Gaz Metan fost învinsă la limită de UTA Arad, scor 1-0, într-o partidă disputată luni seara la Mediaș. Singurul gol al confruntării a fost marcat de formația vizitatoare în ultimul minut al timpului regulamentar de joc prin David Miculescu. Alb-negrii au ajuns la patru eșecuri consecutive în campionat și rămân pe penultima poziție a clasamentului Ligii întâi, cu doar 4 puncte în 7 etape de campionat.
Echipa noastră a avut prima șansă de gol în minutul 20, atunci când Ronaldo Deaconu a executat o lovitură de colț de pe partea stângă, Christian Irobiso a trimis mingea cu capul, dar Idriz Batha a respins mingea din apropierea liniei porții. Imediat la cealaltă poartă, Filip Dangubic l-a găsit pe Roger la marginea careului de 16 metri, dar acesta a șutat mult peste poartă. După aproximativ o jumătate de oră, Romeo Roberto a șutat de la circa 30 de metri, dar mingea a trecut peste poarta adversă. Cu trei minute înainte de pauză Cornelis Ubbink a primit o minge în marginea careului de 16 metri și a șutat puțin pe lângă poarta lui Octavian Vîlceanu.
La 7 minute de la reluarea jocului, mingea trimisă cu capul de Idriz Batha a trecut peste poarta Gazului. În minutul 67, după o lovitură liberă bătută de Ronaldo Deaconu, Mihai Lixandru a trimis mingea puțin pe lângă poarta arădenilor. În minutul 82, portarul Octavian Vîlceanu a reușit să blocheze lovitura de cap a lui David Miculescu. Peste două minute la cealaltă poartă, Florin Iacob a blocat șutul de la distanță a lui Nasser Chamed. Oaspeții au dat lovitura în ultimul minut al timpului regulamentar de joc. Liviu Antal a scăpat în partea dreaptă, a centrat în careul de 16 metri iar David Miculescu a trimis mingea în poartă.
125 comentarii:
CATASTROFAL....DE-ACUM E CLAR ...S-A RESTURNAT CARUTA CU PROSTI LA MEDIAS !AU INCARCAT-O IN SUD SI AU RATURNAT-O LA MEDIAS..VAI S`AMAR!
teja asta,cred ca nu are toate rotitele in angrenaj la ce porcarii debiteaza .probabil e dislexic sau are dubla personalitate.
suntem zero, dupa virgula, si el ne zice ca ne mai trebuie umpic de agresivitate sau mama dracului nu stiu ce ...fantastic dobitoc!
cum saracia sa aciuat asa un specimen pe meleagurile noastre ?noi obisnuiam sa avem oameni mandri si seriosi ,cu capul pe umeri ,nu clonati de`astia cu prune-n gura ,
sau or fii ouale lui boronCOI in gura lui?!...firar natia lui a dracului sa fie.
Jigodiile !
Ok și teja pe când demisionează? Fără supărare da și echipele din liga a doua joaca mai frumos ca noi, adică pe bune, dacă are puțin caracter ar trebui sa demisioneze.
Nu va mai agitați. Organigrama e făcută pe baze politice, iar atunci când politica întra pe o ușă, performanța iese pe cealaltă. Haideți să luam un exemplu: PANA ȘI ÎN LIGA AUTO ARE PENTRU ECHIPE. DAI 150.000 EURO ȘI PLĂTEȘTI UN ȘOFER. Noi de zeci de ani plătim transportul echipei unor terți, care bineînțeles, iau bani. Și cum o mână se spală pe alta, înțelegeți ce vreau să spun. Nu vă mai faceți iluzii ca celor cu banul le pasă de performantele echipei. Asta este ce englezul numește,, wishfull thinking". Știți ce ii înduioșează pe cei din elita PNL care a pus gheara pe acest club? COMISIOANE MARI ȘI DESE, SECRETUL MARILOR SUCCESE. Nu le pasă ca am ajuns curva de serviciu a ligii întâi, pe care o penetrează cine vrea și cine nu vrea. Ce au făcut cu tara la nivel macro, fac cu acest club la nivel micro. Restul e can can
ERATA: ,, Pana și ÎN LIGA A DOUA AU AUTOCARE"
Medias 31.08.2021
Clubul Gaz Metan Medias si antrenorl mihaita teja au ajuns la un acord de a incetata colaborarea de comun acord incepand cu data de azi.
Clubul ii multumeste pentru munca depusa si ii ureaza succes in cariera .
Asa sper sa vad pana la ora 12 azi … ne am saturat de mihaita defensivu .
anonim 8.07
Nu o sa vezi. se merge inainte cu teja. a si spus ca a purtat discutii cu presedintele pentru a mai face cateva transferuri.
din pacate lucrurile devin tot mai seriose si nu se iau masuri. vin acum 2 saptamani de pauza in care un nou antrenor ar putea lucra cate ceva.
imi place totusi ca gradinaru aseara a confirmat la interviuri ceea ce eu spun de ceva timp. faptul ca teja nu are autoritate. nu da cu pumnul in masa, nu se poate impune in fata jucatorilor
Edi spunea o vorba. de obicei echipele fac mai multe puncte in tur decat in retur. uite ca suntem cam la jumatea turului si avem doar 4 puncte.
adama sarr a implinit aseara 700 de minute in tricoul gazului fara gol marcat. cine l-a adus pe acest baiat la gazu? cine din club si-a dat acceptul venirii lui aici? Doamne fereste. buziuc de care toti radeam e super-atacant pe langa murătura asta.
Daca teja nu pleaca, trebuie reformat lotul, desi e un pic tarziu. daca tot facem transferuri, trebuie sa dam afara 3, 4, 5 jucatori. pur si simplu nu mai avem loc de noi jucatori daca nu dam afara din cei vechi
Il poate aduce si pe haaland gazu ca tot muratura o sa fie . Cand tu nu ai ocazii de gol maxim 1 dintr o faza fixa nu poti da vina pe atacanti . Toti atacantii de la noi nu au un gol dat . Si comentatorii aseara ziceau ca nu poti judeca pe irobiso sau sarr atata timp cat gazu nu aduce mingea in fata portii . Toti rad de jocul lui teja .
Ce sa faca atacantul prietene dacă nu primește mingi. Irobiso cit a jucat nu a primit o singura minge la picior. Mijlocasii sunt varza ,nu sint capabili de mai mult de 3 pase la rind legate.Pai daca in 630 de minute de joc noi nu avem nici un gol marcat din actiune, tie ce iti spune lucrul ăsta?
Nu poți emite pretenți sa caştigi un meci de fotbal,sa ai o calitate,un sistem de joc etc. cu jucatori doar defensivi si fara calitate.Lotul si transferurile au fost facute la cantitate nu la calitate,fara un orizont.Teja transferurile se fac dupa sistemul de joc care vrei sa-l joci,sa acoperi posturile defifcitare.Teja nebunule un fundas dreapta niciodata nu o sa joace la nivel inalt ca mijlocas central,mai ales ca este si foarte slab ca valoare (Moura).Mijlocasul central nu da randament ca fundas central (Filip) care este foarte slab.Teja nebunule ai transferat doar ciurucuri din liga a doua.Cum este posibil ca sa aduci doar jucatori defensivi si sa nu aduci un fundas dreapta de calitate,un mijlocas central de calitate,o extrema dreapta sau extrema stanga.De ce nu a ramas Valente?.Te ai uitat ce au transferat celelalte echipe?.Pacaliciule ce mai cauta Moura,Pambou,Trif,Horj,Paturca,Ciocan,Smola,Roberto,Sarr,Morar,Chamed?.Ai auzit de reziliera contractelor pentru neindeplinirea objectivelor?.Cum dracu a ajuns Romeo titular de la statutul de rezerva eternal,Trif la fel.Bai teja imbecilule trezestete,prapastia divine tot mai adanca,ai nevoie de jucatori cu calitate fa ceva pana nu bagi echipa in B.
Am gasit acest site cand ma documentam pentru concediu, dorind sa vizitez bisericile fortificate din jurul mediasului. am intrat mai des cand am aflat ca valceanu, dobrescu si paturca, pe care-i stiu de cand jucau la viitorul domnesti (pe unii chiar de cand erau juniori la sportul studentesc si au castigat campionatul national) au fost transferati la gaz metan (desi nu am gasit oficial lotul nicaieri pe net). nu m-am uitat decat f putin la meciurile voastre dar am citi cronicile si am constatat ca desi voi spuneti ca aveti 30-35 de jucatori in lot vad ca sunt folositi cam aceiasi jucatori. daca e asa, asta arata ca e in primul rand o problema de management (de ce aduci atatia jucatori si folosesti numai 20 ?) si de antrenor (de ce nu schimbi echipa cand nu ai rezultate ?). un exemplu sunt cei 3 de care vorbeam, fiind folosit numai valceanu. daca pot intelege ca poate paturca nu e de liga 1 (dar de ce a fost luat, nici lui nu-i convine la 25 de ani sa stea degeaba, mai bine juca in liga 2 la buzau unde ajunsese titular; personal cred ca ar merita macar o sansa, e un jucator care are ceva calitati, zic eu), dar dobrescu a fost titular in multe meciuri la clinceni in sezonul in care clinceniul a ajuns in play-off si deci are ceva valoare pt liga 1. este deci posibil sa existe si alti jucatori care ar putea fi incercati (daca intr-adevar aveti 30-35 in lot). legat de suporteri - esti suporter adevarat la greu; cand totul e frumos e usor sa fii ”suporter”. eu am fost la rapid in liga 5 la aproape toate meciurile de acasa (si erau 2 echipe- AFC si Miscarea feroviara) si n-a fost usor sa trecem de la liga 1 si 2 la liga 5 dar asta am considerat ca trebuie sa faca un suporter. e trist ca nu va sustineti echipa in aceste momente grele; daca ati fi mai multi ati putea si sa puneti presiune pe conducere, teja pare depasit. asa se pare ca nimanui nu ii prea pasa si atunci de ce sa se schimbe ? ar trebui sa gasiti resurse locale, in cadrul comunitatii sa sustineti aceasta echipa, care e unul din putinele lucruri prin care se aude de medias. spun asta fara rautate, mediasul (cel putin zona veche, intre zidurile cetatii), mi s-a parut foarte OK, am gasit si niste stradute vechi rivalizand cu cele din sibiu, ca tot am vazut o cearta inutila generata de patriotisme locale copilaresti. mi s-a parut ca ati avea resurse umane sa sprijiniti mai mult aceasta echipa, mai ales acum, si s-ar putea sa regretati la un moment dat ca si comunitate ca ati facut prea putin acum (aduceti copiii, familiile , grupurile de prieteni la meci, fiindca si asta un mod de consolidare sociala in comunitate).
Ne bucurăm să vă regăsim pe aici.
Dobrescu este accidentat de când a venit.
Din păcate așa este, sunt foarte multi jucători, însă Teja tot vorbește că mai avem nevoie de câțiva.
Francisco Junior nu este rău, deabia acum a reluat antrenamentele după o accidentare care l-am ținut deoparte 3 luni.
Stăm prost pe faza de atac, acolo unde atacanții Vlad Morar, Tomas Smola și Irobiso nu marchează, iar la mijlocul terenului, nu mai vedem ca înainte, Chamed și Deaconu să dureze de la distanță, parcă prea bine se închid adversarii și nu ne lasă spatii.
Vâlceanu chiar apară bine, ne-a scos în multe rânduri, și cum zicea aseară Grădinaru, Teja este prea blând, trebuie un antrenor care sa de-a cu pumnul în masă, și să îi pălmuiască daca trebuie, că, cu vorba buna nu faci nimic.
Sperăm să ne revenim, până nu e prea târziu.
O zi frumoasă îți doresc.
Hai Gazu
Nu si-a dat demisia teja inca? Echipa asta nu leaga 2 pase, dar el nu-si vede vina nicaieri. Nici macar lotul de jucatori nu si-l asuma. Zice ca n-avem calitate in atac. Pai cine si-a dat ok-ul pt lotul asta? Mai vrea teja jucatori? Pai sa fi luat din prima jucatori buni, acum mai trebuie dati vreo 10 inainte sa iei altii. Plateste din buzunarul propriu acest lot supra saturat numeric? Poate ca totusi problema e pe banca tehnica, ce zici teja? Calitate in atac avem. Nu multe echipe de liga 1 au un deaconu de exemplu. Gradinaru si el are calitate, chamed a demonstrat cu alti antrenori ca are calitate, horsia are calitate. Revin, poate calitate nu avem pe banca tehnica, zic si eu. Ce sa joace jucatorii aia daca tu nu le zici ce sa joace si totu se intampla aleatoriu?
Au fost mai mulți fani de la Uta pe stadion, ca de la gazu :))))
De aceea este frumos fotbalul, să ai și oaspeți pe stadionul, care să își susțină echipa.
Cu voluntari probabil vom vedea stadion gol.
Matematic, mai avem șanse la locul 1😅
Gazistule, stiu ca tu mai vorbesti cu jucatorii. Nu vreau sa dai nume, dar impresia generala care este despre Teja? Se lucreaza ceva la antrenamente? Mie mi se pare o echipa total nepregatita, atat fizic cat si tactic. Nu cred eu ca jucatorii sunt asa slabi, au demonstrat cu alti antrenori ca unii chiar au calitate, dar mi se pare ca nu sunt lasati sa joace, sa isi asume riscuri. Nu mi se pare admisibil ca in 7 etape sa nu dai niciun gol din actiune, noroc ca stie Deaconu sa execute cornere. Si nu e vorba numai de goluri, nu ne cream faze de poarta deloc, doar prin executii personale, eu nu vad nicio idee de joc la echipa asta, contrazi-ma daca ai alta parere, dar eu asa vad lucrurile.
@ANONIM 11:15,Avem șanse uriașe sa ajungem pe locul întâi, de ce îți mai pui întrebarea? Chiar de săptămâna viitoare, dacă bate Clinceniul la scor, URCAM PE PRIMUL LOC. DE LA COADĂ. Pentru cei ce nu sunt de acord cu mine, pot sa întoarcă clasamentul upside down, satisfacție totală și reală, comparabila cu plăcerea de a face un duș, după o zi grea, în costum hidrofug. SUCCESURI, vorba,, fetiței lui tăticu, EBA, EMINENTA CENUȘIE A FOST EI FAMILII PREZIDENȚIALE. Aferim!
Băieții își fac treaba la antrenamente, însă sunt cu moralul la pământul.
Nimeni nu îi motivează, chiar zicea unul dintre ei zilele trecute, că antrenorul trebuie sa ii motiveze...
Aseară Grădinaru zicea că Teja este prea blând, că e nevoie de cineva care sa de-a cu pumnul în masă.
E liniște la antrenamente și în vestiar, nu exista tensiune, după fiecare înfrângere, este la fel, totul este căzut la pământ, și trebuie un șoc, neapărat.
Isi fac baietii treaba la antrenamente, dar care treaba? Ce ii pune Teja sa faca, dar de unde stim ca metodele lui Teja sunt bune? Antreneaza faza ofensiva un pic? Ca la meciuri nu se vede nimic, numai mingi bubuite si statul cu fundul in poarta. Macar daca tactica asta aducea rezultate, dar pe langa ca e inestetica, nu aduce nici rezultate. Asa ca intrebarea mea e, de ce inca la ora 12:00 Teja nu e demis?
Paul, singurul șoc care ar putea interveni la clubul nostru ar fi sa vina cineva cu un aparat cu electroșocuri și sa i-l bage cineva lui Teja în partea unde nu se bronzează niciodată. Dacă te aștepți însă la un șoc din partea administrației de la club, amorțit în nepăsare și je m'enfiche-ism, care doarme cu bube dulci la gură și muște în gura larg deschisă, NICI O SPERANȚA! Mulțumim din inimă Pee, Nee Leee, vorba,, tăticului " Iohannis, îl cappo di tutti capi!
cu scoala facuta in italia si fiind secund la antrenori precum rednic sau multescu, n-are cum sa nu fie antrenor bun in teorie. metodele lui teja sunt bune, am vazut asta cu totii cand a antrenat prima data la medias si a avut jucatori precum plesca, cristea, larie, aurelio, rondon, caiado. toti jucatori cuminti, jucatori ascultatori. problema e ca nu tot timpul dai peste astfel de jucatori. cand in lotul de jucatori mai ai si niste jucatori care pierd serile prin restaurante si noptile pe consola, e destul de greu. el nu poate fi om dur. el nu o sa fie niciodata petrescu, grozavu, multescu, hagi sau mai stiu eu ce antrenor vulcanic. iar in liga1 daca nu esti un pic temperamental esti mancat. la asta se referea gradinaru cand spunea ca nu merge cu vorba buna.
La Teja, vorba dulce mult aduce. Diabet zaharat și performanta de kkt
La una dintre postările trecute, era o persoana care a zis ca are informații din interiorul clubului conform cărora dacă echipa nu ar câștiga cu UTA, Teja ar fi schimbat. Sunt curios daca e pe aici si are alte informații acum.
Anonin 12:22
Din cate stiu, scoala din italia e de preparator fizic, nu licenta pro. Si scuza-ma, una e sa faci o scoala si alta e sa si pricepi ceva din ea. Avem atatia specialisti, din n domenii, care nu si cunosc meseria si nu sunt pasionati. Iar faptul ca a fost secundul alora, iarasi nu spune nimic. Pe logica asta, toti secunzii marilor antrenori ar fi trebuit sa devina la randul lor mari, ori vedem ca lucrul asta nu se intampla.
Parerea mea e ca teja e un slab teoretician, si un si mai slab practicant. Iar la capitolul pedagogie si motivare grup de jucatori, e repetent.
Eu v-am zis și v-o mai zic. Teja nu o să demisioneze, asta să fiți siguri. Singura cale e să-l demită conducerea, la fel cum l-au demis pe Uhrin care e cu 10 clase peste Teja așa îl pot demite și pe ăsta. Simplu.
anonim 15.07
s-ar parea ca are licenta pro. "Mihai Teja, posesor al licenței PRO din 2010. Până să intre în rândul antrenorilor principali, Teja a activat mult timp ca preparator fizic în umbra lui Mircea Rednic, apoi ca secund la Steaua pentru Gică Hagi, Marius Lăcătuș, Dorinel Munteanu și Cristiano Bergodi"
mi-e si frica sa-mi doresc schimbarea lui teja. cine stie cu ce antrenor ne-om trezi la medias de ajungem sa-l regretam pe teja. asa cum il regretam acum pe costa.
care e situatia lui deaconu? aseara iar a fost schimbat pe final de meci si parea destul de nervos. va readuc aminte ce spunea inaintea inceperii acestui sezon "Sunt fericit la Mediaș, am discutat cu conducerea ce rol voi avea sezonul următor, dacă voi fi jucător de bază sau iar voi fi scos fără motiv" 4 meciuri a inceput sezonul asta ca titular, de toate cele 4 ori a fost scos pe parcursul meciului.
Nu cred ca problema principala e la Teja,vina e undeva la 50% cu conducerea. Deageaba il schimbi oe Teja ca problema de fond ramane e ca si cind pansezi rana dar nu rezolvi cauza. Iar cauza principală o gasesc in imixtiunea politicul la club asabcum n a mai fost vreodată. Aici sunt anumiti politicieni de pe la noi si din alte parti care isi impun jucatori in lotul echipei.Asta i parerea mea!Cred ca din lotul ala 35 cel putin vreo 15 daca nu mai mult i au fost impusi lui Teja care e un copil fain si maleabil si ascultător pt ei. Cred ca cu Uhrin nu le a mers si de aceea ia fost gasit nod in papura si a fost dat afara, sa ne amintim treaba cu Horj.Se sifoneaza si se învârt banii la greu.Toti sifonarii astia au oamenii impusi in club si in lotul de jucători,in frunte cu primarul. Avem absolut toate conditiile intrunite sa retrogradam.Acum sa vedem ce o mai fi, eu personal am decis sa nu mai iau parte la mascarada asta,si imi doresc sa retrogradam,cine a spus ca vai de mine am putea pune noi suporterii ,aia putini oricum, presiune pe ceva,are minte de copil. Astia nu răspund numai la presiunea banului.Sa vedem ce v a mai fi....daca ar fi putin inteligenti acesti sifonari si ar da seama ca isi tau defapt singuri craca de sub picioare.Ar trebui sa realizeze ca daca vom pica ,ei nu vor mai avea de unde sifona in anii ce vor venii.Inca mai au timp sa renunte la citiva dintre oamenii lor ,si sa aducă cel outin5 4,5 fotbalisti cu care sa iesim din rahat.Asta este defapt soarta Mediasului, daca e sa picam acum, asta e,nu e o tragedie, vom trai mai departe asa cum am trait vreo 50 de ani cu echipa de liga 2 si 3!
Anonim 15:21
Sigur ca are licenta pro, dar nu in italia cum zicea un coleg mai sus. In italia o are pe cea de preparator fizic.
adi irl. uitandu-ma peste lotul gazului nu avem mai mult de vreo 15 romani. toti romanii sunt impusi de politic? hai sa fim seriosi. apropo de horj, atat cat a jucat n-a facut-o chiar rau. unii de pe aici si de deaconu au spus ca e copilul nu stiu cui si a venit la medias pe relatii. pai ala e cam cel mai bun din echipa. :))
si la cfr isi baga coada politicul, dar aia iau campionatul de 4 ani. chiar asa rau e politicul asta? politicul ne-a spus sa-l luam pe yuri, sarr, irobiso sau tot felul de straini care nu impresioneaza cu nimic? in etapele astea scurse izata s-a remarcat doar prin cotul in gura administrat lui mateiu. politicul ne spune sa-l tinem pe romeo degeaba pe la medias?
Cine ia pus acolo pe Iordănescu si pe Boroncoi, te intreb? Nu politicul? Cine la adus pe Teja si de ce mai este in acest moment aici? Cine a adus pe toti acesti jucători,cu ce salarii si cu ce impresari?
Nu are rost sa ne contrazicem parerile sunt inpartite si cei ce scriu frumos de echipa si le tine parte ori sunt orbi si nu vede ce joaca echipa si ce jucatori au adus ori ie din anturaju celor de prin club . Un suporter spunea de Horj te rog frumos spunemi cate meciuri a avut ca titular in div B .spunemi de Filip slab rau . Si mai spunea ca sunt doar catva romani dar pe straini sa luat mai mult comision romani sunt impusi in echipa.
Mihai Teja cere întăriri la Gaz Metan Mediaș după înfrângerea cu UTA: „Nu poți să te aperi tot timpul!”
Teja cere intariri desi sunt 6, 7 jucatori care inca n-au jucat nici macar o secunda pentru echipa sezonul asta. conform transfermarkt avem al-4-lea cel mai numeros lot din liga1 si nu avem echipa II. cele 3 echipe cu loturi mai numeroase ca al nostru au toate echipa secunda unde jucatorii care nu prind prima echipa au totusi unde juca. daca tot vrea teja intariri, jucatorii care i se par slabi ar trebui sa plece. ar trebui incercata rezilierea cu acei jucatori. daca mai face transferuri ajungem la 35-40 de jucatori(inclusiv juniori). un numar enorm de jucatori.
Sezonul viitor ne indeplinim obiectivul, prindem play-off-ul, doar ca cel de la ora 11..
Străinii aia care nu impresionează , cred ca sunt membrii cotizanți cu cota parte din salar, așa ca este greu sa mai gasesti un așa antrenor docil precum ii Teja . Sa nu uitam cum a plecat Uhrin , nu-i nici el super mare antrenor, dar parca are un pic de coloana
"N-am făcut un joc rău, dar trebuie să mergem mai departe, să ridicăm capul" - Mihai Teja.
Oare Teja ăsta la ce meci s-a uitat? S-o fi uitat pe telefon la vreun alt meci că eu nu-mi aduc aminte să fii făcut un joc bun din moment ce Teja zice că n-am făcut un joc rău. Oare de pe banca tehnică se vede alt meci sau? Teja ăsta e în lumea lui, nu degeaba zâmbește meci de meci.
Teja sa uitat la meciul Barcelonei cu Getafe, de aceea a spus ca nu a fost un meci rau,da pe bune TEJA mai e la GAZU chiar nimeni nu face ordine la noi ,ca am ajuns ca toti sa-si umple buzunarele la noi, si clubul tot prin litigi.
Ma da rau am ajuns pe bune.
La matineu cu noi nu meritam sa fim in circul de liga 1.
va respect parerile, dar nu sunt intru totul de acord cu ele. ma refer la acele pareri care spun ca toti jucatorii sunt adusi pe pile si comisioane. pot sa cred ca unu, doi, trei jucatori sunt adusi pe pile si comisioane, dar restul sunt adusi pentru ca antrenorul si conducerea i-au considerat buni pentru gazu. atat fotbal pricep ei si astfel de jucatori au fost ei in stare sa aduca. daca jucatorul x castiga 2000-3000 de euro la gazu si jumate din bani ii da in stanga si dreapta, de ce ar mai sta prin romania, departe de familie, pentru 1000 de euro?
Petrescu face curatenie la CFR noi am avut o relatie buna cu ei poate 2-3juc inprumut la Gazu dar trebuie vorbit dar cine presedintele nostru ie mut
Ce le pasa la jucatori ca picam in liga 2?:)) contracte reziliate si aia e .. si ...
CFR nu ni-l mai da pe Butean, iar săracul inca nu a prins lotul acolo , și e etapa 7..
Teja nu este demis, înseamnă că este complice, într-un fel sau altul: financiar sau tăcere pentru a-și păstra funcția. E UN SECRET TOTAL ACOLO, NIMENI NU ZICE ÎN CE CONDIȚII SUNT ADUȘI JUCĂTORI, TERMENI, COMISIOANE, ETC.
Ori la noi, tăcere și secretomania totală. Ceea ce duce logic la concluzia că ceva se ascunde, cu un scop. Vali Iordănescu tace complice, nu tu conferinte comunicate oficiale.
Colac peste pupăză, DEȘI AVEM UN LOT EXTREM DE STUFOS dar joaca putini jucători MAI VOR SĂ ADUCĂ NOI JUCĂTORI. Adică e cel puțin o rotita din acest angrenaj. Am mai zis-o și repet: COMISIOANE MARI ȘI DESE, REȚETA MARILOR SUCCESE" Succese în contul unora, nu în beneficiul clubului. AR TREBUI FĂCUT UN AUDIT LA CLUB, dar asta nu se va întâmpla. Nu s-a întâmplat în mandatul lui Ioan Htzoba, CARE A FURAT PE FAȚĂ CLUBUL, însă având susținere politică Ioan OLTEANU-PDL) pe vremea lui Traian Ba$$exu. PDL și Ba$$exu pe care medieseni, în nemărginită lor înțelepciune, l-au votat la greu. Asa cum au votat acum PNL. ACEIAȘI MARIE CU ALTĂ PĂLĂRIE. O sa le iasă medieseni lor PNL-ul pe nas, la toamnă și iarnă când o sa își dea toți banii pe facturi. Și LA ANUL, CÂND ECHIPA VA RETROGRADA. Iar dpdv social, pe termen lung, când Romania nu va mai fi 60% colonie ci 100%.
Capul face, capul trage. Sau mai plastic zis, ce își face omul cu mâna sa se numește lucru manual.
Frumooooos! tare frumos! Aferim!... coșcogea protopopoaie! cum bine zicea zicea cuconul Ioniță cu o prefăcută supărare. Clasici ai literaturii române
Eu am zis ca asta e parerea mea, nu e musai sa fie asa cum zic eu. Daca Teja spune ca mai are nevoie de jucatori, ceea ce este evident, eu zic ca avem nevoie de cel putin 4, 5 buni care sa intre in primul 11, avand in lot de 35 de jucători, unde te duce gindul? Cum sa ai un lot de 35 de jucatori ,un club ca gaz metan care joaca pe un singur front, sa nu poti face un prim 11 competitiv? Cine ia adus, in ce conditii, si de ce mai sunt inca aici? De ce sunt platiti stând deageaba, dupa cum bine spunea in coleg ca sunt jucatori care inca n au prins lotul si suntem trecuti de etapa 7? Sa zicem ca ar veni un antrenor nou, eu zic ca poate ar schimba ceva asa din scurt,adevarul e ca Teja e moale tare( poate deasta a fost adus si inca este aici dupa asa rezultate),insa fondul problemei ar rămâne, mult si prost dupa cum spune si Dan Mija,in loc cu aceeasi bani sa avem mai putin si mai calitativ! Ce sa intelegem in aceste conditii ,decat ca sint multi jucatori care trebuie sa fie aici, trebuie sa fie in lot ,, chiar daca nu joaca,, sa ne amintim de cazul Horj de care am aflat cu acea inregistrare facuta de Uhrin.Acum ramane de vazut daca papausarii sifonari vor fi insatre sa nai renunțe la ei pt ca astfel isi vor taia singuri craca de sub picioare.
Trimiteți auditul la club ca să verifice tot, e groasă când vezi ce salarii fac, angajări pe pile, comisioane.
"Spunea un fost fotbalist al Gazului" unul ce iubește clubul, dar nu are loc de altii.
se fac ceva amicale in pauza asta de doua saptamani?
anonim 7.43
cine e acel fost fotbalist care spunea treaba asta?
sa-i scrie lui costin stucan si sa povesteasca totul si gazeta sa porneasca o ancheta. daca stie nume, prenume, sume si tot felul de detalii, n-ar trebui sa taca. pana una alta singurul barbat a fost uhrin. l-a inregistrat pe iordanescu si l-a dat la presa. restul se ascund si vorbesc pe la colturi.
comisioane toata lumea plateste. nu mai tineti minte cum edi se plangea de faptul ca gazu fiind la acea vreme in insolventa nu prea poate plati comisioane.
Nu îl interesează, nu vrea sa se bage în scandaluri acel fost jucător la Gaz Metan, doar că știe ce se întâmplă, și îl doare.
Zavaleanu încă ne conduce din spate.
daca il doare, ar trebui sa faca ceva. in fine. asa sa dam din gura toti putem. aoleu iar veniti cu zavaleanu? mai toti fostii jucatori au dat clubul in judecata pentru a mai recupera banii pierduti cu acel proces de insolventa. tare mi-e ca acest jucator care cica iubeste clubul asa mult e si el in lista jucatorilor care au dat clubul in judecata.
trei oameni curajosi a avut clubul asta in ultimii ani. marginean, uhrin si pustai. marginean a cam explicat in ultimele saptamani de sedere aici cam ce lupte se dau si cum incearca unii sa-l schimbe. uhrin a avut curaj sa-l inregistreze pe iordanescu si sa-l dea la presa. pustai a fost singurul de prin medias care public a iesit si a criticat proiectul primariei cu acel CSM. daca pustai tacea atunci poate azi nu mai aveam gaz metan ci aveam prin liga3, liga2 un CSM Medias. pustai a avut curajul sa vorbeasca chiar daca de atunci incepand e interzis la medias. antrenor cu playoff de europa league cu medias, grupe de europa league cu pandurii n-are loc la medias de unul ca teja. ce comedie. cei care stiu informatii si nu le spun public sunt niste fetite fricoase. daca sunteti barbati vorbiti deschis. ati ajuns sa scrieti pe internet la persoana a treia despre nu stiu ce fotbalist desi voi sunteti fotbalistii aia
Anonim 09:55, ai dreptate in ceea ce spui , nu prea mai sunt bărbați , oameni ,egal de sex! Nici noi nu suntem mai buni, majoritatea ne ascundem in spatele anonimatului .Așteptam doar de o veni vreo unul sa facă ceva in locul nostru, dacă greșește îl înjuram , dacă reușește , înseamnă ca a avut sprijin
adi irl, nu exista echipa in liga1 care sa nu aiba si jucatori pe pile si relatii. problema la gazu e ca pe langa acele pile si relatii conducerea si antrenorul n-au fost in stare sa aduca jucatori de valoare. ca nivel salaril nu stam mai prost ca uta, botosani, chindia sau arges. dar suntem prosti si nu stim ce sa alegem. noi atat suntem de prosti incat transferam jucatori accidentati.
pe buzele tuturor e in perioada asta rapidul. pai in lotul rapidului e un anume Luca Florica, copilul unui om de afaceri care-si tot plimba copilul peste tot. l-a dus un pic prin franta, l-a dus la sibiu, acum e la rapid. cine stie in vara viitoare pe unde-l duce.
1 septembrie 2021, 12:48
tu, eu sau oricare altul nu putem schimba nimic cu privire la fotbal. noi suntem oameni simpli care nu sunt bagati in seama. singurul lucru pe care il putem face noi e sa mergem pe stadion 500, 1000, 2000 si sa ne strigam oful asa poate afla presa si ies discutii. dar in rest mare lucru nu putem face. faptul ca scriem aici cu "anonim" e pentru ca e un mod comod, nu ca ne ascundem de cineva. acum sa-mi fie frica de iordanescu, boroncoi sau mai stiu eu de cine, sa stii ca nu imi e. ce poate sa-mi faca? uita-te la echipele cu suporteri numerosi ca nu reusesc sa schimbe mai nimic la cluburile lor. cat i-au injurat pch-ul pe negoita sau pe spaniol, ti se pare ca li s-a facut alora frica? :)) lucrurile se schimba tot din interior.
daca intr-adevar exista acel fost jucator despre care se scrie mai sus si care spune ca iubeste gazul si stie el una si alta, ar putea incerca sa vorbeasca cu Teodor Luca(presdintele joma) si sa incerce intr-un fel sau altul sa rastoarne actuala conducere. din cate imi aduc aminte Luca a fost oarecum in tabara pustai - marginean vara trecuta.
uite asa se face: "Conform dezvăluirilor făcute de Liga2.ro și Look Sport TV scandalul a fost iscat între directorul executiv Daniel Stanciu și un grup de foști jucători a lui „U”, ”gloriile”, din care fac parte George Florescu, Octavian Abrudan, Gabriel Giurgiu, Andrei Cordoș și Alexandru Păcurar. grupul de fosti jucatori au vrut sa rastoarne conducerea U cluj si sa vina ei. in parte au cam reusit.
Sunt de acord cu tine, cam acelasi lucru il spun si eu. Este evident ca ne trebuie cel putin vreo 5 fotbalisti buni ,ca sa iesim la liman,asta ar insemna sa ajungem la vreo 40 de jucatori in lot cu mai multe cheltuieli. De unde se vor scoate acesti bani? De aceea spun ca daca aduci 5 buni ar trebui sa plece altii 10 care nu produc nimic, oamenii lor. Sau poate cine stie....ne vom trezi cu niste sponsorizări de la primărie sau Romgaz :) ! Sa vedem aleg sa faca sifonarii!
Eu zic ca, decat sa mai luam inca vreo 5 jucatori, doar doar scoate si Teja niste rezultate, mai bine il schimbam pe Teja. Lotul nu e atat de slab, repet, nu multe echipe de a doua jumatate a clasamentului au jucatori precum Deaconu, Gradinaru, Chamed. Ce jucatori are Argesul? Ce jucatori are Mioveniul? Eu zic ca lipsa jucatorilor e doar un alibi pentru Teja, sa-si justifice incompetenta. Daca am fi avut o conducere, nu niste papitoi, l-ar fi dat afara pe Teja in secunda 2 dupa ce a zis ca ii mai trebuie jucatori. Pai cine a facut lotul asta de 35 de jucatori, slabi toti in viziunea lui Teja? Nu tot el? El nu si-a dat acceptul pentru jucatori? Teja este unul dintre responsabilii acestui lot total ilogic, atat numeric cat si dpdv al distribuirii jucatorilor pe posturi, pe unele posturi nu avem solutii viabile, pe altele avem prea multi. De ce nu isi asuma nimic Teja? Asta este nelamurirea mea. Eugen Neagoe e liber, omul ala scoate rezultate pe termen scurt si din piatra seaca. Eu pun pariu ca daca vine la Medias, brusc acesti jucatori slabi vor juca altceva.
Teja e prieten bun cu Boroncoi, și nu pleacă.
Sa plece cu tot cu boronCOI. Cine-i asta pana la urma de are asa mare putere in club?
Dinamo a scapat de interdictia de a face transferuri. Dam pariu ca o sa gaseasca jucatori de calitate si o sa termine sezonul peste noi avand in vedere si situatia dificila de la clubul lor?
DEMISIA TEJA!
pai cine e bai fratilor boroncoi asta? stiu ca e din medias si a jucat la gazu, dar ma refeream asa de unde are atata putere sa tina el un antrenor la gazu. pe vremea lui edi, boroncoi era un antrenor secund, secund care statea la medias si atunci cand echipa era plecata in deplasare el ii antrena pe acei cativa jucatori care nu prindeau lotul. din antrenor secund care antreneaza niste jucatori care nu prind lotul a ajuns el sa ii asigure spatele lui teja? Doamne fereste. apropo de acele 10 plecari pe care adi irl le cere. chiar si fara veniri, normal ar fi sa ne despartim de cel putin 3, 4, 5 jucatori. lotul e deja supradimensionat. dar cel putin pana in iarna lucrul asta nu o sa se intample. azi-naopte la ora 0 s-a incheiat perioada de transferuri in mare parte din campionate. un jucator care-si reziliaza azi, maine sau poimaine contractul cu gazu nu prea are unde sa mearga. nu stiu exact cum e regulamentul, dar daca-si reziliaza azi contractul jucatorul mai poate semna doar in campionate care mai au perioada de transferuri deschisa. foarte putine campionate mai au. daca-si reziliaza acum jucatorul sta acasa pana in iarna cand se redeschide perioada de transferuri. pai ce jucator e tampit sa rezilieze acum? chiar daca nu joaca, macar de bine de rau la gazu se poate antrena in mod organizat si castiga ceva banuti din salariu. chiar daca sunt intarzieri cu banii, acei bani la un moment dat vor veni. apropo de bani, cfr-ul are intarzieri de doua, trei luni la salarii. asta sa, ca erau discutii pe aici ca jucatorii sunt demoralizati ca nu vin banii. toate cluburile au intarzieri. nu e normal sa fie intarzieri la salarii, dar asta-i romania. si la gazu sunt intarzieiri, si la cfr.
1 septembrie 2021, 15:10
o sa gaseasca jucatori mai de calitate pentru ca dinamo e un brand. jucatorul x daca are oferta de la gazu sau dinamo pe acelasi salariu, clar alege dinamo. tu daca ai fi jucator nu ai alege asa? dinamo e un nume in fotbal, are suporteri, e altfel.
Transgaz și Romgaz vor mai sponsoriza echipa doar atunci când primăria va renunța la echipa, primarul și PNL de când au intrat la club, nu mai vin bani.
De aceea și Baum și-a retras, și, și-a făcut echipă la Dumbraveni.
vorba lui ionut voicu atunci cand a reziliat contractul cu gazu. decat sa joc in liga1 cu 500 de spectatori, mai bine merg in liga4 si joc cu 5000.
1 septembrie 2021, 15:22
cine sa-i mai inteleaga si pe astia din romgaz. anul trecut erau de aceeasi parte cu primaria cand era acea disputa pentru presedentie. niste prosti si astia.
1 septembrie 2021, 15:21
Stai tu liniștit că nu dă Dinamo salarii mai mari decât Gazu. Maxim egale, deci despre ce vorbim. Uită-te la situația lui Dinamo și cea a noastră. Gazul măcar nu trăiește de pe urma suporterilor. Mulți jucători ezită Dinamo, stai liniștit.
Ce am vrut eu să spun cu acea idee e că avem o conducere incompetentă. Nu am fost în stare să găsim jucători de calitate, jucători pe care sezoanele trecute îi găseam. Dacă Teja o să înceapă să se plângă de calitatea lotului e cel mai prost om, mai pe scurt se plânge de munca lui, transferurile au fost făcute cu acordul lui. Deci despre ce vorbim aici? INCOMPETENȚĂ!
N-o fi Edi cel mai mare antrenor, cum se crede el, dar macar cand a fost la Medias si-a asumat raspunderea pt tot ce a transferat, si a transferat bine, dupa cum s-a vazut. Omul si-a asumat un statut de general manager la club, pe cand teja antreneaza ce i se da, nu are niciun cuvant, el isi da acordul pe jucatori pentru ca nu are altii, pentru ca nu stie sa caute, pentru ca nu are relatii. E un om slab. Singurul care a venit pentru Teja este Gradinaru.
Haideți să vă zic un lucru: este un truism că atunci când un politician dă o lucrare unei firme, până la 20% merge pe căi ocolite celui care ține pixul și semnează avizul favorabil. Acum o întrebare și o curiozitate: de când și-a băgat politicul coada la club, credeți că lucrurile stau altfel?
la venirea jucatorilor isi da si teja parerea. poate nu are asa cuvant greu cum avea edi, dar nu poti spune ca i se dau jucatori fara sa fie intrebat. pai hai sa ne uitam doar cati jucatori au fost in probe, jucatori care au ramas sau au plecat dupa ce teja s-a decis asupra lor. transferurile sunt facute de teja-boroncoi-iordanescu. tot ce misca prin club e facut in 3.
Peste tot se baga lumea..nu cumva sa fure si X si Y .. nu ar strica un regulament .. sau ceva, daca tot se vrea un fotbal. in atata timp cat functioneaza asa o sa fie asa mai mereu, Teja se plange, dar el nu stie unde a venit?nu a citit contractul?
Larie a depus memoriu la lpf impotriva gazului. Isi cere salariile restante.
Paul nicio sansa ca teja sa plece in pauza asta.
Ce vor astia sa retrogradam?Continuand cu eminenttul antrenor asta se va intampla
Foarte bine face Larie sa-si ceara drepturile pentru care a muncit, hotii sa ii platesca salariile ca cu siguranta cei din conducere nu au restante salariale, pe langa comisioanele furate tot de la jucatori sa le fie RUSINE, PLECATI DIN MEDIAS TICALOSILOR SI HOTILOR.
Bai baieti ce tot intrebati cinei Boroncoi . El a fost pus de uni si isa oferit postul asta pentru declaratile dela tele adica minciuni pentru inlaturarea lui Marginean si cum lau dat jos hop joaca sibiu pe teren . Hop domnu primar taie si spanzura el a vrut sa faca o echipa a lui si va reusi ducand echipa actuala la dezastru faliment .hop Boroncoi a primit functie . Daca va aduceti aminte el a fost trimis de Marginean la copii si juniori
Dupa Larie, și Butean a depus memoriu la LPF împotriva gazului. Își cere salariile restante
Cum trebuia sa arete Gaz Metan:
Portar: Plesca(Valceanu)
Fundasi:Butean,Larie(Baco),Marius Constantin,Velisar
Mijlocasi:Fofana,Deaconu,Gradinaru
Atac:Valente,Bus(Irobiso),Caroline
Antrenor:Edy Iordanescu
Caroline am vrut sa spun Dumitru Cardoso
cand avem la conducere un betiv ,antrenor un pacalici asta este rezultatul :
-echipa adversa sa aiba mai multi suporteri la Medias !!!!
daca nici faptul asta nu va trezeste atunci e clar div.B scrie pe noi si e mare pacat
Bravoooooo conducerii echipei Gaz Metan Medias ca ati facut tot posibilul sa alungati suporterii de la stadion , sa va fie rusine !!!
Hai Gazuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/241129598_1952959318210745_209711980158806898_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=DO5bZ3AA2oUAX_J24kM&_nc_ht=scontent.ftsr1-1.fna&oh=f924657893f4ea0231b9c30cd9c23478&oe=6156D8EC
Cam asa arata lotul unei echipe care se bate pe 3 fronturi! 20 de juctaori de camp si 2 portari, total 22, nu 35 ca la altii care joaca intr-o singura competitie, si inca mai vor jucatori.
Spre exemplu avem atacanti doar ca adama sarr este slab,nu avem jucatorde genul lui Erinc in fine,este inexplicabil aceasta de secretomanie aclubului dea nu il demite pe teja astia isi bat joc de club.Nesimtitilor.
Gresit, avem numar 10, pe acesta il cheama Deaconu, doar ca nu e pus in valoare de marele nostru 'tehnician'.
am mai spus-o si ma repet. lotul de jucatori ca valoare e peste valoarea antrenorului. un antrenor mai experimentat ar scoate mai mult din jucatorii avuti. gazu are lot de 35 de jucatori si teja face improvizatii. e incredibil asa ceva. fundas dreapta il pune la inchidere. mijlocas la inchidere il pune fundas. fundas central il pune la mijloc. jucam sah cu jucatorii gazului.
Il umflati prea mult pe Deaconu.Deaconu e un jucător mediu sau cel mult spre bun in Romania. Cu executia si putina techinca pe care o are nu mai faci prea multe in fotbal.Deaconu e lent, n are forța si n are agresivitate,calitati foarte imporante in fotbalul de azi.Deaconu n ar juca titular la primele 3 echipe din Romania, fac un pariu cu oricine. Sa nu imi spuneti ca a dat nu stiu cite goluri in sezonul trecut, a fost intr o conjunctura favorabilă si atat,cu asa ceva nu se v a mai intalni prea curand.Asta e defapt problema noastra cea mai mare daca ne uitam la mijlocasii nostri. Nu avem jucători cu viteză,cu forta si agresivitate,pai daca Romeo a ajuns sa fie vitezistul echipei!De aceea suntem intr atat de previzibili la constructie, rar ajungem la poarta adversă.Alceus si Santos ar putea venii cu un plus de agresivitate la mijloc, titularizarea lor ar putea fi de luata in considerare.
adi irl. pai gazu e o echipa in primele 3 din liga1? :)) daca deaconu nu joaca la cfr, fcsb si craiova, nu e bun nici pentru gazu? hai sa ne vedem lungul nasului. daca jucatorul x, ar avea forta. viteza si agresivitate n-ar juca la medias sau poate n-ar juca deloc in romania ca si-ar gasi echipa intr-un campionat mai bun.
aseara citeam un comentariu pe facebook care spunea cam asa "daca andrei ratiu ar fi fost atat de bun l-ar fi naturalizat spaniolii si nu mai juca pentru romania." pai romania se compara cu spania? daca un jucator nu e bun pentru spania, nu e bun nici pentru romania? :))
il umflam pe deaconu pentru ca e singurul jucator din lot pentru care vara asta au exista oferte pe bani. pe restul nu i-a vrut nimeni, sau daca i-a vrut cineva, i-au vrut in momentul in care au devenit liberi de contract.
Ne vedem lungul nasului, bineinteles ca ne vedem, eu inteleg de ce suntem pe locul care suntem. Primul anonim,uita te ce jucători a adus botosani si nu s in primele 3 echipe din Romania.Si bineinteles ca Deaconu ar fi jucat la o echipa de ,,top,, din romania daca putem vorbi de asa ceva, daca era fotbalist.Or fi primit astia ai nostri oferte si nu am vrut noi sa l dam pe praful asta :)! Mai vorbim peste 1 an ,2 si o sa vedem unde v a fi Deaconu.
Pt adi irl. Deaconu a avut oferte de la steaua rosie belgrad, echipa care a batut o tur retur pe marea noastra campiona acfr, dandu i 6 tur retur. Sase ! Aia au considerat ca deaconu are valoare, adi irl considera ca nu. E ok :))
Povesti de adormit copii! Esti copil? Iti spun eu ca daca ar fi fost vreo oferta, Deaconu ar fi plecat de urgență.Nu a fost nicio oferta clara pusa pe masa pt Deaconu de la nici o echipă!Nu m as mira sa fi fost niste tertipuri de impresar,ca se fac multe din astea!Cine ar fi fost prost oe praful asta sa nu cistige un ban? Deaconu o sa plece liber de contract de la gazu atunci cind v a intra in ultimele 6 lui si v a exista o oferta pt el.
AdiIrl, adevărul e undeva la mijloc. Ai dreptate, tehnica și execuție nu mai sunt suficiente în ziua de azi. Fotbalistul modern face ambele faze, e și puternic și ofensiv. Vezi prin comparație N. Stanciu, Cicaldau. E însă de departe cel mai bun jucător al nostru, și dacă de podium nu este, poate fi oricând un excelent jucător de play off. gen Botoșani, Sepsi, s.a
Te ai uitat ce fotbal joaca Botosaniul ,si ce jucatori si au adus? Botosaniul joaca cel mai bun fotbal la ora asta din Romania,cu inca 2,3 piese in iarnă ar putea avea pretentii pt primele 3 locuri dupa parerea mea. Jucatori de viteza ,agresivi,motivati,destul de technici.Imi plac mult ,o sa i urmaresc ii si invidiez in acelasi timp. Uită-te oe echipa Botosaniului,gaseste i un loc pe postul de mijlocas lui Deaconu, sunt curios oe cine ai scoate din echipă!
oferta de la steaua rosie pentru deaconu a fost cat se poate de reala, dar nu s-a mai concretizat pentru ca li s-a parut mult pretul cerut de gazu. din cate stiu intre cerere si oferta era o diferenta de 150-200 de mii de euro. deaconu nu e disperat sa plece pentru ca vara viitoare fiind liber de contract o sa ia el mai multi bani la semnatura.
in liga1 mai sunt vreo 5 zile de facut transferuri. eu spun sa aveti un pic de rabdare ca s-ar putea sa vedeti unde va ajunge deaconu
ADI, NU AM ZIS CA AR FI TITULAR, deși pentru meciurile Botosaniulii de acasă mai că ar merge. Dar în nici un caz jucător de deplasare unde aportul lui defensiv e nesemnificativ. Sa dam totuși cezarului ce e al cezarului, Deaconu poate să fie,, mort" aproape tot meciul și să îți scoata din joben trei faze pe meci, gen o pasa filtranta, o centrare, o lovitura liberă, un dribling din care sa rezulte unul sau doua goluri.
Starea sa mai apatica din anul acesta se datorează feljlui său de a fi: e un jucător capricios, de moral, care poate da muuuult mai mult dacă ști cum să îl capacitezi, motivezi, ambitionezi. Chestie care în economia băncii noastre tehnice E SUBLIMĂ PĂCAT CA LIPSEȘTE CU DESĂVÂRȘIRE
P. S. Iubesc și eu fotbalul practicat de Botoșani. ACOLO ESTE BAN PRIVAT, SPONSORULUI II PASĂ DE FIECARE CENT INVESTIT, in comparație cu clubul nostru, unde este un robinet deschis cu apa dintr-o fântână a tuturor și în același timp a nimănui. QUOT ERAT DEMONSTRADUM
Sa dea domnul sa plece, daca ar exista o ofertă,ar mai lua si clubul o gura de oxigen cu salarile alea multe cate trebuiesc plătite. Nu mai intelegeti greșit, pur si simplu nu l vad pe Deaconu atat de bun pe cit il credeti voi si presa,poate gresesc dar asta i parerea mea.Chamed e cel putin la nivelul lui,doi jucatori ok in echipa asta si la pretentile noastre de salvare de la retrogradare. Jucatori tehnici de executie dar lenti cum sunt Deaconu si Chamed, am mai avut la gazu...l am avut pe Eric si Bawab amandoi cu o clasa peste ăștia,drept dovada am ajuns pînă in play off ul EL cu ei.Drept ca altul era fotbalul in Romania atunci.Cu toate astea Eric n a jucat la vreo echipa de top in România,iar Bawab a ajuns la un momentdat la fcsb dar nu a convins.Fotbalul in ziua de azi e forta viteza si agresivitate. Deaconu a venit de la Sepsi unde nu a jucat,pe undeva normal având in vedere cerintele lui Grozavu. Deaconu e un jucator cu oarece technica, cu executie bun in spatele varfului sa cinte la pian si cam atat. Cind nu e cine sa i care pianul e mort,asa e si Chamed, ca dovada ca rareori ajungem la poarta adversă. Astept cu nerăbdare sa vad cum luam niste banii pe el, unde va ajunge Deaconu ,si ce va face acolo!
Dan Mija, sa fim seriosi Cfr, Fcsb, sau Craiova stau pina scoate Deaconu vreun joben din palarie de 2 pe meci! Sau poate o fi vreun fel de Messi si n stim noi.Ongenda a jucat la un anumit nivel la viata lui, insa cu toatea astea Croitoru la Botosani nu sta dupa asa ceva,nu joaca, il scoate afară si punct.
Dan mIja
vorba vine ban privat. isi ia si botosaniul partea leului de la stat.
https://www.sport.ro/liga-1/scandal-urias-la-botosani-primaria-a-decis-sa-nu-mai-finanteze-fotbalul-si-a-trimis-toti-banii-catre-un.html
vorba aia: "vorbim discutii". nu o sa aflam niciodata potentialul maxim al jucatorilor atat timp cat antrenor e teja. gaz metan in perioada asta e branza buna in burduf de caine. daca de teja se plange pana si un jucator care a venit la medias pentru ca e teja aici(gradinaru), imi pot imagina cam ce parere au ceilalti jucatori. :))
materie prima avem, din pacate lipsesc ideile care trebuie sa vina de la tehnician. daca nici noi n-avem jucatori la mijloc... gradinaru, chamed, deaconu, alceus. nici horsia nu mi se pare rau.
@Anonim 16:52, am fost foarte explicit ca NU AVEM PE BANCA TEHNICA BUNI MOTIVATORI. Suntem în România unde conștiința și profesionalismul sunt la nivel scăzut. Și mai este ceva:ROMANII AU PERFORMAT CA POPOR CÂND AM AVUT CONDUCĂTORI FERMI, AUTORITARI. Acest truism este valabil și în fotbal. Priviți la acest club când a întrat pe mâna unor antrenor,, zbir" gen Grozavu, Edi Iordănescu sau Multescu, ce realizări au avut comparativ cu predecesorii lor. Totuși, o tactică mai buna și un bun motivație ar creste jocul echipei 30-40%(ținând cont de subțiri ea valorica a lotului) pe când noi trebuie sa creștem cu 200% pentru a deveni competitivi. Actuala conducere s-a blocat mental, tactic, administrativ,,, B" scrie pe noi, unde sper sa ajungă și cei care se umflă pe spatele acestei echipe. Problema este că nu vor păți nimic, actualul sistem politic, social, juridic este o cangrena pentru România. Un popor care votează hoți, trădători și incompetenți nu este victimă ci complice. Dacă semeni ciulini, nu te aștepta să culegi crini și narcise
ERATA : PRECEDESORII, nu,, preDECESORIU" cum greșit am scris. Mea Culpa
sunt curios cat timp conducerea o sa-l mai gireze pe teja. intr-o etapa, doua, trei, cinci tot trebuie sa-l demita. n-are cum sa se mearga cu el pana la capatul sezonului. amestec politic a fost la gaz metan mai tot timpul, dar conducatorii din acel timp au stiut sa gestioneze lucrurile mai bine. sunt ferm convins ca si marginean a primit telefon sa-l primeasca la club pe jucatorul x, y sau z. sa angajeze persoana x, y sau z. dar pe langa pile, marginean a avut priceperea sau flerul de a aduce la gazu oameni potriviti. actuala conducere a nimerit-o foarte bine cu jorge costa. bun, a avut costa bubele lui(ca i-a facut vant lui droppa, ca l-a tras pe linie moarta pe moura, ca a mai facut una alta), dar ca si rezultate nu ai ce sa-i reprosezi. a lasat echipa pe un loc 7, 8. un loc bun. odata cu venirea lui teja s-a ales praful.
„La 31 august, TAS a emis o decizie cu privire la apelul lui Lukas Gikiwicz împotriva Camerei de soluționare a litigiilor de la FIFA, privind lipsa unui contract de muncă valabil între jucător și club. TAS a respins poziția FIFA și a concluzionat că a existat un contract valabil între părți. În consecință, Gaz Metan Mediaș a fost găsită vinovată pentru rezilierea prematură a contractului lui Gikiewicz, fără cauză justă”, se arată în comunicatul de presă emis de către firma de avocatură a atacantului polonez – SILA International Lawyers.
asta e jucatorul pe care vali iordanescu, care la acea vreme era un fel de avocat al clubului, l-a pacalit. i-a transmis pe mail contractul, totul legal si cand baiatul a ajuns la medias i s-a spus ca de fapt nu e jucatorul gazului si ca acel contract de pe mail e fara valoare. uite ca timpul a demonstrat ca acel contract de pe mail are foarte mare valoare. alti bani, alta distractie. cel mai probabil trebuie sa-i platim tot contractul sau macar o parte din el. Bravo Vali! fmm de imbecil.
Vali Iordanescu, la o scara mai mica, e un fel de Bartomeu, fostul presedinte al Barcelonei care a distrus clubul. Daca e cineva din club, sau cu putere decizionala care veea binele clubul ar trebui sa l demita de urgenta pe acest muist pe nume vali iordanescu.
acum cateva luni TAS-ul a obligat-o pe fcsb sa-i plateasca 93 de mii de euro lui gikiewicz pentru ca i-a reziliat contractul. probabil si noi tot cam atat ar trebui sa-i platim.
Tovarășul Vali nu vrea sa vorbeasca cu noi, nu suntem atât de importanți sa se coboare la nivelul nostru. Dar Tovarășul Roman , de ce tace?
Domnilor, degeaba ne strofocam noi pe aici că pe nimeni nu interesează. Clubul a ajuns al nimănui nu are un patron sau un finanțator care să ia decizii. Este condus de acest individ care nu are nimic în comun cu fotbalul și care nu dă socoteala nimănui că nu are la cine. Clubul se târâie de pe o zi pe alta până ajunge în colaps financiar, pentru că în direcția aia se îndreaptă. Alte surse de finanțare nu prea mai are decât banii de la televiziuni și aceia nu sunt suficienți. Acești nesimțiți care se perinda în jurul echipei când nu mai au ce fura de pe aici își fac bagajele și pleacă îi doare fix în cot de club. În momentul de față dacă nu vine cineva să pună suflet pentru club ne paste falimentul sau în cel mai bun caz retrogradam și rămânem în liga 2 sau a 3 a și atunci când o fi plecați ăștia din club să vină un mediesean care iubește acest club să îl ridice din nou, altfel am avut o poveste frumoasă de 12 ani pe prima scenă a fotbalului romanesc care o să fie amintire. GAZIST PENTRU TOTDEAUNA
"Seful" clubului e roman. boroncoi si iordanescu au fost pusi in conducere la ordinul lui.
treaba e simpla. cel care l-a ales antrenor pe teja sa stea dracu de-o parte ca nu se pricepe. nu jucam nimic, nu facem puncte, avem lot de 100 de jucatori. teja a facut varza echipa. nu e posibil sa ai printre cele mai numeroase loturi si tu sa ceri in continuare jucatori. de urgenta trebuie demis teja iar urmator antrenor sa-l aleaga cel care a fost cu ideea de a-l aduce pe jorge costa.
am vazut ca s-a perfectat un amical cu cfr cluj. cam cata minte are conduceresa/antrenorul sa faca un amical cu o echipa atat de tare in conditiile in care gazu nu arata nici pe departe bine. vreti sa inregistram un scor care sa ne bage si mai tare in depresie? am mai jucat noi un amical cu ei si ne-au dat scor de tenis(6-1). trebuia sa jucam un meci cu selimbar, hermannstadt ca tot e pauza la liga2 sau cu aia de la dumbraveni.
se scria acum o etapa sau doua pe pagina suporterilor ca mihai dobrescu ar fi accidentat. ce accidnetare are? trec etapele si baiatul asta nu prinde nici macar banca. ma doare capul cand vad ce transferuri am facut vara asta. paturca ala la cei 25 de ani ai lui a fost tot timpul rezerva in b. pai daca nu e nici in b titular, de ce il aduci la gazu? raul hajmasan care sezoanele trecute a prins minute in liga3, liga2, sezonul asta cand era eligibil U21 si te puteai oarecum baza pe el e lasat sa plece pentru a aduce nu stiu ce puști din irlanda, care nu prinde nici banca. Avram care e cam cel mai bun prdus al gazului din ultima vreme de ce nu prinde nici macar banca? hagi are curaj sa bage copii de 15, 16, 17 ani in teren. noi ce asteptam? n-are cum sa fie avram mai slab decat yuri. fereasca Dumnezeu de cum e condus clubul asta.
Acel pusti din Irlanda a fost adus ca ie baiatu lui Dobrin ce a jucat la Sparta inpreuna cu Boroncoi Hanc si Boaru si cine ie pela conducere la Gazu . Claudiu Boaru si Flavius Boroncoi . Ha ha ha nu tre sa stim fotbal tre sa avem relati .
dinamo in cateva zile a facut transferuri mai bune decat noi in toata vara. :)) torje, cosmin marei si mirko ivanovski sunt peste tot ce am adus noi in vara asta. vazand discutiile pe care le tot aveti pe aici si cum unii spuneti ca valceanu a semnat cu gazu cu conditia ca gazu sa ii ia si pe dobrescu si oaturca, nu vad afacere buna nici aducerea lui valceanu. cred ca puteam aduce un alt portar bun fara sa fim nevoiti sa mai aducem inca doi jucatori degeaba. e ok portar valceanu, dar prea costisitoare afacerea.
kamer qaka e liber de contract!! nu ar fi bun la gaz?
FC Buzău l-a transferat pe Paul Pațurcă
La finalul meciului din ”Ștefan cel Mare”, Cristian Pustai a împărtășit impresiile amicalului cu România U21, dar a făcut public și noul transfer al buzoienilor, aducerea mijlocașului Paul Pațurcă (25 de ani), plecat nu mai târziu de iulie de la fosta SCM Gloria Buzău (actuala FC Buzău), în Liga 1 la Gaz Metan Mediaș
I-o fii venit mintea la cap conducerii si si-au dat seama ca, cu asa transferuri ajungem in Liga 1.
site-ul clubului si conturile de socializare dorm. nu s-a anuntat nicaieri plecarea. doar pe site-ul liga2.ro
cu o floare nu faci primavara. ca sa se simta o diferenta mai trebuie sa plece inca jucatori. avem in lot vreo 28 de seniori, normal ar trebui sa fie maxim 23-24
20.17 probabil jucatorul a cerut sa plece, nu i-a venit conducerii mintea la cap. in saptamanile astea la gazu si-a dat seama ca nu are sanse sa josce si sta pe aici degeaba,
S-ar putea ca Dobrescu sa debuteze pentru Gaz Metan etapa viitoare, cu Voluntari.
s-a despartit pambou de gaz metan? a plecat azi in franta.
@5 septembrie 2021, 17:51
Dacă am văzut bine pe bilet, cred că a plecat din Franța și ajunge la București. Posibil să mă înșel, cine știe.
Minutul 70, 6-0 pentru CFR Cluj, la pauza a fost 1-0.
Nu e nicio surpriză Paul, suntem obișnuiți :))
Nu stiu dece se fac asemenea amicaluri sa ne umileasca la fel si anu trecut ii darama mai tare pe jucatori . Jur ca primaru vrea sa desfinteze clubul ducerea in div B si pe urma faliment si asa sia atins scopul. Si pe urma face el echipa ca vai doamne vrea binele orasului pe cand vin alegerile . Jigodi pin la ultimu
4 septembrie 2021, 10:30
citiți-mi comentariul. acest amical nu trebuia sa aiba loc. acest scor mare o sa-i demoralizeze si mai tare pe baietii nostri. cine a fost cu ideea de a juca cu cfr in momentul asta, e un prost de zile mari.
"Scor de maidan la revenirea lui Dan Petrescu la CFR Cluj! Antrenorul, uimit și el după victoria cu Gaz Metan" titlul celor de la digisport dupa amicalul cfr - gaz metan.
exact ce spuneam. cei care au acceptat acest amical i-au expus pe jucatori unei rusini. trebuia evitat un advesar precum cfr. era clar ca scorul o sa fie unul mare. cfr fiind intr-o perioada foarte buna iar gazul intr-o perioada proasta cum n-a mai fost de mult. la pauza a fost doar 1-0 si cel mai probabil in repriza secunda au intrat rezervele, dar tot rusinos e scorul.
nici macar nu s-a anuntat ce jucatori au jucat in repriza secunda atunci cand scorul a luat proportii. am vazut ca sunt jucatori care au primit liber in weekend-ul asta.
Suntem în proces și cu Butean și Larie, care și ei au de primit bani.
Din nou o luam in freza cu scor de tenis 6-0.BRAVO TEJA ai calitate, tine-o tot asa la sfarsitul campionatului golaverajul se sterge dar pozitia ramane precum si Teja vrea sa ramana.Asta este trebuie sa ne multumim ca am realizat marea performanta de a cadea in liga 2-a.Multumim intregi conduceri de la Gaz Metan , Sibienii sunt mandrii de voi inafara Mediesenilor.
Trimiteți un comentariu