie tipica pentru provincia care se crede subjugata de capitala.
voi nu cititi presa? voi nu cititi pe aici comentariile? s-a tot spus ca primaria a primit directive de la bucuresti sa fie sustinut iordanescu. romgaz il sustine pe valentin iordanescu pentru ca seful romgaz are relatie de amicitie cu familia iordanescu. s-a si spus ca volintiru l-a vrut pe edi antrenor aici. cand edi a facut acel scandal monstru cu stadionul si hermannstadt avea spatele asigurat de si-a permis sa faca scandal.
daca pustai avea sanse sa fie presedinte era deja presedinte si nu mai exista tot acest scandal. in viitor, in anii viitori poate ajunge si pustai presedinte. acum sigur nu.
A, scuza-ma. Nu stiam ca presa din Romania, si mai ales comentariile de aici sunt niste puncte de reper!
Dacă citiți atent este respinsa hotărârea 1 a consiliului director,cea care îl numea pe Valentin Iordănescu președinte.
Mai zic incodata,poti sa fi putin mai specific cind faci anumite afirmații? CINE, DE LA BUCURESRI DA DIRECTIVE, CU NUME SI PRENUME,TE ROG FRUMOS! sau dai si ti mai departe ce auzi sau citesti de pe la altii?
nu stie nimeni la ce se refera acea cerere respinsa. poate n-are legatura cu disputa intre tabere.
vad ca maine se judeca cererea depusa de Luca.
http://portal.just.ro/257/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=25700000000073979&id_inst=257
Așa cum ProSport anunța încă din urmă cu șase zile, Ioan Mărginean nu va mai ocupa funcția de președinte, la Gaz Metan. Site-ul oficial al echipei anunță faptul că marți, 21 iulie, Mărginean și-a încetat raporturile contractuale cu Gaz Metan și că nu va mai ocupa nicio funcție în cadrul clubului.
Ioan Mărginean a fost instalat pe postul de președintel al echipei medieșene în 2016.
Ioan Mărginean s-a despărțit de Gaz Metan
Mărginean a încercat pe ultima sută de metri să schimbe decizia acționarilor de a-l numi pe Valentin Iordănescu în funcția de președinte, dar nu a reușit. Vărul lui Edi Iordănescu își va intra în funcție și Edward va fi, cel mai probabil, noul antrenor, din sezonul viitor.
VOI ȘTIȚI DE CE LUCA(SEFUL JOMA) A FACUT CONTESTAȚIE ÎMPOTRIVA LUI VALI IORDĂNESCU?
PENTRU CĂ EL CU MĂRGINEAN FAC ACHIZIȚII DE ECHIPAMENTE LA GAZ METAN PE SUMA FOARTE MARI SI NEJUSTIFICATE.
DESI UN TRICOU ESTE CAM 165 LEI, CLUBUL CUMPARA FOARTE MULTE, DAR NU LA UN PREȚ MAI MIC, CI.....ATENTIE....LA 300 LEI BUCATA....IAR BANII NU SE JUSTIFICĂ.
da ma sigur. ca ceilalti sponsori sunt prosti sa pompeze bani in club ca joma sa umfle preturile la tricouri. :))
oricum, tricourile alea ce le vezi tu pe site cu 165 ron sunt doar replica la tricourile pe care jucatorii le poarta. tricourile jucatorilor sunt de o calitate mai buna deci de aici pretul mai mare. apropo, daca clubul trebuie sa-si plateasca tricourile atunci de ce ii mai avem sponsori? sponsorul trebuie sa dea bani nu sa ia bani.
„Dacă aș mai putea să ridic trofeul Cupei României, aș fi cel mai fericit. Vreau să mă retrag de la Gaz Metan și să iau o Cupă cu ei, aceasta e dorința mea. Nu știi ce-ți rezervă viitorul”. - Eric
pai daca revine Edi slabe sanse sa se retraga eric de la gazu.
22 iulie 2020, 08:09
Ai mai aflat ceva?
Solutia pe scurt: Amana cauza în vederea citarii legale la proces a părtii intimate prin consiliul director şi presedinte.Fixat termen în acest sens la data de 24 iulie 2020, sala 2, orele 10, termen la care urmează a fi dezbatută şi cauza în fond.
s-a amanat pe maine.:))
am vazut ca a depus flavius boroncoi la tribunalul medias o cerere prin care vrea sa fie suspendata alegerea lui pustai ca presedinte de catre adunarea generala extraordinara.
cererea lui se va judeca pe 30 iulie.
tare mi-e ca toate cereri si contestatii depuse la tribunal de unii si de altii o sa se rasfranga asupra echipei. viitorul sezon bate la usa si noi ne bălăcim in incertitudine. nu stim cine e presedinte, nu stim cine e antrenor(daca o sa fie uhrin sau altcineva), nu stim nimic. nu facem transferuri, nu facem nimic altceva decat sa ne certam unii cu altii. revine sanoh de la voluntari si-l avem pe buzbuchi. in rest nu stim nimic sigur. tot auzim de o lista cu vreo 9 jucatori pe care ar avea-o uhrin, dar tot degeaba are lista daca nu avem presedinte care sa si semneze pentru acei jucatori, sa puna banii pe masa etc.
nu prea se anunta vremuri bune la medias.
Trimiteți un comentariu