Clubul Gaz Metan a fost amendat cu suma de 15.000 de franci elvețieni, aproximativ 14.550 de euro, în cazul jucătorului polonez, Lukasz Gikiewicz, care a câștigat un nou proces împotriva trupei medieșene.
Atacantul care nu a evoluat deloc pentru echipa noastră, a dorit în prima fază să se ajungă la un acord comun cu conducerea Gazului și să îi se plătească suma ce o avea de primit, 160.000€, în mai multe rate, însă nu s-a ajuns la nicio înțelegere, iar penalitățile au urcat la 220.000€.
Datoriile față de jucător vor crește zilnic, iar în termen de 30 de zile, începând cu data de 19 ianuarie, dacă nu se achită suma în totalitate, Gaz Metan riscă să fie blocată la transferuri sau depunctată, iar în cel mai rău caz, retrogradată.
Tot în aceste zile, fostul președinte, Ioan Mărginean, a câștigat un proces împotriva clubului, acesta având de primit 50.000€ în termen de 5 zile, astfel echipa noastră va fi depunctată.
122 comentarii:
FALIMENT. Dombul Primar sia ajus scopul chiar daca de fatada a dat ceva banuti din bugetu local. Cu Marginean presedinte nu se putea ajunge aici si asa domnu Roman sa inprietenit cu catva depeacol din club si lau sapat pin lau dat jos. Daca pa falimenta clubul si echipele infintate de copii si junior al primariei vor avea multi functi din clubul actual. Puteti sa nu fiti deacord si sama injurati dar asta este purul adevar.
deci jucatorul a venit cu varianta de a-i plati 160000 in mai multe rate. iar clubul nu a fost de acord si acum trebuie sa ii platim 220000 intr-o si gura rata😂😂😂 nu exista asa prosti. marginean pe digisport a spus ca timp de un an nu l-a cautat nimeni sa incerce sa o rezolve cumva. e clar ce se urmareste de fapt la gazu acum. nu vor sa plateasca nimic si cauta sa intre in faliment. o sa apara acel
csm medias pe care doar roman il vrea.
Daca aveam un avocat care sa fi facut facuktatea pe bune niciodata nu am fi pierdut procesul cu gikiewicz. Sa i platim 220.000 de euro acestui individ e ilogic si imoral.pana in maduva oaselor. Poate are dreptate colegul.de mai sus, se vrea desfiintarea clubului.
Atat Marginean cat si Iordanescu sunt vinovati, sa fie facut repede un audit la club sa vedem cu s-au sifonat banii.
Sa raspunda in fata legii acesti infractori.
Si-au batut in primul rand joc de echipa locala si mai apoi de un alt simbol al orasului, Romgaz.
Marginean a facut jocurile inainte sa vina Iordanescu, sa l bage in rahat. El in loc sa se scoata, s a afundat mai tare.
Primarul ce sa faca? Are rol de decizie in club? Niciodata.
nici fcsb n-are avocati buni? polonezul a castigat si cu fcsb. avocatul care ne-a reprezentat la acest proces e avocatul care ne-a scos din insolventa. daca astea-s regulile, nu are ce sa faca un avocat. daca s-ar vrea falimentul clubului nu s-ar mai plati toate aceste datorii. ce rost mai are sa platesti zeci, sute de mii de euro daca tu vrei sa falimentezi clubul?
acum culegem ce am semanat timp de un an jumate. pile, relatii, impostura, slab profesionisti. cel mai probabil in 15 februarie cand e o noua înfăţişare la tribunal in acel proces al insolventei avocatul clubului va cere judecatorului sa accepte reintrarea in insolventa.
27 ianuarie 2022, 11:26
ce jocuri a facut mai exact marginean? jocul lui marginean a fost acela de a scoate clubul din insoventa, cu o decizie clara a tribunalului in mai, iunie 2020. tot ce s-a muncit timp de 4, 5 ani s-a stricat intr-un an jumate. avocata clubului impreuna cu marginean au facut o treaba excelenta. primarul are putere de decizie prin influenta pe care o are la club. daca inca nici dupa 2 ani nu vedeti lucrurile astea e tarziu cu voi.
avocata clubului nu e soacra lui iordanescu? :)) ea l-a adus pe ăla la club.
Prietene 11:29 tu ori scri doar sa te bagi in seama sau sa te contrazici cu noi . Pai tu pe ce lume erai cand clubul mergea bine pe timpu lui Marginean si domul tau drag Primaru declara ca pina nu pleaca Marginean nu ajuta clubu de parca era stapin pe bani munipalitati. Revinot !!!! Romgaz avea un contract facut de sponsorizare cu clubu si ei erau neutri nu conta cinei presedinte ca tot bani aia dadeau. Interesele leau avut gasca vesela care a ingropat clubul Roman Boroncoi Vali Iordanescu. Administratoru judiciar cand sa aprobat iesirea din insolventa cu acte a demonstrat ca clubul Gaz Metan este pe plus altfel nu puteai iesi . Cea ce si Marginean a demonstrat nu cum spui tu ca a facut cartile inainte. Esti Aberant scuze cati spun. Sa fi sanatos
11.39
probabil ai vrut sa-i scrii lui "27 ianuarie 2022, 11:26", nu mie. :))
marginean a spus inca o data pe digisport ca a lasat clubul cu bani in conturi. iordanescu spunea ca a preluat clubul cu datorii de peste un milion de euro. stim cu totii cine minte.
Corect scuze lui am vrut am gresit .
Ce a castigat Gikiewicz vs Fcsb? Ii plateste fcsb contractul pana la finalul lui? Nu prea cred. Era logic sa ii platim tot contractul acestui polonez daca era sub contract cu noi si era imposibil.pt el sa joace la alt club, deci sa castige bani. Ori el a mau jucat la 3 echipe in timpul "contractului cu noi". Sa ii dai decizie favorabila sa ii fie platit tot contractul e ca si cum imi zici ca se pot derula mai multe contracte concomitent. Continui sa cred ca nu s a aparat acest caz cum trebuie. S a crezut ca ii putem.pacali pe cei de la tas ca nu e valabil contractul.
S-ar putea ca in ceva timp velisar sa ne dea la comisii. Tatăl lui e foarte supărat pe gaz metan și spune că e singurul jucător care nu a mai primit vreun ban din iunie 2021. Au făcut totul sa îl forțeze sa plece. Merge la comisii sa-si recupereze banii.
Mai da astia din club chiar nusi dau seama ca Marginean a tacut 1 an si acum vorbeste clar ca ar dori inapoi la club mai ales dupa declaratia ca Gazu ie ca un vopil pentru el. Dar nar pune mina unu pe tel sal sune . Cate orgoli sau frica dea nusi pierde postu cu revenirea dinsului.
Ca un Copil
De era Mărginean președinte în continuare noi nu aveam astăzi atâtea amenzi de plătit și procese pierdute. Să ne aducem aminte acum câțiva ani când am fost depunctați din cauza fostului jucător Bekoe iar Mărginean s-a chinuit până a câștigat acel proces și ne-am recuperat punctele. Din păcate așa ceva nu vom mai vedea la Gazu.
După cum spuneam și în urmă cu câteva zile, echipa a cam căzut în groapă și nu va mai ieșii la suprafață. Trist.
Datoriile sunt aproximativ 3 mil jumate de euro.
Faliment.Salarii mari, se aude că Boroncoi are 3000€ salar.
🤣🤣🤣🤣
Cam atât are Boro, și Lăzărică de la primărie nu știu ce funcție are la club dar are 2500 euro salar pe lună, și mai sunt inca 2-3 pe la club ce au 2000€ salar.
Vedeti dece le este frica sa il readuca pe Marginean . Toate smecheriile se vor termina odata cu revenire lui. Salari dela 3000 eur vor scadea la 500-700 maxim.
Lasă că intră în faliment și de la 3000 o să ajungă la 0. Daca nu le convine 500, poate e mai bine zero
Sa ne zica cineva pana la urma care ia datoriile de fapt. Auzeam.de 5 milioane de lei, 2 mil euro, acum vine baiatul asta si ne zice ca is de 3 jumate. Pana la urma cat e? Spunea gazistul ca el.are toate cheltuielile, implicit datoriile.clubului pe hartie. Sa ne zica cat sunt sa nu mai tot avansam sume diferite pe aici.
Și q pus primarul toți argatii pe funcții în club pe salarii babane sa mănânce și gura lor o paine, pe toți incompetenții,asa cum a făcut peste tot în oraș. Mediesenii cei mari și tari,ia uite cine era păpușarul lui Iordănescu.
Și eu am auzit că datoriile se ridică la aproape 4 mil €
Ok. Pai atunci lasati-ma cu lonzinca asta ca din cauza Romgaz suntem unde suntem ca au dat cu 2 milioane de lei, adica 400.000 de euro mai putin, cand noi avem datorii de 10 ori mai mari decat diferenta pe care "trebuia" sa ne-o dea Romgazul. Ce rusini de oameni ne au condus clubul. Is socat.
Nu a spus nimeni ca din cauza Romgaz s a ajuns aici, s a spus doar ca au dat mai putin decât în alți ani, iar în schimb au dat la alte cluburi la care pina acum nu au mai dat,sau nu este voie sa se spună aceste lucruri? Pe lingă partea cu conducerea....ia uite cum ies acum la iveala toate măgăriile pe câte le a făcut primarul. Cum ma sa le dai la incompetenții aia asa salari,cum se poate asa ceva,asta I cel mai ordinar primar din toate timpuriele, a reușit sa distrugă echipa asta.
Banii din drepturile TV salvează echipele din Liga 1! Fiecare echipă primește câte 500.000 de euro
Am vazut ca fiecare echipa din Liga 1 va primi zilele acestea 500.000 euro din drepturile TV. Sa speram ca se vor achita 2-3 salarii restante la jucatori si ca Romgaz-ul si Transgaz vor creste sponsorizarile.
Colegu nu a reusit , a fost cu buna intentie . Bani dati din bugetu orasului au fost de fatada . Cum sa fie Lazarica pe acolo cind el a jucat la cel mai inalt nivel la 8Mai si parca tutin prin B din cate imi aduc aminte . Boroncoi la Sparta mult timp si acum sunt mare sefi.
Nu vă mai faceți speranțe false, Gazu` o să intre în faliment în următoarele săptămâni. Obișnuiți-vă cu ideea asta.
Nici cu acei 500.000e (dacă e adevărată informația) nu vom reușii mare lucru. Fapta e consumată, Gazu` o să dispară cât de curând.
Pai la un juc 220000 la altu 120000 la fost presedinte 50000 si 85000 sa putem face transf la cei 2 juc plus amenzile iar ramin salarile ne platite ar fi cam 490000eur vai si amar unde sa ajuns.
500000 de mii de euro primește Gazu',nu 200000, cât a precizat gazistul!!Problema e că avem acele datorii către polonez și Mărginean,plus salariile restante ale jucătorilor și antrenorilor.Acești bani nu ajung,datoriile ajung la aproape 4 milioane de euro. Ce e de făcut ???
Uite asa face p** mare la jucatori, le dam bani grei pentru ce?managament de tot cacatul, incompetenti de ce sa mai sponsorizeze RomGaz asa mult daca numai "andicapati" punem la conducere?
16.48
E de facut reintrarea in insolventa. Dar trebuie presedinte priceput ca un pas gresit in insolventa te poate arunca in faliment. Nu prea vad cum o putem scoate la capat fara reintrarea in insolventa.
27 ianuarie 2022, 17:11
După ce ai ieșit din insolvență nu ai voi să intri din nou în mai puțin de 5 ani. Deci, o nouă insolvență se scoate din calcul și putem vorbii din ce în ce mai mult de faliment.
17.15
Inca nu suntem iesiti defintiv. In 2020 am primit o prima decizie pentru iesire. O decizie executorie. Insa de 2 ani ne tot judecam la apel. Mai e nevoie de inca o decizie ca prima pentru a fi defitiv iesiti. Pe 15 februarie e un termen nou. Atunci putem anunta judecatorul ca vrem sa facem pașii pentru reintrare in insolventa. Mai jos ai procesul
http://portal.just.ro/57/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=5700000000031004&id_inst=57
Atunci vrei sa zici sa ramanem in insolventa, nu sa intram, daca zici ca inca suntem. Ori cu lb romana e mai greut?
Vad ca e greuț cu logica ta. Mai incerc o data sa iti expl8c exact situatia. Acum suntem intr-o etapa intermediara. Nu mai suntem propriu-zis in insolventa, dar nici nu putem spune ca suntem scapati 100%. In insolventa eram atunci cand administratorul judiciar ne numara fiecare leu, cand nu avem voie sa avem salarii neplatite si cand nu puteam plati comisioane la impresari.acum in mare parte se reanalizeaza prima decizie sa se vada daca a fost data corect. Normal nici nu trebuia sa dureze atat acest apel.
Eu din ce vad mai toti cei carora le datoram bani ar fi dispusi sa negocieze sume mai mici, sa primeasca banii in rate sau sa se gaseasca diferite moduri prin care toata lumea sa fie multumita. Dar din cate observ conducerea a refuzat toate aceste negocieri. Sunt curios sa aflu de ce.
-Pe munteanu l-au refuzat cand acesta a propus sa vina la gazu juca un.pic si prime o parte din bani
-polonezul a fost refuzat cand a cerut negocieri si propunea sa primeasca banii in mai multe rate.
-marginean iar sounea ca a asteptat un an in.care clubul nu l-a intrebat de sanatate.
Multe din probleme s-ar rezolva daca am mai lasa din orgolii si am fi deschisi la dialog.
Nu inteleg nici cum de deaconu s-a dus asa repede la comisii. El la digisport spunea ca a avut o intelegere cu cei din conducere. Nici nu isi facea mari sperante sa primeasca toti banii. Deci clar la mijloc a fost o intelegere verbala. La cateva zile distanta fuge repede la comisii. Iordanescu,boroncoi si ceilalti care au fost prin conducere in ultimul an demonstreaza ca nu sunt buni manageri, nu pot conduce grupuri de oameni si ca posturile pe care ei le ocupa ii depasesc. Butean ne-a dat la fifa pentru ceva bani pe care ii datoram din sezonul trecut. In ceva timp vine decizia si in cazul lui. Nu cred ca exista jucator din ultimele 2 sezoane care sa spuna vorbe frumoase de gaz metan. Toti au plecat cu un gust amar.
Poate Paul a spus 200000eur ca o fi auzit ceva ca 300000eur dispar . Cum au desparut si restu banilor de sau facut datori cu gramada.
Alceus a semnat cu Fc Zira din azerbadjan.
https://www.prosport.ro/fotbal-intern/intra-gaz-metan-in-insolventa-din-nou-chiar-daca-a-incasat-500-000-de-euro-de-la-lpf-anaf-impinge-clubul-spre-reorganizare-judiciara-prosport-are-toate-detaliile-exclusiv-19402032
E tot mai clar, reintram in insolventa.
In orice caz Clubul Gaz Metan Medias ii poate multumi lui V. Iordanescu in situatia in care ne-a adus si PNL-ului care la pus presedinte pe un nepot.Ca vom fii in insolventa ca vom falimenta oricum Mediasul nu va murii, vom reinvia dar sa nu mai vad altii in afara de Medieseni non politici,, POLITICUL DISTRUGE SPORTUL´´
HAI GAZU !!! HAI BAIETII !!!
SITUATIA DE LA CLUBUL DE FOTBAL ESTE O COPIE FIDELA,LA SCARA REDUSA A ROMANIEI.Acolo unde isi baga diavolul numit,,politica" coada, se impute totul/Pai hai sa vedem similitudini/Am avut noi, ca tara, pana sa vina,,meseriasul" scolit in SUA,Florin KATZu DATORIE PUBLICA LA JUMATATE FATA DE CEA DE ACUM IN ROMANIA.KATZu A IMPRUMUTAT BANI CU NEMILUITA, CAT TOATA DATORIA ROMANIEI FACUTA IN 29 DE ANI, PANA LA EL.Bani care nu se vad in nimic, NU II POATE SI NU VREA SA II JUSTIFICE. La GM MEDIAS A VENIT TOT PE FILIERA POLITICA UN ,,MASTER OF THE MONEY" care a cheltuit bani cu nemiluita, pe jucarii stricate, achizitii inutile si untura de tzantzar,BANI CARE AU INGROPAT CLUBUL IN DATORII.Bani pe care NU POATE, NU VREA SI NU II CERE NIMENI SA II JUSTIFICE. Vedeti similitudinea?
Am avut un guvern care strangea bani de la strainii evazionisti(vezi bancile straine care faceau evaziune fiscala, desi au castig de 2.5 ori mai mare in Romania decat media de profit in UE).A VENIT,,MESERIASUL" Florin KATZu si a oprit fluxul banilor care ajungeau in bugetul national.In mod similar, a venit la GM MEDIAS un alt ,,meserias" pe filiera politica, tot PNL, si a distrus toata munca precedesorului sau.E VORBA DE VALENTIN IORDANESCU.
Si da,A VENIT UN PRESEDINTE LA ROMGAZ , tot un ,,meserias" scolit in SUA, care A INJUMATATIT FLUXUL DE BANI PRIN SPONSORIZARI, de la cei care il produc, industia gazeifera, ca sa sponsorizeze cluburi si orase care au legatura cu industria gazeifera cam cata legatura are chelia lui Traian Basescu cu saloanele de coafura punk.
EZISTA O SINGURA SCAPARE.ROMGAZ SA RIDICE SPONSORIZAREA CLUBULUI DE LA 2,9 MILIOANE DE LEI CAT ESTE ACUMA LA 6 MILIOANE DE LEI(nu 5 milioane, cat era pana in 2019).Clubul sa se rezume la cheltuieli de 3 milioane, iar restul sa fie folositi la plata datoriilor.
Dar va rog sa nu disperati! Circula zvonul prin targ ca auzind cei din Cisnadie, Sibiu, Slatina si inca cateva locatii unde Romgaz face sponsorizari consistente, de necazurile clubului nostru, nu numai ca refuza sa mai primeasca bani de la noi, dar s-au hotarat sa ne sponsorizeze clubul si orasul cu cate doua milioane de lei anual, fiecare in parte/Le multumim anticipat.Multumim Intersport Sibiu, multumim Viitorul Cluj Napoca, multumim Magura Cisnadie. A propos, HAIDE MAGURA CISNADIE!Promitem ca daca se desfinteaza GM MEDIAS prin falimentare, venim la voi in sala sa va facem galerie!
P.S Mi-am exprimat mereu simpatiile nationaliste.Atat PSD)prin Ponta si transferul butoanelor de control ale Transgaz Medias la Bucuresti dar si PDL-BOC care a luat cu japca 100milioane de lei din bugetul Romgaz) au jefuit industria gazeifera care isi are capitala(inca, ptr putin timp, pana ne-o iau cu totul, in Medias)/LA GUSTUL MEU, I-AS TRIMITE PE TOTI IN PUSCARIE PE VIATA. Daca Liviu Dragnea, pentru 20.000 de euro a primit 3,5 ani de puscarie, hotii din cealalta parte a esichierului(hoti si ei)cate secole de puscarie merita?
Chiar mias dori sa re intram in insolventa asa o ia in brate polonezu si chiar si Deaconu deasta vor ei o intelegere cu clubul bani esalonati sa faca o hartie si asa isi iau bani dar cu insolventa nimic
anonim 7.54
in insolventa o sa-si mai recupereze 10%, 15%, 20% din datorii. isi iau totusi ceva
Cum e posibil ca un club ce are datorii foarte mari, dă salarii uriașe unor persoane care nu își au rostul, 3000€ pentru Flavius Boroncoi, 2500€ pentru Lăzărică care merge doar la antrenamente și se uită, 4000€ Vali Iordănescu, cine știe ce salarii mari mai au și ceilalți de sus de la birouri.
pai deaia are clubul datorii. in loc banii sa fie dramuiti, s-au cheltuit pe toate prostiile.
Primarul și compania, nu știu de ce dar cred ca Iordănescu pe care toți îl acuzati a fost doar o maioneta a primarului. De aceea a fost asa de insistent în al instala la conducerea clubului,iată ca lucrurile încep ușor sa se lege.
Și Atunci de ce nu l-ar numi pe Boroncoi sa fie tot așa ?
pe iordanescu il acuzam ca e slab manager, il acuzam ca e mincionos, il acuzam ca nici macar in ultima clipa n-a fost deschis sa spuna adevarul si a incercat sa arunce pisica pe altii. e clar ca iordanescu nu e singurul vinovat. vinovati sunt toti cei care in ultimul an jumate au fost prin conducerea clubului. toti isi au partea de vina. iar "taticul" lor la toti e primarul. de cand a venit la club primaria are o influenta negativa. nu vad nimic benefic adus de primarie de cand s-a semnat parteneriatul.
Noi strigam pe aici de un an ca e inadmisibil sa ai lot de 35 de jucatori la o echipa care pe langa faptul ca joaca pe un singur front, mai e si proaspat iesita din insolventa. Numai dragii nostri conducatori nu si au dat seama de absurdul situatiei. Oricare dintre noi daca era in locul valentinului, ar fi facut o treaba mai buna. Fabulos, ba!
Acum dece nu iese Boroncoi sa ne explice ce se vor plati din cei 500000eur sau vor merge pe apa tirnavei si astea. Zi de zi era la televizor del critica pe Marginean pin lau dat jos. Acum tace nu mai da declarati sai fie rusine..
Doar nu o fi el prost sa apara pe la televiziuni dupa ce el si conducerea sunt cu salariile zi, mai apoi sa spuna ca a adus si el bani de acasa precum V. Iordanescu, oricum cam ciudat ca la noi in club s-a furat in liniste, prin comisioane prin drepturi prin orice mijloace doar impotriva clubului.Acum ca sau adunat restante salariale datorii pana la nesfarsit, vor mai aparea datorii ca ies la iveala ca ciupercile dupa ploaie, o intind toti.Da salariile si le-au luat pote sa merga clubul si in insolventa sau faliment.
RUSINE RUSINE RUSINE.
nu mai apare martafoiul de Ghe Roman sa ne explice cum este cu Gazu`? Asa e ba Ghe Romane cand te inconjori de toti lingusitorii, gen lazarica, niste oameni de valoare nu ai adus si tu. Si, stii de ce ?! Stii ba de ce ? Pentru ca esti un om mic ba, frustrat si orgolios si fara nicio pregatire profesionala. Un terchea berchea politic.
Sunt Dan Mija si dupa cum am mai spus doar Sibiul e vinovat pt ce se intampla cu Gazu'. Si pentru incalzirea globala, posibila invazie a Ucrainei de catre Rusia, pt Covid, tot Sibiul e vinovat. Nu noi ca am fost prosti si nu am avut un management bun si nu suntem barbati sa recunoastem. Klaus iohanes ai distrus gaz metan. Nu avem remeneuri la medias ca le-a furat sibiul. Sunt un frustrat ofticat.
Primaru inca na aflat dela tv sau internet 😂😂😂😂 de probleme . Cum a putut spune data trecuta ca a aflat din media cind de fapt iel are 2 oameni in club Lazarica si Boroncoi . Asta nu are rusine si respect deloc . Eu stau in Cluj dar parinti stau in Vitro ma cert cu ei de mai voteaza cu Roman pe cuvant .
Sa dat cate un salariu la jucători și angajați, și s-au plătit ceva datorii.
Ok datori la ce ? Sau cine ? Sau platit
19.24 probabil la munteanu si popovici. Sa se deblocheze transferurile.
Acum ma uit pe DIGI si vad ceva interesant cum ca Narcis Raducanu Si Edi Iordanescu care a fost pus antrenor la Panduri politic si au dus clubul in prapastie. Ca ei e au luat salarile si jucatori ne platiti de 6 luni interesant si cu Edi apoi varuso Vali 👍👍👍
Pai iordanescu si raducanu au facut performanta la pandurii. Cum performanta a facut si pustai. Vorba cuiva. Cine l-a pus olitic pe iordanescu la pandurii stie meserie. A luat locul 3 in sezonul 15/16. Clubul a fost dus in prapastie de condescu. In romania e o obisnuinta sa arunci pisica pe altu. Acum citeam cum actualul presedinte de la clinceni il acuza pe poenaru ca a bagat echipa in groapa. Ca si-a pus el nu stiu ce prima pentru intrarea in playoff. La gazu valentin a ajuns prin soacra lui care e avocata clubului, ea se ocupa de procesul insolventei. Prin ea a ajuns valentin in club, nu prin anghel iordanescu. El e avocat in firma soacrei.
Apoi nu ma mir ca unde sunt banii, daca este asa o incurcatura,avocat,soacra,nepot,politician si primar , ma intreb toti acestia ce au comun cu sportul, inafara de a jumuli un club,si de a o falimenta.
,,MAMA LOR DE HOTI SI BANDITI ´´
Ma uit la Sepsi - Craiova acolo este fotbal sau handbal, arbitri sunt adusi de la handbal cu siguranta, asa ceva. Furaciune pe fata.Asta este nivelul fotbalului romanesc.E de jale.Mai bine ne uitam la cum gatim decat la fotbal.
La Craiova este Rotaru si Rege care sunt vazuti bine in fotbalu Romanesc si trebuie ajutati sa intre in pleyof. Asa un hent mare sa nu vada dai in foc de albitri
Sarr si Alceus, sunt inca sunt contract cu noi;'sa scris ca au reziliat acu 2 saptamani. Cine minte??
@ANONIM 17.07
Oamenii prosti au idei putine si de neclintit.Imi zici ca sunt ,,frustrat" Bun, ce altceva rau mai poti zice de mine? Ti-am demonstrat ca Romgaz Medias investeste in Sibiu cel putin dublu fata de Medias.Sibiu in care singurele gaze gasite se gasesc in mintea ta flatulenta.Si manipulativa.Postezi in numele meu,dar nici macar nu incerci sa imi imiti stilul.Sti de ce? Fiindca nu te duce mintea atat de departe.You dont have what it takes.Nici macar sa ma imiti.Asa ca Sibiul a emanat in sfarsit productie de gaze.Un mare fas pornit din adancurile lugubre ale gandirii tale egoiste.Vezi ca clubul GM Medias e in pragul falimentului(prin grija si participarea nemijlocita ale sotiei,nepotului, primariei si a slehtei de oportunisti numiti politic), orasul sufera de o depopulare masiva, si tu vii sa bagi cutitul in spate si il mai si rasucesti. DE CAND AU APARUT SPONSORIZARILE CATRE INTERSPORT SIBIU, MAGURA CISNADIE SI VIITORUL CLUJ, S-A REDUS BUGETUL CLUBULUI LOCAL LA APROAPE JUMATATE.Nu o spun eu,o spun cifrele.Fapte,nu vorbe,vorba Plavanului IohANUS.Am dat cifra exacta cand intr-un an Romgaz Medias a dat Spitalului Judetean Sibiu aproape un milion de euro. Si repet, in conditiile in care Spitalul Municipal Medias, care deserveste aproape 100.000 de oameni din Nordul judetului Sibiu nu are un aparat RMN, un lucru esential pentru medicina secolului XXI. In ultimii 5 ani am mers de doua ori in Tg.Mures si o data in Sibiu cand am avut nevoie.Adica am pierdut trei zile pentru ceva sa dureze maxim 6 ore.
Tu nu o sa intelegi niciodata, omul cu burta plina nu o sa il inteleaga niciodata pe cel flamand.E o logica elementara, pe care mintea ta incapabila de intelesuri matematice, si marginita in lexic la cuvantul,,frustrat" nu o sa priceapa niciodata.CAND AI ACEIASI SUMA DE BANI PENTRU SPONSORIZARI, CAND DAI IN PLUS INTR-O PARTE,DAI MAI PUTIN IN ALTA.Adica iei de la Medias si dai la Sibiu,Cisnadie, Cluj, etc.Tie iti convine situatia, esti in celalta parte,cea cu felia de tort(nemeritata) mai mare.
AI DREPTATE CA MANAGEMENTUL DEZASTRUOS DE LA CLUB NE-A ADUS LA SAPA DE GUMA.INSA PE DE ALTA PARTE, PUPATUL PAPUCULUI LA ,,INALTA POARTA" DE LA SIBIU SI CLUJ NAPOCA NE-A ADUS PREJUDICII MATERIALE.Pe model otoman, cand fanariotii trimisi din Instanbul, saraceau localnicii ca sa imbogateasca pe sultanul cel magnific. Din pacate,de aceasta data arendasul pus la masa cu bucate e un localnic cu gandire ARISTOTEL-ica si mentalitate fanariota
Gaz Metan intra in faliment iar din vară se va forma o alta echipă însă va fi nevoită cu alt nume.
Posibil sa ii ia locul spartei Mediaș în liga 4.
Doamne fereste de un faliment! Daca ne desfiintam, si se incepe cu alt nume, in afara de "Gaz Metan", o sa rup orice legatura cu fotbalul din Medias. Nu o sa am nici un sentiment fata de "noua"echipa; si implicit NU O SA SUSTIN, "noua" echipa. Nu pot accepta asa ceva. Ba din contra, o sa merg la meciurile Sibienilor, fix de ciuda!
Am patit-o cu clubul de baschet: din BC "Gaz Metan" acum se numeste CS Municipal Medias :(
Se va intampla ce zice baiatul de la 22:39
Probabil echipa se va numi csm medias, cum de altfel se voia cu mult timp in urma.
Au avut grija sa puna pe butuci echipa istorica gaz metan si sa ne pricopsim cu o incropeala de 2 bani.
Doamne ferește sa ajungem la faliment, dar și Rapid a ajuns în faliment la un moment dat și acum tot Rapid se numește (deși e alta entitate). Prin nu știu ce metode se poate folosi aproximativ același nume. Din CS Gaz Metan în FC Gaz Metan de exemplu. Dar cum am zis și mai sus, doamne ferește de așa ceva.
Lasati*l pe Dumnezeu,ca nu se baga in fotbal.Daca ar fi asa, FCSB-ul lui Becali trebuia sa castige Champions League non stop.Asa ca lasati-o pe,,Doamne fereste" si faceti ce trebuie, lucruri pentru care eu am insistat si altii mi-au bagat batul prin gard la initiativele mele.PUNETI PRESIUNE PE ROMGAZ, PRIMAR, PE CONDUCATORII DIN CLUB, CARE TOTI SUNT UNITI FRATESTE DE INTERESE POLITICE.Faceti bannere,,,flyers" adica fluturasi sau cum le-o fi zicand, megeti si strigati-le la Romgaz, la stadion, la televiziuni, la posturile de radio.Nu va mai bazati pe Paul, ca a facut si asa destule, prea multe ptr aceasta echipa.PAUL ARE ACUM MAINILE LEGATE, INTELEGETI ACEST LUCRU.Nu aveti ochi de vazut, urechi de auzit si minte de inteles,nu va este clar acest lucru? ASTEPT REACTIE DIN PARTEA LUI FLORIN RUSU, SA VEDEM CE DEMERSURI FACE PTR SALVAREA CLUBULUI, SAU E PUS ACOLO DOAR SA ASCULTE ORDINELE SI SA IA ACT DE DECIZIA BASTANILOR? Chiar asa,Florine, zi-ne si noua , le-ai dat vreo sugestie celor din conducerea Romgaz, sa zicem sa revina la cei 5 milioane de euro sponsorizare anterioara, bani muscati si asa de inflatie si de devalorizarea leului fata de euro?
Asta daca ii pasa cuiva cu adevarat de acest club.EU si Adi IRL AM VENIT CU PROPUNERI IN ACEST SENS SI MI-AM LUAT LA FIGURAT FLEGME IN FATA SI SUTUTI IN CUR.Faceti ceva voi cei care m-ati injurat si care m-ati facut troaca de porci.Tineti minte ce va spun< la copilul care nu tipa o mama proasta nu ii da tzatza.EU SUNT O PERIOADA IN IRLANDA, DAR ORICUM NU MA MAI BAG PERSONAL, AM VRUT SA MISC LUCRURILE SI MI-AM FACUT O GRAMADA DE INAMICI.FACETI VOI CEVA, SAU CLUBUL ASTA, ORASUL ASTA SE DUCE NAIBII!
Prietene Dan Mija . Care Florin Rusu a dat vrun mesaj aici cu situatia clubului sau are functia prea mare sa puna ceva aici pe sait. Sau ori unde cu 1 singura declaratie , Nimic. La fel si Paul nimic nu mai spune din ce stie si garantez ca stie multe. Dar situatia este ca si Paul si Rusu isi vad interesele lor si sunt de partea persoanelor din club. Amindoi acol in juru stini si noi primele stiri le aflam din presa care sunt la 333 km de Medias. Haideti sa fim realisti sa acceptam ca la nimeni nui pasa de club si de noi care mai suntem simpatizanti al clubului Gaz Metan. Sa va fie RUSINE la toti.
Dar voi ce ați făcut, ce faceți sau ce veți face mai prietene pentru echipa asta? Ca inafara de faptul ca dați din clantă vrute și nevrute pe saitul asta,altceva nu faceți nimic.N aveți nici macar atâta caracter sa ieșiți de sub anonimat, despre ce vorbim aici? O sa falimentam,care e problema? Asta meritați unii ca voi,meritați cu vârf și îndesat,oricum aveti unde merge la meciuri,aveti alternative 50 km mai la sud,asa cum v ați exprimat deja, așa ca nu e nici o tragedie. Forța magura cisnadie 😀!
Cand o dat Romgaz 5 milioane de euro echipei? 😂
A promite sau a da sunt lucruri total diferite.
Adi eu am facut multe am facut abonament mie lui fiumeu de 10 ani si sotiei mele .plus pe numele lui tata si mama care nu merg la meci deloc adica 5 abon. Plus am cumparat depe sait tricouri bluze de trening din care un procent merge si la club. Si in rest nu mai fi asa inginfat si incearca sa respecti lumea . Prin comportamentu tau si adresarea unei persoane necunoscute lasa de dorit .si eu am scris la 7:54 dar din gresala am dat direct publicati nu scriu sub anonimat . Chiar numi este frica sa public nimic si sami dau parerea sa scriu sub anonimat. Dar iti doresc sa fi sanatos si mai respectuos nu da dovada de sti tu ce .
Aninim, da-i pace. Astia 2 irlandezi sunt plini de ei de nu si nai incap in piele, marii patrioti. Ca mai toti care ajung pe dincolo, se cred superior. Si apropo mai adi irl, daca ne acuzi ca scriem sub anonimat, sa stii ca irl nu e un nume. Scrie ti numele real, ca doar nu te o chema irlanda. Hai cius.
Nu se intra in niciun faliment. Deja se lucreaza la reintrarea in insolventa. Se poarta discutii cu jucatorii sa accepte faptul ca cele doua, trei salarii restante avute nu le vor mai vedea si ca din martie vor fi platiti in fiecare luna asa cum e si normal. Partea buna e ca datoria actuala nu e asa mare ca datoria din prima insolventa. E cu aproximativ un milion de euro mai mica. Daca se vindeau 2, 3 jucatori nici nu era nevoie de insolventa acum. Oricum pana la urma i-am pierdut gratis.
2, 3? Pai se vorbea de 5 sau 6. Au primit unul deci raman 4 sau 5 salariu restante, nu 2, 3.
Daca intram in insolventa partea buna e ca jegul de polonez nu va vedea banii.
10.38
in urmatoarea perioada se vor plati vreo doua salarii. un salariu din banii veniti din drepturi tv, un salariu din banii veniti din sponsorizarea romgaz. situatia la gazu seamana mult cu situatia de la dinamo. problema nu e neaparat salariile neplatite la jucatori ci datoriile din sezonul trecut si procesele pierdute cu jucatorii care au fost arsi la bani in prima insolventa. cineva ne mintea prin luna mai 2021 ca toate datoriile din urma au fost platite. minciuna. n-a fost platit nimic din urma. munteanu si popovici abia acum si-au luat banii. marginean inca nu si-a luat banii, danci inca nu si-a luat banii. etc etc. nu mai vreau sa dau nume ca n-are rost. sunt procese pe care clubul le-a pierdut si inca n-a dat banii fostilor angajati. clubul nici n-a dat banii, nici n-a incercat sa negocieze cu ei.
Erau 5 salari au primitb1 in 29 dec. Si unu acum 2-3 zile . Au mai ramas 3 luni rest. Si mai intra un salar sapta ce vine si vor ramine 2 sapt plus ianuarie adica tot 3 luni. Si in februarie intra ceva bani dela primarie si in martie dela Romgaz. Si de asta declara Poenaru ca pina in martie sunt toti deacord sa astepte adica atunci sa se ajunga la zi cu salarile.poate numai luna in curs sa mai ramina de platit.
Mai sunt 4 luni restanțe salariale.
Pentru un anonim de mai sus, ce intere sa îmi văd frățioare?
Nici nu știu cu cine sa mai vorbesc de la club despre situația actuală, zi tu, cu cine sa vorbesc? Toți dau din umeri când îi întreb..
S-a platit ieri un salariu la jucători și angajați, s-au plătit ceva datorii, iar primarul a trimis o solicitare către Romgaz și Transgaz ca să se întâlnească în perioada asta pentru a discuta despre o ultimă speranță în a salva clubul.
Primăria va da în 15 februarie cred că doua mil lei, nu zic sigur, dar așa se aude, urmând ca in 28 feb sa se decidă bugetul la Romgaz și imediat cum incepe luna martie, va da și Romgaz , cred că tot vreo 2 mil lei.
Important e sa scăpăm și de datorii, mai ales de cele care ne pun clubul in pericol, fiindcă nu avem pe nimeni care sa meargă să vorbească ca să mai amâne un pic sau sa se plătească eșalonat.
Eu tot timpul am fost de partea voastră, și v-am tot zis, dar până nu aflu și eu ceva sigur, nu pot să scriu prostii, cât despre viitorul președinte, votati-ma pe mine, că eu sunt singurul om de pe Pamant ce vrea sa conducă un club cu datorii de 3 mil €.😁
Hai Gazu
chamed si matricardi au prins lotul pentru meciul de azi? din cate citeam chamed s-a accidentat inainte de cupa africii si asta e si motivul pentru care nu a sparut deloc la meciurile nationalei
Nui cu suparare Paule dar daca acum este acel Florin Rusu si te sti cu el nu poate sati dea si el niste imformati sau sa posteze el direct aici ?? Care ie scopul lui la club daca el nu vorbeste cu zisi suporter. Nici macar un Da sau un Nu na spus. Vor suporteri pe stadion dar cu oasa atitudine nu vor reusi niciodata sai atraga . Asta ie situatia tot ce a fost cat de cat frumos ramin amintiri .
Lasă i în pace Paule,ăștia sunt in stare sa spună orice,atâta timp cit stau sub anonimat. Ăștia sunt asa zișii suporterii ai noștri, suporteri de tastatura, cind e vorba sa facem ceva ,ceață, pai dacă a fost unul înstare sa zică unul ca de ce nu se așteaptă vreme mai bună pt protest.Ma pis pe ce credeți unii despre mine, e egal cu 0,marș la Cisnădie ,desființarea!
Florin Rusu a participat doar la aceea întâlnire a Consiliului Director, în care au fost demiși Luca și Vali, inlocuindu-i cu acesta și cu Vlașin, alte întâlniri din consiliu nu au fost , iar Florin Rusu e in carantină.
Când se va mai organiza o întâlnire despre situația clubului, el o să îmi comunice, iar eu o sa va scriu.
Chamed și Junior fac parte din lot pt meciul de azi, Matricardi e puțin în urma cu pregătirea fiindcă a stat în carantină.
Chunchukov și Achim au fost legitimați?
Yuri suspendat din cauza cartonaselor galbene, matricardi in urma cu pregatirea fizica. O sa stam rau la fundasii centrali.
Buna sunt Gabi Volkan si eu am scris la 9:17 si 11:28 si am dreptu la o parere proprie . Si tie Adi si cum teo mai chema nai nici un drept sa jignesti si sai faci pe alti cum vrei tu aici tu dai dovada de prost educat si un inginfat superior dar de fapt nu esti ce te ti. Aici pe sait ori cine poate sasi dea o parere sau sa intrebe ceva sau sa spuna ceva concret poate stie mai multe ca tine . Poate a jucat fotbal cu multi care acum sunt pe la club . Cum ar fi Boaru Boroncoi Lazarica Dobrin ce are copilu la Gazu .
Adi irl e o mizerie. Acum e pertinenta opinia, cum ca nu mai postez sub anonimat?
@Anonim 29 ianuarie 2022, 07:54
@Aninim 29 ianuarie 2022, 11:28
Voi credeti Paul si Flo Rusu nu vor binele clubului? Exista un "luptator" mai mare ca Paul, pt binele clubului? Care-i ala? CE vrei sa faca Paul ma? Sa se ridce in picioare si sa dea cu pumnu`n masa si le zica la Voluntiru, Jude sau Gh Roman cati bani sa dea clubului? Tu crezi ca el decide ce sa faca aia cu banii lor??? Omu asta se implica la maxim, face maximul ce poate dupa puterile lui, si voi ziceti ca are cu Flo, nu stiu ce interese???? NU vi rusine ma???
si Flo Rusu e doar un membru care ne reprezinta in consiliu. NU EL DECIDE! El doar transmite opinia nostra; e "vocea" noastra, a suporterilor. CE poate sa faca mai mult de atat?? Pune-te tu la masa cu Directorii RGaz, TGaz si cu Primarul si "trage-i" la raspundere, ca ne dau prea putini bani, ca nii dau tarziu, samd... Ei ne sponsorizeaza (NE AJUTA), nu au nici o obligatie, o fac de buna voie.
@DAn Mija si AdiIrl
Nu va mai certati cu prostii, nu le mai raspundeti, ca nu merita osteneala. Ei au "mintea odihnita" si cumlea, o sa castige :)
Cred ca ar fi mai bine sa ne exprimam noi, ce am putea face sa fie bine pt club, sa analizam bine, tot ce informatii ne da Paul si Flo, cand participa la sedinte in consiliu, etc Degeaba ne tot raspundem inapoi, unu la altu, ca, clubul tot cu un picior jumate e in groapa. Hai sa lasam prostiile si sa ne "adunam" gandurile, ca toti de aici suntem suporterii Gazului, fie ca suntem din Medias, Ighis, Boian, Mosna sau Micasasa!
Dan P tu esti din acelasi aluat cu irlandezii. Adica aia jignesc cum ii taie capu pe oricine, fara sa ne cunoasca, si tot noi suntem prostii?
Cat ma pot bucura ca am plecat din orasul asta de cacat, la tot pasul numai de dan p, dan m si adi irl dai, care dau in cap oamenilir educati, ei fiind niste dubisti sclavi la straini.
Vlad morar și Yuri? Ce e cu ei ?
Si ca sa-ti raspund la ce putea face Rusu.
Putea intra aici, sa-si puna nicknameul Florin Rusu si sa zica, uite asta stiu, asta s-a discutat. Sau e prea mare in grad ca sa intre sa stea de vorba cu pulimea?
13.07 suspendati din cauza la cartonase
Dane tu te contrazici singur in unele mesaje esti contra Romgaz dece sponsorizeaza si in alta parte iar in mesaju de mai sus spus ca ie bine ca macar ne ajuta . Se bat cap in cap mesajele tale dar in fine asta gandesti la momentu respectiv. Si in Legatura cu Rusu spui ca ie doar un membru care ne reprezinta ok inregula dar eu stiu ca cineva care reprezinta suporteri participa si el la unele sedinte poate nu la toate dar pin acum noua nu nea dat nici o informatie sau din ce a scris Paul mai sus ca nici lui . Atunci noi ce sa mai credem pe tine si Adi
steau de ce nu e nici rezerva? s-a accidentat in timpul saptamanii? are ceva calitati baiatul
Dar cine ești tu mai educatule sa îți dea ție Florin Rusu raportul? Te crezi mare gazist, pai hai sa facem ceva pt clubul ăsta, pt echipa asta! N aveți nici o propunere concreta ,nici o inițiativa,nimic, inafara de faptul ca va dați constant cu părerea fără niște date clare despre unul sau altul. Pai cine ești tu mai sa îți dea cineva ție niște explicații? Vorbărie multă și nimic concret,asta ma enervează la culme, pai atunci ne meritam soarta mai educatule,pt ce sa existe mai echipa asta? Pentre 3,4 comentatori anonimi,care altceva nu știu sa facă decât sa arunce cu laturi în unul și altul?Pai dacă vreți lături ma bag și eu,nu mai țin cont de nimic!
Cine sunt sa-mi dea explicatii?
Sunt un fan mai boule, daca nu te-ai prins inca aici e grupul suporterilor Gaz Metan, despre ce vrei sa vorbim?
Pai atunci daca nu ne dau explicatii, sa inchida pravalia si gata. Un an junate Iordanescu n-a dat explicatii nimanui, a tacut si a facut. Se vede unde am ajuns, in pragul falimentului cu astfel de oameni care nu dau explicatii. Doamne ce mentalitate de cacat aveti! Ce vrei sa fac io ca persoana fizica? Ca am cumparat abonamente fara sa fiu din Medias se pune? Sau vrei sa vin personal sa l strang de gat pe telu ca nu ne da bani cat sa i fie bine si lui iordanescu, sa nu mai faca datorii? Nu va inteleg ba, sunteti defecti in profunzime!
Trif varf inpins linaga Irobiso si Gradinaru, si asa nu avem ce pierde trebuie incercat, doar sa o bagam in plasa aici e buba, si asa nu prea avem ocazii si alea putine pe care le avem trebuiesc fructificate.Poate iese ceva.
HAI GAZU !!! HAI BAIETII !!!
Mai Adi dar tu depasesti ori ce limita . Sunt un nimeni pentru tine . Dar sunt un suporter al Gazului si nu mie ca sunt eu cineva tre sami dea Florin Rusu mesaj dar daca esti destept cum te ti ai gandi un pic pentru ce se afla el acol pentru a reprezenta suporteri. Si spunem in ultimu rind ce ai facut tu concret pentru club astept sami scri. Eu am 5 abonamente si multe tricouri si bluze trening adica eu am ajutat cu bani si daca doresti cand vin la Medias la parinti mei iti aduc o factura dela club cu o donatie de 300 euro nu ie nimic dar atit miam permis . Dar tu ????? Ca te duci sa strigi infata la Romgaz crezand ca rezolvi ceva gresesti . Dar te las cu ideile tale care la fiecare mes scri faliment ca asta meritati . Un suporter cum te ti nici in gluma nar spune asta
N-are sens, Aninim, sa i mai zici ceva. Om moc cu idei putine si proaste acel adi irlanda.
PE CAND UN PROTEST IN FATA PRIMARIEI ?
Azi ni se raspunde la intrebarea de ce nu joaca kanda :))
De ce ne-am mai prezentat la meciul ăsta?
Să cheltuim bani degeaba pe transport și pe cazare?
La orice șut pe poartă e gol, începem meciul de la 1-0 iar în minutul 20 e deja 2-0.
Trist unde s-a ajuns, să ne bată Voluntari care până sezonul ăsta nu prea au avut șanse când au jucat cu noi.
Mai bine închidem prăvălia și să meargă toți acasă că n-are rost să mergem la meciuri doar să facem act de prezență.
ce intrebare e aia: "Cum sa ne bata Voluntari?"
1. Asta e alta echipa, nu mai e Voluntariu din sez. trecute, ciuca bataiilor, ech. asta chiar joaca fotbal, nu degeaba is pe 3 langa FCSB
2. Au cel mai bun antrenor, pe aparare, Ciubotariu, care acu 6 sezoane a pierdut titlul cu ASA TG Mures, in ultima etapa, 1-2 acsas cu Otelul, care a tras pt Steaua, ei fiind deja retrogradati.
3. Punctul forte e apararea, experimentata, Tamas, Armas, Briceag, Meleke, care coboara si el.
Zero sanse sa venim cu altceva decat o bataie.Scor final 2-1.
Batem etapa viitoare, HAI GAZU!!
Adi irl se pare ca dupa ce ca ai jignit fara motiv sibienii acum ati trecut la injurii si la adresa mediesenilor. Dovada ca si daca te muti in alta tara tot cioban ramai. Eu ma amuz copios cand vad ca absolut tot ce se intampla rau in lumea asta, dupa mintea ta, e din vina Sibiului si la nu stiu ce sponsorizari de 2 lei. Bine ca nu mai locuiesti in Ro. Un redus mai putin.
Eu cred ca va iesi Kanda va cobori Moura si va intra Chamed la mijloc cine stie si sapta trecuta in repriza 2 am jucat mai bine poate o alta gresala si scoatem un egal dar sa nu mai luam asa usor gol Bafta Gazu
si-a fut*t norocul poenaru. atat i-a fost. :)) la cat de suparat e trif pe schimbare, ii da telefon la tati si poenaru dupa meci va fi demis.
😂😂😂😂👍👍👍👍
Vă rog frumos să nu vă mai certați sau macar sa nu mai vorbiți urât, aici este un grup foarte civilizat, mult am muncit ca să păstrez un limbaj frumos, am blocat foarte mulți, și în acest moment tot nu au dreptul la comentarii.
Nu are rost să ne înjurăm de toți sfinții pentru un fotbal atât de prăpădit, puteți să vă certați , dar nu vă vorbiți urât, nu vă jigniți.
Blogul asta are 14 ani, și tot timpul a fost ok aici la comentarii.
Nu vreau să vă blochez, nu am intenția, dar vă rog eu, haideți să fim oameni, ori nu băgăm în seamă un comentariu, ori rapsundem dar în așa fel încât să nu jignim, fiindcă este munca mea..
Vă mulțumesc .
Gaz Metan Mediaș, locul 13 în Liga 1, riscă să fie depunctată și să primească interdicție la transferuri dacă nu achită până pe 23 februarie drepturile financiare restante reclamate la comisii de fostul antrenor principal Mihai Teja și de alți doi colaboratori ai acestuia, secundul Eusebiu Tudor și analistul video Mircea Diaconescu.
Sentința a fost comunicată vineri, 28 ianuarie, de Comisia de Disciplină a FRF, care dictat clubului amenzi de câte 3.000 de lei pentru fiecare caz.
"Sancționează debitorul ACS Gaz Metan Mediaș cu penalitate de 3.000 lei și acordă un termen de grație de 5 zile pentru executarea integrală a obligațiilor de plată conform art. 85 din RD coroborat cu art. 24 lit. C al. 1. a din RSTJF, față de creditorul Teja Mihai Răzvan.
Acordă termen în data de 23.02.2022, ora 15.00, dată la care debitorul ACS Gaz Metan Mediaș să prezinte dovada plății față de creditorul Teja Mihai Răzvan conform Hotărârii nr. 634/CD/04.11.2021 rămasă definitivă prin nerecurare pentru a evita interzicerea dreptului de a transfera și/sau legitima jucători în calitate de club cesionar și depunctarea", informează FRF.
hai ca se impute treaba
Iar până în 19 februarie trebuie sa plătim 220.000€ lui Lukasz Gikiewicz.
luna februarie e una de foc. probabil e luna decisiva pentru gaz metan. ori continuam, ori spunem stop joc. pe langa banii pe care trebuie sa ii dam in februarie polonezului si celor 3(teja si colaboratorilor), tot in februarie trebuie sa-i dam banii lui marginean si deaconu. oricare din aceste plati pe care nu le facem aduce dupa ea depunctare si reblocarea transferurilor. trebuie gasite urgent solutii.
tocmai ce citeam pe site-ul federatiei ca avem litigiu si cu Andrei Cristea(fostul portar). nu cred ca acest club a fost vreodata mai incoltit din toate partile de datorii. unde indrepti privirea, sigur gasesti un om caruia clubul sa-i datoreze bani. continui sa spun ca asta s-a urmarit. s-a urmarit ingroparea clubului in datorii, datorii care sa-i aduca sfarsitul.
deci istoria polonezului la medias este asa:
"Lukasz Gikiewicz s-a aflat în discuții și cu Gaz Metan Mediaș, dar, până la urmă, tranzacția a picat. ”La Gaz Metan Mediaș a semnat contractul, după care cei de acolo i-au spus că nu mai au nevoie de el. O persoană din conducere, n-are importantă cine, i-a spus că nu mai au nevoie de un atacant de careu, ci de unul de contraatac.
Nu s-a simțit deloc bine. Din ce am înțeles se va judeca la FIFA cu ei, pentru că nu-ți poți bate joc așa de un jucător"
daca e asa ..atunci sunt numa profesionisti la Gaz Metan.
Trimiteți un comentariu