Societatea Start Insolvency SPRl Cluj Napoca, este cea care se va ocupa din nou de cazul insolvenței al clubului Gaz Metan Mediaș.
Pe de altă parte, în Adunarea Generală a Acționarilor, trebuie ales un administrator special, însă până în acest moment nimeni nu dorește să prea această funcție.
Astfel, consiliul director al clubului nu mai are drept de decizie, urmând să se formeze un comitet al creditorilor, acolo unde Gaz Metan are cele mai mari datorii, ca apoi verdictul final al intrării în faliment să îl declare instanța de judecată.
40 comentarii:
E clar ca nu se vrea insolventa ci doar falimentul, ca Toaregurile cumparate vor ramane la cei ce o conduc.Sunt sigur ca masinile au fost cumparate de Club mai apoi vandute la pret de Logan de ras, persoanelor din anturajul conducatorilor care au distrus Clubul.Sunt sigur ca dintre acele masini circula prin Bucuresti, Cluj ,Sibiu, Medias.
Doar familia de Banditi e mare. ,,CARACATITA´´
21 mai 2022, 09:46
putin probabil sa ramana cu acele masini. la faliment statul vinde toate bunurile aflate in proprietatea clubului. falimentul nu inseamna ca pot duce bunurile acasa si sa le considere ale lor. un calculator, o minge, un trening mai pot lua. dar o masina e cam greu. sunt curios de exemplu nocturna a cui e. tabela de marcaj si alte lucruri scumpe. daca sunt a transgazului, e bine. daca sunt ale clubului, ele vor fi vandute si viitorul club din medias ar trebui sa-si cumpere toate aceste lucruri.
Chiar asta este ca nu mai este in proprietatea clubului.Au fost vandute sau au fost licitate inter ei, ca vrajeala.
vorba aia, boala lunga moarte sigura. se pierde timp pretios cu un club despre care se stie ce final va avea. decat sa ne tot imbatam cu apa rece, mai bine si-ar canaliza toata lumea energia spre clubul nou. ar fi una sa pierdem timp si sa nu inscriem noul club in L4. sa pierdem un an degeaba. solutii pentru gaz metan trebuiau gasite acum un an. acum e TARZIU. acum un an V. Iordanescu mintea spunand ca e totul bine, ca nu sunt datorii ca pe tarnava curge lapte si miere.
Francisco JR a semnat cu Pepsi Sf Ghe!! toti isi fac echipa cu totularii lui Gazu.. si culmera toti unde s-au dus, au mers titulari .,.. PACAT DE GAZU
Felicitari U. Se pare ca cei care "au retrogradat gazul ca sa scape dinamo" n au putut s o rezolve si cu U Cluj.
Îți dai seama? Poate ne spui și tu varianta ta,de ce nu? Eu as fi curios dacă aduci si niște argumente, ce treaba a avut Dinamo cu retrogradarea noastra?
@ 21 mai 2022, 22:32
Dinamo e de vina ca noi nu i-am platit de acum 5-6 sezoane pe ALEX mUNTEANU, Popovici, Danci, cu care avem procese? Dinamo e de vina ca polonezul Gilkevicz ne-a dat in judecata ca nu l-am platit? Tot Dinamo sa fie de vina ca Conducerea i-a adus la 5 salarii restanta pe cei 25-30 de fotbalisti din sez actual?
Noi suntem spre FALIMENT pt ca "ne-am" batut joc de 40-50 de fotbalisti, in ULTIMII 5-6 ani, crezand ca baietii is prosti, si renunta la bani: uite ca au contactat niste avocati, care au facut hartiile si BUFFF, ne-o dat-o`n freza!!!
Si tot noi suntem de vina ca Razvanel Zavaleanu nu si-a terminat treaba la Medias si s-a dus la Dinamo :)) se stiu ei prin birouri :)) el este un infractor mare dar spre el nu arata nimeni cu degetul :) Zavaleanu cu Iordanescu :))) stiu ca sunteti fani Dinamo inteleg, dar aici sunt doar FANI Gaz Metan Medias, Dinamo are propriul site :) sper sa bata U Cluj ! sa-l vedem pe Zavaleanu cum o intoarce :)) manevre, managmentul de la Medias cine l-a avut? atat timp cat Medias era in INSOLVENTA? :))) intrebati-l pe Zavaleanu :))) shhhh sa nu fie implicat si Jude :)) si mai multi si primarul si ce mai vreti de la club? $$$ sunt la putere, daca Medias avea bani nu intra nimeni in faliment, se rezolvau problemele dar contracte false s-au facut
Aici nu sunt doar fani Gaz Metan Mediaș, sunt de tot felul,începând din București pina la Cisnădie ,Sibiu la greu,și mai sus către Cluj. 😀 Zavaleanu a primit și el ,,niște bani de suc,, de la Jude, asta se știe.Poate ai dreptate, nu zic nu....dar un lucru este foarte sigur....clubul ar fi putut fi salvat dar nu s a dorit acest lucru,cred ca aici suntem cu toții deacord.Deci e clar ca undeva a fost o conspirație împotriva Gazului.
clubul putea fi salvat doar prin reactivarea insolventei. ei au intarziat cat au putut reactivarea insolventei pentru a-si putea face smenurile cu impresarii. dupa cum bine vedeti se si scrie in articol. "Astfel, consiliul director al clubului nu mai are drept de decizie, urmând să se formeze un comitet al creditorilor," creditorii n-aveau niciun interes sa aduca cozi de topor pe comisoane mari asa cum s-au adus in ultimii ani.
sambu e inca liber de contract din iunie 2021 de cand a plecat de la gazu
adama sarr joaca in liga4, liga5 din italia,
pambou e inca liber din ianuarie 2022
kassai fernander e inca liber din octombrie 2020 de cand pleca de la gazu dupa nici 3 luni.
si exemplele tot pot continua.
la gaz metan a contat mai mult interesul personal al conducerii decat interesul clubului. au dat tunul, s-au umplut de bani si acum stau linistiti.
un extras dintr-un articol prosport
"06 iulie 2021 – Clubul Gaz Metan reușește să suspende pentru moment decizia de reintrare în insolvență."
Pentru a îngropa adevarul trebuie multe lopeti si voi astia care ati facut rau echipei nu le aveti , asa ca o sa va vina randul la toti sa platiti pt ca ati distrus singurul lucru frumos care il mai aveam in oras ! Tic-Tac o sa ajungeti toti unde va e locul !!!
Hai Gazuuuuuuuuuuuuu
22 mai 2022, 08:52
Ai dreptate !
unii continuati sa spuneti ca zvaleanu(viitorul cluj) a primit sponsorizare de la jude(romgaz) desi acea sponsorizare a fost primita in perioada cand volintiru era director general in romgaz. unii inventati fapte doar sa dea bine cele scrise de voi.
Ce mai contează cine a dat? Dacă tot vorbesti de Volintiriu spune o și pe ailaltă.Cit a fost Volintiriu baniii de la Romgaz au fost buni și s au dat la timp, și am avut cea mai buna clasare din istorie în liga 1. Cu un bucureștean,în condițiile astea nici nu te mai superi cind se mai da și pe la alții. Problema e când tai de la tine și dai la alții asa cum a făcut Jude,mediesean get- buget!
Noi nu avem treaba ca furati toti furati.. da nu ne luati bucuria !!! respectati-ne suntem cika fani clubului Gaz Metan Medias dar din ce observ sunteti fani mai mare a lui Dinamo :)) deci .... poate nu meritam club de fotbal in Medias ...
23 mai 2022, 15:26
ai impresia ca gaz metan are cine stie cati fani/suporteri?
noroc cu pustai si cu cei de prin 2007. 2008 care au mai trezit in medieseni spiritul. ca in rest gaz metan nu poti spune ca are fani. cand la un meci cu botosani se strang la stadion 300 de oameni si la un meci cu dinamo, rapid sau fcsb se strang 3000, iti poti da seama foarte usor ca de fapt medias are mai multi fani dinamo, rapid si fcsb decat fani gazisti. cunosc destule persoane care la mecurile gazului cu dinamo sau fcsb isi luau bilet in galeria oaspete.
baieti din galeria gazului spuneau ca asteapta sa fie chemati la discutii de conducerea noii echipe sa vada daca noua echipa va prelua in timp brandul gaz metan. pai sa astepte. :)) sigur o sa primeasca invitatii speciale. suporterii echipelor de traditie nu asteapta acasa sa fie chemati la discutii. merg ei pe la stadion, merg ei la sedinte. iau atitudine intr-un fel sau altul. ne tot dam mari gazisti, tot explicam cum aia fura, cum ceilalti fura. stim noi ce intrebari sa punem unora sau altora, dar cand e intalnire la sediul romgaz ne impeidicam de un vaccin sau un test negativ.
nu-s adeptul violentei fizice sau de limbaj, si pe cat posibil in viata am evitat scandalurile. dar la u cluj cand au fost probleme intre suporteri si prodanca-marginean, pai suporterii au intrat peste ei la conferinte si le-au zis de dulce. sunt destule clipuri pe youtube. prodanca voia sa mute echipa la buzau, si atitudinea suporterilor a facut-o sa abandoneze ideea. asta e diferenta intre echipele de traditie, echipele cu suporteri si echipe gen medias, botosani, chindia, clinceni sau hermannstadt. prostul ala de croitoru de la botosani i-a tinut pe spectatori afara din stadion la nu stiu ce meci amical. isi permite vreun antrenor de la echipa cu suporteri sa faca asa ceva? dupa infrangerea de la cluj de acum cateva zile, dinamo a dormit prima noapte la cluj de teama suporterilor. le era teama ca vor fi opriti undeva pe traseu si luati la suturi.
adi irl
"Ce mai contează cine a dat?" ai intors-o ca pe la Ploiesti, vere. pai conteaza. orice detaliu conteaza. de luni de zile unii scrieti de romgaz verzi si uscate, daca cineva va trage de maneca si va arata cum stau unele lucruri, o bagi pe aia cu "ce mai conteaza?". daca nu conteaza, atunci da-i drumul inainte si scrie lucruri care in mare parte sunt false. luni de zile l-ati tocat marunt pe jude ca vezi doamne romgaz sponsorizeaza alte cluburi care nu aduc profit gazeifer sau ce ati zis voi. cand vi s-au adus dovezi concrete ca nu in perioada jude au venit acei jucatori de la viitorul CJ, cand vi s-au adus dovezi concrete ca si volintiru a facut sponsorizari catre alte cluburi din tara si sponsorizari s-au facut chiar si inainte de volintiru, ai intors-o si acum spui ca nu te intereseaza ca s-au dat bani la alte cluburi cat timp nu s-au luat din banii de la gaz metan. pai ce bani s-au luat de la gaz metan? marginean spunea acum cateva luni ca dupa lege, romgaz la profitul pe care il are poate da lejer 40, 50, 60 de milioane de euro la sport. pai romgaz nu da mai mult de 1 milion - 1.5 milioane de euro. bani care se impart la mai multe cluburi. mai raman inca atatea zeci de milioane pe care romgaz nu le sponsorizeaza nicaieri. deci ce bani ia romgaz de la gaz metan si da in alta parte? romgaz sponsorizeaza sub 5% din cat ar putea sponsoriza. restul de 95% raman la ei. deci ce bani ia romgaz de la gaz metan si da in alta parte?
Demonstrează acest lucru,dacă Mărginean a spus asa ceva,a spus o uriașă prostie. În anul în care ne am prăbușit sponsorizarea s a redus la aproape jumătate fata de anul precedent lucru dovedit deja. Și aia s au dat asa cum s au dat cu tăraita.In schimb Romgaz a dat niște bani de suc prin jurul Sibiului,la bogatanii județului,de la noi ăștia,,sărăntocii,fomistii ,țăranii și tiganii de la Mediaș. Paul Gazistul poate sa confirme dacă e adevărat sau nu ce spun acum.
adi irl
"Clubul sportiv poate fi ajutat prin contracte de sponsorizare. Romgaz poate să dea 40 la sută din profit și credeți-mă că anul acesta le-a mers bine", a spus Ioan Mărginean, la Liga Digisport."
https://www.digisport.ro/fotbal/liga-1/solutia-de-salvare-a-celor-de-la-gaz-metan-le-a-mers-foarte-bine-anul-acesta-pot-da-40-la-suta-din-profit-1517933
romgaz poate da spre sport 40% din profitul lor anual. calculeaza-le profitul si vezi cat inseamna 40%. daca si marginean vorbeste prostii, care e om implicat in fotbal si stie toate legile cu privire la sponsorizarile in sport, atunci nu stiu ce mai putem discuta. toata lumea vorbeste prostii, doar voi vorbiti lucruri adevarate.
romgaz in 2021 a avut profit de aproape 400 de milioane de euro. 40% din 400 e undeva la aproape 170-180 de milioane de euro. ei din aia 180 dau spre sport un pic peste 1 milion de euro. restul de la 1 milion pana la 180 de milioane ii tin in conturi. deci de unde ia jude de la gaz metan si da la altii?
Eh, si tu stimabile anonim 11:16. Nu mai pune intrebari asa grele pentru Adi Irl si Dan Mija. Noroc ca nu ti-ai pus un nume, oarecare, ca ti-ar fi zis Dan Mija ca numele tau inseamna "platit de Jude" in limba dravidiană din nordul Indiei.
🤣🤣🤣 cu 170,180 de mil sponsorizezi jumătate din sportul românesc bai băiatule, tu îți dai seama despre ce vorbești? Da mi negru pe alb legea unde scrie ca o companie majoritară de stat poate sponsoriza în sport 40% din profit, nu prostia cea a spus-o Mărginean. Eu din ce știam e undeva la 7% dar nu sunt sigur ,și nu vreau sa vorbesc dacă nu sunt sigur. Dar nu cred vreo data în viata asta ca poate fi vorba de 40% . Poate ar putea fi adevărat dar vorbind de toate ramurile sociale din România, însă chiar și asa îmi vine greu sa cred ca poate fi vorba de 40 % din profit.
Anonim, 23 mai 2022, 20:56 si 24 mai 2022, 11:34
Cred ca sunteti una si aceiasi persoana, Marginean spune tampenii iar tu, daca preiei si, mai rau, consideri cele spuse de el ca fiind reale, faci acelasi lucru. Si acum sa argumentez:
Conform Legii sponsorizarii si a Codului fiscal:
“Pentru plătitorii de impozit pe profit, cheltuiala cu sponsorizarea este integral nedeductibilă la calculul impozitului pe profit, însă reduce impozitul pe profit datorat la plată cu cea mai mică valoare dintre 7,5 la mie(0,75 la suta) din cifra de afaceri anuală, fără a depăși 20% din impozitul pe profit datorat.”
In cifre concrete, Romgaz a avut in 2021 o cifra de afaceri de cca 1,195 miliarde euro, un profit brut de cca 435,6 milioane euro si profitul net de cca 387,1 milioane euro, deci o valoare a impozitului pe profit de 48,5 milioane de euro.
Deci valorile care trebuie luate in calcul sunt:
- 0,75% din 1,195 miliarde de euro = 8.962.500
- 20% din 48,5 milioane euro = 9.700.000
Asa ca, conform cifrelor de mai sus, totalul sponsorizarilor pe care le putea acorda Romgaz in 2021 era de max. 8.962.500 euro.
Aoleuu! Uite ca a venit și cineva care mai citește și legile în vigoare! 😀. O întrebare pt ultimul anonim: din aceasta cifra de 8 mil și ceva,se sponsorizează doar pe ramura sportivă, sau pe toate ramurile sociale din țară? Și încă una pt anonimul anterior:sponsorizarea Romgaz către clubul Gaz Metan Mediaș a fost redusa aprox la jumătate în acest an comparativ cu 2020 și 2021,da sau nu?
Dupa cum am scris in postarea mea suma de 8,9 milioane este valoarea maxima a sponsorizarilor pe care le putea face Romgaz in 2021, conform legii, asta incluzand toate sponsorizarile.
In conditiile astea suma de 3 milioane de lei data clubului Gaz Metan e una rezonabila. Nu doar fotbalul trebuie sponsorizat in tara asta. Pe langa asta, la cate datorii avem, Romgaz ne putea salva doar daca, intr un caz ipotetic si irealizabil, ne ar fi virat toata suma aia de 9 mil euro.
Dacă vorbim de suma totală de aproape 9 mil euro, din care 3 mil lei acordata lui Gaz Metan adică 6,5 % din suma totală consider e derizorie. Având în vedere ca portul companiei se realizează ci forța de muncă 50^ medieseana. Înco condițiile astea retribuție din profitul posibil legal ar fi trebuit sa fie para. Bun....hai sa spunem ca ar fi fost dificil ca banii aceștia sa meargă către Gaz Metan dar totuși de la 6,5 % pina 50% e cale foarte lunga. Oricum vina nu aparține pe de a întregul Romgazului ,au fost alții care au avut soarta clubului în miina care putea fi salvat însă știm cu toții ca nu s a dorit practic.Oricum vreau sa mai spun un lucru....dacă atât Romgazul cit și Transgazul vor deveni sponsorii Sibiului, după zeci de ani în care au fost tradiționali ai Mediașului, cum e și corect sa fie,vor avea mult de pierdut în ochii mediesenilor( adevarati) și vor scrie o pagină neagra în istoria Mediașului cit și acestor doua companii infintate în acest oras.Bine ar fi ca domnul Jude și cei care decid,sa măsoare de 10 ori,înainte sa taie odată și sa se gândească cum vor fi priviți de gazisti dacă vor alege își continue viata și cariera în acest oraș.
romgaz nu sponsorizeaza doar in sport. mai sponsorizeaza si-n alte domenii. in domeniul educatie, medical, actiuni civice etc. suma totala sponsorizata de romgaz in 2021 e undeva la 4.5 milioane de euro. spre sport au dat aproximativ 850 de mii de euro. din suma asta de 850 de mii, 600 de mii de euro a primit gaz metan. 600 din 850 e peste 70%. :)
cati din gazistii aia au abonament la fotbal? cati din gazistii aia au dat 2% catre ong-ul cs gaz metan. eu stiu gazist care a dat cei 2% catre clubul primariei. astea cu privitul cu ochi rai sunt niste prostii. atat timp cat gazistii mai mult nu lucreaza si pleaca in concedii cu vouchere si cu reduceri venite de pe urma faptului ca sunt angajati in gaz, nu-i intereseaza pe ei ca romgaz sponsorizeaza sibiu, cluj, bucuresti sau pe soros. :))
Tu ești o specie de homo transilvanicuus mediensis,cum zice Dan Mija.Din cauza unora ca tine arata mediasul și țara asta cum arata,s-o tot din cauza unora ca tine și a mentalității tale a dispărut și clubul nostru din fotbal.Sunteti prea mulți, mai ți minte cind spuneam ca nu meritam echipa nici măcar în liga 2, meritam sa ne desfintam? Ar mai fi o varianta, aceea ca nu ești mediesean, iar în lipsa de discuții pe situl dacilor, vi sa te bagi în ale altora ca musca în.....ciorba!
pai fa prietene un mic sondaj printre angajatii din gaz si vezi daca le pasa sau nu ca rg/tg sponsorizaeza fch. o sa vezi ca multora nici nu le pasa. multora nu le-a pasat nici de gaz metan. sunt o specie care vede realitatea din jur de care se pare ca tu fugi. eu ti-am expus in cateva cuvinte realitatea. cati angajati din gaz si-au privit cu ochi rai sefii care au acceptat sa se infiinteze birouri pe la bucuresti? suntem oameni in toata firea si vorbim copilarii. atat timp cat omului nu i se taie beneficiile, nu-i pasa de nimic. la cati oameni au fost la meciul fch - csa, sunt sigur ca multi erau medieseni.
adi irl. dar baiatul ala din galerie care de 3, 4 luni e membru in nu stiu ce consiliu al clubului si nu a scos doua cuvinte despre spoarta clubului ce specie e? aia-i mai prietene specia de gazist. sa vina banutul, sa fie functia, in rest nu ma interseaza nimic. l-ati prezentat cu surle si trambite, si de 3 luni baiatul e mut. eu ti-am prezentat doar realitatea. nu am spus ca sunt sau nu de acord cu ea. nici mie nu-mi convine ca rg/tg sponsorizeaza hermannstadt, dar ce as putea eu face? de-a lungul timpului m-am contrat cu dan mija destul de mult, dar am si avut pareri comune. una din pareri e ca rg/tg trebuiau sa preia din nou fraiele clubului, sa dea la o parte primaria si ei sa conduca tot. dar lucrul asta nu se va intampla. probabil lui jude si sterian nu le place sportul/fotbalul si nu au ei chef sa conduca cluburi de fotbal.
E adevărat, am zis ca sunt prea mulți dinastia, de-aia suntem unde suntem.Dar nici cu voi nu I de laudă, ați uitat de cite ori am venit și eu sau Dan Mija cu propuneri sa facem și noi ceva, unde ați fost atunci? Pe online toți sunteți buni de gura ,cind e de făcut ceva,nici praf nu vezi în urma voastră.
Pe Dan Mija nu-l mai da tu exemplu, cand a fost intalnirea de la Romgaz s-a impiedicat de un test covid si n-a putut intra in cladire. Cam asta-i homo transilvanicus mediensis.
Vorbești fără sa cunoști anumite detalii. Acea întâlnire a fost anunțată în ultimul moment adică cu o seara înainte, nici nu cred ca cei de la Romgaz ar fi acceptat un test simplu.Au întrat doar cei vaccinați.Oricum e la moda în România sa dai în cel care încearcă sa facă ceva. Esențialul rămâne, ce ați făcut voo,practic, în afara activitatea asta online?
Adevarul e ca NIMENI nu a facut nimic. In romania sunt doar 3, 4, 5 cluburi care au suporteri care iau atitudine cand cluburile lor o iau pe un drum sau altu. Restul cluburilor nu au suporteri, nu au fani fanatici. Reprezentantul "suporterilor" gazului in consiliul de administratie nu a avut o luare de cuvant in 3, 4 luni.
Adi irl. Intr-o privinta iti dau dreptate. Medias nu merita locul in liga1. In primele sezoane de liga1 abia gaseai bilet la meciurile cu echipele mici. multa lume la stadion meci de meci. Acum ai gasi bilete cu nemiluita chiar si cu echipele de top. Cu 300-400 de spectatori la meci, nu prea poti emite pretentii la loc in liga1. Sper ca incet, incet echipe precum botosani, sibiu, voluntati, chindia si tot felul de echipe fara suporteri sa dispara din liga1 si sa vedem la tv meciuri cu stadioane pline. Sa vedem stadion plin la craiova, plin la ploiesti, plin la cluj(u cluj), plin la dinamo, plin la arad, plin la rapid.
Adi irl
Se putea intra cu test antigen. Hai sa depasim subiectul.
Pana sa ma intrebi ce am facut eu, mai bine zi ce ai facut tu concret. Faptul ca ai scris aici sa iesim in strada nu e ceva concret, nu asa se fac intalnirile. Intalnirile se fac pe grupuri private, cu oameni care se cunosc si se poate crea un efect de revolta. Daca scrii aici e fix egal cu 0, si eu pot scrie acum sa ne intalnim sa-l dam jos pe roman, asta nu inseamna ca ma ia cineva in serios si ca mi-am facut datoria ca cetatean.
Pai daca falimentarea gazului si mutarea celor doua companii la hermannstadt sunt miscari politice, de ce va mai legati atata de jude? Putea jude din postura de director general sa blocheze aceste miscari? Nu putea! L-ar fi zburat din functie si tot se faceau miscarile. Oricum, sterian la transgaz are zilele numarate. Unii spuneti ca totul e politic, dar pe de alta parte aruncati vina pe romgaz pentru situatia actuala. Ori e una, ori e alta. Deci care e cauza? Politica sau lipsa sponsorizarilor din partea romgaz?
poate fii si politic pana la urma si Jude e legat de politica, cum se schimba culoarea cum pleaca si el... oricum toti is prieteni ..
Trimiteți un comentariu