Federația Română de Fotbal pregătește interzicerea transferurilor și depunctarea celor de la Gaz Metan, deoarece formația medieșeană are datorii mari către foștii colaboratori.
Termen limită pentru Gaz Metan!
FRF, prin Comisia de Disciplină și Etică, a decis să le dea câștig de cauză creditorilor Mihai Răzvan Teja, Mircea Diaconescu și Eusebiu Iulian Tudor, iar un termen limită al achitării datoriilor a fost stabilit.
”Sancționează debitorul ACS Gaz Metan Mediaș cu penalitate de 3000 lei și acordă un termen de grație de 5 zile pentru executarea integrală a obligațiilor de plată conform art. 85 din RD coroborat cu art. 24 lit. C al. 1. a din RSTJF, față de creditorul Diaconescu Mircea/ Teja Mihai/ Tudor Eusebiu.
Acordă termen în data de 23.02.2022, ora 15.00, dată la care debitorul ACS Gaz Metan Mediaș să prezinte dovada plății față de creditorul Diaconescu Mircea/ Teja Mihai/ Tudor Eusebiu conform Hotărârii nr. 635/CD/04.11.2021 rămasă definitivă prin nerecurare pentru a evita interzicerea dreptului de a transfera și/sau legitima jucători în calitate de club cesionar și depunctarea”, acesta a fost comunicatul FRF pentru fiecare dintre cele spețe.
Astfel, Gaz Metan Mediaș are termen până la 23 februarie să achite datoriile către cele trei persoane în cauză, altfel va avea de suferit. În plus, Gazul se alege și cu amendă totală de 9.000 de lei pentru situația creată.
|Formatia medieseana a mai primit zilele trecute inca doua amenzi, una de 3000 lei iar cealalta de 15.000 de franci elvetieni, aproximativ 14,550 euro.
sursa : DigiSport.ro
Orice sprijin din partea ta pentru munca ce o desfășurăm pe acest site din 2007 și până în prezent, este binevenită, apoi ne poți da un semn pe pagina de Facebook Plăiaș Paul sau la adresa de email plaiaspaul@gmail.com 😁http://www.gazisti.ro/p/doneaza.html?m=1
97 comentarii:
vin amenzile si datoriile pe banda rulanta, si nimeni nu raspunde. toti se ascund prin birouri sau isi dau demisia. cu demisia si cu ascunsul prin birouri nu se rezolva nimic. de ce nu apare nimeni sa explice de ce s-a ajuns in situatia asta? nimeni n-are barbatia necesara. nimeni nu explica de ce intr-un an jumate s-au ajuns la datorii de 3-4 milioane de euro in conditiile in care in iulie 2020 trubunalul a acceptat iesirea din insolventa pentru ca toate datoriile erau platite.
paul, poate incerci sa iei legatura cu avocata clubului si sa o intrebi daca se mai poate sau nu intra in insolventa. unii spun ca se poate, unii ca nu. fara insolventa e clar ca faliment scrie pe noi.
Buna . Parca pe zi ce trece tot mai rau
Dar poate va veni si ziua cand vom citi o veste buna . Speram in continuare ca in cet incet se vor rezolva problemele .Bafta in toate .
Nimeni nu iasă în față să spună ce se întâmplă, cineva sa meargă sus la birouri să îi controlează că toți erau pe o mână cu Vali Iordănescu, fiecare angajat de la birourile de la stadion are cel puțin 10.000 lei salar.
Hoților
Ba da chiar nimeni nu l intreaba de sanatate pe iordanescu? Cand a venit el clubul era iesot din insolventa, datorii 0. Dupa un an jumate are 4 milioane de euro datorii. Chiar asa multa incredere avem ca iordanescu a facut lucruri de buna credinta? De ce nu se autosesizeaza nicio institutie? Unde e mult asteptatul audit financiar?
30 ianuarie 2022, 12:56
Ai dreptate :) cine se pricepe in politica sa ramana acolo :) sportul este sport... propun ca toti politicienii sa se bage in sport... sa ingropam sportul .. mai ales fotbalul. doar sa intelegeti ca voi ati ingropat Gaz Metan Medias :) rezolvarea era usoara. sponsorizezi . s-a gresit punerea lui Iordanescu presedinte :) trebuie frf sa gaseasca o solutie, gen sa stie banii pe care ii primeste fiecare club de la sponsori inainte sa inceapa campionatul .. si daca suma X nu este. sa fie ajutat sau sa se gaseasca solutii ! firme sunt ff multe :) fiecare vrea reclama la firma lui.. calculati daca fiecare firma ar da 1000lei sau mai mult pe an la Medias :) sau 6 luni sau hai 50 firme dar i-ati alungat
30 ianuarie 2022, 16:22
e complicat cu regula aia ca toate cluburile sa prezinte banii la inceput de campionat. in afara de 4, 5 echipe, restul nu stiu in iulie ce bani o sa aiba in decembrie, ianuarie, februarie etc. in afara de fcsb, cele doua craiove, cfr, sepsi si hagi, restul ecihpelor n-au siguranta zilei de maine. eu sper pana in ultima clipa ca romgaz va gasi o solutie sa bage bani la club incat sa-l salveze. nu stiu ce firme vor reclama pe tricouri in conditiile in care tricourile noastre sunt 90% goale. avem 4 firme din care doar una da bani. noi facem reclama firmei de transport TARSIN, ii avem pe tricouri, dar se pare ca avem datorii la ei. asta cred ca e caz unic in lume. un club de fotbal e dator la sponsor. in lumea normala sponsorii dau bani la cluburi, in romania cluburile dau bani la sponsori. sunt curios daca union medical sau cramele jidvei dau vreun leu la club. probabil nu.
Anonim 16:37
Pai atunci sa joace alea 5-10 echipe care pot.prezenta garantii. Nu vreau sa spun prostii, dar din ce am inteles si in campionatele de mana 2 este regula asta sa prezinti garantii, nu doar in campionatele din anglia, spania etc. Fotbaul e profedionist, daca nu ai bani atunci fa fotbal amator, nu e obligatoriu sa avem fotbal la.medias, mioveni, clinceni etc. Sa faca cine poate. Si noi vorbim de marirea numarului de echipe. Burleanu a facut dezastru in fotbalul.romanesc.
30 ianuarie 2022, 16:47
in teorie ai dreptate, practic nu se poate. te adaptezi la specificul locului. nu poti aduce reguli din anglia, spania, italia in romania. pur si simplu nu se poate. Gradinaru spunea acum vreo doua saptamani ca toata cariera a jucat pe restante. si a schimbat si el vreo 4, 5, 6 echipe pana acum. cluburile din romania mint foarte mult. mai toate cluburile mint cand vor sa semneze cu un jucator. ii promit bani de care nu-s sigure. ieri in timpul meciului comentatorul spunea ca budescu o sa-si primeasca salariul la sfarsitul sezonului cand intra nu stiu ce bani din drepturi tv. deci ala joaca gratis 3, 4 luni si la final isi ia banii. hai sa vedem daca ii ia. Hagi e singurul om care nu se intinde mai mult decat ii este patura. e singurul om care nu pacaleste jucatorii. el nu poate da salarii mai mari de 3, 4, 5 mii de euro. la eeric i-a promis 5 mii pe luna, bani pe care i-a si dat. alte echipe precum medias in disperarea de a lua jucatori buni promit si 6, si 7, si 8 si se trezesc ca nu au cum sa-i dea.
Din nou am ajuns cu clubul nostru ca toata media din romania sa isi bata joc de noi, sa le facem loc lui Dinamo, suntem ciuca mediei din romania, toata lumea zice doar de noi, cu faliment,datorii si desfintari.( Made in Bucuresti Media ).Ear in spatele acestor informatii se ascund balaurii fotbalului romanesc, care distrug sportul in romania.Cica sa retina bani din drepturile de televiziune pentru jucatori si cei din club, ca sa fie platiti, o alta vrajeala de stil mafiot, de aceea sau adunat datoriile ca nu virau banii la timp din drepturile de televizare si s-au adunat datorii de milioane. Banii din drepturi de televizare trebuiesc indreptate catre partidele de la noi mai apoi resturile intra la primarii ,si in cel din urma la cluburi cu intarzieri de cativa luni sau chiar ani.Campaniile electorale au fost tot din banii de televiziune si altele.Ear cei de sus sar pe la televiziuni sa arate ca au grija de sport.MINCIUNI MINCIUNI SI EAR MINCIUNI.
presa isi bate joc de noi pentru ca de un an jumate noi am disparut de pe tv. pentru noi nu vorbeste nimeni. cu atat mai putin acum cand n-avem nici presedinte. de asta spuneam eu ca e important ca presedinte sa avem om cu ceva imagine. altfel se pune problema cand ai in club oameni cunoscuti. hai sa ne aducem aminte cu ce ochi eram priviti cand la gazu era tandemul edi-marginean credeti ca stie cineva de la tv de boroncoi, boaru, lazarica si cine mai e pe la noi? eu cred ca sunt multi si din medias care nu i-ar recunoaste pe strada pe cei 3. am avut presedinte pe marginean om care a inseamnat ceva pentru fotbalul romanesc si l-am dat afara. ne-am facut singuri viata grea. nu e vina federatiei sau a mediei de la bucuresti. de ras, rad si aia de la look tv care au studiouri la cluj.
Paul, dacă poți și vrei, vorbește cu Florin Rusu ca la urmatoarea întâlnire a consiliului director să propună niște discuții cu Mărginean. Poate că dacă s-ar întoarce, ar renunța la datoria către el sau cel puțin o parte din ele.
Tare m-a dezamagit razvan plesca, ca a refuzat postul de presedinte. In mintea mea era potrivit pe post. Dar probabil nu am o imagine corecta a lui. Probabil ii place viata linistita si fara stres. Postul de presedinte implica mult stres. Ca presedinte nu poti freca menta, ca de freci menta duci clubul pe marginea prăpastiei asa cum l-a dus iordanescu. Cineva spunea ca iordanescu era mai mult pe la bucuresti. Si la sedinta aia mare intre primar, romgaz si iordanescu, iordanescu a venit de la bucuresti. Nu era in medias.
"Romgazul" rusesc sponsorizeaza cu zeci de milioane zenit, schalke, steaua rosie si tot felul de echipe din alte sporturi. Romgazul romanesc nu e in stare sa dea un milion, doua trei de euro. Ne certam ca fraierii unii cu altii ca vezi doamne romgaz da 3 lei la gazu, 2 lei la cluj si 2 lei la sibiu. Daca s-ar vrea, o astfel de companie ar putea da suficienti bani tuturor si tot le-ar ramane. Din pacate nu se vrea. Totul fiind politic in tara asta, iar cum pentru politic niciodata sportul nu a fost vreo prioritate, putem intelege de ce romgaz da foarte putini bani la gazu si in general la sport. Sa nu va imaginati ca romgaz ii ingroapa in bani pe aia de la cluj sau sibiu. La una din grupele de juniori de la gazu e un fost antrenor de la interstar. De la el stiu ca suma pe care romgaz o da la sibiu e sub 50 de mii de euro pe an. 50 de mii sunt salariile pe o luna la vreo 10, 15 jucatori de la gazu.
Uite un om destept. Vezi ca ce ai scris nu le place celor ca adi irl sau dan mija. Dupa mintea lor cred ca romgazul a facut un fel de dubai din sibiu. Nu stiu ce naiba au sponsorizat in sibiu sau cluj...nimicuri...anul trecut hermannstadt 2, copiii din liga a 3-a, nu aveau bani de 1-2 baxuri de apa la meciuri iar echipa mare a avut(si cred ca inca mai are) vreo 2 mil de euro datorii. Atat timp cat echipele astea 2 din sibiu depind de banii de la primarie si de la nu stiu care, e greu... Pai cand ori primaria ori romgazul in cazul vostru nu mai pompeaza bani ce facem? La noi in Romania e vesnica milogeala..ne milogim sa mai dea 1 leu pt fotbal. Cat timp nu exista un finantator nu exista stabilitate. Fie el cat de mic, dar sa fie. Si astia de la Hermannstadt sunt vai de capul lor. Au fost vreo 11 in consiliul director si fiecare dadeau ceva bani. Au mai ramas 2 pt ca unii s au retras iar cu unii a iesit cearta si acum se judeca prin tribunal cu semnaturi false si magarii de genul asta. Si aia 2 care au ramas nu prea dau bani, crediteaza clubul pana intra drepturile tv si dupa isi iau banii inapoi. In afara de un fcsb, cfr si craiova e vai si amar de fotbalul nostru, aproape am ajuns la nivel de amatori. Jucatorii sunt ca sclavii, muncesti luni de zile si nu poti sa iti iei un bilet de avion cum a patit si ala de la voi...
Nu am de gând sa mai intru întru o discutie pe tema asta cu tine,mi am dat seama ca e pur și simplu inutil,totuși tin sa te întreb care I motivul pentru care tu sibian fiind intri pe pagina suporterilor gaziștii? Cu cea mai buna intenție te intreb ,fără nici o urma de ironie!
19.19
Romgaz sponsorizeaza la sibiu scoala de fotbal interstar, iar la cluj spondorizeaza scoala de fotbal viitorul cluj(scoala de fotbal care intamplator sau nu e a lui zavaleanu). Romgaz nu are treaba cu hermannstadt. Dar sumele sunt infime. Plus ca medias isi poate alege jucatori de la viitorul. unul dintre cei mai buni jucatori de la gaz metan U19 e venit de la viitorul cluj. Problema la gazu e ca nu s-au gasit sponsori din mediul privat. Din comoditate am stat doar la mana unei companii de stat si ne-am cam ars. Am avut si noi un sponsor bun din mediul privat si l-am pus pe fuga. Ma refer la baum.
Vad ca dinamo foloseste firma de transport TARSIN. Sunt curios daca si lor le cere bani sa ii duca de ici colo. Nu o sa inteleg niciodata cum un club trebuie sa dea bani unui sponsor. E absurd.
Plus ca parteneriatul dintre romgaz si viitorul a fost semnat pe vremea lui volintiru. Cand jude a ajuns sef in romgaz, deja contractul era semnat.
Am înțeles că la firma de transport Tarsin plătim doar combustibilul
Atunci imi retrag cuvintele si imi cer scuze. Motorina mi se pare corect s-o platim. Din discutii aveam impresia ca ne taxeaza la kilometru. Sofer e om din cadrul clubului sau e angajat tarsin?.
S-a ridicat interdictia la transferuri? Ii putem legitima pe chunchukov si achim pana la ora meciului cu crapid?
Atit de mult miar placea sa iasa cineva in fata sa spuna din cei 500000eur sau platit asta si asta dar nimeni nimic . Noi cu speranta .
Nu s-a platit pentru deblocarea transferurilor.
Că ne va bloca din nou cred pe 19 februarie, atunci e termenul de plata pentru Lukasz Gikiewicz, 220.000€
Pai si nu era bine sa plateasca? se deblocau doua, trei saptamani timp in care poate gaseam ceva jucatori si dupa se bloca la loc. Unul dintre filip si gradinaru spunea ieri ca s-au deblocat. Deci tot nu i-au platit pe munteanu si popovici? Inseamna ca se inchide la pravalie si isi impart cei din conducere intre ei cei 500 de mii de euro. Macar sa nu ii mai prosteasca pe jucatori. Sa ii lase liberi cat mai au timp sa isi gaseascaalte echipe.
Gazistule din cate stii se lucreaza la reintrarea in insolventa? Sau la inchiderea pravaliei?
@aninim se anunta cu surle si trambite cum un baiat din galerie va face parte din acel consiliu de administratie. Cu sau fara el tot asa e. Ma asteptam sa primim ceva vesti. Si nu e vorba sa dea raport,ca ziceau unii ca cine suntem noi sa cerem raport, dar pur si simplu sa spuna ce a mai auzit. Mi-e tot mai clar ca oamenii care sunt acum la club de fapt sunt cu gandul sa puna clubul pe butuci. Nu are nimeni interes sa scoata echipa din din necaz. Acum cateva saptamani era vorba ca primarul va vorbi cu firme din medias sa vina langa echipa.... alte povesti cu pesti.
Suntem mai aproape de faliment decat de insolvență.
Luna februarie va fi decisivă.
Sa vedem daca va avea loc întâlnirea între primărie-transgaz-romgaz, primarul a trimis o solicitare, a mai rămas o mică speranță, poate va fi bine după întâlnirea asta daca va avea loc.
Chuchukov si achim nu au plecat? Ce rost mai are sa stea pe aici daca oricum nu ii legitimeaza. Bai frate ce idioti. Numa ma iau nervii cand citesc ce scrieti.
Clubul doarme, presa locala doarme, noi stam ca prostii si nu stim ce se va intampla peste o zi, doua, trei. Chiar asa de greu le este sa vorbeasca? Mai bine sa opreasca circul. Ce naiba e prostia asta? Boroncoi ala care e mare manager de ce nu zice nimic? Cand a inventat scandalul ala de rasism a stiut sa vorbeasca in presa. Acum e mut.
El e cu salariu la zii il doare in cot, pana mai primeste cate un salar, tace si absoarbe tot ce mai e de absorbit.
Uite deasta ma bucur ca se intra in faliment. Toti paraziții astia care n-au muncit toata viata si au primit bani degeaba odata cu falimentul echipei trebuie sa se spuce de munca. Gata cu frecatul mentei toata ziua pe salariu de mii de euro. 3 schimburi la kromberg.
Buna seara. Sunt Gabi sa nu postez sub anonimat . Dar fara suparare sunt niste incompetenti la conducerea clubului acuma daca plateam amenzile 14500 eur plus 2amenzi de cate 3000 ron ar fi 16000 eur plus Munteanu si Popovicib ar fi undeva la 80000 eur. Il legitimau repede pe cei 2 jucatori si era mai oki. Sa spus ca din cei 500 mii sau platit 1 salar si ceva la angajati asta ar fi undeva la 200 -250 mii. Restu de 250 mii eur unde sau evaporat daca NU au deblocat trans . HOTI HOTI HOTI nici acum nu se opresc nu au putin respect de cei care mai suntem de simpatizam clubul
Trebuie sa intelegem ca cei aflati acum in club vor sa falimenteze clubul!! Nu exista logica pentru care sa nu platesti datoria pentru a-ti debloca transferurile. Dar nu inteleg de ce nu lasa jucatorii sa plece. Irobiso si-a mai si adus familia in romania.
Stai liniștit ca nu se duc la munca,o sa le gaseaaca tătucul lor alte posturi prin alte locuri călduțe, unde o vor duce bine măcar pina la următoarele alegeri.
Irobiso isi gaseste lejer alta echipa. Soimii Pancota sau Caransebes is nerabdatoare pt un atacant de clasa lui.
@Adi Irl, Nu stiu de ce esti surprins. Pai tocmai, ca sunt sibian si sustin si echipa Gazului, care face parte din Sibiu. Am venit la Medias acum foarte multi ani la toate meciurile voastre de acasa din acel sezon, cred ca Eric era proaspat transferat la voi si inca aveati tribuna aia mica, fara acel inel superior. Cred ca acum vreo 10-15 ani. Si cand ati jucat pe municipalul din Sibiu am fost la ceva meciuri si in general si din fata tv-ului va sustin, nu am nimic impotriva Gazului cum ai tu si alti impotriva Hermannstadt-ului si/sau Sibiului. Si nu-mi spune de "galeria" noastra care va injura la meciurile directe ca sunt niste copii care se umfla in pene si ei. Va doresc sa va salvati dar e nasoala rau situatia. Dar cine stie..si noi ne-am salvat acum 2 sezoane in ultimul meci la ultima faza, parca era min 95. Dar pe partea de management ati fost zero barat. Foarte multi jucatori buni ati avut care au plecat pe gratis sau pe nimic in ultimii ani.
La cum arata gazu acum, soimii pancota si caransebes sunt cluburi mai serioase decat noi.
Bataie de joc. Primarul promite sa ajute echipa, romgaz promite sa fie langa echipa, dar echipa moare. Merg oameni cu functii in vestiar si le promit baietilor marea cu sarea, dar echipa moare. Cum vine asta?
Daca nu s-au platit datoriile lui munteanu si popovici si nu s-a ridicat interdictia inseamna ca suntem complet idioti. Refuz sa cred ca sunt atat de tampiti sa nu plateasca datoria acum ca oricum peste 3 saptamani se blocheaza iar. Poate nu stie paul exact situatia
Dreptate ai foarte multi au plecat trebui sa ia clubu o gramada de bani . Cretu , Olaru,Cristea aici trebuia un minim de 2 milioane pe cei 3. Si mai sunt Caiado. Rondon. Eric.Ivanov.Tahar.Bauab.Breveld.Bus.Hoban.Parvulescu. Luisc Aurelio.Cardoso.Fofana.Ely F. Si mult alti au plecat pe bani putin sau grati . Cam nasol
Cine sa iese un fata sa spună problemele?
La club , s-a creat un cerc de hoti, acolo sunt doua contabile, un director sportiv, unul cu resurse umane, un Team manager, un delegat juniori, fiecare are salar peste 10.000 lei pe lună, voi sunteți nebuni? Peste 10.000 lei pe lună .
O să rămâneți stână de piatră, sper să îi dea cineva lui Paul dovezi, și să se publice, s-au dat salarii mari de aceea nu iasă nimeni in fata.
Ne au înjurat meci de meci încă de cind erați în liga a doua fără nici un motiv, asta e un adevar pe care nu l poți contesta. Eu nu am avut nimic cu Herman atâta timp cit n au avut treabă cu noi,îmi pare rău dar nu sunt genul de om care întoarce și celalalt obraz. Cind ați venit la Mediaș 2000 I ați aplaudat și ați cintat împreună cu ei după ce ne au înjurat 90 de min, în loc sa luați atitudine. Nici cu Sibiul și sibianul de rand n am treabă, am cu cei care conduc județul ca nu ne respecta financiar vorbind asa cum ar trebui sa ne respecte, ca pe al doilea oraș al județului,iar asta e un lucru care se poate verifica foarte ușor,eu nu vorbesc fără ma informez. Nu vreau sa mai lungesc discuția ca nu vom ajunge oricum la o înțelegere, dar poate totusi am reușit sa clarificam 2,3 chestiuni. Puteai sa spui de la început care I motivul pt care iei parte la discuțiile noastre,și poate am fi reușit sa ne respectăm mai mult de cit am făcut-o pina acum.
Aici nu trebuie nimeni sa dea explicatii de ce comenteaza. Tie iti plac explicatiile, Aditza. Imi spuneai ca cine is io sa imi dea explicatii Florin Rusu. Ai ramas cu ceva sechele din draga noastra administratie conunista. Sibianul care vine aici vorbeste civilizat, coerent, rezonez mai mult cu ce spune el, nefiind fan gazu, decat cu ce spui tu. Atata ti p cat se vorbeste civilizat, nu ma intereseaza din ce zona a tarii e onul. Si da, sumi eu sper ca Hermannstadtul sa promoveze. Poate ca iti place mai mult tie o liga 1 cu echipe din judetul agricol Ilfov.
Și căcatul ăla de Teja mai are tupeu să vină să-și ceară salariul după ce în 28 de meciuri a câștigat DOAR 7 și 14 le-a pierdut.
Eu unul nu-mi mai fac speranțe, ideea e destul de clară, trăim ultimele momente cu echipa Gazului în Liga 1 pentru că sincer vă zic - și cred că sunteți de acord cu mine - în următorii 20-25 de ani noi nu vom mai avea o echipă la nivelul ăsta.
Degeaba cerem noi aici pe site-ul ăsta să vină X și Y să zică ce au făcut de am ajuns aici, voi chiar credeți că ei citesc comentariile de aici?/
Haideți să lipim afișe prin oraș, alea nu au cum să nu le vadă.
Teja isi cauta de lucru pe facebook pe la echipele din ligi inferioare engleze :)) problema e ca nici aia nu l iau, desi el a aplicat la echipele secunde nu la principale. Nimeni nu angajeaza un habarnist fara rezultate si cultura fotbalistica.
Se bazeaza pe banii de la medias :))
VOX POPULI VOX DEI-vocea poporului,vocea zeilor
Anonim spunea...
Tot ce a făcut ordinarul asta cu buna știința sau nu după cum spuneați,le a făcut cu complicitatea unor medieseni, care pt binele lor personal au tăcut din gura și n au scos un cuvânt din toate cite s au făcut. O fi venit ala din București sa ne distrugă dar ăștia din Mediaș s au uitat la el dacă au fost și ei beneficiari. Atata timp cit Darius Boroncoi figurează pe ștatul de plata al clubului ca delegat,el aflându-se în Germania,atata timp cit unul ca Lazăr e pe ștatul de plata doar pt ca da niște telefoane din patul sau cald,etc și etc,o grămadă de ciugulitori pe lingă anturajul lui Iordănescu nu de de mirare ca s a ajuns aici, și nici nu ar fi corect sa spui ca unul din București ne a distrus de unul singur.
24 ianuarie 2022, 18:23
Anonim spunea...
Cine e prost sa vina interimar? Scoate clubul din rahat si cand e totul bine va fi aruncat precum o masea stricata. Vi se pare cunoscuta povestea? Oferiti postul de presedinte cu puteri depline, nu interimar si alte prostii. Sunati-l pe marginean! E singurul"nebun"care ar accepta postul.Si se mai si pricepe.Plesca a refuza pentru ca neavand experienta risca sa duca clubul in faliment.E de inteles refuzul.
24 ianuarie 2022, 21:21
Anonim spunea...
Cine e prost sa vina interimar? Scoate clubul din rahat si cand e totul bine va fi aruncat precum o masea stricata. Vi se pare cunoscuta povestea? Oferiti postul de presedinte cu puteri depline, nu interimar si alte prostii. Sunati-l pe marginean! E singurul "nebun" care ar accepta postul. Si se mai si pricepe. Plesca a refuza pentru ca neavand experienta risca sa duca clubul in faliment.E de inteles refuzul
24/01.2022,21:21
Anonim spunea...
Pana nu se platesc unu,doua, trei salarii sa vada lumea ca la gazu se misca lucrurile,nu va accepta nimeni.Asa de povesti sunt satui toti.La cum l-au dat afara pe limoniu nu cred ca ar mai veni
24 ianuarie 2022, 21:30
Anonim spunea...
Din partea mea sa vina inapoi si sa-si platesca pagubele aduse acestui club sa aduca acei 3 milioane datorie sai plateasca apoi isi poate continua atributiile.Eu nu stiu de ce DNA nu verifica un pic situatia de la noi,aici sunt mai multi implicati,el nu a facut singur gaura de 3 milioane.Stanciu si mai sunt catva inculpati care au jefuit clubul.
24 ianuarie 2022,22:18
Inculpat nu e nimeni.Nu vad pe nimeni la tribunal.dar da,ar merita
25.01.2022,03:51
la gazu nu e vorba de vreo infractiune penala.nu e evaziune fiscala.e doar prostie cat casa.managementul prost nu e fapta pentru care dna sa intre pe fir
25.01.2022,08:56
om fi noi ardeleni si cica ne miscam mai greu, dar ce se intampla la gaz metan e deja miserupism. iordanescu si-a dat demisia acum vreo 2 saptamani si inca n-avem presedinte. in 2 saptamani s-a vorbit cu doi oameni, ei au refuzat si in rest stam. mi se pare ca nu se cauta deloc solutii. primarul a inceput acele discutii cu firmele din medias pentru a veni langa echipa? in conditiile astea e greu sa salvezi clubul. dinamo e deja la al 8lea transfer. am facut si noi 2 transferuri si stam cu ei nelegitimati. nu poti conduce clubul cu oameni care stau toata ziua in pat sau sunt plecati in germania, vorba cuiva. macar nu-i mai pacaliti pe jucatori. ii duceti cu zaharelul de pe o zi pe alta. si-l ma injurati pe deaconu, alceus sau altii ca au plecat. pai ce naiba sa faca? sa stea sclavi la medias? sa joace degeaba? sunati la marginean, la narcis raducan, la biro, la pirvulescu. Intrati pe pista Ioan Ovidiu Sabau.
25 ianuarie 2022, 12:17
PAREREA MEA ESTE CA MULTI STIU CATE CEVA NECURAT, NELEGAL(e orasul mic si se cam afla totul)DAR NU VORBESC.UNII DIN INTERES, ALTII DE FRICA.
Sanatatea financiara a clubului au mancat-o trioul tiganesc de exceptie iordanescu-boroncoi-teja,creaturi mizerabile fara scrupule cu interese financiare mai presus de orice
teja si iordanescu sunt mitici si se subintelege calitatea lor de oameni,iar boroncoiul e tigan borat si asta conclude reteta de succes,intrebarea este cum a ajuns unul ca el sa fie in conducerea unui club de fotbal de liga 1 ,club care pana nu demult era considerat unul din cele mai stabile cluburi din punct de verdere financiar si uite unde l-au adus
Ca nu l-am placut pe Marginean ,ca zicea pe fata la alb ,alb si la negru, NEGRU ,este o alta eroare pe care am facut-o,pentru ca omu'a fost dedicat clubului pana in momentul in care a plecat ,si asta o realizam doar acum cand simtim pe propria piele ca sunt alti adevarati sacali in fotbalul romanesc ,chiar din orasul nostru ,pentru care nu conteaza absolut nimic decat EI.
Ca legea romaneasca este prost facuta, sau poate buna pentru unii ,este alta poveste ,caci nu este normal sa penalizezi sportiv un club care are probleme financiare,Cu ce sunt afectati conducerea si contabilitatea daca penalizezi clubul la puncte?Jucatorii si-au facut treba ,au adus punctele pe care tu le iei acuma ,ei raman sifara puncte si neplatititi,iar conducerea a ramas cu banii si isi da demisia ca "nu mai sunt doriti",...iete na!!!
Dar de ce nu este o lege care sa-l ia pe iordanescu ,pe boroncoi si pe toata sleahta de scursori sa le vanda proprietatile pe care le au si sa le confiste conturile si sa acopere paguba creata de proasta gestiune sau furtul pe fata !
Pentru ca anormalitatea Romaneasca bate normalitatea Mondiala ..de aia!,iar pana o sa intram in normalitate (adica ..niciodata din pacate )o sa ne lovim de aceste probleme permanent ,indiferent de numele clubului.
Se pare ca asistam ,din pacate ,live, la decesul iminent al unui club de fotbal care odata era considerat un club stabil financiar si atragea sponsori importanti,care in urma cu 2 ani avea zero datorii si era in play-off ,doar datorita managementului defectuos si a hotilor de conjunctura din urbea noastra
Anonim 23 28 cind am întrebat cine ești tu sa îți dea Florin Rusu explicații am făcut o ca o ironie la ,, cine sunteți voi sa cereți Romgazului explicații,, remember? Ironie pe care se pare ca tu n ai prins-o. Cam asta se face în România în orice domeniu de prea mult timp,nimeni nu trebuie sa dea explicații nimănui. Deasra s a ajuns cai cu echipa și clubul ăsta unde am ajuns, pt ca nimeni nu a dat și nimeni nu a cerut vreo explicație....mon cher, dacă tot aduci aminte de comunism.In ceea ce privește pe colegul sibian,frumos ar fi fost cind te duci la casa cuiva sa bați la usa și sa te prezinți, eu asa am învățat în ce 7 ani de acasă, iar dacă ai fi urmărit mai bine comentările ai fi văzut ce eu nu am făcut decât sa răspund la provocări.Eu nu sunt genul care întoarce obrazul,am mai spus, sa îmi spună cineva ca sunt caz de psihiatrie,nu mi se pare ca e chiar civilizat, nu accept.Ca sa nu mai vb de faptul ca nu sunt genul care arunca cu cuvinte fără sa fiu informat.Cind am făcut anumite afirmații ,care l au deranjat pe colegul sibian,vis a vis de Sibiu le am făcut în baza unor date care sint publice pt toată lumea. Tu poți rezona cu ci e vrei,e dreptul tău,și chiar nu îmi pasa de părerea ta despre mine.Tot ce am încercat sa spun și sa fac e faptul ca ar trebui sa coborm din online în realitate,sa mergem sa punem intrebari sa cerem explicații,pt ca clubul ăsta moare în fiecare zi cite puțin sub ochii noștri,iar noi nu facem altceva decât sa palavragim pe net!Omorâți ma pt ăsta,sau spuneți mi unde greșesc,ca nu îmi dau seama? Oare cum va veți simți după ce vom închide porțile știind ca voi ca suporteri gaziștii n ați făcut efectiv nimic pt a opri acest lucru?
Eu zic ca nu ne mai salvează nici papa de la Roma. Cu siguranță vom fi depunctati, falimentati, retrogradați, tot ce vreți, e clar ca nu mai avem scăpare, echipa aceasta se va desființa in curând. Îmi pare rău, dar asta e realitatea. Nu are sens sa ne mai amăgim pe aici, și sa acceptam realitatea, au fost și echipe gen Juventus ce au retrogradat în liga 4, și au reînviat, decât cu stres in mămăligă 1, mai bine o luam de la 0.
Problema e ca odata falimentati nu o sa mai aiba nimeni interes sa reporneasca proiectul din L4. Noi nu suntem petrolul, rapid, u cluj sau timisoara. Probabil "roman salvatorul" va face acel csm pe care nu stiu zau cine-l va sustine. O sa apara sa spuna ca a aflat de pe tiktok ca gaz metan a falimentat si el cu sufletul lui mare face o echipa de fotbal.
Pai asta e ca,nu ne putem compara cu echipe și orașe de genul asta,care au sute, mii de suporteri. Toate echipele astea au revenit datorita suporterilor care au luat atitudine,care s au constituit în asociații. Cu cine sa facem asociație a suporterilor în Mediaș,m am dus în galerie încă de acum 4 ani cu ideea de a ne constitui intr o asociație. Mediasul e depoulat din cauza situației economice, iar la cei puțin rămași mentalitatea e cum e.Cind ai o forma juridică altfel stau lucrurile,altfel poți pune întrebări și cere explicații,altfel ești privit,și altfel te prezinți cind bați la niște uși.Ne pierdem timpul și nervii aiurea pe net sub anonimat, asta e adevărul,cine sa ne bage în seama cind noi suntem invizibili? Deasta spun de multe ori ca ne meritam soarta, fie ca place unora sau nu!
Juventus a fost retrogradata in liga 2, nu 4. Nici pt noi nu ar fi o tragedie retrogradarea, sau sa scapam de tot borhotul din club si sa o luam de la 0 in liga 2. Tragedie ar fi falimentul, se intrerupe o istorie de peste 70 de ani. Chiar ma uitam intr o zi la sport.ro, la emisiunea de dimineata, si moderatorul, alex radulescu, dadea exemplu pe gaz metan ca una din putinele echipe de traditie ramase in liga 2. M am simtit mandru.
Ramase in liga 1, pardon.
exact asta spunea pustai in 2015. ca e pacat sa arunci la gunoi o istorie de 70 de ani si ca toata lumea ar trebui sa puna umarul la aceasta echipa. pe pustai nu-l asculta nimeni. un om cult precum pustai e dat la o parte sa aiba loc toate nulitatile. e trist la ce s-a ajuns
Sa ajuns aici si ica nu ie gata .speram ca totus cineva va avea mila si suflet si va ajuta clubul . Miar placea ca Romgaz sa ia clubul sub tutela sa . Sa dea afara pe toti din club sa puna oamenii din Romgaz sa decida doar ei. Cu un buget de 1,5 milioane eur plus bani din tv si cateva firme pe linga Jidvei. Baum. Transgaz. Uni Medical cu ceva banuti sar descurca clubul biniso. Si plus din cate stiu eu daca o firma detine ceva sportiv ie scutit cu ceva la impozite . Dar desigur asta trebuie dorit si din compania Romgaz mai ales clubul le poarta numele .Bafta Gazu
poate e prea tarziu, dar ar trebui revenit la forma de organizare de acum 5, 6, 7 ani. cu transgaz si romgaz sponsori principali. prostiile astea cu primaria implicata la club ne-a adus doar belele. daca atat romgaz cat si transgaz ar da 500000-600000 de mii pe an fiecare, plus drepturi tv, am trai mai mult decat bine. politicul a nenorocit totul in tara asta. multe cluburi de fotbal si-au gasit sfarsitul din cauza politicului. cand se implica primariile se slege praful. citeam acum ceva timp ca nici chindia sau mioveni nu o duc prea bine. primarul din mioveni chiar spunea ca judetul arges nu poate tine doua echipe in prima liga. ca tot vorbesc de arges. dacia sustine financiar udinese, dar nu sustine deloc fc arges sau cs mioveni. asta e un apropo celor care contesta faptul va romgaz sponsorizeaza si in alte orase.
Ar ajunge ca Transgazu sa dea terenu si intretinerea la tot stadionu gratis ar fi un ajutor destul de mare clubului daca nu vor sa mai dea bani.
e o vorba: "Copilul cu moaşe multe rămâne cu buricul netăiat."
cred ca asta se intampla la gaz metan. pana cand romgaz si transgaz au fost stapani pe echipa, lucrurile au functionat decent. cand au inceput sa apara influente si din alte zone, lucrurile incet, incet s-au deteriorat. marginean zicea acum cateva luni un lucru pe care nu stiu cati l-ati auzit. zicea ca primaria vine cu 100000 de euro(bani foarte putini) si si-a pus numele peste tot(cauta multa reclama). vin ei sa puna presedinti, vin ei sa dicteze in conditiile in care dau bani foarte foarte putini. cred ca lucrurile astea deranjeaza. din ce observ nici nu se discuta pe fata. toata lumea bate apropuri, toata lumea umbla cu lucruri facute pe la spate. romgaz/transgaz ar trebui sa spuna clar care e situatia, cum vad ei viitorul si sa spuna alb pe negru daca vor ca primaria sa mai continue sau nu in proiectul asta. continui sa cred ca pe romgaz/transgaz ii deranjeaza implicarea primariei si au facut un pas in spate, dar fara sa spuna deschis ca ii deranjeaza. posibil sa gresesc, dar asta e parerea mea.
sa nu uitam si de baum care cred ca dadeau banuti buni. s-au retras acuzand lipsa de transparenta. transparenta cui? a lui iordanescu care era impins de la spate de primar. sa nu uitam si cum Teodor Luca(joma) a fost impotriva instalarii lui iordanescu. fiind om cu experienta in afaceri, a simtit din start ca iordanescu e sageata cuiva. a primariei bineinteles. acum citesc ca nu stiu ce lazarica din primaria a aterizat la gazu. acum citesc ca baiatul lui boroncoi si-a gasit loc caldut prin conducere tot cu sprijinul primarului. lucrurile incep sa se lege si duc spre primarie. paul a spus de multe ori ca primaria a spus ca nu are bani sa sustina clubul. pai daca nu are bani, de ce se implica asa mult? primaria impune oameni si vrea sa conduca pe banii romgaz. pai treaba asta nu se poate. primaria medias se da ranita ca nu poate sustine financiar echipa de fotbal, dar primaria targoviste da 600000 de euro anul echipei lor. primaria voluntari da doua - trei milioane de EURO anul echipei lor. aia de unde au? la noi banii se fura. la inceput, se vorbea ca primaria se va ocupa doar de grupele de juniori de la gazu, acum vedem ca grupele de juniori de la gazu au datorii la autocar. primaria sa se ocupe doar de grupele de juniori, iar de echipa mare se poate ocupa clubul cu bani din drepturi tv, cu bani din transferuri, cu bani din sponsorizari. primaria a creat doar haos la gaz metan.
Buna dimineata suporteri! Începem o noua zi așteptând un răspuns in legătura cu situatia clubului nostru drag, club care a adus atatea bucurii și satisfacții bunicilor, părinților și mai apoi noua ,cred ca copiilor noștri ne va rămâne sa le povestim ceea ce a fost aceasta echipa …și sa le mai povestim cum ca noi nu am izbândit in acest sistem corupt , și aicea nu ma refer doar la fotbal. Domn” Roman, de ce ați condiționat implicarea primăriei la echipa, doar dacă pleacă domnul Mărginean ?
Ba baieti, aveti dreptate toti. Intrebari puse corect si legitim. Problema e ca nimeni nu da nicio explicatie, mi se pare uluitor. Mie mi se parea ceva putred inca de acum un an cand, presedintele clubului, nu dadea nicio declaratie, nu ne punea in tema cu situatia clubului. Aveai senzatia ca ceva se coace, ceva se ascunde. Si uite ca presimtirile erau valabile. Clubul e falimentar si nici acum nimeni nu da nicio explicatie. La o firma oarecare, proaspat iesita din insolventa, daca vine un manager si face datorii de 4 milioane de euro si o pune pe butuci intr-un an, trebuie sa dea cu subsemnatu pe la niste institutii. La clubul de fotbal nimic. Am bagat-o in rahat si ne vedem de ale noastre. Eu nu locuiesc in Medias, n am ce face? De ce nu faceti nimic? Cereti explicatii. Chiar nimeni nu cunoaste personal niciun oficial din club? Chiar nimeni nu cunoaste pe cineva bine plasat in "competenta" presa din medias?
Presa din Mediaș? Pai înafara de Paul nimeni nu scrie nimic de echipa, Alex Pintea de la Nova Tv este ofițerul de presă de la Gaz Metan, omul lui Vali Iordănescu, pus pe salar mare, normal că el e in acea trupă de hoți și nu scrie nimic.
Gaz Metan nu va falimenta, vă retrograda in B apoi se va face un nou plan cu autoritățile locale și sponsori locali.
Acum și până în vară se vor plăti tot datorii, nu ne interesează că suntem blocați la transferuri.
Mai bine in B decât faliment.
Așa că stati liniștiți, nu vom dispărea.
Presa din Medias are probleme la partea hidraulică , nu se mai acționează” manual” , doar la comanda 🙂
Sunt Gabi . Si am o intrebare daca vin din cluj la medias la meci cu rapidu neam putea stringe catva sai oprim pe cei dela digi sau pro sport . Gsp ca sut multi desemnati cu difuzarea si stirile dela meci sa ne spunem ofurile sa filmeze un interviu. Radu Naom vorbeste urat de GazMetan dar nu am auzit 1 data sa pomeneasca de omul care a condus clubu Vali Iordanescu de ce ca ie neam cu fostu selectioner si actualu eu stiu ca presedintele ie devina fara voia lui nu se poate face nimic dar nu ie pomenit nici prin ziare si nici pela digi de nimeni. Se tin destepti dar nu sapa unde trebuie nici Digi
Adi irl, iar incepi cu atacuri fara ca eu sa te jignesc cu nimic acum, imi spui ca nu am cei 7 ani de acasa ca nu m-am prezentat. Tu chiar ai ramas cu ceva sechele din comunism. Echipa asta este a ta la fel de mult cat este si a mea si a tuturor mediesenilor si sibienilor. Cand o sa iti faci tu echipa pe numele tau, o sa ma prezint cand intru in discutii. Si ca sa intelegi cum sta treaba, eu de mult timp citesc ce scrieti pe aici dar niciodata nu m-am bagat in vreo discutie pana cand ai inceput tu sa jignesti Sibiul si sibienii cu tampenii tale referitoare la sponsorizarile romgaz si cum ca din cauza asta sunteti voi in groapa acum. De ce iti place sa dezgropi mortii iarasi ? Scrii ce scri si iar mai bagi cate o jignire la adresa mea. Fiecare are dreptul la o parere si parerea mea e ca deraiezi iarasi cu sponsorizarile romgazului. Voi nu ati stiut sa incasati bani pe jucatorii buni pe care i-ati avut si au fost o groaza in decursul timpului. Fotbalul e o afacere pana la urma, la cluburile mici traiesc din vanzari iar voi ati incasat mai nimic spre zero. Cand o sa vezi realitatea? A..tie iti place sa vezi cai verzi pe pereti. Te invit la o tura prin SIbiu sa vezi ce a facut romgazul pe aici...pe centru betonul pe care calcam e placat cu aur. Pun pariu ca nu ai asa ceva in Irlanda. Multumim Romgaz ! Si pe mine sa nu ma mai pomenesti ca cu tine nu se poate avea o discutie bazata pe respect. Pentru ce a fost nevoie de jigniri in plus acum ? Din unii e greu sa iasa comunismul chiar daca stau in tari care se pretind a fi civilizate.
12,57
pai cei de la digi nu stiu adevarul. ei spun ce stiu, ce li se spune. ei stiu ce a declarat iordanescu.
iordanescu a declarat sus si tare ca romgaz nu a dat toti banii pe care i-a promis. lucru fals. dar nu a aparut nimeni sa spuna lucrul asta.
poate aflam un numar de whatsapp de pe la digi si sa le explicam celor de acolo cum sta de fapt treaba. evident pe un ton frumos. sau macar un numar de la look tv, daca tot sunt colaboratori acolo eric si plesca.
treaba e simpla. in 15 februarie are loc la tribunal ultima înfăţişare in dosarul insolventei. daca tribunalul ne accepta iesirea definitiva din insolventa, riscam sa intram in faliment. daca tribunalul da dreptate celor de la anaf la contestatia lor depusa la prima decizie de iesire din insolventa din iulie 2020, mai avem o sansa sa continua. reintram in insolventa iar datoriile astea multe in mare parte vor fi sterse iar datoriile ramase o sa le platim intr-un an, doi trei. la prima insolventa gaz metan avea datorii de 19 milioane de lei din care a mai platit vreo 6 milioane. acum datoriile sunt de vreo 16 milioane de lei din care cel mai probabil vom trebui sa platim vreo 5 milioane de lei. sa ne rugam la ăl-de-sus sa reintram in insolventa.
ely fernandes a semnat din postura de jucator liber de contract cu U Cluj. noi improvizam cu trif ca winger. desteptii din conducerea noastra nu vor sa plateasca datoria catre munteanu si popovici care ne-ar ridica interdictia la transferuri pe motiv ca oricum peste 3 saptamani s-ar bloca la loc. in 3 saptamani ai timp sa aduci ceva jucatori. de bine de rau vad ca jucatorii au cam inceput sa primeasca bani. deci cei care ar semna acum ar primi bani.
Departe de mine gandul sa iau apararea cuiva din club. Dar poate nu se platesc datoriile tocmai ca sa intram intram.in insolventa iar. Daca am plati acun niste datorii, si noi totusi intram in insolventa, practic le am plati degeaba, pentru ca intrati in insolventa am plati doar o parte din ele. Sa speram ca cei din club au macar planul asta in minte, desi, cel mai probabil e ca datoriile sa nu fie platite din pura prostie nu altceva.
Colegu din Sibiu,te respect pt faptul ca tu ca sibian, ți la echipa noastră.Ti a fost greu sa specifici chestia asta de prima data? Consider nu te jignit cu nimic în comentul anterior. Poate faci în pustiu de bine și îl recitești încordată pe al tău.Mai departe nu mai zic nimic no sa stau
acum sa îți răspund la fiecare afirmație(multe dure)in parte,ca oricum nu vom ajunge la nici în consens, fiecare cu părerea lui ,eu cu adevărul meu iar tu cu al tău. Cei care sunt neutri se pot informa și singuri,toate datele sunt oficiale și publice,in ceea ce priveste investitile Cj Sibiu și spornsorizarile anuale pe care Romgaz le face în Sibiu,desigur dacă sunt interesați. Referitor la managementul clubului sunt deacaord cu tine în totalitate.
@dinicu golescu
Eu cred ca au semnale ca judecatorul va accepta iesirea din insolventa, clubul din cauza datoriilor va intra in faliment iar ei vor ramane cu banii si ii impart frateste. :)
e obligatoriu sa facem tot posibilul pentru a ridica interdictia de a face transferuri chiar si pentru o perioada. cu actualul lot sansele sa ne salvam sunt minime. lotul e foarte slab. si sa fie cu banii la zi, jucatorii n-ar juca cu mult mai bine. ei pur si simplu sunt lipsiti de valoare. eu m-am saturat de cat ori a zis comentatorul in timpul partidei ca filip e slab, ca moura e slab, ca unul si altul sunt slabi. de la lot de 30-35 de jucatori la inceput de campionat, acum am ajuns sa nu avem nici macar 9 rezerve. la meciul cu voluntari am avut doar 7 jucatori pe banca, puteam pune 9 jucatori. unde mai pui ca pe banca au fost in mare parte jucatori tineri lipsiti de experienta. doar chamed si buzbuchi au fost seniori.
Ce mai contează dacă retrogradam prietene în momentul asta? Asta n ar fi o veste tocmai rea în momentul asta. Pe noi ne paste falimentul și noi ne facem griji de o retrogradare?Toată situația se va elucida in 2 săptămâni,insolventa e singura cale de ieșire,dacă nu intram în insolventa totul este încheiat.
Cam asta se doreste la club sa nu plateasca datoriile judecatoru sa nu dea iesirea din insolveta ci reintrarea si vor plati unele datori mult mai putin si atunci vor putea fi legitimati jucatori care vin liber de contract adica gratis .poate gresesc dar asta ie parerea mea
Insolventa nu ar trebui privita ca un instrument de a pacali datoriile. O sa reontram permenent in insolventa ca sa pacalim datoriile la terti? Mie nu mi senpare ca asta ar trebui sa insemne justitia, iar judecatorii stiu prea bine asta. Pe de alta parte nu poti da aviz favorabil de iesire din insolventa unei echipe cu datorii de milioane de euro...dar nici sa readuci in insolventa o societate care a produs datorii imediat dupa iesirea in prima faza din insolventa. Mi se pare complicata situatia rau.
adi irl.
pai si in insolventa nu poti retrograda, sau cum? evitam falimentul pentru ca intram in insolventa si retrogradam sportiv pentru ca suntem slabi.
cum spuneam mai sus. cu actualul lot retrogradam chiar si daca am fi la zi cu banii. lotul e slab. pana si poenaru a spus lucrul asta, cred ca pentru prima data. ma si deranjeaza un pic ca jucatorii si-au gasit scuza perfecta situatia financiara a clubului. pai acum ca s-a mai platit un salariu, nu cred ca stam mai rau decat alte echipe. as putea baga mana in foc ca mai sunt echipe cu trei luni intarziere asa cum avem noi. filip dupa meci spunea ca a primit salariul pe septembrie. ceea ce inseamna ca mai sunt restante doar lunile octombrie, noiembrie decembrie. banii pe ianuarie ar trebui sa ii primeasca in februarie deci luna ianuarie inca nu e restanta.
la ce datorii avem, faptul ca plateam aia 80 de mii de euro la munteanu si popovici pentru a ne debloca transferurile nu cred ca schimba parerea judecatorului. la 3-4 milioane de euro datorii, chiar nu mai conteaza 80 de mii in plus sau in minus. ii dam lui achim si chunchukov salariu, dar noi nu-i legitimam :))). destepti ca in conducerea mediasului rar gasesti.
31 ianuarie 2022, 16:52
unele datorii cum ar fi cea la anaf o avem inca de la prima insolventa. anaf anunta inca de prin aprilie 2020 ca gaz metan mai are inca datorii neplatite si ca nu trebuie sa iasa din insolventa. in iulie 2020 judecatorul nu a luat in seama contestatia celor de la anaf, a considerat ca am platit tot ce a fost necesar, si ne-a acceptat iesirea din insolventa in prima instanta. intr-adevar e foarte complicat. pe de alta parte, insolventa inseamna ca cei carora societatea le este datoare vor mai primi o parte din datorii. in faliment daca intra societatea nimeni nu mai primeste nimic.
Oare reușim sa ne mobilizam sa fim cât mai mulți pe stadion , vineri ?
o sa fim tot aia 200 care mergem de obicei. nu o sa vezi 2000, 3000, 4000 de spectatori.
Vă așteptăm în galeria noastră.
Ely Fernandesc si Paul Parvulescu la U Cluj. Ce bun ar fi fost Ely la Gazu. Astia fac transferuri mai bune in L2 ca Gazul in L1.
Ma oameni, voi nu vedeti ca si astoa care vin nu pot fi inregistrati? Nu echipa e problema clubului gaz metan acum. De echipa trebuia sa se ocupe inainte. Acum sa se ocupe sa nu falimentam.
20.02
eviti falimentul platind din datorii. daca platesti datorii automat ti se deblocheaza transferurile. Daca platim banii lui munteanu putem aduce doi, trei jucatori pe care poenaru ii vrea. Dupa meciul cu voluntari poenaru spunea ca unii jucatori isi arata limitele. Ca golurile au venit pe greseli persoanale desi s-a exersat la antrenament procedeele pe care unii le-au gresit in meci.
De ce clubul nostru nu anunta ca si altele, punerea in vanzare a biletelor, cu 4 , 5 zile mai repede de meci ? e marti si noi nu stim nimic, probabil tot inainte cu o zi de meci anunta....de unde atat dezinteres din partea paginii oficiale? nul poate da nimeni afara pe ala de la nova tv ? ca are doua posari pe saptamana, conferinta de presa dinaintea jocului si articolul de dupa meci...
Site-ul clubului nostru nu mai functioneaza corect de vreo doua, trei luni. Pe nimeni nu mai intereseaza nimic. Miserupismul e la el acasa in acest club.
Încerc să aflu eu cumva astăzi despre prețul biletelor și programul de vânzare.
De ce nu iasă nimeni din club să susțină o conferință, să spună tot adevărul? Își face rău numa? Să spună că, clubul e gata cu el, nu mai trebuie să sperăm.
Îmi spunea zilele acestea un fotbalist pe o pagina de socializare, că până nu de mult asistau la antrenamente și câțiva din club, câțiva de pe lângă club, iar acum ei au dispărut, nu ii mai vezi la antrenamentele băieților.
astia n-au facut conferinte cand era liniste si pace. crezi ca fac acum cand arde casa? iordanescu a vorbit in cateva zile(atunci pe final cand arunca pisica pe altii) cat n-a vorbit intr-un an jumate. si sa o zicem pe aia dreapta, cine sa vorbeasca? presedinte n-avem. boroncoi? lazarica despre care unii spun ca e prin club fara sa stie ce post are? copilul lui boroncoi? cine???? n-are cine. tin minte cand erau luptele alea intre tabara pustai vs tabara iordanescu, cum dusan uhrin spunea ca nu are cu cine vorbi din club. ca e doar el, staff-ul lui si jucatorii. asa o fi si acum. in perioada asta nimeni nu mai recunoaste ca face parte din conducere. eu chiar ma asteptam ca dupa plecarea lui iordanescu cei din romgaz sa revina la butoane si sa mai miste un pic lucrurile. am vazut ca atunci imediat romgaz a pus om in acel consiliu de administratie. dar se pare ca m-am inselat si lucrurile nu prea se misca.
Ce se urmareste la clubul asta? de ce nu iasa directorul sportiv Boaru sa spuna ce se intampla ? de ce nu iasa team managerul Boroncoi ? ca are salar de boier, de ce nu iasa consilierul primarului, lazarica ca si asta are salar de te doare capul, de ce e atata liniste la club si nimeni nu zice nimic, macar ce datorii sau platit?
Nu ies pentru ca sunt Nesimtiti far putin respect fata de putini suporteri care au mai ramas . Si ei doresc public pe stadion sa poata ciordi mai mult si din bani de bilete. Dar ei cred ca primaru asta va fi pe veci sa le dea posturi bune. Greseala oameni nus chiar asa prosti sa nu vada si vorba circula in asa oras se afla totul repede. Si eu cred ca ie ultimu mandat sa dea Domnu.
ramanerea in insolventa e super treaba, doar sa fie asa. CA de retrogradat, sportive (pe teren) nu e cazul, sunt echipe mai slabe ca noi, chiar si asa cum suntem acum, Chindia si Dinamo isn't sub nivelul marii… pe Clinceni nu-I mai scocotm ca sunt deja in vacanta (in B). Sper sa ramanem in inslventa, platim din darorii dar nu to, doar o parte si cu un presedinte nou, redresam bugetul in 1-2 ani. Problema e ca ar trebui sa si videm din jucatori, cum face BT. ei au oferte tot la 4-5 jucatori in fiecare sezon, noi deabia cate 1, si pe ala nu-l lasam, tinem de el, de parca am lupta la titlu. (vezi cazul l;ui Deaconu cu Steaua Rosie Belgrad, ne-o oferit 400.000 si Iordanescu, infect voia 600.000 … pai mai tata, accepti banii care ti se ofera.. ca nu esti tu super echipa sa lupti pe 3 fornturi..si aia 400 000 ne veneau bine la club, ca I paine calda!!!
1 februarie 2022, 10:32
e pe digi24 o serie de reportare sub numele de "Statul la stat". cam asa e si la gazu. se sta degeaba toata ziua pe salarii mari. astia toti daca ar lucra o zi la privat ar intra in depresie.
reportaje*
la meciul urmator de acasa, cu Rapid, cat de cat o sa vina 1000-1500 de spactatori, pacat ca conditioneaza cu teste si QR, ca veneau mai multi, in fine. Cred ca galleria ar trebui sa faceti un banner catre sponsori, sa fie langa noi, ca e groasa rau. Un banner care sa se vada mereu in cadrul la Tv, sa fie vizibil. ar ajuta ff mult, vede toata tara@@ HAI GAZU!
Un bener cu domnilor din conducere va rugam iesiti in fata sa ne dati o explicatie unde sunt bani primiti in frunte cu Vali Iordanescu. Si un bener afisat cu Digi va rugam nu mai vorbiti de rau clubul ci cautati adevarati vinovati de a ajuns clubul asa.
Faceți și voi bannere și afisati-le oriunde in tribună, că tot să facă galeria una alta, măcar haideți în galerie și susțineți echipa.
La dat din gura sunt toți buni, dar sa iese in fața sa se implice, nu ai sa vezi . Rușine putorilor din Mediaș.
1 februarie 2022, 12:30
asta este nevoie suta la suta .. Sa cautam vinovatii si sa-i facem de cacao la Tv :) un banned mare bun si frumos :D
PS: si daca nu veniti la Club la meci macar luati-va un bilet asa pentru club .. daca sunteti fani !
Trimiteți un comentariu