Gaz Metan continuă în liga 1 după ce a învins-o pe Poli Iași, scor 4-2, în ultima etapă din Play-Out.
Foarte motivați pentru aceasta dispută, gaziștii au deschis scorul prin Ricardo Valente în minutul 9, iar după doar două minute, portughezul ducea scorul la 2-0.
Ieșenii au venit la Mediaș din postura de retrogradată în liga secundă, iar motivația pentru acest joc a lipsit cu desăvârșire, mai ales în primul suferit de oră, când trupa lui Teja a marcat golul 3 prin Mihai Butean, iar Gazul avea 3-0 după primele 16 minute.
Medieșenii au luat piciorul de pe accelerație, preferând să se poziționeze bine în faza defensivă pentru a nu da Iașiului nicio speranță, însă oaspeții au reușit în câteva rânduri să se apropie de poarta lui Răzvan Pleșca, care a avut de altfel și două intervenții.
Finalul primei reprize nu a mai adus nimic nou, iar la cabine s-a intrat cu un avantaj de trei goluri.
Mihai Teja a început partida cu următorul 11:
Răzvan Pleșca, Răzvan Trif, Ondrej Baco, Ionuț Larie, Mihai Butean, Nasser Chamed, Ronaldo Deaconu, De Moura, Ovidiu Horșia, Ricardo Valente, Paul Costea.
Gaz Metan reușește ducă scorul la 4-0 după doar 3 minute de la reluarea actului secund, Ze Manuel a reușit să înscrie din pasa lui Valente.
Echipa lui Nicolo Napoli reduce din diferență în minutul 71 prin Francisc Cristea, care înscrie un gol superb din voleu.
Mult prea relaxați după ce au dus scorul la 4-0, oaspeții s-au aruncat în atac, reușind să marcheze și golul doi, prin Zaharia în minutul 82.
190 comentarii:
Teja la 3-0 scoate juniorul, de frica. Daca nici la scorul ala nu-l lasi o repriza macar sa vedem ce poate, ce mai putem comenta? Atat poate omul, dar se poate si mai rau. Vezi Ionut Badea :))
Ce mai conteaza!Ne-am salvat si asta fara baraj in conditiile in care Teja a fost al treilea antrenor adus sezonul asta!Pana la urma e meritul lui ca ne-am salvat,nu el a format echipa asta !
Legenda spune că o să apară și suporterul care zicea pe site că nu o să mai scrie aici până la finalul campionatului :)) cel care prevestea salvarea de la retrogradare
19 mai 2021, 21:13
Câtă dreptate ai! :))
V-am dovedit că sunteți niște suporteri de rezultat și nu aveți încredere în echipă, altceva nu vă zic că n-are rost :))
Forza Gazuuuuu
Anonim 23:00 Daca eram suporteri de rezultat cu siguranta nu tineam cu Gazu :))))
19 mai 2021, 23:23
„suporteri” ca voi sunt mulți, la înfrângere fac înmormântare și la victorie nuntă :))
GMM a terminat pe locul 2 sau pe 4?
Vezi mai jos pe ce loc a terminat:
CLASAMENTUL FINAL DIN PLAY-OUT:
Chindia - 36p*
UTA - 32p*
Gaz Metan - 32p*
Viitorul - 32p*
FC Argeș - 31p
Dinamo - 31p*
Voluntari - 28p
Hermannstadt - 26p
Astra - 24p
Poli Iași - 20p*
CHINDIA și VIITORUL merg la barajul pentru Conference League;
VOLUNTARI și HERMANNSTADT merg la barajul pentru menținere/promovare;
ASTRA și POLI IAȘI retrogradează.
* echipe care au beneficiat de rotunjire;
** la egalitate de puncte, primul criteriu de departajare e cel al rotunjirii după înjumătățire, iar al doilea e cel al punctelor din sezonul regulat;
*** UTA, Gaz Metan, Voluntari, Hermannstadt și Poli Iași nu au licență pentru cupele europene.
Clasamentul e de pe site ul LPF?
La televizor am auzit ca am terminat pe 10, nimeni nu stie regulile acestei competitii. Asta demonstreaza ca suntem condusi de niste tampiti, avem cel mai complicat sistem de departajare din Europa.
Al treilea criteriu care e? Meciul direct din playout sau cele din sezonul regulat? Sau poate golaverajul? O mizerie de competitie, 1% din fanii acestui fotbal stiu regulamentele, asta demonstreaza totul.
Afară cu Teja!!!
Am terminat campionatul pe locul 9 , in prima faza se i-a dupa clasamentul regular, unde am fost peste Viitorul.
Sumudica favorit sa o preia pe Gaz Metan.
Ciudat, eu am auzit că Luis Enrique e în negocieri avansate cu Vali Iordănescu. Pleacă de la naționala Spaniei și semnează cu noi pe 5 ani.
gaz metan e in discutii cu andrei banyoi(farul) si cu marius coman(comuna recea)
Ambii atacanti centrali, Banyoi are 20 de ani iar Coman 24, acestea din urma avand totusi cifre mai bune. A marcat peste tot pe unde a jucat, dar din ce am inteles e fotbalistul lui U Cluj.
Banyoi se incardreaza in regula U21.
coman nu e jucatorul lui u cluj. a fost la ei, dar s-a transferat vara trecuta gratis la recea. s-ar putea totusi ca recea sa vrea bani cum a vrut si pe ciocan, sau un procent dintr-un viitor transfer.
Asta cu Sumudica e vrajeala?
Da. Continuam cu teja
De unde știi tu că vom continua cu Teja ,nu știm nici data întrunirii lotului semn al incertitudini ?
Nu am nimica personal cu nimeni clar ! dar ne trebuie portar, Buzbuchi este perfect rezerva, asa a fost si la viitorul, poate luam cv de la Astra, ca nu cred ca toti au fost slabi..si oricum antrenorul lor e varza murata, Au gresit ca nu au adus un antrenor mai bun :)
Merloi e un jucător de mare perspectivă de la astra. De Valentin Gheorghe nu mai spun ,ar fi aur, dar cred ca vor ajunge la echipe care își doresc performanță. S a mai vehiculat numele lui Calcan ,care iarăși este un jucator bun, eu am zis de Onea de la Iași. Ar trebui sa facem o dezbatere pe tema asta, poate cineva din club vede si se sesizează, cu toate că nu cred! Dar e bine ca discutam, sunt variante, trebuie neaparat sa ne îmbunătățim lotul, sezonul viitir e unul infernal, iar la ce avem acum suntem candidați clar la retrogradare.Ideeal ar fi sa vina jucători români din campionatul nostru pe care i cunoastem,daca mai sunt si tineri si de perspectiva ar fi minunat.
Calcan a semnat cu sepsi de gheorghe nu ai bani ca cere astra 1 mil pe el a avut oferta si de la fcsb dar nu l a dat nicolae ca nu era multumit de bani iar merloi e branza buna in burduf de caine in loc sa traga sa progreseze el pierde noptile prin barurile din bucuresti .
Poate ne alegem cu popa portarul astrei
Pe oricine aduci cu tactica lui teja retrogradam sigur la noi numarul 10 era plesca el apara el pasa
sepsi l-a luat pe razvan began(portar) de la calarasi
problema la medias e ca nu prea sunt oameni care sa ocheasca jucatori. v. iordanescu care nu stie nici macar cati jucatori sunt pe teren la inceput de meci? boro care a trecut prin fotbal ca gasca prin apa. n-a lasat nimic in urma. nu stiu cat e capabil teja sa urmareasca jucatori. el are alte atributii. nu le poti face chiar pe toate. in alti ani erau prin club oameni priceputi care propuneau antrenorilor jucatori. acum nu mai e nimeni.
dupa multe sezoane, asta o sa fie primul care in liga1 au promovat echipe care cel putin pe hartie sunt bune. nu cred ca rapid si craiova o sa aiba probleme sa retrogradeze. asa ca lupta din subsolul clasamentului o sa fie si mai dura.
daca nu facem lot competitiv si daca nu strangem puncte in mod regulat cred o sa avem probleme destul de mari.
stahl de la astra
djuranovic de la iasi
passaglia
pe carnat l-am putea aduce imprumut de la cfr.
din cate am inteles se pare care iulian cristea se desparte vara asta de fcsb. ar fi jucator util.
sunt multi, important e sa avem oameni care sa-i aduca. daca si anul asta o sa vina sambu, juniori si sarri atunci e clara treaba.
avem jucator strain care in 39 de meciuri a jucat 200 de minute. :)) adica o medie de 5 minute pe meci. alea 5 minute dai-le lui dogaru, plumbuitu, avram, nitu, hajmasan sau ce alt tanar de perspectiva are gazu.
Sunt deacord ca oamenii care conduc acum clubul sunt absolut incompetenti, cum altcumva sa fie ca doar n au fost pusi acolo pe criterii de competență. Cu niste maionete de genul asta sa nu ne facem prea mari speranțe, ne va fi foarte greu de acum înainte!
biro, buzean, plesca, pustai, marginean. ce oameni am putea avea prin club. profesionisti, oameni care stiu unde e medias pe harta si oameni care stiu cu ce se mananca fotbalul.
dar noi nu si nu. mergem inainte cu tanda si manda, pic si poc. sezonul viitor o sa fim carne de tun. noi, hermannstadt, voluntari si dinamo. am bagat-o si pe dinamo pentru ca nu cred ca la ei sa se schimbe situatia mult in bine. daca o sa-l vanda si pe sorescu... se anunta vremuri grele si la ei. sansa noastra ar fi daca frf-ul si lpf-ul ar anunta ca se mareste liga1 de la 16 la 18 echipe. in conditiile in care au intrat rapid si craiova, probabil anul viitor o sa intre u cluj, petrolu, timisoara. poate si csa steaua sa incerce sa se lupte la promovare. cu atatea echipe in liga1 cred ca o crestere la 18 ar fi ceva normal.
stati fara grija. intr-o zi sau doua vin noile achizitii ale gazului. acum alimenteaza cu combustibil autocarele care aduc muncitori necalificati din portugalia care in romania o sa fie profesionisti. isi freaca mainile de bucurie Rui Gomes. :))
acum un an sau doi purtam discutii aici pe site cu o anumita persoana care imi spunea si ne spunea ce frumos e la sfantu gheorghe si ce proiect e acolo. radeam de el si ziceam ca bate campii. azi vazand cum se misca oamenii aia parca mi-e ciuda. incredibil ce lucruri frumoase pot face o mana de oameni. nu cred ca sepsi are mai multi angajati decat gazu. dar acolo sunt profesionisti cand la noi sunt prieteni, neamuri, pile si relatii. la noi presedinte e nepotul nu stiu cui. manager e pila nu stiu cui. antrenor e "visul" nu stiu cui. jucatori sunt copiii nu stiu cui.
gaz metan e o mare familie :))
Dorin Rosca a castigat in instanta suma de aproxmativ 50 de mii de euro, suma pe care clubul trebuie sa i-o plateasca. Alooo, conducerea!! treziti-va si intelegeti ca timpul vostru la medias s-a terminat. incompetenta voastra duce clubul spre o noua insolventa si automat in faliment. nu ca am fi scapat de vechea insolventa. clubul pierde procese pe banda rulanta. e timpul sa va ridicati de la masa si sa lasati locul altora. valea si revedere!!! pana actuala conducere nu pleaca o sa tot apara procese pe care clubul o sa le tot piarda. in iunie incepe procesul pe care marginean l-a intentat clubului pt. aproximativ 60 de mii de euro.
ca portar l-am putea aduce pe alberto cobrea. fostul portar de la botosani de acum 2, 3 ani
Nu e o idea rea numai ca nu cred ca e mai bun ca Buzbuchi. Dar daca lam lua de la resita iar face concurenza buna lui buzbuchi insa nu cred ca ar fi portarul numarul 1
Laurentiu Branescu dela Poli Iasi cred ca ar fii bun pentru postul de portar pentru ca chiar daca poli o jucat groaznic si are o defensiva de Liga III, Branescu totusi cand a jucat o aratat bine in defensiva Iasiul
pai nu cred ca putem aduce un portar care sa fie net superior lui buzbuchi. aducem un portar care sa-i faca, concurenta si va apara cel mai bun. spunea cineva pe aici ca se incearca aducerea lui valceanu de la clinceni. pai de ce l-ar lasa clinceni sa plece gratis? nu cred ca se va realiza acel transfer. din pacate gaz metan a pierdut un portar bun care e alex greab. desi patronul de la fc arges intr-o vreme nu era chiar multumit de el, nu cred ca l-ar lasa sa plece gratis.
22 mai 2021, 15:54
Vâlceanu e la final de contract cu Clinceni.
„Portarul de 24 de ani este la final de contract cu Academica, a refuzat momentan prelungirea...”
Vom juca cu Buzbuchi iar Albert Popa va fi rezerva. Poate si Cristea despre care nu se mai stie nimic.
Greab nu a fost și nu va fi vreodată un portar bun. Nu imi pare rau nici o secundă că a plecat de la noi.Mie mi a plăcut mult Figueiredo ,dacă n ar fi fost el sibiul ar fi fost demult retrogradati, din pacate se aude că ar fi fost deja acontat de Cfr. Cabuz a fost iarăși un portar bun cît a jucat la sibiu, acum e rezervă la viitorul, poate cabuz ar fi o solutie pt noi!
Oricum portar ca Plesca va dura mult pana Gazu va gasi ,in ziua de azi pentru portar e presiunea cea mai mare dar media doar pe cei care inscriu si care dau gol sunt valorosi, portarilor le este furat meritul, portarul poate sa apere 10 ocazii de gol, dar cel mai bun pe teren este cel care inscrie un gol norocos.Asta este realitatea.
16.54
cristea a suferit o accidentare grava si din cate stiu s-a lasat de fotbal. Portari tineri la gazu sunt popa si utiu. Dar nu cred ca sezonul asta se va miza pe ei. E riscant. Cel mai probabil va fi adus un portar care sa il dubleze pe buzbuchi.
costel pantilimon liber de contract dupa despartirea de denizlispor
Prea mare salariu
Îl putem aduce pe popa de la Astra , un portar foarte bun și tânăr .. și putem aduce mai mulți jucatori de la Astra .. doar sa se vrea asta .. un Gheorghe,un Stahl ,un balaure
gheorghe e bomba. cred ca are oferte mai tentande decat ce i-am putea oferi noi. jucatori sunt destui, important e sa fie vazuti.
Butean s-a intors la CFR.Daca nu ni-l imprumuta din nou, il vom avea pe Romeo titular pe acel post.
Fratilor visati la gheorghe la stahl la popa dar voi chiar credeti ca nu au pus ochii pe ei craiova sepsi cfr fcsb si echipe din afara ??
Noi nu dam contracte ca aia .a plecat butean ii avem pe moura kanda romeo si vor mai pleca vreo 5/6 poate pleaca si teja a
ce gluma buna asta ca pleaca teja. nu pleaca nicaieri.
deaconu, valente, alceus, baco si velisar au oferte si s-ar putea sa plece.
Daca pleaca teja dai o bere ?:))))
Important e cine vine. Ok, sa plece Teja, dar daca il pui pe Bogdan Andone, Niculescu, Ionut Badea etc., nu rezolvi nimic. Aia nu-s cu nimic peste Teja, ba chiar am avea de pierdut, Teja macar cunoaste lotul si stie de ce am avea nevoie. Deci daca nu-mi vine un antrenor clar mai bun, degeaba ne descotorosim de Teja. Plus de asta, la ce lot avem acum, nimeni nu ar face treaba. Asa ca mai important decat antrenorul, cel putin pentru nivelul ligii 1, e lotul de jucatori.
niculescu e 7 clase peste teja. teja fara relatii era zero lei.
Ce te face sa zici asta? Niculescu in afara de o cupa norocoasa cu voluntari n o demonstrat nicaieri nimic. De bun ce e nu are angajament de aproape un an, iar ultima data a antrenat in liga 2.
D.Munteanu,Flavius Stoican,Eugen Neagoe,Ciprian Panait,Rednic,Pustai,variante bune ptr.Medias.
Pustai ar fi ca o intoarcere in timp. Imi aduc aminte ca si cu el jucam fotbalul fricos al lui teja. Pustai e om bun, ar fi foat un bun presedinte. Ca antrenor am rezerve.
Ciprian Panait? Cine i asta?
Rednic, zis si strambu, a produs dezastru la ultimele 4 5 echipe la care a fost. E supraevaluat.
D. Munteanu e out din antrenoratul de performanta cam de prea mult timp. Are si ceva probleme cu alcoolu, sau cel putin avea.
Eugen Neagoe a avut rezultate sporadice, nu zic nu, dar echipele.lui joaca un fotbal bazat aproape in totalitate pe aparare si organizare defensiva. Intrebarea e, asta vrem sa vedem la Medias?
Flavius Stoican nu are staif si inteligenta de mare antrenor. Poate produce si el rezultate pe termen scurt, dar ca varianta viabila pe termen lung nu e omul potrivit.
Eu vreau antrenor care sa aduca clar un plus, un astfel de antrenor ar putea fi Ilie Poenaru daca vorbim de antrenori romani
"deaconu, valente, alceus, baco si velisar au oferte si s-ar putea sa plece."
Ar fi bine daca ar avea oferte...orice ban primit pe ei pt noi sunt buni!!! Legat de transferuri stati linistiti ca odata ca avem in lot 40 , sper sa scapam de 20 din ei (gen Sambu, Pambou, Ze MaNUEL, etc..) si sa aducem altii, putini 4-5 dar buni... nu sa facem la gazu o herghelie de 40 de salariati si sa jucam cu 11 titulari + inca 6-7 care sa intre mereu ca rezerve... de la 18 la 40 e o difeeneta... acolo cel putin 20 trebuie reziliat.... decat 40 si slabi, mai bine lot restrans, de 22-23 dar buni... ca Gazu nu se lupta pe 3 fronturi, sa fie nevoie de multi fotbalisti!!!
Eu il propun pe Dumitru Solomon sa pregateasca echipa, ca de o viata e omul asta in fotbalul mediesean, iar acum o dus juniorii la primele 4 pe tara, si nu cere salar mare.
Aveti un pic de rabdare si respect fata de teja eu inca cred ca poate face o echipa frumoasa daca primeste jucatori, pana la urma Teja totusi e antrenor de profil ofensiv. Daca continua in 352 ne trebuie un portar (Imi place cum suna Cobrea sau Branescu), un fundas central cu experienta (de exemplu Erico dela Uta desi nu cred ca o sa il putem lua), un mijlocas de banda dreapta (in cazul in care pleaca butean) o zis cineva deja prin comentari Razvan Onea dela Poli care parca e si un jucator u21 care poate juca un meci intreg, un atacant (in cazul in care pleaca Valente) si poate un mijlocas central (daca pleaca deaconu) Ca Atacant ar fi o ideie sa il readucem pe buiziuc sau sa il luam din liga 2 pe Coman de la Communa Recea. Iar ultimul jucator adica mijlocasul central imi place de Acosta dela Pandurii Tirgu jiu sau dece nu sa incercam sa il luam pe Lucian Filip care recent o plecat de la steaua. Voi unde credeti ca ne mai trebuie jucatori?
L ati injurat pe costa ca l o adus pe valente. Pana la.urma s a dovedit un transfer f reusit, e golgeterul echipei de departe. Fara el cred ca retrogradam.
Buziuc e slab man, niciodata nu mi o.placut. are un stil nesabuit, joaca cu privirea in pamant si nici nu.prea.marcheaza.
Jucatori ar trebui in toate compartimentele, depinde si cine pleaca. Si daca ramane sau.pleaca teja. De ex in sistemul 3 5 2 al.lui teja ne trebuie cel putin 5 fundasi centrali, dintre care 2 de picior stang.momentan avem baco larie yuri horj. Daca pleaxa baco ne mai trebuie 2 fundasi centrali. Pambou alceus junuor sper sa plece. Atunci e clar ca ne mai trebuie 2 mijlocasi defensivi.un atacant de genul rondon ar fi iarasi esential.
Golgeterul echipei este Ronaldo Deaconu cu 11 goluri, 9 campionat si doua in cupa...vorbiti numa basini cateodata.
Deaconu are si 14 pase decisive in campionat
Avem nevoie de jucători in toate compartimentele indiferent ca pleaca Teja sau nu. Lotul actual e stufos si destul de slab calitativ in conditiile unui viitor sezon in care lupta pt supraviețuire va fi mai aprigă ca niciodată. Avem nevoie de 4,5 jucători mai experimentați de preferat din campionatul nostru pe care îi stim deja,si de alti 4,5 jucatori tineri si de perspectiva care sa creasca pe lîngă astia mai bătrâni,romani daca se poate ar fi ideal .
Anonim 11:54
Bai incetule la minte, eu ma refeream strict la campionat. Deaconu are 7 goluri in sezonul regulat si 2 in playout, adica 9 goluri. Valente are 4 in regulat si 6 in playout, adica 10. Unde s besinile pe care le am zis?
Tu vrei lot competitiv si de calitate cu jucatori de la Recea,Pandurii,Iasi si Buzuiuc?.Ar trebui sa l cumpere pe pe Butean si sa se uite de inprumuturi de la Steaua.Astra are jucatori de oferit David Bruno ca fundas dreapta,Lazar ca portar,Gheorghe si Merloi.Florin Matei liber de contract,Mihai Rotariu liber de contract.Ce povestim aici?.Lista de plecari:Trif,Horj,Roberto,Moura,Pambou,Alceus,Ciocan,ZeManuel,Sambu,Adama Sar,Chamed cam astia.Tu vrei play off si lasi jucatori sa plece in loc sa ti un nucleu de jucatori.Cu salarile la astia poti sa I aduci linistit pe Butean,David Bruno,David Lazar,Merloi,Gheorghe,Dorin Rotariu,Florentin Matei si sa mentionez Carp cel care a fost pe la Vitorul.Astia sunt jucatori nu comuna recea.Plus daca mai poti sa imprumuti debla Steaua.Ai nevoie de un atacant care marcheaza,ai nevoie de un jucator gen Fofana aceasi talie si gabarit sa tina mijlocul terenului nu trupa de piticiAi nevoie de un portar.Trebuie 2 sisteme de joc.Sau domnul Teja lasa transferurile cu o zi inainte de meci.Dai un ban la salarii si stai in fata.
Cred ca tu traiesti in alta lume. Lazar e semnat cu craiova de ex. Majoritatea dintre cei enumerati de tine nu vin la salariile de la.medias. plus de asta suntem o echipa fara obiective. Orice echipa din liga 1 ar putea oferi mai.mult, financiar si profesional, decat gazu, exceptand vreo 2-3 echipe de la subsol
Nori
Cum o zis si Anonim 14:39 am vrut sa spun si eu, de aia am propus jucatori mai necunoscuti dar daca te uiti un pic peste jucaotri mei propusi vezi ca Acosta are de ex Talia lui Fofana si stie si sa marcheze cu Pandurii care joace cel mai slab fotbal care lam vazut in viata mea are totusi 3 goluri in 6 meciuri in Playout, apoi ai Coman de la Comuna Recea imprumutat de la U Cluj care la fel si el are goluri marcate inca o propunere ar fi lullaku de la chiajna si el stie unde e poarta, cat despre Buziuc eu cred ca e attacant bataios si langa cineva de genul Morar sau daca il luam pe Lullaku sar incadra bine. Sigur ca nu se compara cu Fofana sau Bus sau Rondon dar totusi sunt jucatori buni si ieftin. Eu cred ca marea problema in liga 1 e ca nu se uita echipele destul la liga a doua acolo find si jucatori buni de liga 1
Nu stiu care e pe alta lume astai una si a doua nu fi taran mai mult decat esti.Despre ce vorbim aici compari liga satelor cu prima divizie?.Buzuiuc era un fel de bivolas capu in pamant si dai la galop,sa fiu si mai clar un fel de patrunjel gen Romeu,Trif si Horj.Tu cu jucatori expirati si de la sate vrei sa revitalizezi echipa?.Acosta ce spui despre el nu are nici o treaba cu pozitia de mijlocas la inchidere pe care juca Fofana doar inaltimea.Nu ma apuc sa intru in polemici cu tine s inca imibmentin parerea ca daca se rezileaza contractele la cei mentionati de mine la plecari poti achita salari decente care sa atraga jucatori pentru a face performanta.De unde sti ca nu sunt bani?Cati bani a cheltuit clubul de la iesirea din insolventa?.Care echipe de nivelul Gazului ofera salarii mari?.Dinamo?Rapid?Chindia?si asa mai departe.Dinamo foame ,Rapid foame etc.Se ofera salari teoretice aproape ca infiecare an.Avem ceva ce echipele nu au:Liniste!!!.Banii sau luat,putini dar sau achitat.Avem stabilitate,minus sezonul trecut.Vrei Audi dar cu bani de dacie,vrei play off cu epave,ciorbe reancalzite.Sa vedem ce face Teja acuma.Daca aduci jucatori de la sate ai ajuns rau de tot,ma rog daca se gandeste sa aduca.In anii petrecuti la Gazu cate goluri a dat Buzuiuc?
Explica mi desteptule cum reziliezi tu contractele alea. In momentul cand reziliezi unilateral, trebuie sa achiti bani. Dai afara niste jucatori si platesti de-ti vine rau, asta lipseste unei echipe in insolventa. Nu poti da afara asa usor jucatorii cum crezi tu, bine ca nu esti manager la vreo firma. Si vezi ca Moura e un jucator foarte bun, nu merita dat afara. Si inca ceva, chiar daca e foame la Dinamo, ramane in continuare o echipa cu multa istorie in spata siforta de convingere e mult mai mare decat ce are Medias. Ia zi, un jucator care are 2 oferte asemanatoare dpdv financiar de la noi si Rapid sau Dinamo, ce alege? Nu mai fiti naivi, jucatorii buni din Romania sunt greu de adus, deja au fost ochiti de alte echipe. CFR, FCSB, CSU Craiova, FCU Craiova, Sepsi, Botosani, Rapid, chiar si Dinamo, toate sunt in fata noastra, noi culegem cioturile.
Fereasca dzeu de unii ca tine nori. Pai ma baiatule
Alceus e vandabil face un banut clubu moura e bun .
Tu vb de acosta de la pandurii? Te ai uitat cumva la jocurile lor sau ai vazut doar sutul
Ala de la distanta cand a dat gol? Ala se impoedica in minge si cred ca stii si varsta lui nu? E de 30 sau 31 ani jucator de liga 2 romania pe bune devii ridicol . Pe lullaku l ai vazut jucand la liga 2 ?? Fratioare nu a nimerit poarta de 3 ori singur cu portaru intr un meci cu craiova s a dus vremea lui . Visam la jucatori din romania dar aia buni cum zicea un coleg sunt deja semnati , noi sa speram sa mai gasim un fortes sa l mai vopsim si sa l vindem un cardoso un anghelov un alceus etc ...
Marius Coman a semnat cu Petrolul.
Anonim 18:53
Acosta are 26 de ani si isi da viata pe teren e inalt e technic si tine mijlocol sub control si e ieftin (are salariu mic) exact de ce avem nevoie noi. Nu stiu de unde ai inventat ca se "impiedica in minge" dar iti dau sfatul sa te uiti la el inainte sa judeci, numai pentru ca joaca la pandurii nu il face un jucator slab. La Lullaku se poate sa ai dreptate ca nu mam uitat decat la primele sale meciuri la Chiajna, totusi nu cred ca e un jucator slab.
M am uitat la aproape toate meciurile din liga 2 si de la pandurii iti zic eu 3 jucatori care au atras atentia 1 .remacle care a si fost transferat 2. Bunga care acum e prin belgia o extrema tehnica de viteza cu explozie si driblinguri 3. Steven goma un atacant francez de 19 ani puternic
Asa ca nu vb in necunostiinta de cauZa chiar te rog sa te uiti la meciurile lor si o sa vezi ca am dreptate cu acosta e lent nu e tehnic si are fluctuatii in joc intr adevar a avut niste executi dar atat .
Si asa ca fapt divers l as lua pe gat fundasu dreapta reziliat de craiova
Pare ca stii despre ce vorbesti dar totusi cred ca Acosta e un jucator de remarcat de la pandurii anul asta, dar iti respect parerea
ca tot vorbiti de pandurii. Dodoi e alt jucator interesant. ovidiu herea de la metaloglobus e iar un jucator bun. chiar daca herea a ajuns la 36 de ani, inca un an sau doi o mai duce. cum spuneam zilele astea, fotbalisti sunt destui, important e sa-i vada cei din conducere.
degeaba vorbiti fratilor de transferuri din momemt ce nu stiti cine pleaca. transferurile se fac in functie de cine pleaca.
Ovidiu Herea :)))))
Doamne fereste... Bine ca nu faceti voi transferurile
25 mai 2021, 15:52
pai ce are? marius constantin la 36 de ani joaca la craiova si e unul dintre cei mai buni.
herea are experienta si o viata extrasportiva exceptionala. ai vazut ce forma fizica este? tocmai ce treceam prin centru si 3 juniori de la gazu erau la terasa la eric. jucatori pe care teoretic in noul sezon trebuie sa ne bazam ca jucatori U21. mancand hamburgeri, pizza si tot felul de sosuri cu multe calorii nu o sa ajunga niciodata fotbalisti. iftime se referea la jovan marociv ca "copilul cu burtica". pai ii trecem si pe astia ai nostri in aceeasi categorie. unul n-are fizic de sportiv. picioare subtiri, brate subtiri. vai de capul lor.
Nu poti trece la un nivel superior cu mijlocasi de 36 de ani din liga 2. Nu degeaba joaca acolo de cativa ani, intensitatea si ritmul sunt jalnice, evident ca acolo mai poate juca inca 4 ani fara probleme. In liga 1 e mai greu.
Evident ca juniorii nu arata ca niste sportivi, in Romania nu exista o cultura sportiva. Ianis Hagi cand a plecat la Fiorentina arata ca un pui de Crevedia, si vorba aia, era fi-su lu tac-su.
apropo de discutia aia inregistrata dintre uhrin si iordanescu. la un moment dat se vorbea despre un anume Murariu. un portar venit de la timisoara si care la acea vreme se antrena cu noi. ne-am batut joc, nu l-am luat si aseara a debutat la cfr. trebuia sa ii platim taxa formare... 50, 60, 70 de mii de euro.
fcsb, rapid si amandoua craiova il vor pe deaconu.
Pentru ala ce tot vorbeste basini legate de golurile lui Deaconu , bai Constantinopol, uita-te pe link-ul asta si da-i in jos ,https://www.transfermarkt.com/ronaldo-deaconu/profil/spieler/271281 , ce dracu scrie bunica-ta in locul tau ? nu te interesez inainte sa scrii ?
Deaconu are 7 goluri in sezonul regular, are 2 in play-out si 2 in cupa..
Ha ?? cate sunt ? 9 ?
Mai omule, tu nu intelegi ce citesti, ce Dumnezeu? Ti-am explicat foarte clar ca ma refeream doar la campionat, asta-i competita care conteaza, despre ce vorbim? Pe cine intereseaza ca am umilit un Voluntari cu 6-0 care a jucat cu echipa din liga 3? Cand vorbim de golgheterul unui campionat nu se aduna niciodata golurile din cupa, ce naiba? Se vorbeste de Lewandovski ca l-a depasit pe Gerd Muller, cu 41 de goluri marcate. Crezi ca i-au fost adunate si golurile din cupa Germaniei? Si pe langa asta, ca sa fim inca o data corecti, jumatate din golurile lui Deaconu au fost marcate din penalty, alea puteau fi date si de Valente, si atunci situatia golurilor era radical diferita. Ok, Valente e atacant si e rolul lui sa marcheze, dar hai sa nu mai denaturam adevarul, adica Valente 10, Deaconu 9.
aveti rabdare ca in cateva zile se face "curatenie" ... slabu de Teja va decide cine pleaca... oricum si noi stim vreo 9-10 de care si noi suporterii ne-am lamurit: (Nitu, Sambu, Pambou, Francisco Jr, Horsia, Ze Manuel, Sarr, Valente, Deaconu-vandut si Plesca, retras)
iar dam afara 100 de jucatori, iar aducem altii 100. acelasi dute-vino din fiecare sezon.
de ce l-am da afara pe valente? fix acum cand parca si-a dat drumul la joc? :)) baiatul a facut chiar un playout bun. din lista ta, sunt de acord sa plece doar sambu, francisco si sarr.
Scopul schimbarii jucatorilor este doar comisioanele pe care vor sa le imparta smecherii din club, asa au un motiv sa schimbe jucatorii, pe motiv ca sunt slabi, dar tot ei au adus acesti juatori slabi,si asa an de an saracesc clubul cu comisioane furate,strica omogenizarea unei echipe care poate sa dea randament, daca joaca bine ii cumpara alte cluburi cu pretetii mai mari si cu bugete mult mai mari, acoloear tund din comisioane, practic de ori unde numai sa ciupesca cevva bani la negru, de aceea echipele noastre nu pot sa creasca cum iesim in Europa suntem varza,media pune umarul la mafiotii care strang comisioane si le da dreptul din comisioane.Acesta este fotbalul modern din romania fara valoare si de 2 lei.Imi pare rau ca s-a ajuns aici dar POLITICUL UCIDE SPORTUL.
HAI GAZU !!! HAI BAIETII !!!
Denis Dumitrascu, unul din jucatorii despre care se vorbea ca vine la medias, a semnat cu fc arges. hai ca se fac transferuri pe banda rulanta. :)))) anul asta am scapat de retrogradare, anul viitor nu prea cred.
zicea cineva mai sus ca sa avem rabdare ca in cateva zile se face curatenie. pana facem noi curatenie celelalte echipe o sa ia de pe piata jucatorii accesibili si noi trebuie sa ne multumim cu ciurucurile. asteptam cu bratele deschise muncitorii aia necalificati din portugalia care in romania o sa fie jucatori profesionisti de fotbal. :))
"Breaking news: sofer un sofer de campion e primul transfer la medias. in copilarie a jucat doua saptamani la sporting lisabona" :))
27 mai 2021, 14:51
De unde știi tu că, clubul nu are o listă de jucători și nu negociază cu nimeni? Nu mai fiți atât de naivi și aveți răbdare, o să se facă transferuri.
27 mai 2021, 14:53
am spus eu ca nu o sa se faca transferuri? am spus ca o sa aducem ciurucuri pentru ca jucatorii interesanti si accesibili nou o sa fie de mult semnati de alte echipe.
sunt echipe care au semnati deja 2, 3 jucatori. bine bro, avem rabdare.
https://www.transfermarkt.com/statistik/vertragslosespieler
Le recomand incompetentilor de la Gaz sa arunce un ochi aici, sunt convins ca habar n-au ca toti jucatorii liberi de contract sunt la un click distanta. Studiezi ce posturi sunt neacoperite sau unde vrei sa te intaresti, iei legatura cu niste scouteri bine plasati si care sa-ti ofere detalii despre jucatorii pe lista scurta pe care i ai ales, alegi vreo cativa si te consulti cu antrenoru (sa speram ca acela nu va fi tot teja). Cam asta-i metoda, nu-i chirurgie pe creier. Hai, la treaba!
Paul, ce sti de abonamente? O sa se emita pentru cei care sunt vaccinati de un fel si pentru ceilalti (care trebuie sa isi faca testul la fiecare meci )de alt fel?
Momentan nu stiu nimic de abonamente, o sa ma interesez, lotul echipei se va reuni pe 10 iunie.
Stiu doar ca sunt probleme mari financiare, se tot asteapta ca Romgaz sa vireze ceva bani, toata lumea e neplatita de cateva luni, si orice jucator poate pleca liber de contract, in orice moment.
Aceeasi poveste an de an. Eu zic sa inchidem clubul, macar stim o treaba.
Mai marii orașului își bat joc de club țin oamenii neplătiți ,noi in loc sa ne creionam o strategie ptr noul sezon ,cream tensiune ,incertitudine.
Afara cu Teja ,să-și dea demisia daca ii neplătit .
Cacatul de romgaz sa renunte la echipa, sa o predea altei companii, sa o preia altcineva, Transgaz de 3 ani incoace a inceput sa ne ceara bani pentru cheltuielile la intretinere, romgaz nu ne mai da bani, suntem gata, in 3-4 ani nu vom mai exista, ne trebuie neaparat alti sponsori.
Treaba cu neplatitul e clar si asa va fii intotdeauna cat timp fotbalul e influentat de politic. Presedinte Romgaz tot politic , promisiuni de finantare de la primarie tot politic,Liga 1 drepturi de televiziune tot politic, FRF este tot politic, ear apoi pe langa toti acesti infractori mai vin ciupitori de comisioane ,oare ciupitorii de comisioane au restante de comisioane? Saracii jucatori ne platiti cu lunile practic cei ce pun osul, ear ceilalti, oare V.Iordanescu si ceilalti au restante salariale?
Si noi vrem performate de la echipa, asa nu se poate e clar.
gazistule, regulamentul nu le permite jucatorilor sa plece chiar in prima secunda. trebuie urmati niste pasi care dureaza cateva saptamani. memoriu la lpf, acel memoriu sa fie judecat, clubul poate ataca decizia etc. nu e chiar simplu ca un jucator sa fie lasat liber. pe de alta parte, din moment ce jucatorii sunt linistiti si nu auzim de vreun scandal, inseamna ca au inteles si ei despre ce e vorba. an de an bugetul romgaz trebuie votat. aceleasi discutii, nimic nou sub soare. urmaresc mai toti jucatorii pe internet si ii vad destul de linistiti bucurandu-se de zilele de vacanta. probabil deaconu si inca unu, doi vor fi vanduti si o sa fie bani de salarii.
niciun jucator de la gaz metan nu si-a depus pana acum memoriu pentru a primi banii sau memoriu pentru a fi declarat liber de contract. asta e un lucru bun si arata ca jucatorii nu au ganduri sa plece.
Am mai explicat asta aici. Normal ca nu-si depun, majoritatea nu si-ar gasi altundeva de lucru. Prin memoriu ei devin liberi de contract. Sunt siguri ca si-ar gasi alte angajamente? Evident nu! Asa ca prefera sa stea intr-un loc caldut, fara criterii de performanta si sa-si ia salariul cu intarzieri, decat deloc. Asta e singurul motiv, nu ca ar iubi ei aceasta echipa si sunt devotati. Sa fim seriosi.
exista doua tipuri de memorii. 1. sa devii liber de contract. 2. sa obligi clubul sa-ti plateasca restantele salariale.
majoritatea nu si-ar gasi, iar cei care si-ar gasi uite ca nu-si depun memoriu. ma gandesc ca un velisar, deaconu, yuri, alceus, chamed, valente si-ar gasi echipa.
cica pe vald morar l-ar vrea fc u craiova. mai toti jucatorii au oferte, jucatorii au trezit interesaul altor echipe. stati fara grija ca daca pleaca de la gazu nu o sa fie prea mult someri.
@ANONIM 27 mai 2021, 08:46
Dam afara pt ca avem vreo 20 de persoane din cei 40 din lot, care nu sunt fotbalisti, si platim 20 de salarii degeaba! Valente nu e atacant, nici de departe..ca o marcat cu FCH si Iasi ti se pare mare lucru? de ce nu o marcat cu CFR si Sepsi...care au aparari, nu glume ca Sibiu si iasi….. cred ca aia te-o facut pte tn sa crezi ca e bun...speram sa aducem 4-5 dar buni. toate echipele fac transferuri, unii pleaca altii vin...sau ce ti se pare ca numa Gazu face treaba asta?
@ANONIM 27 mai 2021, 14:51
mai mereu am ramas ultimii la transferuri si ce? crezi ca ramanem cu Sambu si Sarr? aia or zbura…. si o sa vina altii… ca nu vin acum..ai dreptate, dar vin peste 2- 3 sapt… si tot schimbam ceva in lot..CALM! ce UTA, Arges, Dinamo sau Chindia au transferat ceva?? cu "ciurucuri" de la altii (Fofana, Bus, Butean, Hora, N Rosu, etc) am ajuns in playoff sez trecut;
@ANONIM 28 mai 2021, 12:35
"Cacatul de romgaz sa renunte la echipa, sa o predea altei companii, sa o preia altcineva …… ne trebuie neaparat alti sponsori." ----
-- stii tu niste sponsori mai buni ca colosii RGAZ si TGAZ, si nu stim noi, un oras intreg? … si ce companii crezi ca ar vrea sa sponisrize pe GMM?? MEDITUR, care deabia traieste… KONSTA-SPLENDID, magazin alimentar? KROMBERG, fabrica care e in picaj, lucre in efectiv redus … firmele din "complexul Automecanica", care nu stiu cum sa dea oamenii afara??? ….
Azi-dimineata citeam o declaratie a patronului de la sepsi care spunea ca la el salariile nu depasesc 6, 7, 8 mii de euro. Acum citeam ca la botosani media salariilor e undeva la 2, 3 mii de euro. Ca nivel salarial suntem si noi acolo. Din pacate noi nu avem asa oameni priceputi precum au alte cluburi. Noi nu lucram cu impresari buni. Aici ar fi problemele. Vorba cuiva de mai sus. Avem 40 de jucatori din care 20 sunt degeaba pe aici.
Din aia 38 de pe transfermarkt, vreo 8-9 sunt de la echipa a doua care n-au intrat niciodata in prima echipa. Deci real avem vreo 30. Sigur, imens, avand in vedere ca nu jucam decat in campionat. Alte echipe din strainatate joaca in 4-5 fronturi si au maximum 25 de jucatori. Asta inseamna lipsa strategiei coerente, tot incercam cu fel si fel de jucatori, nu dau randament si luam altii. Ne umplem lotul cu jucatori inutili care nu pot fi dati afara fara compensatie.
Apropo de jucatori liberi. Nici astia nu-s gratis, trebuie sa le platesti prime de instalare, prime de obiectiv si evident salarii. Chiar daca Sepsi nu da salarii mai mari decat noi, politica clubului e mult mai coerenta, se vede ca oamenii aia muncesc bine acolo, asa ca de ce un jucator ar alege Gaz Metan, o echipa care nu are nici drept de calificare in cupele europene, si nu Sepsi, o echipa care a fost pe 2 dupa CFR la numarul de puncte din playoff?
28 mai 2021, 18:32
exact asta voiam sa scot in evidenta. ca nu banii sunt problema. ca nivel salarial suntem acolo si noi. ca sepsi, botosani si mai toate echipele din liga1. problema la noi sunt oamenii care nu prea au treaba cu posturile pe care le ocupa. in timp ce sepsi are un cornel sfaier, noi avem... nici n-are rost sa spun. in timp ce fc arges are un jean vladoiu, noi avem... in timp ce biro e prin conducerea clinceniului, noi avem prin conducere... nici n-are rost sa zic.
La Medias salariul mediu este de 5000 euro
gazului ii lipseste un director tehnic care sa aiba ochi pentru a vedea fotbalisti. aici ar trebui om de fotbal, fost fotbalist, nu impresar. au mai incercat si altii sa-si puna prin conducere fosti impresari si au cam dat-o de gard. daca teja spune ca ii trebuie un atacant, acel director tehnic sa ii vina cu 3, 4, 5 atacanti dintre care teja sa aleaga. e imposibil sa il pui pe antrenor sa urmareasca zeci, sute de jucatori din care sa aleaga unu. a incercatedi sa le faca petoate si am vazut cu totii ce s-a intanplat. omul s-a internat in spital fiind extenuat de munca.
Lui Edi ii place sa se vaite. Daca a urmari niste jucatori inseamna munca, atunci sa se duca la faianta.
29 mai 2021, 10:20
Radu Banciu e cu noi pe site. :))
munca antrenorului e sa antreneze jucatorii, sa gandeasca formule de joc, scheme etc. nu sa stea zeci de ore sa urmareasca jucatori pe care sa-i transfere. ia vezi ce staff au toti marii antrenori. in romania, antrenorii nici nu prea sunt intrebati daca sa fie luat un jucator sau altul. antrenorul cere atacant si in cateva zile se trezeste cu atacant la antrenament. sus rare cazurile cand antrenorul isi da ultimul cuvant. sunt absolut sigur ca 90% din jucatorii pe care ii are acum gaz metan au fost adusi fara ca uhrin sau costa sa-si dea acordul. uhrin i-a adus pe cei doi cehi, smola si boca, iar costa i-a adus pe ze manuel si valente. costa si zicea ca ii stie pe cei doi ca i-a antrenat prin portugalia. in rest jucatorii au venit adusi de altcineva.
Smola este accidentat, a evoluat in doar doua partide pentru cehi, iar Butean si Horsia s-au intors la echipele lor, in timp ce Valente se pare ca a depus memoriu sa devina jucator liber de contract din cauza salariilor restante.
cand a depus valente? in 26 mai, la ultima intrunire a comisie care solutioneaza litigiile dintre jucatori si cluburi, niciun jucator nu avea depus memoriu.
daca e adevarat ca valente si-a depus memoriu sa devina liber e inca o dovada care demonstreaza cat de incompetenta e actuala conducere. habar n-au oamenii astia sa managerieze un club si sa discute cu jucatorii. desi au mai fost probleme cu banii si in alti ani, cand vreodata un jucator de la gazu si-a depus memoriu sa devina liber? eu nu stiu ca in ultimii 3, 4, 5 ani sa fi fost vreun jucator care sa-si fi depus memoriu. poate cineva de pe aici care are informatii mai bune ca mine ma poate contrazice si sa dea nume de jucator.
Cine sa discute cu ei? Vali iordanescu nu stie nici romana, dar alta limba...
pai sa discute cu jucatorii portughezul ala cu care isi tot facea vali poze pe la stadion in toamna trecuta. fix jucatorii adusi pe ruta portugalia ne ard. bravo lor, e dreptul lor sa-si depuna memoriu. probabil are oferta si noua echipa o sa ii dea lui ceva bani daca semneaza cu ei ca liber de contract.
Asta ca nu antrenoru aduce jucatoru o credeti voi dimpotriva sunt n cazuri de jucatori tarati la 3/4 echipe de catre un antrenor tocmai aici e buba ca antrenorul aduce jucatorii nu un director sportiv ca in tarile civilizate iar cand nu are rezultate si il dai afara ramai cu jucatorii adusi de el iar cel care vine n locul lui vrea si el cativa “ tovarasi “ pe care i a antrenat el 🤣cam asa sta treaba
Mi se pare normal sa si depuna memorii. Daca fiecare ar face la fel, poate n ar mai fi bataia asta de joc si cluburile n au altceva de facut decat sa dea salariile la timp. Asta inseamna normalitate. Pe asta care spune ca ne "ard" jucatorii, l as intreba daca el ar merge la serviciu 4 5 luni neplatit. Ce conteaza ca in cele.din urma vin banii, unui om ii trebuie venit constant, nu odata la 4 5 luni sa ne.luam cate un salariu sau 2. Fiecare are cheltuieli, mai mici sau mai mari.Asta ii un mediu toxic in care sa traiesti.
acel "ne ard" n-am vrut sa sune ca o acuza fata de jucator. am si spus ca e dreptul jucatorilor sa depuna memorii. acel "ne ard" e ca o mahnire la faptul ca unul dintre jucatorii impresarului care acum cateva luni scria pe internet ce proiect frumos e la medias, il lauda pe iordanescu si lasa impresia ca e aproape de club, acum se intoarce impotriva clubului. asta sa fie invatatura de minte pentru conducere si sa lucreze cu mai multi impresari. sa nu mai aduca jucatori doar printr-un anume impresar sa-si faca aluia buzunarul gros.
apropo, despre cate luni de neplata e vorba?
Oricum situatia nu deloc mai rea ca cea de acum un an cand jumate din lot isi anunta plecarea.Important e sa ramana jucatori ca Larie,Chamed,Diaconu iar in jurul lor sa se poata forma o echipa mai puternica.E o varianata si Louis Aurelio care la CFR nu a prea jucat!
A plecat Butean, urmeaza Larie si De Moura, care sunt la final de contract, si inca nu le-a propus clubul nicio oferta de prelungire.
pe larie l-ati facut cu ou si otet pe tot parcursul sezonului. acum ca e la final de contract si s-ar putea sa plece s-a facut dintr-odata bun? :))
sunt curios ce s-a intamplat cu yuri. in ultimele 3, 4 etape n-a prins deloc primul 11.
Aurelio nu va veni la Medias pentru ca sotia lui nu vrea, se va intoarce in Portugalia, fiindca in Medias, nu are unde sa dea copii la scoala, ca orasul asta nu are o scoala internationala, unde sa se predea doar limbi straine, cel putin engleza.
Hermann Oberth e cu predare in limba germana. pretentii toti au, cu fotbalul mai slabut. din cate stiu, acum cateva luni aurelio a refuzat un imprumut la medias. deci nu ca n-ar avea copiii scoala ar fi motivul. probabil nu vrea sa faca pasi in spate si de la cfr sa ajunga la gazu. apropo. in ultimii ani au fost jucatori care locuiau in sibiu si faceau naveta in fiecare zi cu masina la antrenamente. solutii s-ar gasi pentru scoala, probabil altul e motivul pentru care el nu vrea sa vina la medias.
Defapt de ce nu se vorbeste de de Moura pentru ca pe el as vrea sa il pastram pentru ca daca pleaca Alceus avem mijlocas cam de nivelul sau
Anonim 9:57
Pe Larie l am facut cu ou si otet pentru ca merita in anumite momente, la fel cum l am si laudat cand a fost cazul. Bineinteles ca vrem aa ramana, ne trebuie vreo 5 fundasi centrali daca continuam in acest 3 5 2, iar trif si hork numai variante bune nu sunt. Daca il mai dam si pe larie ar trebui sa luam alti 2 fundasi, iar la medias nu sunt oameni capabili sa ti gaseasca ceva ieftin si bun.
conducerea noastra ar face bine sa se imprieteneasca cu cei de la sepsi si botosani. dintre echipele mai de nivelul nostru, sepsi si botosani mi se par ca fac cele mai bune transferuri. aduc jucatori buni si relativ pe salarii mici. ia sa-i intrebam pe ei unde-i gasesc, cu cine lucreaza de gasesc asa jucatori buni. spunea cineva pe aici ca noi vrem echipa solida, dar ne uitam la jucatori din b. pai sepsi tocmai ce l-a luat pe began de la calarasi. daca ai ochi bun si vezi ce trebuie, in divizia b si c sunt jucatori excelenti. in fotbalul romanesc se merge foarte mult pe pile. poti avea talentul de pe lume, daca nu ai spatele asigurat ai murit fotbalistic. pai hai sa-i luam noi pe aia talentati, dar care n-au spatele asigurat. sa dam o sansa jucatorilor tineri si cu potential din ligile inferioare.
Spune mi tu un jucator din liga 2 sau 3 care a venit in liga 1 si a rupt. Iti zic eu, nu exista. Nici n-au cum, acolo nu exista conditii, nu exista competitie, nu existra antrenori langa care ar putea evolua. Oricine ia jucatori din ligile inferioare o face pt ca au vazut potential de crestere. Sunt luati ca perspectiva, nu ca certitudini. Noua in momentul de fata ne trebuie jucatori consacrati deja in prima liga, daca vrei o echipa competitiva. De abia dupaaia, poti risca cu jucatori din ligile inferioare, ca sa-ti completezi lotul.
bic, niczuly, chindris, aioani care e titular in poarta chindiei inca din liga2, nicusor stanciu(uite un exemplu nu foarte recent). sa-ti mai zic?
sunt destui jucatori buni in ligile inferioare, trebuie doar vazuti.
tocmai s-a anuntat ca cfr l-a transferat pe denis rusu care in sezonul tocmai incheiat a jucat sub forma de imprumut la uta el fiind in proprietatea clublui soimii lipova din liga3. mai usor cu asta ca nu sunt jucatori.
Sunt exemple putine. Majoritatea, cel putin in ultimii ani, ori sunt folositi datorita regulii u21, ori erau deja in curtea respectivei echipe, ori prin promovare ori erau dati imprumut la alte echipe, asa ca ii cunosteau echilele lor si le au dat incredere. Sunt putine cazuri de talente native. Uite de ex dennis man de abia dupa vreo 2 ani de la transferul la fcsb a inceput sa joace constant, desi era cel mai bun jucator din liga 2. Iti dau un exemplu de la noi din curte, ciocan era golgheter in liga 3 si la noi nici dupa 2 ani nu are nivel suficient pt liga 1. Eu sunt de acord sa luam jucatori interesanti de acolo, dar nu pe asta trebuie sa ne bazam campania de transferuri, pentru ca vei risca retrogradarea. Si inca ceva, esti tu sigur ca avem oameni priceputi care sa ocheasca jucatorii buni de acolo? Eu am mari rezerve.
tu mi-ai cerut sa-ti dau un exemplu de jucator bun venit din liga inferioare, eu ti-am dat 4, 5 exemple.. acum tu spui ca sunt exemple putine. :)) bine
ce sa faca si ciocan cand antrenorul il baga 15, 20 de minute o data la 5 etape.
Sa-ti fie rusine bai ciocane ca nu dai gol de pe banca de rezerve sau din afara lotului.
ciocan sezonul asta in primele 4, 5 etape a dat vreo doua goluri si una sau doua pase de gol. a venit jorge costa si l-a sarit din schema.
au ajuns copiii astia de au jucat semifinala de U19 cu viitorul lui hagi. la viitorul in primul 11 avea jucatori precum pitu, andronache, bodisteanu etc etc, toti jucatori cu prezente in liga1. sunt curios cati jucatori de la gazu U19 o sa prinda minute in viitorul sezon.
Pai si ti am zis ca alea nu s neaparat exemplele pe care le ceream, echipele care promoveaza din liga 2 in 1 isi pastreaza cam 50 la suta din lot, vrei acum sa si schimbe tot lotul? De exemplu Niczuly a fost luat de la U Cluj cand sepsi era inca in liga 2, Chindris a fost luat de la academia de juniori al lui U cluj, a fost adus ca sa fie crescut nu ca sa intre titular, aioani de asemenea fost pastrat dupa promovarea chindiei, e normal sa acorzi incredere jucatorilor dupa promovare. In concluzie nu mi ai putut da exemple de jucatori care au intrat direct titulari la o echipa din liga 1 luat din liga 2 sau 3.
12.40
dar te-ai gandit ca poate aia de la sepsi si botosani nu vor sa fie prieteni cu astia de la gazu?😂😂 in fotbal esti pe cont propriu. fiecare vrea sa-si salveze pielea. si chiar daca ar fi prieteni doar nu-s nebuni sa le spuna celor de la gazu secretele meseriei. gaz metan sa-si aduca oameni priceputi la fotbal si sa-i lase sa lucreze. cat timp o sa se mearga cu pile, relatii si numiri politice la gazu nu o sa die ordine.
@Anonim 30 mai 2021, 15:16
tu nu ai inteles intrebarea lui…. care suna asa; "Spune mi tu un jucator din liga 2 sau 3 care a venit in liga 1 si a rupt"
exemplele ce le-ai dat tu: "bic, niczuly, chindris, aioani care e titular in poarta chindiei inca din liga2, nicusor stanciu,etc.."
Bic a venit de la Ol SAtu Mare la GMM...dar nu a rupt nori.. a fost titular in multe meciuri ca era mai bun ca DAnci… nu ca era un fel de Kante :))) NICZULY, nici acum nu stiu ce cauta in L1 si mai ales la Sepsi… ala e portar de L3-a; Chindris nu e cine stie ce...e un stopper modest... Aioani iar e bunicel..dar nu rupe norii... Stanciu unde sa joace la Vaslui, care ii avea in lot atunci pe Adailton, Wesley,Ljubinkovic, Ghencev, Campano, … pe care din astia sa-i scoata din primu 11 ..el venit de la A iulia??? e logic..ca navea sanse...VS avea cel mai tare lot pe atunci...
Vin si eu cu o propunere de antrenor la Medias si anume Paco Jemez. Nu cred ca are pretentii salariale exagerate, era cunoscut pe vremuri pentru stilul ultra ofensiv pe care il practica. El intotdeauna a fost antrenor de echipe mici, ultima echipa la care a antrenat a fost Rayo Vallecano, iar recent se vorbea ca spaniolii de la Dinamo il vor aduce la echipa lor. Bineinteles ca nu a mai venit cand a vazut ca Dinamo e mai aproape de faliment decat de performanta. Eu zic ca ar veni daca i s ar propune un proiect serios. E un antrenor apreciat in Spania, dar nu stiu din ce cauza nu orea prinde contracte in ultima perioada.
nu are pretentii deloc mari.
la rayo castiga undeva la 40000-50000 lunar. vine paco in liga1 sa-i spuna v. iordanescu ca trebuie sa-l primeasca pe horj la antrenamente. :)))
Barbut și Hugo Sousa de la astra au semnat cu Sepși…
Gaz Metan nu poate face niciun transfer, deoarece nu sunt bani, Romgaz tot întârzie să vireze bani, nimeni nu știe când va fi asta, jucătorii sunt neplătiți de trei luni, s-a reușit cumva de le-a dat un salariu, însă au 3 luni restanța+prime+bonusuri....
Vor merge in cantonament pe datorie..
Așa că nu va mai luati de Vali Iordănescu, că el nu are nicio vină pt că nu sunt aduși jucători, fiindcă nu sunt bani, nu știi ce să aduci dacă nu ai bani.
In iarna s-au adus repede multi, pt că atunci e perioada când cei buni nu sunt liberi de contract,sau nu îți vin pe 3-4000€, iarna e cel mai prost moment de a transfera jucători liberi de contract, că rar ai norocul să îți confirmd vreunul .
Dacă Romgaz vira banii de cel puțin acum 2-4 săptămâni, se putea creiona un buget, se puteau urmări ceva jucători....
Dar, dacă nu ai bani, cum ai putea aduce jucători? De unde le dai salarii??
Sezonul viitor scrie retrogradare pe noi, fiindcă sponsorilor noștri Rom&Tra, nu le mai pasă de echipă.
Noapte bună.
Dar primaria ce pazeste? De ce nu vireaza ei o sponsorizare? La ce bun colaborarea cu primaria? Sa se bage primaru peste echipa?
Probabil ca unii asteapta returul dintre Mioveni-Hermannstadt ca apoi sa ia o decizie,in functie de rezultat !
Primaria se ocupa de grupele de juniori. Legea nu permite ca primaria sa plateasca salariile jucatorilor.
Ce treaba are meciul de baraj al sibiului cu noi?
Vina lui iordanescu e ca ne-am incarcat ștatul de plata cu salariile unor jucatori fara valoare. Sa plateasca salariile aia care i-au adus pe sarr, sambu, junior sau mai stiu eu care. Sau sa plateasca salariile aia care dadeau telefoane ca uhrin sa primeasca la antrenamente tot felul de jucatori. Noi n-avem dupa ce bea apa, dar ne apucam sa cumparam jucatori de la craiova pe bani. S-au platit zeci de mii de euro pe juniori. Cred ca si pe vremea lui horoba era un management mai bun decat acum.
nu mai fiti asa pesimisti. incet, incet lucrurile se vor rezolva. o sa vina banii de pe transferul lui deaconu care in cateva zile se va decide unde merge, pana la urma o sa vina si banii de la romgaz. o sa intre si ultima transa de bani din drepturi tv care au intarziat cateva saptamani. la reunirea din 10 iunie o sa vedeti cel putin doua, trei fețe noi la antrenament. problema clubului ramane comunicarea. asa se vorbea si despre acele datorii la munteanu si popovici. lumea numara orele pana expira termenul de plata, ca sa aflam pe urma ca cri doi ucatori si-au primit banii din timp. nu m-ar mira ca la momentul asta jucatorii sa-si fi primit o parte din restante.
spunea cineva acum cateva zile ca valente si-ar fi depus memoriu sa devina liber. nu si-a depus. lpf tocmai a publicat pe site jucatorii care si-au depus memorii in ultima saptamana si valente nu e printre ei. niciun jucator de la gazu nu si-a depus memoriu.
Nu mai luati in calcul orice comentariu. Multi vorbesc doar sa se afle n treaba, arunca un fake news si fug.
Sibiu in liga 2 ... LOL si urca Mioveni =)))
O surpriza foarte mare. Ma bucur ca nu o sa mai impartim.stadionul. in rest sa fie sanatosi aia de la sibiu. Vel mai probabil se vor desfiinta.
Sibiul tot la noi vor juca dacă vor sa promoveze dar le va fii foarte greu eu personal cred ca acest insucces al Sibiului a fost ca o imagine cum ca politicul nu se implica în fotbal, vezi domnul președinte. Dar totul e fals, Sibienii nu vor lipsi mult timp. Eu nu am nimica cu Sibiu ca mai bine ma deplasez în județ decât la Mioveni. Asta le-a fost soarta noi am scăpat dar cred ca la anul facem rocada cu ei.
Se vrea o echipa puternica la Sibiu, dar probabil va fi alta, Inter Sibiu probabil. Acest Hermannfritz aparut ca ciupercile dupa ploaie va disparea. Oare mai e Prodanca acolo?
Hermannstadt o sa sw desfiinteze. O sa vedeti. Au datorii mari la actualii jucatori si la fosti jucatori. Nu au cum sa le plateasca. Daca printr-o minune nu se desfiinteaza, in b o sa joace la selimbar sau la cisnadie. Sibiul nu e oras de fotbal. Ei cu baschetul, cu altele. Al doilea proiect pe care io falimenteaza. Dupa vointa, acum si hermannstadt. Sa vedem cum o fi cu inter. Construiesc stadion degeaba. Bani aruncati aiurea. In vestiar la hermannstadt se vorbeste de faliment de vreo doua luni.
Stadion nu se face degeaba. Un oras ca Sibiu trebuia sa aiba stadion, care este o constructie multipurpose. Mai un eveniment, mai un concert, poate o echipa de fotbal buna intr-un viitor. Nu le-a iesit cu Hermanstadt, echipa fara identitate, fara fani. Eu unul imi doresc ca Inter Sibiu sa renasca, imi doresc sa renasca aceasta rivalitate dintre noi si Sibiu, ar fi benefic pt toata lumea.
Singurul lucru pozitiv în retrogradarea Sibiului este faptul că nu o să ne mai strice gazonul. În rest a fost răzbunarea lui Pelici, pe care l-au aruncat ca pe o măsea stricată. Haide Gazu !!!!! Hai băieții !!!!
Si HAIDETI SA NE BUCURAM!!! AU RETROGRADAT orasenii, civilizatii, respectuosii pamantului, oamenii cu bunele maniere; "la Sibiu se da: Zuna ziua!" si se zice "Multumesc!",; polul civilizatiei, Supra-Oamenii"... sau cum isi mai insusesc ei, calitati dinastea...ei, DA, UNICII, Sibienii, ei care au inventat apa calda si mersul pe jos... Sibiul, de unde se da ora exacta.... EI, chiar ei sibienii, cei mai buni, dintre romani, orasenii, orasenilor!!! ei care nu mai pot de MANDRII ce is.... oriunde mergi, prin Sibiu, numa capete inaltate vezi.. unu nu-I cu capu`n pamant… de prea mandrii ce sunt!!! DAR REPET, TOTUSI CUM AU RETROGRADAT?
Luis Aurelio si Rondon raman fara angajament. Pe langa faptul ca la noi au confirmat, joaca si pe cele 2 posturi care trebuie neaparat acoperite. Sa i vedem acum pe conducatorii nostri dragi daca vor face ceva in privinta asta.
pentru a face transferuri trebuie prima data sa faci curatenie. de la gazu inca n-a plecat nimeni. la ora actuala stim doar ca trebuie un portar. plesca s-a retras si nu poti sa stai doar in buzbuchi si doi jucatori tineri(popa si utiu).
gaz metan are doi, trei atacanti plus vreo doi U21 care pot juca pe postul ala. unde sa-l aduci pe rondon?
Luis Aurelio nu vrea sa joace la medias. n-a vrut sa vina imprumut iarna trecuta, nu va vrea nici acum. probabil perioada cfr i-a crescut cota si o sa prinda contract in portugalia sau la vreo echipa pe salariu bun.
Inseamna ca tie ti-a placut Gazul sezonul recent incheiat daca zici ca avem nevoie doar de portar. Sigur ca avem atacanti pe hartie, practic ne trebuie unul care sa dea goluri. De atacanti ca Sambu, Ze Manuel nu avem nevoie, trebuie sa le reziliem contractele. Pe juniorii Barsan sau Mates nu ne putem baza, evident.Si nici pe Nitu. Lui Morar ii expira contractul, a facut contract pe 6 luni si nu stim daca va mai continua. Care mai is atacantii aia pe care te bazezi tu? Ca eu sincer nu-i vad. Luis Aurelio e doar o idee, nu e imperios necesar sa vina, dar ma gandesc ca peste Pambou este. Daca o refuzat o data Mediasul nu inseamna ca o va face iar, oamenii isi reevalueaza optiunile. Cine sa-l ia omule pe Luis Aurelio, doar pentru ca a fost sub contract cu CFR? Lui i-a scazut cota nu i-a urcat, in 2 ani de abia daca a jucat vreo 20 de meciuri si alea din postura de rezerva, in ultimul sezon nu cred ca a fost folosit vreodata.
Pai din pacate unii fotbalisti tin cont de ceea ce vor sotiile,iar altii de ceea ce vir parintiilor,iar a treia categorie de ceea ce cor impresarii lor,asa ca din pacate dorinta lor prea putin conteaza !
22.09
nu am spus ca mi-a placut gazul sezonul asta. am spus doar ca prima data trebuie facuta curatenie ca mai apoi sa aduci ce-ti trebuie. in momentul asta stim sigur ca ne trebuie portar. nu poti semna jucatori in speranta ca cei slabi vor accepta rezilierea. daca nu accepta ce te faci? de voie, de nevoie trebuie sa te bazezi pe nitu, mates, plumbuitu, dogaru, avram etc etc. in noul sezon jucatori u21 sunt cei nascuti dupa 1 ianuarie 2000. unul din copiii astia trebuie sa joace pe tot parcursul meciurilor. velisar, ciocan sau costea nu o sa mai fie u21 in viitorul sezon.
mayoral de la sibiu pare un jucator interesant.
Mayoral era împrumutat la Sibiu .
zicea cineva mai sus ca de jucam tot 3-5-2 ne-ar mai trebui un fundas. pai l-as aduce imprumut pe pascanu. se pare ca nu intra in vederile lui sumudica la cfr. fundasi titulari la cfr o sa fie burca si bouhenna.
Paul, ce mai ști? Băieții și-au primit banii? Cine a plecat? Cine vine ?
Știu doar că și-au primit ceva bani pe ianuarie sau februarie, in rest, nimic nou, se tot așteaptă ca Romgaz să bage banii, dar nimeni nu știe când.
Un nou record dupa ultima publicare,154 comentarii......cred ca a intrat si adminul in co !
Pai ce sa scrie adminul daca nu sunt stiri noi? Probabil o sa inceapa sa scrie dupa reunirea echipei.
Pai despre ce să scriu? Butean s-a întors la CFR, poate și Horșia la Fcsb...
In rest...nimic !! Se așteaptă ca să intre banii de la Romgaz , unii zic că acum pe 15 vor intra, până nu avem banii, nu putem face transferuri..
Pai nici sa putem da afara nu putem? La ce ne trebuie 35 de jucatori? De 15 ne putem descotorosi lejer si ne aerisim bugetul salarial. De abia apoi facem transferuri pe posturile deficitare.
ma mir de ce anul trecut de ce nu am atras sponsori..ceva mai tare... mereu dupa mafia mare asteptam, normal ca dureaza, pana isi impart ciolanul apoi,
se poarta discutii ca imprumutul lui Ovidiu Horsia sa se prelungeasca si pentru sezonul care vine. baiatul vrea la medias, mai ramane ca gaz metan si fcsb sa se inteleaga.
Octavian Valceanu si Mihai Dobrescu de la clinceni au semnat cu gaz metan!!
Octavian Vâlceanu, portarul dorit de Gigi Becali la FCSB, a semnat cu Gaz Metan Mediaș
Prestațiile excelente din prima parte a campionatului l-au propulsat pe Octavian Vâlceanu în atenția lui Mirel Rădoi, selecționerul echipei naționale. Alături de portarul de 24 de ani, de la Clinceni va mai face pasul la Gaz Metan Mediaș și fundașul Mihai Dobrescu (28 ani), informează playsport.ro.
Vine D. Stanciu la Gazu?
Ce informații aveți?
nu. a ramas la u cluj
In următoarele zile o sa vina și de la Iași și Astra ,ne întărim dar trebuie sa scăpăm de jucătorii slabi ,Dobrescu nu e cine stie ce jucător ..
Nu conteaza ca stie fotbal sau nu e la numar doar pe banca sunt locuri libere sau la echipa a doua.Noua nu ne trebuie calitate ne trebuie numar de jucatori.Oare de la Dinamo nu primim nimic ca doar saracii se indreapta din nou spre insolventa.
Noi vorbim despre nu știu ce transferuri, dar nu uitați că azi a avut loc reunirea echipei și nici la ora asta nu avem o știre cu privire la reunire :)))
E bine că a venit un portar, ne mai trebuie un număr 10 și un număr 9 .Deaconu a plecat? A fost un jucător de bază sezonul trecut.Si Pleșca chiar se retrage? Dacă apătra el tot sezonul nu treceam prin ce am trecut.
@aNONIM 10 iunie 2021, 20:56
ce poti sa iei de la Iasi, acum sincer?? dar de la Spermanstadt ce putem lua?? ABSOLUT: nimic, nimic. pe Busu, cu capul lui ala marfe, l-am avut si noi, apoi sibiul, acum Iasiu... omu si-o fcut treaba. altii care s fie>? Pe Dalbea care a venit din liga 4a cu Sibiul? are 40 de ani...nu ajuta cu nimic, ba din contra , ia un salar degeaba!!! poate de la Astra care are lot bunicel, ar fi ceva de "pescuit" dar cei buni de acollo merg la salarii mai bune ....ceeea ce noi nu le dam.
Din cate am auzit, idrisa sambu s-ar fi despartit de gazu.
No ma da s-a reunit lotul pana la urma sau ce naiba?
Ce tot puneți atâtea întrebări frate, comunicarea între club și suporteri este 0, ieri s-a unit echipa, nici acum la ora asta nu avem nici cea mai mică informație. Degeaba punem întrebări că răspunsurile nu apar. Rămâne să ne informăm de pe digi, gsp, etc sau din auzite.
Exista un singur site care ii da semnati pe cei doi, eu zic sa nu va grabiti. Mai mult ca aigur sunt doar discutii nu a semnat nimeni. Ar fi anuntat clinceniul sau macar noi.
Încă nu a semnat niciunul, pe Vâlceanu îl vrea Mititelu la Craiova, insa el se pregătește deja cu Gazu, probabil luni vor semna amândoi, daca nu o sa ni fure..
Apropo, șefu asta mare din Romgaz , Telu, sau cum îl cheamă, nu vrea sa ajute deloc echipa Mediasului, declarând că nu-l interesează.....
Unde a declarat asta? Oricum nu e dupa el. Romgaz nu e firma lui sa dicteze. Exista un consiliu director care pune la vot sponsorizarea catre club. Jude e doar director general interimar. Nu are forte depline.
La reunirea lotului nu au fost prezenți jucătorii străini, care probabil în acest weekend vor ajunge la Mediaș.
Velisar și Alceus sunt la naționale, e un jucător român în probe, Dobrescu încă nu a ajuns, Vâlceanu da, și urmează ca luni să fie prezentați oficial, încerc să transmit live conferința, ori să postez pe urmă video, iar Sambu și Pambu nu știu dacă vor mai continua la noi.
Cel in probe e u21?
Nu, are 25 de ani și vine de la Gloria Buzău, mijlocaș.
3 jucători vor fi prezentați oficial, luni.
O să fiu prezent atunci, apoi voi posta pe pagina de Facebook și aici .
Se mai negociază cu un atacant trecut pe la Astra, altceva nu mai știu :)
Paul Paturca?
El este mijlocasul respectiv?
da dar pana baietii nu semneaza, nu mai dati nume de jucatori aflati in probe sau care se antreneaza cu noi dar inca nu au semnat. stie paul de ce nu a dat numele jucatorului. chiar daca nu are cv extraordinar, probabil ciprian petre le-a povestit cate ceva celor de la gazu despre acest baiat si poate e un antransfer bunicel. e si greu sa fii mai slab decat jucatorii avuti la mijloc in sezonul recent incheiat. :))
ce ti-e si cu copiii astia. dupa ce craiova si-a batut joc si l-a aruncat pe nitu ca pe măsea stricata, lucruri spuse chiar de un om de la CSS Caracal care pare sa-lstie bine pe nitu, copilul pune mai multe poze cu csu craiova decat cu gazu. mediasul i-a oferit sansa sa joace in liga1 , sa-si faca un nume, iar el trateaza clubul si orasul fara respect. daca am avea conducere lucrurile astea nu s-ar intampla. medias e sat fara caini. noi vrem sa batem pe unii, pe altii, dar jucatorii nostri sunt fanii acelorechipe pe care ar trebui sa le bata. nu e de mirare ca an de an ne batem sa evitam retrogradarea. jucatorii ar trebui alesi mai atent. sa fie adusi doar cei care sunt profesionisti si care nu pun pe primul loc sentimemtele fata de alte echipe.
Prezența lui Vâlceanu îl vestiarul Gazului l-a luat prin surprindere pe Nasser Chamed, unul dintre mijlocașii echipei din Mediaș.
Într-o postare de pe Twitter care anunța transferul portarului, Chamed a oferit un moment de sinceritate.
„În dimineața asta (n.r. - pe 10 iunie) l-am văzut în vestiar și nici nu l-am recunoscut cu capul ras, acum aflu cine era”, a scris Chamed, amuzat copios de situație.
Cand vine un jucator nou, nu se gandeste nimeni sa-l prezinte grupului de jucatori? se pare ca si jucatorii tot de pe internet afla noutati de la echipa, asa cum si noi aflam.
Anonim, 12 iunie 2021, 10:36.
Îți dai seama că era o mică glumă, nu? :)))
nu stiu cat a fost gluma si cat a fost serios. daca teja sau careva ar fi spus grupului asta e noul vostru coleg octavian valceanu, ma gandesc ca nu se apuca chamed sa lase comentariu pe twitter contului care a scris stirea. si-o fi dat seama chamed ca e jucator nou, ca e portar etc, dar nu stia cum il cheama.
Azi la ora 12 FCSB - Gaz Metan , Liga Elitelor, pe Digi Sport 1 .
am mai auzit un zvon cum ca si lui Albert Popa i s-a reziliat contractul. deci cel mai probabil in viitorul campionat se va merge cu trei portari(buzbuchi, valceanu si utiu)
Aby Popa, SAmbu si Pambou pleaca sigur; Sarr, Ze manuel si Francisco Jr. probabil isi vor rezilia, si Butean, Horsia, Nitu (imprumutati, revin la echipele lor). sa vedem ce aducem .4-5 dar sa fie buni, sa intre direct titular. jHAI GAZU!
nitu e jucatorul nostru.
https://www.fanatik.ro/universitatea-craiova-l-a-cedat-definitiv-pe-luis-nitu-s-au-descotorosit-foarte-urat-de-el-19342900
Trimiteți un comentariu