Astăzi, la sediul primăriei Mediaș, a avut loc o nouă dezbatere privind situația actuală a clubului Gaz Metan.
La această întâlnire au luat parte reprezentați din partea companiei Transgaz, Primărie, Clubul Sportiv și 3 membri din Consiliul Director (inclusiv reprezentantul suporterilor), Romgaz neavând nici un membru prezent.
S-a constatat faptul că Valentin Iordănescu nu a gestionat cum trebuie lucrurile, cerând sprijin la primărie doar când datoriile deja erau mari, deși ii s-a cerut de mult timp să prezinte detalii despre situația clubului.
Tot astăzi, a fost prezent și posibilul finanțator, care a preferat pentru moment să nu îi publicăm numele, căruia îi s-a prezentat situația actuală, iar după discuțiile avute pe tema problemelor financiare, omul de afaceri a cerut să se facă un AUDIT și să se încerce renegocierea datoriilor actuale către furnizori, însă toate acestea durează, iar cum timpul este scurt, Gaz Metan va fi cel mai probabil depunctată și va avea conturile blocate.
La finalul întâlnirii care a ținut aproximativ 30 de minute, i-au fost predate câteva documente despre această situație, urmând ca în perioada următoare să transmită un punct de vedere după discuțiile avute astăzi.
Orice sprijin din partea ta pentru munca ce o desfășurăm pe acest site din 2007 și până în prezent, este binevenită, apoi ne poți da un semn pe pagina de Facebook Plăiaș Paul sau la adresa de email plaiaspaul@gmail.com 😁
99 comentarii:
in 30 de minute abia ce s-au asezat la masa si s-au salutat. ce comedie e tot acest teatru. stim cu totii ca se va ajunge la faliment.
Pai s-au scos. Iordanescu vinovat. Ura si la gara. Eu sunt de acord ca Iordanescu e vinovat, sau unul dintre vinovati. Intrebarea mea e, ce facem in situatia asta? Nu il tragem la raspundere? Se pare ca poti falimenta un club si sa iti vezi de ale tale linistit.
11 februarie 2022, 17:25
sa-l traga cine la raspundere? aia care impreuna cu iordanescu au dus clubul in situatia actuala? au aruncat pisica pe iordanescu pentru ca ala oricum in viata lui nu va mai calca la medias. cei ramasi trebuie sa para curati si credibili pentru a forma un nou club. asta e si marea problema. aia care au facut datorii de 3, 4 milioane de euro acum o sa intemeieze un alt club. ia sa vedem in cat timp si cat de mari vor fi datoriile de la viitorul club.
Ce inseamna perioada urmatoare?:)) ce comedie vorba omului de mai sus, maxim saptamana viitoare trebuie sa zica da sau ba ca momentan nimica NOU !
Ce o fi zis omul: ba baieti, eu vin asa de ochii lumii sa nu zica ca nu s-a incercat. Dar mai mult de o juma de ora nu stau ca am si eu treaba😂😂😂😂😂😂😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
De ce mi a fost frica nu am scăpat. Am crezut pună în ultima clipa ca Roman mai are un dram de bun simt,o bruma de părere de rău pt titularizare ce s a întâmplat și va încerca pe ultima sut de metri sa dreagă busuiocul. BLESTEMAT SA FIE CITE ZILE VA TRAI IN ORASUL ASTA,ÎMPREUNĂ CU TOȚI LIPITORII LUI DE AFIȘE.O cacealma de zile mari.Voi fi alături de echipă pina la ultima suflare,care din păcate este foarte aproape.
acum imi dau seama de ce Iordanescu a fost MUT, cat timp o fost presedinte la GMM. a tacut a adus 40 de jucatori, nu i-a platit .. cand a vazut ca au venit memoriile de la jucatorii de care si-o batut joc, a plecat si el, si o lasat clubul PLIN DE datorii. fAC PARIU CA EL A PLECAT cu salariul la zi, nesimtitu!!!! Ar trebui facut un audit rapid, si bagat rapid in puscarie! sa plateasca el (cu libertatea), doate datoriile facute, nu clubul!!!
De ce angajatii de la club au mușamalizat tot timpul aceste probleme? Ei au știut de astea, că prin mâna lor trec anumite semnături, situații legate de bani.
Normal că au tăcut, că Vali i-a atras de partea lui, fiecare angajat de la club are in jur de 14.000 lei, vă zic eu sigur și o să îi dau dovada lui Paul.
Au tacut sa nu isi piarda serviciul, dar daca o sa falimenteze o sa intre in Somaj
Am înțeles că...
Clubul Gaz Metan are o datorie de 200.000€ la Transgaz și se afla in proces pe ROL la tribunalul Sibiu.
Daca se dorea salvarea clubului participau la sedinta directoru Romgaz si Transgaz. Dar Transgaz au trimis pe uni sa fie acolo. Ce impresie sasi faca un presupus nou actionar. Asta este ie falimentu declarat. Cu ce obrazi mai ies in oras Boaru . Boroncoi. Lazarica. Domnu Primar siau batut joc de toti suporteri si iubitori de fotbal din oras. Defapt nesimtitilor si oamenilor fara caracter nu le pasa. Pacat de clubul asta .
Zi-ne mai multe .. cv vesti bune azi?sau toate proaste?
@gazistul
asta e procesul: http://portal.just.ro/85/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=8500000000096324&id_inst=85
romgaz si transgaz s-au cam saturat de circul de la gaz metan pe care roman si acolitii lui l-au instaurat. mi-e greu sa cred ca vreodata primaria, romgaz si transgaz vor sustine toate 3 aceeasi echipa. poate doar sa vina directori noi in cele doua companii si atunci e posibil orice. dar cu actualii directori s-a cam terminat smecheria. asta cu trimitere la echipa care se vrea a fi infiintata vara viitoare. apropo de gaura asta de 3, 4 milioane de euro de la club. as lua un pic la puricat conturile din banca a celor care in ultimii 2 ani s-au invartit prin conducerea gazului sau prin apropierea acestora. tare mi-e ca gaura asta de 3 milioane o vom gasi in conturile lor. voi credeti ca stanciu sau care s-a mai invartit pe aici au facut-o pe gratis? :)) lumea a atacut pentru ca si-a luat fiecare partea. nu o sa fie nimeni in somaj pentru ca le gaseste roman loc de munca. si oricum din vara medias va avea echipa li L4 sau L3. deaconu spunea ca nici macar in prima luna la gaz metan el n-a fost platit. din prima luna s-a inceput cu intarzieri si restante.
Dati-mi voie sa cred in teoria conspiratiei si sa cred depunctarea gazului e cu dedicatie pentru dinamo. Cum dedicatie pentru dinamo e si faptul ca a noastra conducere nu a platit datoria desi avea bani si stia ca riscam depunctarea. Munteanu & popovici au castigat procesul impotriva gazului de aproape un an. De atunci ei amandoi depun constant la lpf memorii prin care cer ca clubul sa le plateasca banii. La cazul lor nu se mai vine cu depunctare desi e vechi de un an. Deaconu a depus acum nici o luna memoriu si deja vin depunctari. Hai sa fim seriosi.
Finanțatorul este Simon Maurer , persoana cu o cifra de afaceri mare .. printre altele deține Avantgarden și multe altele ..
Clubul ar trebuii sa conteste la Tas in situatie la fel de rea este si Clincienu dar nau fost depunctati sunt depe linga Bucale . Mai departe anu trecut Dinamo a fost mult mai rau si nu au fost depunctati in schimb sa marit numaru de echipe sa ramana Dinamo in prima liga . FRF face legea depe o zi pe alta cea ce nu este legal . Dar daca nimeni nu sa plins in justitie asta este . Acum Gazu trebuie sa conteste decizia doar avem avocata.
Băieți, se vrea falimentul, voi nu observați că siteul oficial niciodată buna scris de problemele financiare? Voi nu vedeți că nimeni din club nu zice nimic? Tăcerea e mare, se vrea dispariția echipei băieți, toți sunt pe o mână , complicii lui Iordănescu....cred că dacă Paul nu punea presiune, nici primăria nu ar mai fi dat banii aia, atunci și ce va da acum...
Nu mai avem nimic în Mediașe gata tot
”Nu sunt milioane. Vorbim de 50 de mii de euro. Dacă se discuta cu Ronaldo Deaconu, se mai putea amâna fără problemă. În momentul ăsta, clubul este condus de mine, de Flavius Boroncoi, Claudiu Boaru, directorul sportiv, și Marius Nistor care este pe partea de juridic. - Poenaru
Pai daca clubul e condus de el, boro etc, de ce nu s-a vorbit cu deaconu? De ce nu a vorbit el? Poenaru pare baiat de treaba, dar isi cam baga nasul unde nu-i fierbe oala. S-a cam dat de partea tâlharilor. Vezi-ti ma tu de antrenorat si nu veni cu vrajeli ca datoriile sunt vechi de pe vremea lui marginean. Pai de erau datorii din vremea lui marginean, nu se putea iesi din insolventa. Au intrat in club 700000 de euro, dati-i banii lui deacomu, munteanu, dati-i o parte polonezului. S-a cam prins lumea ca vreti sa falimentati clubul.
Deaconu o zis că îi putem plăti și o parte in seara asta până ora 00, nu neapărat toți banii.
La urmatoarele alegeri locale aflam cu siguranta cati suporteri reali are GMM in oras!
Daca intradevar se doreste binele clubului toti din conducere si din comisi mina dela mina si tot faceau 20-30 de mii eur sai dea o parte sa nu fim depunctati. Dar tot mai clar este ca domul primar sia indeplinit telu. FALIMENTU
Pai toti au zis ca accepta banii in transe. Munteanu, polonezul, deaconu, toata lumea. Clubul insa pare ca nu vrea sa plateasca deloc. Asta si e problema. Desi ni se spune ca se tot fac intalniri pentru a gasi solutii de a continua, conducerea clubului pur si simplu vrea falimentul. Hai sa vedem pe 15. Parca vad ca atunci conducerea clubului refuza reintrarea in insolventa. reintrarea in insolvent ar fi o gura mare de aer. Poate picam in b, dar odata intrati in insolventa falimentul e pus pe pauza.
Scria cineva pe aici ca munteanu era dispus sa renunte la o parte din bani daca era luat sa mai joace un pic pentru gazu inainte de retragere. Are 34 de ani, juca si el un pic pana in vara si aia e. Conducerea a refuzat.
Nu se dorește mai oameni buni, e mai clar decât lumina zilei. Nu se face absolut nimic deși toți vorbim aici ca s ar putea face....întrebare este de ce nu se face? Ce naibii nu cred ca suntem atât de fraieri sa nu înțelegem ce se întâmplă,cum crede primarul.Cum adică sa vina un eventual finanțator sa preia echipa și sa stea la discuții 30 de minute? E posibil asa ceva,parca suntem într-o film tragic-comic,pai dacă ordinarul asta de primar crede ca punem botul la următoarea lui mașinărie de sifonat bani din bugetul local,se inseala amarnic.
Multi o sa accepte noua echipa pana la urma. 1) Orasul e mic si nu prea ai ce face. O echipa de divizia b o sa suscite interes. Eu spun ca noua echipa in 3, 4 ani va ajunge in b. De acolo in a este insa o treaba foarte grea. 2) Pentru ca in noul club o sa fie eric, plesca, buzean, o sa fie lume cu priza la public.
Bun sa acceptam, dar ce avantaje vor fii? nu se va ajunge la faliment ?
Probabil noua echipa nu va ajunge la faliment. Gaz metan ajunge la faliment pentru ca ei au vrut. Ei de 2 ani stiu foarte bine ce fac. Sa nu creada cineva ca ei sunt surprinsi ca se intra in falimemt sau sunt disperati sa salveze clubul. Vrajelile alea spuse de roman ca nu stia cat de mare e datoria doar naivii o cred. Pai el a mai spus acum cateva luni ca a aflat de pe internet ca gazu are probleme. Hai sa fim seriosi.
Eu unul nu sunt de acord cu noua echipa,(clar ca părerea mea nu conteaza) la mine in sufragerie sa joace și tot nubo sa ma uit, ptr ca voi știi cum a fost formată aceasta echipa, hoți nu vreau sa sprijin. Și cu votul meu voi sti ce am de făcut ( clar ca nici votul meu nu conteaza )
sapt trecuta au intrat 500.000E din drepturile TV...si acum intreb: DE CE NU S-AU PLATIT DIN AIA, toate datoriile urgente, si aia 220.000 la polonez si la popovici, pompi, deaconu etc?? si ii mai plateam pe cei actuali cu cate 2-3 luni restanta, pana o scoteam la capat?? unde-s cei 500k INTRATI DE NICI 2 sapt in conturi?? ce fac cu ei??? cand pe noi ne arde acum sa platim ce trebuia platit acu 3-4 ani??? de ce stam cu banii in cont????? DAI DREQ DE 500.000 SI PLATESTE CE TREBUIE PLATITI, ,CA PANA LA URMA TOTI ISI VOR LUA BANII, fie ca vrem fie ca nu!! si IOrdanescu, hotu sa fie bagat in puscarie!!!
21.40 o accepti ca nu ai altceva de facut in oras. Pai ce avantaje vrei? :)) o s-o accepti pentru ca unul din fostele nume ale clubului a fost "municipal medias". Pai csm medias tot cam aia inseamna. O sa ni se spuna ca e tot gazu, dar cu slt nume. Cred ca e si posibil ca noul club sa preia cu titlul gratuit sau cu o.suma modica emblema, numele si iatoria de la societatea care in ceva timp va muri. Rapid in acte e fc r bucuresti. fc r bucuresti a preluat de la moarta fc rapid numele, culorile, istoria, trofeele, tot... tot.
E clar ca valentin e marele vinovat. puneti-va imagintia la treaba, credeti ca daca Pustai ar fi devenit presedinte, cu aceiasi directori la RG si TG, aceeasi situatie materiala etc...credeti ca s-ar fi ajuns la faliment intr-un an jumate? E clar ca valentin e un incompetent.
Eu as imparti vina in mod egal intre toti cei din conducere. Nu as arunca vina exclusiv pe iordanescu. Vad ca exact asta se incearca in perioada aata. Toti se spala pe maini aruncand pe pisica pe vali. Cei din jurul lui iordanescu au vazut ce face si trebuia atentionat. Toti sunt partași. Iar seful lor roman e si el vinovat. Vad ca poenaru iese pe tv si spune ca sunt datorii din perioada marginean. Faptul ca am iesit din insolventa in 2020 e dovada clara ca nu mai aveam datorii. Bun, a fost acel litigiu cu anaf, dar datoriile erau 0. In prima instanta clubul a castigat procesul cu anaf.
S-au plătit ceva bani luați împrumut de la oameni din Mediaș, l-am văzut pe Popovici azi la stadion , cu iubita lui, se îmbrățișau in apropierea parcării oficiale.
A venit Iordanescu cu banii si a platit si acuma si-a luat inapoi banii :)
Surse Sigure. deaia GAZ METAN MEDIAS avea 0 datorii !
@Anonim 11 februarie 2022, 22:03
Pai cum sa nu fie iordanescu de vina cand el in 2 ani nu a facut nici o declaratie, si a adus 40 de jucatori pt un sezon. La un moment dat aveam 8 stopperi centrali, noroc ca unii s-au prins si au plecat cand au vazut ca n-au sanse sa joace: Fernander Kassai si Raz Popa, si am ramas in 6 stopperi. era clar ca noi nu avem niciodata nevoie de 8 stopperi, nici CFR, Real sau Bayern nu au in lot 8 stopperi, si care se bat pe toate fronturile. o adus la fotbalisti in nesimtire, chiar daca nu se foloeste de ei... Plumbuitu, Sarr, Smola, Nitu, Izata, Mathaus, Steau, etc... am adus mai multi decat avem nevoie, si si slabi pe care pariu fac ca niciunul nu are salar sub 3000 E?? si vreti sa ziceti ca Iordanescu nu stia ca are de platit 40 de salarii?? asta a si vrut sa faca cheltuieli mari la club
Iordănescu a plecat de o lună, și tot nu iese nimeni sa ne vorbească, tot el e vinovat și acum? Poate ne luminezi și pe noi care cum și de la cine a luat acest obicei! De ce nu iasă cei ce conduc acum sa ne spună adevarul? De ce nu fac ceva pt a nu fi depunctați, de ce nu iau legătura cu cei cărora le datoram bani, de ce nu încearcă măcar sa repare cite ceva?
1. Recent s-au primit 500.000E din drepturi TV? de ce nu s-au platit URGENTELE?? stam cu banii in cont si asteptam alte depunctari? CA banii aia tot o sa-i platim oamenilor, degeaba ne "fofilam". Asteptam sa CE?
2. Sponsorii(Primaria, RGz, TGz, Baum, Jidvei, Unibet, Contrast,etc),nu iti fac oridne la tine in curte, ei doar iti daruiesc benevol, cat vor ei, si cam atat. Adica ce vina are Rgaz si Primaria si cei enumerati, ca Iordanescu si-a batut joc de banii lor, nu a platit jucatorii la zi, restante la unii jucatori plecati demult,etc. E logic ca el fiind presedinte acolo, el a decis unde si cum se duc banii, nu VOLINTIRU, Jude sau Gh. Roman, primarul.
3. Toti excrocii din administratia clublui au vazut declinul si au tacut: Boaru, Boroncoi, Nistor, Contabila, Secretara, etc URGENT, trebuie dati afara, neplatiti, si sa astepte salariul restant 3-4 ani cum au asteptat Popvici si Munteanu. Oricum clubul gaeste imediat o contabila/secretara buna, cu experienta, care stie lucra cu hartiile si un presedinte din oras, serios, care iubeste fotbalul. Despre Nistor stiam ca e un nemernic ca are fata de comunist, dar de Flavius Boroncoi si Boaru, nu credeam ca inchid ochii si accepta declinul clubului. Ei stiau si cu toate astea au tacut, ca ei erau cu salarul la zi. Pai acum pentru ce sa-i mai tinem la club, ca nu le(a) pasa(t)?! II DAM AFARA SI PE EI. Cerem membriilor galerie, ca in sedintele cu reprezentantii, cA SA FIE DATI AFARA Claudiu si Flavius, ca au fost neinteresati de decaderea clubului!!!
Sa ii executam public pe toți trei, pe stadion , și pe celălat ca este nemernic ca are fața de comunist. In rest toată lumea este curată , noroc cu Internetul , altfel nici astăzi nu aflau de probleme. Picam in județeana , ori câștigam champions league, și fără internet ăștia nu aflau de grozavii,… doamne mare este minunea ta cu Internetul .
Cei care ați fost la meciul cu Rapid, toată acea îmbulzeală ii se datorează lui Nistor, în lipsa unui președinte, el e un fel de interimar.
El a decis să fie doar tribuna 2 deschisă la acel meci, era minutul 10 iar afara mai erau 200-300 de oameni, că funcționa doar două turnicheti.
mari gazisti si boaru cu botoncoi. n-au schițat niciun gest cand au vazut ca o ia la vale clubul. INCREDIBIL!!! parca vad ca o sa fie primii angajati la noul club.
11 februarie 2022, 22:19
sursa ta sigura te-a cam mintit... sau inventezi tu povesti.
daca iordanescu ar fi venit cu bani de acasa si a dat el bani ca datoriile sa fie zero, nu mai exista procesul cu munteanu, nu mai exista procesul cu anaf, nu mai exista procesul cu danci, cu portarul cristea, nu mai existau multe procese. odata acele datorii platite cazurile erau inchise.
de ce simtiti nevoia sa mintiti?
clar trebuie dati afara! Flavius, Claudiu, Nistor, toata claca aia care au stat la caldurica, si-au luat leafa si acum ca suntem jos, pt ce sa-i mai tinem?? AFARAA CU EI!!
Cu ce ne mai ajuta, acum, unu ca Boaru sau Nistor? CU NIMIC... pai hai sa propunem sa fie dat i afara, ca inca "sug" de la Gazu. se gasesc oameni care ii pot inlocui, nu-i problema!! AFARAAA cu ei
Ie greu de dat afara sau aliat cu primaru sunt oameni lui Roman. Si primaru acum are un cuvant mare in club , dece insista el sal dea afara pe Marginean cu el nui tinea figura si clubul era stabil si nu se putea falimenta cea ce se doreste. Primaru a declarat public pina nu pleaca Marginean nu da bani la club , la luat pe Boroncoi sub aripa lui si zilnic dadea declarati false la tv. si au reusit in cel din urma sa isi atinga obiectivu negativ.
si ce face primaru fara noi, fara suporteri? nu uita ca voturile sunt la noi. Orice clona sub orice alt nume in afara de "GAZ METAN" nu va fi acceptata, nici de noi, suporterii de rand, familisti, dar mai ales de catre cei din galerie, grupul lui Paul.
Trebuie continuat pe aceasa linie... asa cum echipa de baschet, sub numele de "Municipal" nu mai prezinta nici un interes, asa va fi si cu echipa de fotbal. Inainte cand echipa de baschet se batea la titlu si juca in Europa; galeria de la fotbal a venit si i-a sustinut, si erau minim 50-60 insi mereu, plus galeria de la baschet a lui Daian si Arpy. Asa ca unitatea face puterea!! NU SCHIMBA CEVA O ISTORIE DE 77 de ani. GAZ METAN e ce mai avem in oras si cu care ne mandrim.
Neamurile aud de GAz Metan, la TV, cand avem cate o victorie rasunatoare, imediat ma suna sami zica sa ma felicite!! Doar acest brand ne mai face reclama, prin echipa de fotbal, de lumea mai stie ca exista orasul Medias. GRIJA MARE!!
Baieti, se mai aude ceva cu Maurer ala ? Sunt din Sibiu dar sustin si Mediasul. Cred ca daca ala nu investeste e cam gata cu Gaz Metan... Nu stiu prea multe despre el dare mi se pare ca mai mult isi face publicitate...de ce nu a investit la Brasov(el fiind brasovean din cate stiu), a mai incercat sa investeasca si la dinamo..pe niciunde nu a reusit. Aveti ceva noutati pe tema asta ?
tatal lui boroncoi umbla cu povesti prin oras ca azi sau maine trebuie sa intre 1.5 milioane de euro de la acel patron :)))) e tot mai clar ca oamenii astia traiesc pe alta lume.
12 februarie 2022, 13:46
cred ca maurer ala ar investi, dar cei de la gazu nu-s seriosi. plus ca nu mai este timp. acel patron nu-ti da bani fara sa faca inainte un audit sa stie exact care e situatia clubului. iar pentru audit nu mai este timp. sansa gazului sa supravietuiasca e sa reintre in data de 15 in insolventa. vor intra in insolventa, vor pica cel mai probabil in b, dar nu se desfiinteaza. partea proasta la planul asta cu insolventa e ca cei din conducere nu vor sa intre in insolventa. la medias se vrea faliment. poenaru spunea foarte bine ieri. gaz metan a fost depunctata pentru 50 de mii de euro. o suma infima mai ales ca in club au intrat cateva sute de mii de la televiziuni. e clar ca nu se vrea. bani sunt, dar nu se vrea sa se plateasca din datorii.
Maurer e născut în noul săsesc, lângă Sighisoara, așa am auzit și eu, mai mult a vrut să își facă reclamă,însă sper să mă înșel.
ce zici paul, sunt sanse sa reintram in insolventa in 15 februarie? prosport scrie ca clubul a blocat in ultima clipa reintrarea in insolventa anul trecut in iulie. acum in 15 februarie anaf cere din nou intrarea in insolventa. cred ca e cam singura sansa ca clubul sa nu falimenteze. din pacate jucatorii isi vor lua teapa, nu-si vor mai lua banii, dar pe noi ca fani ai gazului ne intereseaza sa nu moara gazu. pe de alta parte, chiar si pentru jucatori e mai buna insolventa. falimentul inseamna ca nu-si vor mai lua niciun ban. in insolventa vor primi 10%, 15%, 20% sau depinde. sunt jucatori din prima insolventa care si-au primit toti banii.
Ne zice si noua cineva ceva mai concret? dl Roman ne ziceti si noua cv mai bun?
PS: de ce nu isi face acel baiat cont sa ne zica ce se intampla ... cv iii foarte putred au venit 500.000euro si ce dracu s-a intamplat cu ei?Degeaba faci CSM Medias ca nu o sa fie Roman o vesnicie :) mai ales daca falimentam :)
Nu vine nici un Maurer, ca o sa ne ajute sponsorii, incontinuare, si primarul care e pasionat de fotbal. Poate o sa retrogradam, intram in insolventa, dar nu in faliment. vom lupta in playout cu toate "ministerele"si toate pilele intinse pt salvarea lui Dinamo, dar noi ne vom salva, pana la urma. Vine un presedinte care va restrange bugetul, vom juca cu salarii mai mici, pana platim toate datoriile. Bineinteles schimbati toti din adminsitratia clubului, Boaru, contabila, tot, tot.vin altii.
Eu cred ca nu mai poate fi vorba de inca o reintrare in insolventa in asa scurt timp. Inca o insolventa ar insemna faliment, eu asa stiu. Si pana la urma e logic, ca societate intri de n ori in insolventa cand vrei sa scapi de datorii?
Eu din cate stiu nici nam iesit din insolventa . Pe 15 Febr clubul nar trebuii sa mai conteste decizia ANAFului si va ramine in continuare in insolventa
Poate gresesc dar acum ne facem ori ce speranta si ne agatam de ea. Poate poate nu va falimenta clubul.
12 februarie 2022, 16:05
s-a explicat de 100 de ori. gaz metan e tot in insolventa. a prmit o prima decizie pentru iesire din insolventa in iulie 2020. inainte de acea decizie, anaf depunea la tribunal o contestatie prin care se cerea ca gaz metan sa nu fie lasata sa iasa din insolventa. judecatorul nu a tinut cont de acea contestatie si a acceptat in prima instanta iesirea din insolventa. acum se judeca apelul(recursul). anaf a facut apel la acea decizie. pe 15 februarie vine a doua decizie. tribunalul poate mentine decizia din prima instanta sau poate accepta contestatia celor de la anaf si gaz metan reintra in insolventa. e ca la cazurile alea pe care le tot auzim la tv. in prima instanta a luat x ani puscarie, la apel a fost gasit nevinovat. asa si aici. in prima instanta am iesit din insolventa, acum asteptam decizia la apel. problema e ca gaz metan nu vrea sa reintre in insolvneta. nu inteleg de ce conducerea clubului nu vrea insolventa. reintrarea in insolventa ar salva clubul de la faliment. continui sa cred ca sunt interese ca gaz metan sa falimenteze. de asta nici nu se platesc datorii, de asta nu se mai face nimic. poenaru chiar deplangea situatia si spunea ca deaconu accepta 50 de mii de euro, dar nu i s-au dat nici macar aia. gaz metan a pierdut 2 puncte pentru 50 de mii de euro. poenaru nu intelege nici de ce nu s-au platit acei bani la munteanu si popovici pentru a putea face transferuri. el voia transferuri, voia sa nu mai fie nevoit sa aiba pe banca doar copii.
"La data de 30.06.2020 clubul avea de încasat peste un milion de euro și datorii 0. Este foarte simplu. Clubul sportiv poate fi ajutat prin contracte de sponsorizare. Romgaz poate să dea 40 la sută din profit și credeți-mă că anul acesta le-a mers bine", a spus Ioan Mărginean, la Liga Digisport.
Faceți bine să lăsați orgoliile la o parte și vorbiți cu omul ăsta să revină la GAZU`, e singurul care ne poate scoate din nou din căcat.
Sunt 100% convins că dacă ar fii căutat ar accepta să revină la noi să ne ajute!
Probabil deaia nu mai trebuie sa exista acest club ca sunt numai prosti cu facultati .. interese... poate daca facem CLUB nou poate atunci o sa avem sponsori .. gen Maurer, dar cand zicea Roman ca daca nu vine Iordanescu el nu mai da niciun ban. ati uitat? Roman ii de incredere deloc ! nu uitati la VOT si o sa va mai aduc aminte !
12 februarie 2022, 16:29
e tarziu. ce ar mai putea face marginean? sa aduca bani de acasa? din pacate un om care a produs performanta la medias a fost dat afara pentru a i se face loc unui nepot de psd-ist. asta-i realitatea. s-a dat afara un profesionist pentru a fi pus in functie un neica nimeni venit pe linie politica. multumim psd, multumim guvernului condus de viorica dancila. volintiru a fost pus sef la romgaz in perioada vioricai dancila. la guvernare era psd-alde. volintiru si roman au spus la unison ca daca iordanescu nu e ales presedinte, ei sisteaza finantarea. din idiotenia catorva oameni stergem cu buretele un club cu o istorie de peste 75 de ani. cam atat de idioti sunt unii.
Pai cum e până la urmă, ar poate Romgazul sa rezolve toata problema dar nu vrea,hotărâți-vă ,dacă mai zic ceva o sa spuneți ca am ceva împotriva Romgazu-lui,și asa m ați acuzat de mai multe ori.Sau nu e valabi numai dacă o spune Mărginean? Numai Zic! 😀 Oricum părerea mea e ca nu vrea absolut nimeni sa facă nimic,e clar ca se dorește falimentarea clubului care a fost un plan bine pus la punct de mult timp. Altfel nu se explica de ce nimeni nu mișcă un deget deși ar putea sa se rezolve multe lucruri.Eu nu pot sa cred că ar putea exista o conspirație împotriva noastă venita din afara orașului,de la București cum spun mulți,pe cale politica, cu toate ca m am gândit și la acest aspect.Raman la părerea ca totul se face pe plan local,e totul despre clica politica și instrumente de sifonat bani la nivel local.Ee cred ca Gaz metan a fost întotdeauna un instrument de sifonat,însă sifonarii din ultimii 2 ani au depășit orice limita de bun simt,s au dus pina într-acolo încât ne au nenoracit cu totul.Dar nu I nimic pt ei nu contează nici măcar de aceasta tradiție, de acest brand de oraș pina la urma,de oamenii care iubesc echipa asta nici nu poate fi vorba,își vor creea altul și vor face incontinuare ce știu mai bine,sa sifoneze!
evident ca ar putea romgaz sa rezolve toate problemele, dar oare ar fi corect? unii sa faca paguba, si altii sa vina s-o acopere? sunt absolut sigur ca unii s-au imbogatit in ultimii 2 ani. am mai spus-o acum cateva zile. as lua la puricat toate conturile personale ale celor care s-au invartit prin conducere in ultimii 2 ani.
pana si clubul de unul singur ar putea rezolva din probleme, dar nu vrea. revin la declaratia lui poenaru de ieri sau alaltaieri. "”Nu sunt milioane. Vorbim de 50 de mii de euro". clubul nu vrea sa plateasca acei 50 de mii de euro pentru a nu fi depunctati. bugetul salarial la gazu e undeva la 100 de mii de euro pe luna. pai oare merita sa rezolve romgaz toate problemele daca pana nici clubul nu vrea sa si le rezolve? probabil jude asta nu e mare fan fotbal si atunci il cam doare in cot daca gaz metan mai exista sau nu. daca ii pasa catusi de putin, facea ceva ca primaria sa sara din schema clubului. primaria si roman au adus toata nenorocirea. nu bucuresti, nu alticneva. primaria medias e dusmanul clubului gaz metan. un dusman pe care il cunoastem inca de prin 2014/2015. la vremea cand s-a intrat in insolventa roman propunea falimentul clubului si infiintarea unuia nou. noroc cu pustai care s-a impotrivit. daca nu avea el acele declaratii contra infiintarii unei echipei, probabil aveam de mult una noua. la 6, 7 ani distanta de la acele discutii, uite ca suntem in pragul de a avea echipa noua in oras.
- sa puna presedinte nu vor
- sa plateasca datorii nu vor
- sa discute cu cei carora le datoram bani pentru amanare sau pentru plata in rate nu vor.
In conditiile astea ce sponsor sanatos la cap ar da bani? Deaconu spunea ca s-au primit in ianuarie 700000 de euro. Bani ar fi, dar nu sunt folositi. Nici macar salariile actualilor jucatori nu au fost platite la zi. Marginean spunea ca romgaz poate sponsoriza pana la 40% din profit. Deci pică si ideea cum ca romgaz ia din banii gazului pentru a da in alta parte.
Pana si clinceni a platot datorii de 90 de mii de euro pentru a-si debloca transferurile. Astia din conducere sunt de rasul lumii.
Dar cei cu Yuri a plecat la Craiova sau ?
Rezervele dela CFR sunt peste titulari nostri cu mult ce pretenti sa avem dela meciul asta .
O fi accidentat sau ceva. Ieri l-am vazut la blocul ala langa carrefour. Acolo parca sta.
19.26
pai la ce probleme sunt la club, n-ar cam trebui sa mai avem pretentii cu nimeni.
Auzi la eric. Cel mai bun antrenor avut in romania e hagi.😂😂😂😂 pustai ii da lectii lui hagi, din pacate pustai n-are intrare la echipele bune.
@Adi irl
Nu e normal sa bagi vina pe sponsor, ca el nu are NICI O OBLIGATIE fata de club, repet, NU ARE NICI O OBLIGATIE, si in concluzie, cat, cum si cand da bani la GAzu e fix problema lor. Nu poti sa-i tragi la raspundere!
ex: Socrul tau iti lasa masina lui cea veche, si tu vrei si casa ca sa nu o imparta sotia cu ceilalti frati! acum tu ce faci, il tragi la raspundere ca iti da doar masina, si casa sa o imparta copii lor in mod egal? Tu divortezi de fata-sa daca nu iti da si casa? pai u hotarasti ce sa faca el cu bunurile lui?
ASa si cu sponsorii, zicem "Mersi"si ne folosim cum vrem de ei.
aM FACUT DOAR O REMARCA, la ce am inteles din mesajul tau. Te salut!
Pleșca spunea acum la look tv ca din ce stie luni vor pleca acasa cativa jucatori si undeva saptama viitoare pleaca si poenaru. Plesca spunea ca nu mai sunt sanse de evitare a falimentului.
Pare foarte suparat pe oamenii de la gazu.
Degeaba ne tot contrazicem pe aici si punem intrebari si ne dam cu pareri ca dece nu iese nimeni din club sa spuna ceva dar avem de cateva sapta Reprezentant al Suporterilor si INCLUSIV si el a participat la sedinta din 11 -02-2022 dar pina acum nici macar 1 data sa spuna si el Buna asta si aste ie . Si noi atunci ce asteptam dela club . Dezastru toti tac sa nul supere pe Domnul binefacator Roman. Bine ca avem cine sa reprezinte suporteri dar nu a intrebat sau sa spuna nimic .cum ne reprezinta daca nu stie ce vor suporteri sau vorbeste doar cu galeria restu nu suntem suporteri. Sclavie
Anonim 16:25
Nu stiu daca tehnic e asa cum spui tu. Sigur, e adevaray ca exista acel recurs de care spui. Dar nu stiu daca tehnic suntem in insolventa. Drept dovada e ca nu mai avem administrator special. Si mai e o chestie, daca era asa si plu de scapat de probleme, prin acceptarea acelui recurs de reintrare in insolventa, nu s-ar mai vorbi atat de faliment si ca nu poate fi evitat. Deci, fara sa am studii juridice, pot sa zic ca ce spui tu are cateva "hibe". Pacat ca nu e nimeni aici care sa explice clar problema asta, juridic vorbind. Ca sa sa cautam date de recurs ale proceselor stim toti.
12 februarie 2022, 19:53
"06 iulie 2021 – Clubul Gaz Metan reușește să suspende pentru moment decizia de reintrare în insolvență."
https://www.prosport.ro/fotbal-intern/intra-gaz-metan-in-insolventa-din-nou-chiar-daca-a-incasat-500-000-de-euro-de-la-lpf-anaf-impinge-clubul-spre-reorganizare-judiciara-prosport-are-toate-detaliile-exclusiv-19402032
citeste articolul asta. conducerea clubului NU VREA ca clubul sa reintre in insolventa. doar ei stiu motivul pentru care nu vor. asta ca nu se poate intra in insolventa sunt zvonuri pornite chiar de oameni din anturajul conducerii.
Ok, io-s convins ca exista persoane din club care exact asta au urmarit. Insa decizia nu le apartine lor, ci instantei. La cate datorii avem, de ce ne-ar da aviza favorabil de iesire din insolventa? Asta e problema si nelamurirea mea.
Cică Yuri merge la CFR pt 100.000 de euro.
Deci o să primim 100.000 de euro, bani care vor disparea fara urma cum am disparut si acei 500.000.
S-A TERMINAT BAIETI, PROBABIL ASISTAM LA ULTIMELE 2-3 MECIURI, O SA INTRAM IN FALIMENT! TRIST!
pai sa speram ca nu ne vor da aviz favorabil de iesire definitiva din insolventa. picam in b, macar nu ne desfiintam.
!!! Yuri la cfr contra 100000 de euro.
ar fi chiar culmea sa nu platim nici acum banii lui deaconu pentru a nu mai fi depunctati iar.
Sunteti destepti ce-i cu linistea asta? gen cine mai e la conducere? la medias?dc nu le scriem pe facebook?
Hai Horj, baga-i si pe astia in joc. Mai ales ca ai fost junior la cfr. Hai cu autogolul.
Echipa asta o să dispară în câteva săptămâni, dar un singur lucru trebuie să înțeleagă marii „iubitori” ai acestei echipe (roman, boroncoi, boaru, nistor și cine mai e), că noi nu vom accepta o altă echipă în locul GAZULUI și că ÎN NICI UN CAZ NU VOM SUSȚINE O CLONĂ A GAZULUI înființată de un om pe care îl interesează doar imaginea publică și de singurul lucru care mai reprezintă mediașul ăsta mort, GAZ METAN MEDIAȘ.
SĂ VĂ FIE RUȘINE! PORCI NENOROCIȚI! ȘTIU CĂ CITIȚI MESAJELE DE PE SITE-UL ĂSTA, ȚINEȚI MINTE UN LUCRU CLAR, DUMNEZEU NU DOARE ȘI VĂ VEDE PE TOȚI!
TOȚI SUPORTERII ADEVĂRAȚI AI ACESTEI ECHIPE VĂ DORESC MULTĂ, MULTĂ M--E!
am comis o mică greșeală de exprimare, „...pe care îl interesează doar imaginea publică însă de de singurul lucru care mai reprezintă mediașul ăsta mort, GAZ METAN MEDIAȘ, NU-I PASĂ!”.
https://www.avocatura.com/av.20979-iordanescu-valentin.html
aveti acolo un nr. de telefon al lui valentin iordanescu (nu stiu daca e de actualitate)
n-ar fii rau sa-l sunam si sa-l intrebam de sanatate
Au acceptat rapidistii, petrolistii, gălățenii, timisorenii etc echipe noi, cu timpul o s-o accepte si medias. Mai ales daca va avea in nume tot ceva cu gaz metan. Din lipsa de altceva, se accepta orice.
Zicea paul ca va sterge site-ul. Eu as spune sa nu-l stearga. Din vara tot gaz metan va fi, doar ca pe alta societate.
Da ii avocat Iordanescu?
Saptamana viitoare mai vine o penalizare de 50 mii de la fifa pt alceus . Se cam aduna penalizarile o sa ajungem pe - la puncte
20.50
Da. El era avocat in firma de avocatura a scoacrei. Asa a ajuns el pe la medias. Prin soacra lui care era/sau inca este avocata a clubului.
12 februarie 2022, 20:50
rapidistii, petrolistii si cine ai mai zis tu au avut la baza oameni care iubesc fotbalul si implictit echipa respectiva.
la noi cine iubeste sportul in medias? roman? care a infiintat o echipa de baschet, a tinut-o 2-3 ani si apoi echipa a disparut peste noapte? boroncoi? care s-a dus la TV si sa tiganit cu marginean stiind ca are un loc asigurat unde o sa fie renumerat cu o suma de bani pe care nu o merita? zi-mi te rog cine, eu sincer nu cunosc nimeni care iubeste sportul si implictit fotbalul in medias.
daca erau oameni care il iubeau apareau macar atunci cand echipa mergea bine, dar unii nici atunci n-au aparut si altii au aparut sa-si faca o imagine publica frumoasa ... despre ce vorbim.
12 februarie 2022, 20:50
aparent da, daca este el cel prezentat pe acel site.
orice prost isi da seama ca nu se vrea salvarea clublui, se tot poarta discutii care se amana de pe o saptamana pe alta. pai ce dracu fac astia? amana cate o saptamana sa se „gandeasca” la solutii si cand vine o noua discutie iar o amana?
hai sa fim serios, daca se voia salvarea clublui se putea salva 100%, dar nu se vrea.
Astai jocu . Daca falimenteaza clubul nu mai da bani la nimeni ramin bani ce au luat din dreptu tv plus pe Yuri . Deasta nu au platit nimic sa fie sigur falimentu .in insolventa trebuie sa mai plateasca ceva la suta. Dece credeti ca Deaconu vrea acum 50 mii eur ca stie can faliment mai ia ciuciu. Si alti .
Si la faliment trebuie sa dea. Toate bunurile pe care gazu le are ajung la licitatie. S-ar putea totusi ca nocturna, tabela de marcaj, scaunele si alte lucruri sa nu fie ale gazului ci a trasgazului care detine stadionul. Toti banii de prin conturi sunt luati de stat. La deaconu ii era teama de insolventa. El spunea ca in insopventa nu o sa mai ia nimic.
20.57
Pai nu vor sa salveze clubul. Si primii care vor sa omoare clubul sunt fix aia din conducerea clubului. oamenii lui roman.
12 februarie 2022, 21:10
sincer sa fiu de la boaru nu ma asteptam deloc sa faca jocul acestor escroci. ma asteptam sa iasa in fata si sa spuna lucrurilor pe nume.
din pacate m-am inselat si uite cum oamenii vechi din cadrul clublui (boaru, boroncoi) omoara clubul pentru 4.000-5.000e. trist.
Exact! Boaru e o mare dazamagire. Ma asteptam sa plece din club asa cum a facut-o plesca.
Mi-e scarba de el. Parea baiat cuminte dar pt un post caldut a tacut. vezi cum is oamenii, pt un blid de ciorba?? E constient ca no sa-L VREA nimeni, la nici un club. Il intalnesc pe tataso si ii zic si lui.
21.39 pai cine sa-l vrea? Nu-l cunoaste chiar foarte multa lume in fotbal.
Apropo. Zicea cineva pe aici ca pleșca ar fi declarat acum cativa ani ca el nu intelege fotbalul. Ca el stie doar ca trebuie sa apere mingi. Ca nu intelege tactica, nu intelege nimic legat de organizare. M-am uitat un pic pe look tv si nu prea zicea nimic. eric spunea 100 de cuvinte, plesca 10. Eric cunoaste mult fotbal.
12 februarie 2022, 21:48
pai tu crezi ca Plesca a plecat la looksport pentru ca isi dorea atat de mult sa fie analist acolo? eu cred ca a plecat fiind scarbit de ce se intampla la medias si decat sa faca si el parte din acei porci care nenorocesc clubul a ales sa plece.
FELICITARI LUI POENARU SI JUCATORILOR! AM DOMINAT CFR-UL IN REPRIZA A 2-A CU TOATE PROBLEMELE CE LE AVEM! CE PACAT CA NU A VENIT POENARU MAI REPEDE LA ECHIPA SI AZI ERAM MULT MAI SUS IN CLASAMENT! HAI GAZU!
Matricardi cu Horj astea 2 nu vorbesc am scapat 1 punct
Saracul Gabriel..plangea la interviu ..... trist..
https://www.youtube.com/watch?v=fFRCET_3r4c
Uitati ce zice Eric, este dezastru
22.38
Chiar daca nu prea vrea sa spuna multe, a pus punctul pe i in final. "Gestionarea clubului nu a fost buna". Lucrul asta l-a spus si buzean si orice om sanatos la cap vede treaba asta. Cand aduci in 2 sezoane 40, 50 de jucatori si dai afara vreo 20, 30. Ce sa mai discutam? Puneti la fiecare jucator adus un comision la impresar de 4000-5000 de euro si vedeti la ce sume ajungeti. 4000-5000 de euro e o medie a comisioanelor. Au venit jucatori si cu 10000 de euro comision.
https://www.youtube.com/watch?v=oQ5MaOZaf1c
Apasati pe link sa vedeti ce zice Iordanescu stiu ca este veche dar poate va amintiti !
Trimiteți un comentariu